ik zit thuis..quote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:25 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Lol
mkej
Dus je zit nu lekker thuis? Of ga je naar logi?
quote:
Sodeju wat een lelijk beestquote:
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:19 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
geen idee... heb je een blowtje op ofzo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:26 schreef Friday12 het volgende:
[..]BweheheSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Te Koop: Kekke, kopere armbanden! Met sjiek kleurtje! *O*
Op 22-02-2009 22:26 schreef Bellerophon het volgende:
Sterf een pijnlijke dood, trut :')
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:27 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Hij heeft je vla gegeten
En nu maar lekker chille
[ afbeelding ]
[..]jaja vrijdag begint op stoom te rakenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
[..]OmfgSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Dat je MD als eend hebt getekend was al leuk en daarna zag ik sgele en lag ik stuk
![]()
oei das geen goede eigenschap... om je eigen grappen lachen..quote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:28 schreef Friday12 het volgende:
[..]
godver nu ik hem bekijk moet ik er zelf om lachen
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:28 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
jaja vrijdag begint op stoom te raken
ik vond het zelf er wel leuk uitzienquote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:28 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Omfg![]()
![]()
Dat je MD als eend hebt getekend was al leuk en daarna zag ik sgele en lag ik stuk
is het tijd voor dierenpraat ofzo...quote:
Dan vind tenminste 1 iemand de grap leukquote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:29 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
oei das geen goede eigenschap... om je eigen grappen lachen..![]()
We maken er een gezellige beestenboel vanquote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:29 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
is het tijd voor dierenpraat ofzo...
stelletje party animals...
Ik ookquote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:29 schreef Friday12 het volgende:
[..]
im so fucking bored
![]()
[..]
ik vond het zelf er wel leuk uitzien![]()
niet echt maar ik zie het filmje erbijquote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:29 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
oei das geen goede eigenschap... om je eigen grappen lachen..![]()
das waar...quote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:30 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Dan vind tenminste 1 iemand de grap leuk
Maar niet teveel zuipen hequote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:30 schreef Sgele het volgende:
[..]
We maken er een gezellige beestenboel van
nu je het zegt en als ik dit takke ding volmaak is de eer aan mooz en het volgende nummer is 653 NIET VERGETENquote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:31 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
das waar...
mooz we zitten weer in de laatste 10...
Ik ben te lui vandaagquote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:31 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
das waar...
mooz we zitten weer in de laatste 10...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |