Zijn daar ook foto's en video's van?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:34 schreef Jimbo het volgende:
[..]
sowieso kinderen
aleen bij de AH gaan ze nu doen wat ze eerst deden, voor die kut voetbalkaartjes vragen
heb mn pakje van gister echt voor die kut kinderen in de fik gestoken, flikker op
geen ideequote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:38 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Zijn daar ook foto's en video's van?
ik heb n foto van die kids genomen maar mn puter moet eerst ff uit/aanquote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:38 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Zijn daar ook foto's en video's van?
Als ik het moet filmen wil ik dat wel doen in minimaal HD 720p hoor!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:40 schreef Jimbo het volgende:
[..]
geen ideeik heb ze niet gemaakt iig
ga volgende keer mee en mag jij met je telefoon het opnemen(ja telefoon ja
anders staat t niet stoer
!!:'))
hihi jij heb kinderenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:41 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ik heb n foto van die kids genomen maar mn puter moet eerst ff uit/aan
ik heb nog een RED camera liggen hierquote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:44 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Als ik het moet filmen wil ik dat wel doen in minimaal HD 720p hoor!
En jij mag de apparatuur regelen.
dat zijn geen nette kindjesquote:
Jimbo komt stiekum ook uit the hood?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:57 schreef Jimbo het volgende:
[..]
dat zijn geen nette kindjes
dat zijn
eeeyhs SWAAAA geef mij die voetbalkaartjes jwtz, anders komt mn bradda ze halen ja !
Shiney Happy People van R.E.M ?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:10 schreef drummerdude het volgende:
Morgen
Hoe heet dat nummer waar Happy als sleutelwoord is. Het is een soort the Kooks achtig iets...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |