Tja tijd voor veranderingquote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:12 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Wel jammer dat je je onderschrift fluks veranderd hebt.
Hoezo dat?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:15 schreef Howl het volgende:
"Spring dan als je durft... "
Daarbij heb ik weer heel foute gedachten
Wat sterk dat die 'tijd' dan net nú kwam!quote:
Toeval treft je op iedere tijdstipquote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:19 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Wat sterk dat die 'tijd' dan net nú kwam!
Dat is eigenlijk een nog veel beter onderschrift.quote:
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:24 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk een nog veel beter onderschrift.
Zoek eens het hoogste gebouw in jouw omgeving op. Ga daar op het dak staan. Denk dan aan jouw zinnetje. Dat idee.quote:
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:26 schreef Howl het volgende:
[..]
Zoek eens het hoogste gebouw in jouw omgeving op. Ga daar op het dak staan. Denk dan aan jouw zinnetje. Dat idee.
PS: Niet doen.
"toeval treft je op iedere tijd"quote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:26 schreef Kuwaro het volgende:
![]()
Nee, ik laat het wel zo staan, anders krijg ik weer commentaar erop
Edit: veranderd![]()
Ik weet er alles vanafquote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:35 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
"toeval treft je op iedere tijd"![]()
Als het er niet in een beetje beschoft ABN staat, boet je meteen enorm aan kracht in, merk je dat ook?
Ik heb altijd blanco gestemd...quote:
Ik ben er op het moment een beetje uit, uit de Nederlandsche politiek. Dus zo voor de vuist weg zou ik weer VVD zeggen, puur om het liberale beginsel. Dat staat me wel aan.quote:
Ik zou zeggen de VVD. Maar op het moment houd ik het allemaal niet zo nauwlettend in de gaten.quote:
Om eerlijk te zijn zou ik het niet weten op dit moment. Heb me er niet echt in verdiept de laatste tijd.quote:
Dus singles zijn mindere burgersquote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:56 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik vind dat het stemrecht voor singles afgeschaft moet worden
Het liberale aspect heeft de VVD al jaren geleden uit het oog verloren, dus D66 voor mij.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:48 schreef Garisson72 het volgende:
Ik ben er op het moment een beetje uit, uit de Nederlandsche politiek. Dus zo voor de vuist weg zou ik weer VVD zeggen, puur om het liberale beginsel. Dat staat me wel aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |