quote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:02 schreef Dueno het volgende:
ik normaal ook, behalve dinsdag en donderdag dan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 11% gewijzigd door Friday12 op 27-01-2009 16:15:12 ]
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:08 schreef Friday12 het volgende:omfgPwnd!1!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
Me reactie duurde even, ik moest eerst bijkomen![]()
![]()
![]()
Ps. ben ik zo scheef![]()
nee maar sgele kon ik niets over vezinnen en LL is weg ofzoquote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:12 schreef Moozzie het volgende:
[..]
omfgPwnd!1!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ps. ben ik zo scheef
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:12 schreef Moozzie het volgende:
[..]
omfgPwnd!1!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ps. ben ik zo scheef
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:13 schreef debbie_19 het volgende:
[..]nu weet je ook hoe mensen jou zien
Scheef
en bedanktquote:
En jij hebt paars in je haar trouwens?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:13 schreef Friday12 het volgende:
[..]
nee maar sgele kon ik niets over vezinnen en LL is weg ofzo
dat is debbiequote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:15 schreef Moozzie het volgende:
[..]
En jij hebt paars in je haar trouwens?
ben niet weg, ze dwingen me om te werkenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:13 schreef Friday12 het volgende:
[..]
nee maar sgele kon ik niets over vezinnen en LL is weg ofzo
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is hartstikke hipquote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:15 schreef Moozzie het volgende:
[..]
En jij hebt paars in je haar trouwens?
ok jammer werksequote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:16 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ben niet weg, ze dwingen me om te werken
nja was maar voor evenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |