Uit mijn ervaring is Lloyds niet de makkelijkste. Geen idee hoe HBOS is maar dat is nu inmiddels onderdeel geworden van. Geen idee hoe de regeltjes dan zijnquote:
Was bij HSBC zo gedaan destijds. Ik heb trouwens momenteel rekeningen in 5 landen, ter illustratie.quote:Op dinsdag 14 april 2009 23:28 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Enlighten me! Want de verhalen die ze me hier verteld hebben waren toch echt anders
Ik ga komende maandag wel ff langs. Niet dat ik tot nu toe echt een Engelse rekening heb nodig gehad, maar het is wel handy voor de toekomst. En mij werd verteld als je geen vaste woonplaats hebt (zoals in een hostel, dat wordt puur gezien als vakantie trip) kon je dus geen bank rekening openen.quote:Op woensdag 15 april 2009 01:11 schreef Drive-r het volgende:
[..]
Was bij HSBC zo gedaan destijds. Ik heb trouwens momenteel rekeningen in 5 landen, ter illustratie.
Volgens mij heb ik hem destijds vanuit Nederland geopend. Er is altijd wel een manier om het te doen, genoeg mensen zonder woonplaats in een bepaald land die er wel een rekening hebben.quote:Op woensdag 15 april 2009 01:20 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Ik ga komende maandag wel ff langs. Niet dat ik tot nu toe echt een Engelse rekening heb nodig gehad, maar het is wel handy voor de toekomst. En mij werd verteld als je geen vaste woonplaats hebt (zoals in een hostel, dat wordt puur gezien als vakantie trip) kon je dus geen bank rekening openen.
Inderdaad. Ik verdien mijn geld in ponden dus vandaar dat ik een voorkeur heb voor een hogere waarde t.o.v. de euro. Overigens is 80% van mijn spaargeld in euro's en de rest zijn pondenquote:Op donderdag 14 mei 2009 22:20 schreef jmac het volgende:
Tja. Voor de een goed, voor de ander bagger. Zo zal t altijd blijven.
En zo zit ik net andersom. Van mij kan hij niet laag genoeg staanquote:Op donderdag 14 mei 2009 22:22 schreef Alistair het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik verdien mijn geld in ponden dus vandaar dat ik een voorkeur heb voor een hogere waarde t.o.v. de euro. Overigens is 80% van mijn spaargeld in euro's en de rest zijn ponden
Met de huidige kortingen in de winkels moet dat wel lukken.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:04 schreef SeLang het volgende:
Ik heb ca 12% van m'n kapitaal in £. Dit is feitelijk een 'hedge' omdat mijn kosten van levensonderhoud in £ zijn. Ook voorkom ik daarmee dat ik geld naar de UK moet halen (en dan belastbaar wordt). Eigenlijk boeit het mij dus niet of de £ daalt of stijgt. Als het goed is daalt het % ponden in de komende jaren omdat ik ze opverbruik.
Ik weet niet exact waar je in londen koopt, maar ik vind het vaak nog vrij prijzigquote:Op vrijdag 15 mei 2009 16:13 schreef shilizous_88 het volgende:
[..]
Met de huidige kortingen in de winkels moet dat wel lukken.
Ik koop me hier in Londen in ieder geval helemaal scheel aan de mooie afgeprijste spulletjes.
Ziet er goed uit voor je, momenteel rond de 1,15quote:Op woensdag 3 juni 2009 10:56 schreef Ericr het volgende:
Pound trekt nu wel aardig hard aan, blijft natuurlijk historisch gezien nog steeds een lage koers. Boven de 1,16 nu. Over 2 weken naar Londen, hoop dat de koers wel onder de 1,20 blijft.
Onder de 1,20 moet wel gaan lukken inderdaad. Schommelt nu al weken rond de 1,13 t/m 1,16.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:30 schreef knep het volgende:
[..]
Ziet er goed uit voor je, momenteel rond de 1,15.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |