dat zou heel goed mogelijk kunnen zijnquote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:01 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Ik denk van je bezigheden in de tijd dat je je verveeld
ik wou net zeggen, helemaal speciaal mn best gedaan, drink je het niet opquote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:01 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Okeej de koffie is ondertussen koudmaar ziet er lekker uit hoor
Mededeling nog 3 uur
Tjah game en bierzuipe is vermoeiend, maarja iemand moet het doenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:02 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dat zou heel goed mogelijk kunnen zijn
Hij was wel mooi gewordequote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:03 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik wou net zeggen, helemaal speciaal mn best gedaan, drink je het niet op
hahaquote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:03 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Tjah game en bierzuipe is vermoeiend, maarja iemand moet het doen
ja als je langer wacht komt er vanzelf schimmel op, en dan wordt ie nog mooierquote:
patience op me foon ftwquote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:05 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
haha
nou geloof me , daar heb ik dus echt zin in gvd.
maja ik heb hier geen bier, en ik heb geen games. zelfs geen patience.
nou ja vanavond maar weer danals mn modem ff normala gaat doen
I can waitquote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:06 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja als je langer wacht komt er vanzelf schimmel op, en dan wordt ie nog mooier
ja ik ga echt niet gamen op mn telefoon.quote:
Dat is vet hipquote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:09 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja ik ga echt niet gamen op mn telefoon.das ubersaai
Omg het woord hip is niet eens hipquote:
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:10 schreef WhiteLightning het volgende:
http://www.spitsnieuws.nl(...)teld_door_ouder.html
WTF ??!?!
quote:Beiden hebben de beschuldigingen bekend, maar wezen vooral elkaar aan als hoofddader
Wtf!!! O_oquote:drie maal opgesloten in een vrieskist. Ook werd ze meerdere keren overgoten met kokend water en kreeg ze stroomstoten toegediend terwijl ze vastgebonden lag op een tafel
quote:Ze moest ook een paar keer haar eigen braaksel en behoefte opeten
Jawelman dat is vet 2009, je loopt achterquote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:13 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Omg het woord hip is niet eens hip
Wie welquote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:16 schreef Sgele het volgende:
Ik heb heul geen zin meer...
kom jij maar even hier!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:16 schreef Sgele het volgende:
Ik heb heul geen zin meer...
Mogguhquote:
Godsammequote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:17 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
kom jij maar even hier!
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |