abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65881343
quote:
Op maandag 9 februari 2009 03:19 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Dit is wel de meest vreemde review die ik ooit over deze film gelezen heb.
Maar het blijft ongelooflijk dat je beide films hebt kunnen/willen aanzien. De pijn dat dit echt gebeurd is en waarschijnlijk in werkelijkheid nog wel wat erger was mij te groot, waardoor 1 film voor mij al onverdraaglijk was.
Waarom is ie vreemd Ik moet zeggen dat het me niet geraakt heeft, in tegenstelling tot An American Crime waar ik het slachtoffer overtuigend vond worden neergezet.
Wat betreft realiteit is het enige wat me dwarszit zijn die fuckin kinderen.... dat van zo'n groep er maar eentje is die meedelijden heeft lijkt me onrealistisch, maar goed zo was het.

The Secret Life of Bees

IMDB-rating:6.8
Mijn rating: 7.5

Verhaal
Een jong meisje gaat gebukt onder een traumatisch ervaring op jonge leeftijd. Haar vader kan daar ook niet goed mee omgaan. Daarnaast is het net de tijd van de "Civil Rights Act of 1964". Ze vlucht met haar (vaders)huishoudslaaf om op zoek te gaan naar de achtergrond van haar moeder.

Oordeel
Prima drama. Had Dakota Fanning nog niet als puber gezien. Eigenlijk vind ik de gehele cast prima werk afleveren, het verhaal gaat niet in al te hard tempo maar het is ook niet een te lang en te zware zit.
It's no use crying over spilt milk... Unless that was Jack Bauer's milk. Oh you are so screwed.
  maandag 9 februari 2009 @ 15:12:19 #177
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_65881956
Milk (2008, VS, Gus Van Sant)
Sean Penn bewijst maar weer eens bij de absolute top van de top te behoren. Ook de supporting cast o.a. James Franco en Josh Brolin waren erg goed. Alleen Emile Hirsch viel wat tegen.
De film zelf was een goede sociaal-politiek drama, die goed de juiste knoppen weet te raken.
cijfer: 8
pi_65893225
Gomorra

Stond vandaag in de rij voor Milk, maar toen bleek Gomorra 10 minuten later te draaien. Nou had ik Milk al gezien, dus deze werd het. Heb er geen spijt van in elk geval, vond het een goede film. De 1e 10-20 minuten was me nog niet helemaal duidelijk hoe de film zich ging ontvouwen (wat doet iedereen nou eigenlijk / hebben ze met elkaar te maken), maar uiteindelijk blijkt dat je verschillende losstaande verhalen volgt die wel allemaal met de Italiaanse maffia te maken hebben. Het ene verhaal maakt hierbij meer indruk dan het andere, maar ze kennen allemaal interessante, mooie en spannende momenten.
Halverwege zakte het naar mijn idee een beetje in, maar de laatste 20 minuten zijn prachtig. Indrukwekkende film die vooral door zijn realisme (voor zover ik dat kan beoordelen ) overtuigt.

IMDb score: 7.3/10
Mijn score: 8/10
(phew for a minute there i lost myself i lost myself
pi_65912672
Australia

Verhaal
Een engelse vrouw uit de adel gaat haar man helpen in Australie waar hij vee heeft. Echter vanwege monopolische toestanden en het enige land wat nog niet tot die monopolie behoort doet die eigenaar zoveel mogelijk om het land te krijgen. Daarnaast speelt het zich af aan het begin van de 2e wereldoorlog en hierbij raakt het noorden, darwin, betrokken. Eveneens is het thema van racisme.

Oordeel
Tis een vermakelijke film. Heel erg gericht op entertainment en neemt de werkelijkheid soms iets minder serieus. Redelijk wat actie en zoals de poster ook aangeeft, een film met wat romantiek. Ik geef het een 7 omdat het nergens in uitblinkt. Noch in drama, actie, romantiek of komedie. Na de 2 uur en 45 minuten schoot me niks zo te binnen wat er uit sprong.
IMDB-rating: 7.1
Mijn rating:7
It's no use crying over spilt milk... Unless that was Jack Bauer's milk. Oh you are so screwed.
pi_65914313
The Rocker

Met: Rainn Wilson, Christina Applegate, Teddy Geiger e.a.

Comedy over een drummer die vlak voor het doorbreken van een band, wordt vervangen. Hier blijft hij 20 jaar mee worstelen tot zijn vriendin het zat is en hij bij zijn zus gaat logeren. Hier wordt hij door zijn neefje gevraagd in zijn band te drummen. De band bestaat uit 3 normale tieners, de drummer is een stuk ouder en helemaal oldschool ranzige rocker.

Het verhaal is totaal niet verrassend, voorspelbaar zelfs, maar het leuke aan de film is de combinatie van volwassenen en tieners. Hierdoor komen de standaard grappen aan bod die je in de gemiddelde flauwe (leuke) comedy tegenkomt, maar ook een soort schattigheid die de tieners meenemen. Het komt allemaal uit op een feelgoodmovie.

Ik had wel de hele film het idee dat de rollen eigenlijk door anderen (Jack Black, Jonah Hill) hadden moeten worden gespeeld, alsof de rollen ze op het lijf geschreven waren maar er andere acteurs zijn gekozen.

De film kijkt in elk geval makkelijk weg, heeft vermakelijke en hele leuke en lieve momenten, maar is in geen geval verrassend te noemen.

7- (imdb: 6,3)
pi_65914690
Nights in Rodanthe

Verhaal
2 mensen met emotionele baggage komen elkaar tegen en helpen elkaar er doorheen. Dit vind plaats in Rodanthe.

Oordeel
Tis een film met wat drama en wat milde romantiek. Stelt weinig voor en de acteerprestaties... tja voor mij niet overtuigend. Misschien licht dat eigenlijk ook wat meer aan het gebrek van diepgang.
Ik ben wel fan van Diane Lane, maar dit was echt te slecht. Richard Gere vind ik eigenlijk maar niks, maar doet het niet zo slecht.

IMDB-rating: 5.6
Mijn rating:5.6
pi_65917149
Slumdog millionaire! deze film zit echt goed in elkaar en blijft boeiend (8.6) dikke aanrader...
pi_65933954
Underworld: Rise of the Lycans

Verhaal
Prequel van Underworld. Gaat in op het ontstaan en leven van de Lycans, met name ook de ontwikkeling tussen de dochter van Viktor en Lucian.

Oordeel
Ik denk wel dat het handig is als je de eerste 2 films heb gezien. Maar op zichzelf kan het ook wel bekeken worden. Ik vond de film qua beeld vrij donker. Er zit her en der wat actie in, maar het laat wat op zich wachten. Ik vind Bill Nighy verder een prima acteur, maar als er iemand aan overacting doet is hij het wel.
Ongeloofelijk hoe die gast zijn hoofd beweegt en gekke bekken trekt als Viktor, eeuwen oude vampier.
Rhona Mitra is een geinige verschijning al haalt ze het niet bij Kate.

IMDB-rating: 7
Mijn rating:6.5
  dinsdag 10 februari 2009 @ 23:41:01 #184
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_65934017
Gisteren, op dvd:
Magnificent Obsession
Ook de derde film van Douglas Sirk die ik heb gezien is geweldig. Alle elementen die ik al kende uit de vorige films kwamen ook hier weer terug. Daarnaast zijn Rock Hudson en Jane Wyman opnieuw verantwoordelijk voor de hoofdrollen. Ook hier, in hun eerste samenwerking en de eerste grote rol voor Hudson, doen ze het weer geweldig en doen ze niet voor elkaar onder. Ze maken van hun personages echt personages waarmee je mee gaat leven. De prachtige muziek, mooie kleuren en een mooi (maar wel ontzettend voorspelbaar) einde maken ook dit weer tot een geslaagde trip in de wereld van Douglas Sirk. Ik wil meer!

IMDB Cijfer: 6,9/10
Mijn Cijfer: 8,0/10

In de bios:
The Curious Case of Benjamin Button
Wanneer bij sommige regisseurs een nieuwe film wordt aangekondigd, weet je van te voren al het bijzonder wordt. David Fincher is zo`n regisseur. Wanneer er dan een all-star cast bekend wordt gemaakt en de eerste foto`s en trailers naar buiten worden gebracht neemt het gevoel dat je met iets bijzonders te maken hebt, alleen maar toe. Reikhalzend kijk je uit naar het eindproduct, en naar de dag dat je `m eindelijk in de bioscoop kunt gaan bewonderen.
The Curious Case Of Benjamin Button is zo`n film, zo`n meesterwerkje dat je maar één keer in de zoveel tijd tegen komt.

Het is eigenlijk ontzettend moeilijk om iets aan te wijzen dat niet goed is. Alles klopt, alle puzzelstukjes vallen in elkaar.Te beginnen met de cast.
Brad Pitt lijkt te zijn geboren voor deze rol. Iedere seconde dat ie in beeld is overtuigd ie, van oud mannetje tot jonge knul. Met veel gevoel maakt ie van Benjamin Button een personage dat nu al legendarisch is. Mooi gedoseerd geacteerd, nergens over the top, irritant of opzettelijk meelijwekkend. Subliem.
Hij krijgt daarbij sterk tegenspel van de altijd briljante Cate Blanchett, die ook hier weer een top prestatie neerzet. Zoals we wel van haar gewend zijn, is ze ook hier weer fantastisch als Daisy, Benjamin`s liefde voor het leven. Het complete spectrum aan emoties gooit ze over ons heen, waarbij ook zij altijd even overtuigend. Daarnaast is ze (ook een pluspunt) in het grootste deel van de film een lust voor het oog, een klassieke Hollywood schoonheid.

Het verhaal is ontzettend sterk, de film duurt geen minuut te lang en er is een knappe mix tussen drama en humor waardoor de film niet té zwaar wordt.
De parallellen tussen Benjamin Button en Forrest Gump zijn bijna onontkomelijk,maar er zijn ook genoeg verschillen waardoor dit gelukkig nooit op een goedkope rip-off lijkt.
De special effects zijn ook erg goed, net als de aankleding van de film en de sets: het is,zoals we van Fincher wel gewend zijn, echt weer tot in het laatste detail verzorgd.

We kunnen hier wel weer hele pagina`s gaan vol schrijven over wat er allemaal nou zo fantastisch is, maar het is duidelijk: Fincher heeft alweer een briljante film afgeleverd.
Cinema zoals cinema hoort zijn: prachtig en meeslepend, waarbij tijdens de laatste scenes zeker een traantje zal vloeien.
The Curious Case Of Benjamin Button is nu al één van de beste films van 2009, eentje die (terecht) de status van klassieker ten deel zal vallen.

IMDB Cijfer: 8,3/10
Mijn Cijfer: 9,5/10

Vandaag:
The Philadelphia Story
Een heerlijke, ontzettend genietbare screwball comedy (die tegelijk ook maatschappij kritisch is) die alles heeft wat we van een goede screwball comedy mogen verwachten: uiteraard een hoge dosis humor, snappy dialogen en scherpe one-liners. Zowel Cary Grant en James Stewart als de mooie Katherine Hepburn zijn geweldig in hun rollen.
Een heel goed voorbeeld om aan te tonen waarom ik zou gek ben op films uit Klassiek Hollywood

IMDB Cijfer: 8,1/10
Mijn Cijfer: 8,3/10
pi_65934633
Bangkok Dangerous

Gaat over een huurmoordenaar (Nicolas Cage) welke zelf slachtoffer word wanneer afwijkt van zijn regels.

Sumier verhaaltje maar jah, meer valt er ook niet over te vertellen. Ik vond het een zwakke film. Niet echt super acteerwerk van de acteurs en het verhaal is ook niet aantrekkelijk.

een magere 6.0

en

This is England

Verhaal over het jongetje Shaun die op school en in zijn vrije tijd gepest word. Doordat zijn vader is omgekomen in de Falklandoorlog moet zijjn moeder hem verder alleen opvoeden. Maar dit is niet zo makkelijk. Shaun vind vrienden in de skinheadscene en begint zich te ontwikkelen tot een racist die samenspant met zijn skinheadvrienden tegen Pakistanen.

Bedoeling achter het verhaal was mij niet helemaal duidelijk. Het speelt zich vrij chaotisch af. Desalniettemin een redelijke film.

Een 7.0
Wiesdebaas ..
pi_65934712
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 23:41 schreef Timo20 het volgende:

In de bios:
The Curious Case of Benjamin Button
Wanneer bij sommige regisseurs een nieuwe film wordt aangekondigd, weet je van te voren al het bijzonder wordt. David Fincher is zo`n regisseur. Wanneer er dan een all-star cast bekend wordt gemaakt en de eerste foto`s en trailers naar buiten worden gebracht neemt het gevoel dat je met iets bijzonders te maken hebt, alleen maar toe. Reikhalzend kijk je uit naar het eindproduct, en naar de dag dat je `m eindelijk in de bioscoop kunt gaan bewonderen.
The Curious Case Of Benjamin Button is zo`n film, zo`n meesterwerkje dat je maar één keer in de zoveel tijd tegen komt.

Het is eigenlijk ontzettend moeilijk om iets aan te wijzen dat niet goed is. Alles klopt, alle puzzelstukjes vallen in elkaar.Te beginnen met de cast.
Brad Pitt lijkt te zijn geboren voor deze rol. Iedere seconde dat ie in beeld is overtuigd ie, van oud mannetje tot jonge knul. Met veel gevoel maakt ie van Benjamin Button een personage dat nu al legendarisch is. Mooi gedoseerd geacteerd, nergens over the top, irritant of opzettelijk meelijwekkend. Subliem.
Hij krijgt daarbij sterk tegenspel van de altijd briljante Cate Blanchett, die ook hier weer een top prestatie neerzet. Zoals we wel van haar gewend zijn, is ze ook hier weer fantastisch als Daisy, Benjamin`s liefde voor het leven. Het complete spectrum aan emoties gooit ze over ons heen, waarbij ook zij altijd even overtuigend. Daarnaast is ze (ook een pluspunt) in het grootste deel van de film een lust voor het oog, een klassieke Hollywood schoonheid.

Het verhaal is ontzettend sterk, de film duurt geen minuut te lang en er is een knappe mix tussen drama en humor waardoor de film niet té zwaar wordt.
De parallellen tussen Benjamin Button en Forrest Gump zijn bijna onontkomelijk,maar er zijn ook genoeg verschillen waardoor dit gelukkig nooit op een goedkope rip-off lijkt.
De special effects zijn ook erg goed, net als de aankleding van de film en de sets: het is,zoals we van Fincher wel gewend zijn, echt weer tot in het laatste detail verzorgd.

We kunnen hier wel weer hele pagina`s gaan vol schrijven over wat er allemaal nou zo fantastisch is, maar het is duidelijk: Fincher heeft alweer een briljante film afgeleverd.
Cinema zoals cinema hoort zijn: prachtig en meeslepend, waarbij tijdens de laatste scenes zeker een traantje zal vloeien.
The Curious Case Of Benjamin Button is nu al één van de beste films van 2009, eentje die (terecht) de status van klassieker ten deel zal vallen.

IMDB Cijfer: 8,3/10
Mijn Cijfer: 9,5/10

Mooie recensie. Helemaal mee eens ook.
pi_65936449
Man On Fire

Ik ben eerlijk als ik zeg dat ik me niet meer kan herinneren dat ik een film heb gezien waar Denzel Washington in speelt.
In deze film speelt hij een bodyguard die het leven van een meisje moet beschermen omdat er nogal een geruchte groep ontvoerders in Mexico City bezig zijn. Uiteindelijk gebeurd het gene waar je gewoon op wacht en dan brandt de hel los.

Film begint toch best wel traag, het duurde lang voordat er echt wat gebeurde. Dat neemt niet af dat ik deze film echt geweldig vond.
Denzel acteert echt goed, ik was gewoon vergeten dat hij een goede acteur was. Het enige waar ik me af en toe aan stoorde was het feit dat die flashbacks elke keer terug kwamen, alsof het elke keer een verplicht stukje in de film was.
1 keer is leuk, daarna niet.
Over het algemeen een hele goede indruk gekregen van de film, ben zeker van plan om meer films van hem te gaan bekijken, en als iemand tips heeft hoor ik ze graag!

IMDB : 7.6
Edje : 8.3
pi_65937497
quote:
Op woensdag 11 februari 2009 01:29 schreef Edwinuss het volgende:

Over het algemeen een hele goede indruk gekregen van de film, ben zeker van plan om meer films van hem te gaan bekijken, en als iemand tips heeft hoor ik ze graag!
must see
# Training Day (2001) .... Alonzo
# Fallen (1998) .... Det. John Hobbes
# Crimson Tide (1995) .... Lt. Commander Ron Hunter
# American Gangster (2007) .... Frank Lucas
# The Pelican Brief (1993) .... Gray Grantham

onderstaande eigenlijk ook niet overslaan en gewoon kijken !
# Deja Vu (2006) .... Agent Doug Carlin - ATF
# Inside Man (2006) .... Detective Keith Frazier
# The Manchurian Candidate (2004) .... Ben Marco
# Remember the Titans (2000) .... Coach Herman Boone
# The Hurricane (1999) .... Rubin 'Hurricane' Carter
# The Bone Collector (1999) .... Lincoln Rhyme
# The Siege (1998/I) .... Anthony 'Hub' Hubbard
# Philadelphia (1993) .... Joe Miller
# Malcolm X (1992) ....
pi_65938938
Het verschrikkelijke Gomorra gisteren gezien, ik moest mezelf dwingen om niet weg te lopen.
All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
pi_65946256
quote:
Op woensdag 11 februari 2009 09:12 schreef Roi het volgende:
Het verschrikkelijke Gomorra gisteren gezien, ik moest mezelf dwingen om niet weg te lopen.
Een beetje onderbouwen zou niet slecht zijn.
Meeste vinden hem reddelijk tot goed.
pi_65946386
gister Resident Evil: Degenaration gezien.

Had de 1080p gezien en was erg mooie kwaliteit moet ik je zeggen. Het is animated, maar wel mooi, sommige dingen zagen er net echt uit. Het verhaal is opzich niet supersterk, en er zijn weinig echte grote gevechten dat je bang bent dat er mensen worden 'opgegeten' door zombies. Toch is deze animatie wel leuk om te kijken.

Zonder naar IMDB gekeken te hebben vind ik dit:

een: 6,8
IMDB: LOL ook een 6,8!!!

haha! wat een toeval wtf
pi_65957579
quote:
Op woensdag 11 februari 2009 13:10 schreef Dethroned het volgende:

[..]

Een beetje onderbouwen zou niet slecht zijn.
Meeste vinden hem reddelijk tot goed.
Het verhaal was traag, maar dat diende totaal geen doel. In geen van de drie verhalen zat een ontwikkeling, daardoor bleven de personages plat voelen en kon ik me totaal niet identificeren met een van de personages in de film.

Misschien was dit wel wat geweest als de regisseur hier een mini-serie van gemaakt had..

5.5/10
All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
pi_65962380
The Rock (in 1080p)

Verhaal
Een ontevreden oorlogsheld, met consorten, nemen een toeristen in gijzeling met dreiging tot heel veel doden middels rakketten. Lokatie: Alcatraz. Daar heeft men bij de overheid specifiek 2 mannen voor nodig, naast een SEAL team om de boel te redden.

Oordeel
Geweldige film. Had em thuis ooit op VHS, maar bagger kwaliteit. Nu een keer in HD gekeken en erg blij ermee. Wat de film betreft is het een meesterlijke film. Ik ben fan van Sean Connery en Ed Harris, die doen het zoeiso fantastisch en Nicolas Gage is een keertje goed ipv irritant.
Actie geweldig, verhaal goed uitgewerkt, nergens saai, niet te overdreven, fantastische actiefilm met veel humor.

IMDB-rating: 7.2
Mijn rating: 9
  woensdag 11 februari 2009 @ 20:56:42 #194
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_65963171
Batman
Leuk leuk ! Wat vooral opvalt is dat net als in The Dark Knight ook hier The Joker (briljant vertolkt door Jack Nicholson) alle aandacht naar zich toetrekt. Het ietwat suffige personage Batman raakt ondergesneeuwd door de rare, angstaanjagend grappige Joker. Prima sfeer ook, maar dat kon ook niet anders met Tim Burton aan het roer. Cijfer: 7,5

Demolition Man

Sylvester Stallone speelt zichzelf, Sandra Bullock is redelijk irritant (maar wel hot!) en Wesley Snipes gedraagt zich als een aap gedurende de film. Niet echt geweldige ingrediënten voor deze film en het is ook allemaal wel matig moet gezegd worden. Dat alle SF-gadgets ondersteund moeten worden met een vrouwelijk computerstem gaat toch wel erg vervelen op den duur. Dan heb je ook nog die typische bliepjes en interfaces, waarmee zo'n typische jaren '90-SF-film bekleed wordt. Origineel is het niet, zeker anno begin 2009. Wel lekker keiharde actie, dat dan weer wel. Cijfer: 5,5

Marooned
Drie astronauten willen terugkeren naar aarde, maar wat blijkt: hun retro-fire-motor van hun ruimteschip is kaduuk! De zuurstof raakt ook nog eens bijna op, dus zullen onze drie grote helden het er levend van af brengen is de hamvraag tijdens deze ruim 2 uur durende zeer traag verlopende film.

Het probeert iets van de 2001: A Space Odyssey-sfeer te pakken, maar mislukt falikant door de vele nerderige hardcore-ruimtevaartdialogen, die vast ergens wel sense maken, maar totaal geen spannende sfeer weten te brengen.

"Ironman, do you copy me?"
[pauze]
"Ironman, do you copy me?"
[pauze]
"Houston, I read you"

En zo gaat dat geneuzel de hele film door. Gregory Peck is de NASA-baas maar lijkt niet geschikt te zijn voor die rol. Ik vind hem meer een type advocaat. Bizar punt om op te letten is wanneer hij met zo'n veiligheidshelm in het NASA-command center rondwandelt. Leuk wtf-momentje . Visual effects (waarvoor Marooned de Oscar in 1969 won) en decors waren desaleniettemin behoorlijk oke, maar kunnen deze bijzonder gortdroge film niet redden. Cijfer: 4,5
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_65964254
quote:
Op woensdag 11 februari 2009 20:56 schreef Falco het volgende:

Demolition Man
[ afbeelding ]
Sylvester Stallone speelt zichzelf, Sandra Bullock is redelijk irritant (maar wel hot!) en Wesley Snipes gedraagt zich als een aap gedurende de film. Niet echt geweldige ingrediënten voor deze film en het is ook allemaal wel matig moet gezegd worden. Dat alle SF-gadgets ondersteund moeten worden met een vrouwelijk computerstem gaat toch wel erg vervelen op den duur. Dan heb je ook nog die typische bliepjes en interfaces, waarmee zo'n typische jaren '90-SF-film bekleed wordt. Origineel is het niet, zeker anno begin 2009. Wel lekker keiharde actie, dat dan weer wel. Cijfer: 5,5
Serieus ? Een 5,5 ? Je moet natuurlijk wel relativeren. Demolitian Man is nou niet bepaald een film a la The Curious life of Benjamin Button, maar kom op zeg

Sly en Snipes passen goed bij elkaar. Bullock is idd een keer hot. Zit veel humor in. Actie past in het tijdsegment van de film....
pi_65964684
Recent gezien:

Revolutionary Road: mooie beelden, goed acteerwerk en een perfecte 'score' waren mijn eerste indrukken en ik maakte me op voor een geweldige film. Een abominabel script maakte echter al snel een einde aan die hoop en het laatste uur heb ik met moeite volgehouden. Toch een 7/10 voor de cinematografie en het acteerwerk.

Waltz With Bashir: een innemend en eerlijk portret van de oorlog in Libanon, gezien via het geheugen van een aantal ex-militairen. Heeft absoluut Oscar-potentie. 9/10 .

Serpico: een meer dan redelijke politiefilm met een goede hoofdrol van Al Pacino als 'honest Cop' in een nagenoeg eenzame strijd tegen corruptie binnen de politiemacht. 8/10 .

The Hudsucker Proxy: een relatief onbekende film van de Coen Brothers, die i.t.t. The Big Lebowski, Fargo en No Country For Old Men niet magistraal is, maar absoluut weet te boeien. 8/10 .
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  woensdag 11 februari 2009 @ 22:03:41 #197
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_65965949
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 23:59 schreef TJLinden het volgende:

[..]

Mooie recensie. Helemaal mee eens ook.
Thanks
  woensdag 11 februari 2009 @ 22:54:52 #198
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_65968406
Groundhog Day
Al lang niet meer gezien en dus vanavond weer eens opgezet. Wat blijft het toch een heerlijke (romantische) comedy.
Een sterk en origineel script dat goed is uitgewerkt en waarin Bill Murray perfect past. Tegen het einde wordt ie misschien af en toe wat te moralistisch maar dat is niet heel erg: het is niet zo erg dat het irritant wordt of afbreuk aan de film.
Gewoon een ontzettend vermakelijke film.

IMDB Cijfer: 8,1/10
Mijn Cijfer: 7,7/10
  woensdag 11 februari 2009 @ 23:09:07 #199
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_65969091
quote:
Op woensdag 11 februari 2009 18:30 schreef Roi het volgende:

en kon ik me totaal niet identificeren met een van de personages in de film.

denk ook niet dat dat de bedoeling is: dat je sympathie gaat voelen voor de gangsters of je jezelf met hen kunt identificeren.
pi_65969583
quote:
Op woensdag 11 februari 2009 21:36 schreef cultheld het volgende:Een abominabel script maakte echter al snel een einde aan die hoop en het laatste uur heb ik met moeite volgehouden.

De film zat naar mijn idee erg goed in elkaar. Heb me geen seconde verveeld.
(phew for a minute there i lost myself i lost myself
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')