bronquote:Amerikaanse achtling vestigt record
Uitgegeven: 4 februari 2009 06:28
Laatst gewijzigd: 4 februari 2009 06:30
LOS ANGELES - De achtling die eind januari in het Californische Bellflower werd geboren, heeft een record gevestigd. Het gaat inmiddels om de langstlevende achtling ooit.
Het was een zeer goede week voor de baby's, aldus een arts van het ziekenhuis in Bellflower dinsdag tegen Amerikaanse media.
De zes jongens en twee meisjes ademen zelfstandig en drinken onder meer gepasteuriseerde moedermelk van donoren.
Zes achtlingen
In de Verenigde Staten was in 1998 de eerste achtling geboren, maar een van de baby's stierf binnen een week. Wereldwijd zijn zes achtlingen gedocumenteerd, maar in de meeste gevallen overleefde geen van de baby's de eerste uren.
De Californische moeder, de 33-jarige Nadya Suleman, onderging vorig jaar een vruchtbaarheidsbehandeling. Ze had al zes kinderen, waaronder een tweeling. Het hoogste aantal kinderen dat ooit in een keer werd gebaard is negen, maar geen van die baby's overleefde het.
http://news.yahoo.com/s/ap/20090206/ap_on_re_us/octupletsquote:Octuplets mom says she had 6 embryos implanted
WHITTIER, Calif. – The mother of octuplets says she had six embryos implanted in a fertility procedure and was well aware that multiple births could result.
Nadya Suleman says it was a gamble she also took for each of her six previous deliveries. She told NBC's "Today" she had six embryos implanted for each in vitro procedure. The number far exceeds fertility industry guidelines for a woman her age.
Experts say there's a small chance embryos can divide in the womb, which apparently led to the octuplets. The 33-year-old Southern California woman, who gave birth to the octuplets last week, has been criticized because she is single, unemployed and already had six children. Says Suleman: "I love my children."
Yep. De belastingbetaler mag voor dit soort onverantwoorde idiote types opdraaien.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 14:57 schreef Elfletterig het volgende:
Er is alweer vers nieuws rondom dit onderwerp:
[..]
http://news.yahoo.com/s/ap/20090206/ap_on_re_us/octuplets
Er zijn dus de nodige embryo's geïmplanteerd. Verder blijkt de vrouw alleenstaand en werkloos te zijn...
Nou inderdaad, dat snap je toch nietquote:Op vrijdag 6 februari 2009 16:19 schreef popolon het volgende:
[..]
Yep. De belastingbetaler mag voor dit soort onverantwoorde idiote types opdraaien.
Die arts moet ontslagen worden.
quote:On not being able to afford her ten million kids:
“I know I'll be able to afford them when I'm done with my schooling. If I was just sitting down watching TV and not being as determined as I am to succeed and provide a better future for my children, I believe that would be considered, to a certain degree, selfish.”
On why she is the greatest mama je'e in the universe:
“Everything I do, I'll stop my life for them and be present with them. And hold them. And be with them. And how many parents do that? I'm sure there are many that do, but many don't. And that's unfortunate. That is selfish.”
On why she risked carrying 6 embryos instead of just 1 or 2:
“Those are my children, and that’s what was available. It’s a gamble.”
On why she wants an army of BABIES!!!:
"That was always a dream of mine, to have a large family, a huge family, and I just longed for certain connections and attachments with another person that I really lacked, I believe, growing up."
On what she lacked growing up:
"I didn't feel as though, when I was a child, I had much control of my environment. I felt powerless. And that gave me a sense of predictability. Reflecting back on my childhood, I know it wasn't functional. It was pretty dysfunctional, and whose isn't?”
Ik niet.quote:Op zondag 8 februari 2009 09:23 schreef cinnamongirl het volgende:
Dit is haar dan, hier met rechts een plaatje van Angelina Jolie. Ik zie wel wat gelijkenissen.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 13:04 schreef Ghazi het volgende:
Subhanallah.![]()
Ik snap niet waarom zoveel mensen jaloers zijn op die vrouw en haar kinderen.
Ik bedoelde dat ik wel kan zien dat zij heeft geprobeerd op Angie te lijken door frituurolie in d'r lippen te spuiten en haar neus te verbouwen.quote:
Dacht dat ze in eerste instantie anoniem wilde blijvenquote:Op zondag 8 februari 2009 15:30 schreef popolon het volgende:
En ze grijpt elk moment aan om maar aandacht van de media te krijgen. Wat een mens.
Die uitspraak diende ws. om het mysterie omtrent haar persoontje te vergroten, en daarmee ook de nieuwsgierigheid naar haar.quote:Op zondag 8 februari 2009 15:54 schreef charleen het volgende:
[..]
Dacht dat ze in eerste instantie anoniem wilde blijven.
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 11:26 schreef buachaille het volgende:
Diep respect en waardering voor deze vrouw. Ze komt er tenminste niet op haar 40e achter dat ze er nog een paar kotters moet uitpoepen. Daarnaast valt het niet mee om zo'n groot gezin op te voeden, ze laat in ieder geval zien dat ze het aankan en er zin in heeft.
You're kidding, right?! BBCquote:Op dinsdag 10 februari 2009 11:26 schreef buachaille het volgende:
Diep respect en waardering voor deze vrouw. Ze komt er tenminste niet op haar 40e achter dat ze er nog een paar kotters moet uitpoepen. Daarnaast valt het niet mee om zo'n groot gezin op te voeden, ze laat in ieder geval zien dat ze het aankan en er zin in heeft.
Maar ik denk dat je grapte...quote:Ms Suleman's mother has also attacked her daughter's decision, telling the website RadarOnline.com that the family was already finding it difficult to cope with the initial six children. Angela Suleman told the site: "She already has six beautiful children, why would she do this?" "I'm struggling to look after her six. We had to put in bunk beds, feed them in shifts and there's children's clothing piled all over the house."
Of ze nou zelf haar kinderen verzorgd of het gedeeltelijk uitbesteed maakt niet zoveel uit als het resultaat hetzelfde is. Belangrijk is in ieder geval dat de kinderen welkom zijn in het nest waarin ze terecht komen, en dat zijn ze. Overigens is een achtling niet al te best nieuws. Het beste voor de gezondheid van kinderen is dat ze een redelijk geboortegewicht hebben en met een achtling beginnen ze natuurlijk al slecht wat dat betreft.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 11:33 schreef Suko het volgende:
You're kidding, right?! BBC
[..]
Maar ik denk dat je grapte...
Lees de achtergrondverhalen eens, het leven van dat mens was al een grote puinhoop. Haar moeder zorgde voor die 6 notabene omdat zij het niet kon.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 11:38 schreef buachaille het volgende:
[..]
Of ze nou zelf haar kinderen verzorgd of het gedeeltelijk uitbesteed maakt niet zoveel uit als het resultaat hetzelfde is. Belangrijk is in ieder geval dat de kinderen welkom zijn in het nest waarin ze terecht komen, en dat zijn ze. Overigens is een achtling niet al te best nieuws. Het beste voor de gezondheid van kinderen is dat ze een redelijk geboortegewicht hebben en met een achtling beginnen ze natuurlijk al slecht wat dat betreft.
ach die amerikanen hebben van die geweldige bankiersquote:Op zaterdag 7 februari 2009 17:17 schreef popolon het volgende:
Er gaan geruchten dat mevrouw een Angelina Jolie obsessie heeft: Aantal facelifts, lippen volgespoten, verfje in het haar. Hoe heeft ze dat weten te financieren?
Echt, ik snap er nog niks van: Een alleenstaande werkloze moeder met 14 kinderen.
quote:Op donderdag 12 februari 2009 16:27 schreef buachaille het volgende:
Voor mensen met een sterke maag nog meer foto's: http://www.mirror.co.uk/n(...)rth-115875-21117939/
[ afbeelding ]
+ een website: http://www.thenadyasulemanfamily.com/
Overduidelijk een photoshop, geproduceerd door pro-kinderloze activisten.quote:Op donderdag 12 februari 2009 17:46 schreef charleen het volgende:
[..]
Ik vind haar lippen enger dan dat 'buikje'.
Dat zijn de goedkope botoxjes. Is inderdaad wel een beetje mis gegaan.quote:Op donderdag 12 februari 2009 17:46 schreef charleen het volgende:
[..]
Ik vind haar lippen enger dan dat 'buikje'.
3 weken sportschool en die buik is weer zo strak als een wasbordjequote:Op donderdag 12 februari 2009 18:02 schreef Michellee het volgende:
Ach gatver.... die buik....
Ik kan mij nog een verhaal herinneren een paar jaar geleden door een echtpaar die een vierling hadden gekregen. Ze hebben dat stel een tijdje gevolgd, en je zag hoeveel werk het was, en hoeveel luiers en eten ze allemaal hadden met een vierling.
Laat staan met 14....
dude, grosequote:Op donderdag 12 februari 2009 16:27 schreef buachaille het volgende:
Voor mensen met een sterke maag nog meer foto's: http://www.mirror.co.uk/n(...)rth-115875-21117939/
[ afbeelding ]
+ een website: http://www.thenadyasulemanfamily.com/
Niet alleen de jouwe!quote:Op vrijdag 13 februari 2009 17:15 schreef MrMonkeyman het volgende:
(...)
Snap eigenlijk ook nog steeds niet dat iedereen zomaar lukraak kinderen kan krijgen, maar dat is gewoon mijn ongezouten mening.
Tja, bedreigingen zijn natuurlijk walgelijk maar niet helemaal onbegrijpelijk. Eerst geen publiciteit willen, alleen haar moeder meldde niet blij te zijn aangezien ze al mede de zorg had over de andere 6 kindertjes. Vervolgens gemerkt dat men haar verhaal wilde horen, huurt dan een PR-bureau in, verkoopt tig exclusives mét foto's, en als eenmaal het publiek verneemt dat alles op de rug van de belastingbetaler terecht komt....quote:Octuplets PR team 'death threats'
The public relations firm representing the California woman who gave birth to octuplets says it is stepping down after getting death threats.
The Killeen Furtney Group has received dozens of threats, the head of the Los Angeles agency, Joann Killeen, told the Associated Press (AP) news agency.
Nadya Suleman, 33, gave birth to the eight babies on 26 January. The single mother of six other children has been criticised for using fertility treatments and receiving state aid. All 14 of her children were born through in vitro fertilisation (IVF).
Wood chipper threat
Ms Killeen said she had received more than 100 e-mailed threats and many others that were left on the agency's voice-mail, AP reported.
"They'd put me in the wood chipper and throw me in the bottom of the ocean and hope I die," she is quoted as saying. Some of the threats were also directed at Ms Suleman, she said. "We've never had a public reaction to us representing a client pro bono like this, ever.
Ms Suleman hired the agency shortly after the octuplets were born. Ms Killeen made a flurry of TV appearances, saying her client had been deluged with offers to tell her story. But public reaction to the story soured after it was revealed that Ms Suleman was a single-mother receiving state aid to help her raise her other six children, aged two to seven."
Wat ik niet begrijp is wie dat betaald als zij werkloos is, en dat dan in combinatie met zoveel terug geplaatste embryo's op haar leeftijd .. daar klopt toch iets niet ..quote:Op zaterdag 31 januari 2009 01:39 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Ze is dus al bijna 8 jaar vol-continu zwanger? Waarom werken artsen mee aan deze broedmachine?
Kind werpen en binnen een paar maanden stopt de arts er alweer een nieuwe in?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |