quote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:22 schreef Viking84 het volgende:
[..].
Het is 10:30 btw, dus om 10 uur weg. Dan ben ik morgenochtend ook niet meer online, want moet tas nog inpakken etc. Ik heb van enkelen van jullie een 06-nummer, dus als de operatie achter de rug is zal ik wel even een sms'je sturen naar één van jullie (MoBlo ws of DaD) zodat diegene even kan posten hoe het gegaan is
.
En: thx VMW.
Vik, succes morgen en ik zal duimen voor jequote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:22 schreef Viking84 het volgende:
[..].
Het is 10:30 btw, dus om 10 uur weg. Dan ben ik morgenochtend ook niet meer online, want moet tas nog inpakken etc. Ik heb van enkelen van jullie een 06-nummer, dus als de operatie achter de rug is zal ik wel even een sms'je sturen naar één van jullie (MoBlo ws of DaD) zodat diegene even kan posten hoe het gegaan is
.
En: thx VMW.
Waarom zit je nu in Aaaantwarp en niet in U? Heb je mss al eens verteldquote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:20 schreef zwahiel het volgende:
Beuh niks gedaan vandaag, niks gegeten. Zojuist een chocolaa'tje en mijn moeder kookt vandaag Boerenkool stampot.
Alleen wat dingen voor de aankomende wintersport geregeld, truien bij de drukker besteld en meer voorbereidend werk.
Vanavond eens kijken wat vrienden hier bij mijn ouders doen en anders ff aan een site werken maar dat doe ik liever morgen eigenlijk.
[dagboekpost]
de gevoelens om te stoppen in Antwerpen of in elk geval terug te verhuizen naar Utrecht nemen steeds meer de overhand. Zeker na een examenperiode van een maand lang waarin je geen mens ziet en niemand eigenlijk iets doet. Ben daar een beetje klaar mee, maar 't splijt me enorm in tweeën en weet er zo langzamerhand echt geen raad meer mee.
't Tegelse en Venloose blijft er in héquote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:25 schreef Syrena het volgende:
[..]
Waarom zit je nu in Aaaantwarp en niet in U? Heb je mss al eens verteld
Ik moet trouwens vaak lachen als jij typt dat je "er slecht aan bent". Dat is echt typisch een Venlose uitspraak, mijn vriend zegt dat ook altijd. Ik vind het schattig klinken
en ze ziet er nog wel zo jong uit!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:55 schreef motorbloempje het volgende:
![]()
![]()
ik dacht dat jij ouder was dan 26
sorry
Ik snap het nog nietquote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:48 schreef zwahiel het volgende:
[..]
't Tegelse en Venloose blijft er in hé
Ik zit niet in Utrecht omdat ik praktisch elke morgen in Antwerpen om half 9 les heb. Dat is niet te doen vanuit Utrecht. Je moet dan om 6 uur de trein nemen. Dat werkt niet echt. Het komende semester wordt het al een heel stuk minder qua lesuren en qua lesdagen.
Daarbij dacht ik dat Antwerpen wel een leuke stad zou zijn, dat is het ook, alleen kan ik de schoonheid de laatste tijd niet meer echt ontdekken. Je wil leuke dingen doen naast je studie, dat kan alleen als je geld hebt daarvoor. Als je niet mag werken én geen stufi krijgt is het allemaal een stuk moeilijker. Combineer dat met de mensen in je omgeving die echt praktisch alleen maar met hun studie bezig zijn en je hebt een neergaande spiraal waar je niet blij van wordt. Mijn vrienden zijn ook allemaal woonachtig in Utrecht maar als je op kamers gaat kun je naar je vrienden terug door naar je ouders te gaan, dat kan bij mij niet omdat die in Venlo wonen en ik in Venlo niet meer zo heel erg veel vrienden heb zitten. En degene die er zitten daarbij moet ik in 2001 schriftelijk bijna aanvragen of ze wat willen drinken in 2009 omdat ze 't razend druk hebben met hun eigen leventje.
Je kunt af en toe toch wel naar je vrienden in Utrecht toe? Ik las een tijdje terug dat je dat zelf niet zo fijn vind maar goed je vrienden vinden het ook leuk als jij er bent en volgens mij is het niet zo dat je daar de hele tijd op de bank zit en vraagt wanneer het eten klaar staatquote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:48 schreef zwahiel het volgende:
[..]
't Tegelse en Venloose blijft er in hé
Ik zit niet in Utrecht omdat ik praktisch elke morgen in Antwerpen om half 9 les heb. Dat is niet te doen vanuit Utrecht. Je moet dan om 6 uur de trein nemen. Dat werkt niet echt. Het komende semester wordt het al een heel stuk minder qua lesuren en qua lesdagen.
Daarbij dacht ik dat Antwerpen wel een leuke stad zou zijn, dat is het ook, alleen kan ik de schoonheid de laatste tijd niet meer echt ontdekken. Je wil leuke dingen doen naast je studie, dat kan alleen als je geld hebt daarvoor. Als je niet mag werken én geen stufi krijgt is het allemaal een stuk moeilijker. Combineer dat met de mensen in je omgeving die echt praktisch alleen maar met hun studie bezig zijn en je hebt een neergaande spiraal waar je niet blij van wordt. Mijn vrienden zijn ook allemaal woonachtig in Utrecht maar als je op kamers gaat kun je naar je vrienden terug door naar je ouders te gaan, dat kan bij mij niet omdat die in Venlo wonen en ik in Venlo niet meer zo heel erg veel vrienden heb zitten. En degene die er zitten daarbij moet ik in 2001 schriftelijk bijna aanvragen of ze wat willen drinken in 2009 omdat ze 't razend druk hebben met hun eigen leventje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |