Ja maar je komt toch niet racenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 08:02 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Kwam rond half 10 online, jij dus net weg.
Volgens mij moet je wat meer er over gaan lezen, want er is genoeg bekend volgens mij... Het tunen gaat net zo ver als de gemiddelde F1 game, de game is NIET arcade, er zit een toffe two-player mode in en ik was van de game onder de indruk.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 09:32 schreef Bastard het volgende:
Racer Pro... ik begin sterk te twijfelen ook.. 15 tracks is niet veel.. en ik weet weinig van het spel! hoever gaat het tunen, wat zijn de psychics, wat zijn de spelmodi, hoe is de SP , zit er een arcade in etc etc.. allemaal zaken die van te voren (inclusief talloze filmpjes) al wel bekend waren ver voor de release van Forza 2. Dat is een teken aan de wand.
Oh ja.. ik heb natuurlijk niet gezocht naar infomatiequote:Op dinsdag 27 januari 2009 09:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Volgens mij moet je wat meer er over gaan lezen, want er is genoeg bekend volgens mij... Het tunen gaat net zo ver als de gemiddelde F1 game, de game is NIET arcade, er zit een toffe two-player mode in en ik was van de game onder de indruk.
Ja, het komt gek over. Wat jij je af vraagt heeft een van de developers me in Leipzig al verteldquote:Op dinsdag 27 januari 2009 09:53 schreef Bastard het volgende:
[..]
Oh ja.. ik heb natuurlijk niet gezocht naar infomatie
Nou ja kennelijk dan in ieder geval niet goed genoeg want ik kom er bar weinig van tegen.. maakt niet uit.. ik check de demo wel en bepaal mn keus.
Geef maar een seintje als je Fallout weg doetquote:Op dinsdag 27 januari 2009 08:50 schreef Strolie75 het volgende:
Nog even SPAMMEN!
[TK] Veel games! PS3, 360, PSP en DS!
Ach ik finish ook vaak genoeg achteraanquote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:33 schreef gijsje79 het volgende:
Nee racen is niet echt me ding B.
Tis niet leuk als je steeds laatste bent, Burnout kan ik wel.
Gijs...ik heb hem gedownload maar nog niet gespeeld...quote:
Lees mijn blog,.............quote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:56 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Gijs...ik heb hem gedownload maar nog niet gespeeld...
Je hyped niet...ik maak me zorgen...
*met trillende hand op link klikt*quote:
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
Leuk idee: [paint] Een plaatje namaken
Zelfde idee, andere foto: http://i43.tinypic.com/2m60ndc.jpg
Gereageerdquote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:58 schreef Sjotime het volgende:
Ik hoop zo dat ik het niet zie nog Gijs,... dat ik het niet door heb. Maar mijn gevoel maakt me zorgen. Fantastisch hoor lekker co-op'en,... maar waar is nu de 'echte' RE ervaring,.............
Help me Strol,..... help me,.... zet me op mijn plaats,... corrigeer me. Of speel de demo en huil met me mee!
Je bent zooooo cooltjes,.... wou dat ik je zenuwen had. Resident Evil Gijs,.... RE,.... RE GIJS!!!!! Inderdaad,... eigenlijk een complete RE Zero,............ en dat vond ik de minste!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:03 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Gereageerd
Demo ga ik vanavond proberen.
Ik moest even zoeken hoorquote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:12 schreef Sjotime het volgende:
Deze griet heeft ook een mooie tattoo
http://www.freshgirls.tv/galleries/bigwetass11sc3/rami.html
Ik kan niet wachten Gijs!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:31 schreef Sjotime het volgende:
Strol,... Noot,... check die eerste battle met Chun-Li![]()
Geweldig,... tevens nieuwe outfits en nacht/avond omgevingen
http://www.gamespot.com/n(...)ml?tag=topslot;img;2
PROEST is niet wat bij mij opkwam, Gijs er worden mensen aangereden hoorquote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:58 schreef Sjotime het volgende:
PROEST
http://www.leenks.com/link151869.html
Even andere dingen aan mijn kop dan een game Gijs. Zie blog!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:05 schreef Sjotime het volgende:
Je bent zooooo cooltjes,.... wou dat ik je zenuwen had.
goeie beslissing Gijs. ik ben ook alleen maar getrouwd omdat dat de goedkoopste optie was voor mequote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:33 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Even andere dingen aan mijn kop dan een game Gijs. Zie blog!
In ons geval is trouwen verreweg de duurste optie. Ik neig zelf naar gemengd partnerschap, omdat je dan dezelfde rechten en plichten hebt als bij een huwelijk. En dat vind ik wel belangrijk, zeker wat nalatenschap betreft. En we kunnen er toch nog een leuke dag van maken. Mooi aankleden, ringen erbij en daarna lekker uit eten met de getuigen.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:39 schreef Magneet het volgende:
goeie beslissing Gijs. ik ben ook alleen maar getrouwd omdat dat de goedkoopste optie was voor meContract was imho net zo goed geweest maar dat konden we gewoon niet betalen. kost toch ook al snel >1000 euro. Je was toch aan het kijken om een huis te kopen? Wacht tot dan met het contract dan moet je toch naar de notaris en die doen een samenlevingscontract er dan vaak goedkoop bij
Sja.. dat heb ik dus ook.. anders is het zon zakeljike overeenkomst.. waar is de romantiek, je vraagt het toch niet voor niets iemand ten huwelijk?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik zal wel ouderwets romantisch zijn ofzo, maar de symbolische waarde van trouwen doet me heel veel en ik wil later dus ook wel gewoon echt trouwen.
dat is inderdaad gewoon een keuze die je maakt. Bij ons kon het op dinsdagmorgen gratis en dat toch op een lokatie die in de top 5 of 10 van nederland staat. Daarna koffie en gebak voor iedereen en dat was hetquote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:44 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
In ons geval is trouwen verreweg de duurste optie. Ik neig zelf naar gemengd partnerschap, omdat je dan dezelfde rechten en plichten hebt als bij een huwelijk. En dat vind ik wel belangrijk, zeker wat nalatenschap betreft. En we kunnen er toch nog een leuke dag van maken. Mooi aankleden, ringen erbij en daarna lekker uit eten met de getuigen.
dat is inderdaad het kloterige van dit moment ja. Huizenmarkt begint langzaam maar zeker in te storten helaasch.quote:Huis wachten we nog even mee. Er staan in mijn appartementencomplex nu 2 woningen te koop, maar op tussenverdiepingen en die drukken de prijs van mijn huis (helemaal boven). Als die 2 verkocht zijn wil ik het wel te koop zetten, gewoon om te kijken of er animo voor is.
Mij gaat het vooral om het feestjequote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik zal wel ouderwets romantisch zijn ofzo, maar de symbolische waarde van trouwen doet me heel veel en ik wil later dus ook wel gewoon echt trouwen.
Instorten doet het bij mij nog niet, maar sterk stijgen doet het ook niet.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:49 schreef Magneet het volgende:
dat is inderdaad het kloterige van dit moment ja. Huizenmarkt begint langzaam maar zeker in te storten helaasch.
Wij zijn ook gratis getrouwd.. wat iedereen voorzichzelf voor ogen heeft van DE dag moeten ze zelf weten. Maar ik zou zon dag (en tam ook) verschrikkelijk vinden waarin je word geleefd. En gaat wat ons betreft ook helemaal voorbij aan de essentie van het trouwen, dat doe je tenslotte voor elkaar.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:49 schreef Magneet het volgende:
[..]
dat is inderdaad gewoon een keuze die je maakt. Bij ons kon het op dinsdagmorgen gratis en dat toch op een lokatie die in de top 5 of 10 van nederland staat. Daarna koffie en gebak voor iedereen en dat was het
[..]
dat is inderdaad het kloterige van dit moment ja. Huizenmarkt begint langzaam maar zeker in te storten helaasch.
quote:
Jaquote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:03 schreef Magneet het volgende:
[..]
heeft in belgié gewoond dan krijg je dat
whahahaha,.. verkeerde linkquote:Op dinsdag 27 januari 2009 12:39 schreef Bastard het volgende:
[..]
PROEST is niet wat bij mij opkwam, Gijs er worden mensen aangereden hoor![]()
Pondquote:Thank you for your order with thehut.com. Details of your order are listed below:
Killzone 2
Stock will be despatched to you as soon as we receive it from our supplier.
1
¤37.68
Het gaat heel raar. Sommige producten volg ik ook, en die schieten heen en weer. Ene dag 23 euro, de dag erna 42 euro.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:45 schreef Bastard het volgende:
Ik zag dat ze bij play de prijzen weer hebben opgedreven.. waar ik eerst 19 euro betaalde voor een seizoen shield staat ie nu weer op ik meen 36 euro
Mijn series hebben dat de helft van de tijd ook niet, maar ik vind dat niet heel erg eigenlijk. De series die ik nu kijk zijn allemaal gedownload zonder enige subs. Is good for you Engrish matherfacker!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:09 schreef Bastard het volgende:
Ja ik baalde een beetje.. als ik zoek op seizoen shield 3 dan heeft ie Dutch subs.. zoek ik op Shield 1 en 2 ook .. dus ik ging er (abusievelijk) er vanuit dat seizoen 4 dat ook zou hebben maar die heeft dat dus niet.
(Postbode stond om 0700 vanmorgen aan te bellen met 7 dvd's in dr handen)
Stomme is dat ik altijd luister naar de tekst en dan half de subs lees. Dus als ze iets zeggen wat niet klopt met de tekst valt het me meteen op.. maar als het er niet is en er word wat gezegd wat ik niet helemaal kan volgen dan is de tekst wel handig.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Mijn series hebben dat de helft van de tijd ook niet, maar ik vind dat niet heel erg eigenlijk. De series die ik nu kijk zijn allemaal gedownload zonder enige subs. Is good for you Engrish matherfacker!
Ja, ondanks dat ik weg ga volg ik het toch nog... Er staan echt een hele mooie winter in de kaarten, hopelijk voor jullie gaat dat doorquote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:15 schreef Bastard het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)aatsen___.html?p=2,1
Kep
Meestal heb ik er ook geen problemen mee, maar zodra er met een dialect wordt gesproken dan versta ik maar de helftquote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Mijn series hebben dat de helft van de tijd ook niet, maar ik vind dat niet heel erg eigenlijk. De series die ik nu kijk zijn allemaal gedownload zonder enige subs. Is good for you Engrish matherfacker!
Tarot?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:39 schreef kepler het volgende:
[..]
Ja, ondanks dat ik weg ga volg ik het toch nog... Er staan echt een hele mooie winter in de kaarten, hopelijk voor jullie gaat dat door
Als er een Elfstedentocht komt, dan kom ik terug hoor
En is het wat?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:46 schreef Bastard het volgende:
Zo mn ORGINELE from the earth to the moon is ook binnen
Al op zn minst jaquote:
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:46 schreef Bastard het volgende:
Gek genoeg worden we te oud voor daarvoor. Die kansloze (artiesten) die zich ook beschamend aanmelden voor een job om te genieten van de one years fly. Geld geld geld en bekendheid Gijs,... ik was erbij. Bah,... het is meer iets voor studenten die zichzelf zoeken,... of een plekje willen,... iets waar ze bij horen. Zelf moet ik er niets van hebben. Tieten en kankeren op het leven,............daar kan je best moe van worden.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:23 schreef Bastard het volgende:
Ooooh dat geenstijl.. wat word ik daar moe van zeg.... die zelfverheerlijking om die tv.. alsof alles om die domme tv progs draait.
Er is geen nieuws meer in de wereld zeker..
Die naam ook POWNED.. nee lekker duidelijke link met GeenStijl waarvan die laatste wel een leuke naam betref.
POW is dat iets met Prisoners Of War en NED voor Nederland
Heb ik met sommige films ook hoor.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 18:04 schreef Bastard het volgende:
[..]
Al op zn minst ja
Daarom ook wat films toch orgineel gekocht die ik van je had gehad op de spindel
Had GRAW2 besteld voor 11 euro,... staat nu weer op 25quote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:45 schreef Bastard het volgende:
Ik zag dat ze bij play de prijzen weer hebben opgedreven.. waar ik eerst 19 euro betaalde voor een seizoen shield staat ie nu weer op ik meen 36 euro
De Challenger space shuttle ontploft.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:46 schreef Bastard het volgende:
Batman orgineel gekeken... in 1 woord HEERLIJK!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 18:08 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Heb ik met sommige films ook hoor.
Ben nog steeds lid van ECI dus moet daar wel es wat bestellen, vaak dvd's
Of als ik ze voor een leuk prijsje tegen kom.
Zoals Wanted en Batman moet ik nog ff orgineel hebben, wil dan toch de dubbel disc.
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 18:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
De Challenger space shuttle ontploft.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm commander Shepard and this is my favorite store on the Citadel.
In DTS waarschijnlijkquote:Op dinsdag 27 januari 2009 18:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
De Challenger space shuttle ontploft.
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 18:17 schreef Sjotime het volgende:
[..]Gijs nee. Don't even go there. Niet weerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.4:3 beeldformaat. Je mag blij zijn als het in stereo is!quote:
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
In de jaren 60 was er nog geen breedbeeld!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 18:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Gijs nee. Don't even go there. Niet weer
[..]
4:3 beeldformaat. Je mag blij zijn als het in stereo is!
Nee,... die versie is inderdaad beter. Maar ja,... voor 8 euro kon ik het niet laten liggen Gijs. Bijna 50 Euro vind ik dan weer net iets teveel. Het is inderdaad in 4:3 en het geluid zal gewoon OK zijn. Maar inderdaad wel beter dan jouw download ja! Jij hebt een rip zeker?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 18:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
Het gekke is dat de versie op Play.com het wel over breedbeeld en dolby digital heeft... http://www.play.com/DVD/D(...)e-Moon/Product.html#
Misschien word ik wel gePOWNED met mijn gedownloade versie!
quote:The original series was shot in 1.33 aspect ratio, intended to be viewed on standard television sets. The series was released on DVD as a 4-disc set. With the proliferation of widescreen flat-panel TV sets the series was remastered in 1.78 aspect ratio and rereleased in 2005 as a 5-disc DVD box set. New framing causes loss of top and bottom parts of the frames from the original movie. This is not always noticeable because of careful transfer process, but in some scenes important details are lost. For example, in Disc 1, when the Gemini 8 / Agena assembly is tumbling around the sky with a stuck thruster, the thruster is not visible in the new widescreen version as it is cut off by the top of the frame. Some captions have also been compromised.
Gek,.... dan ben ik erg blij met mijn 8 euro box,... maar serieus Gijs,.. kon dat er nou echt niet vanafquote:Op dinsdag 27 januari 2009 18:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
Opgelost, die luxe en veel duurdere Play versie is bijgewerkt (lees: stukken weggesneden om het breedbeeld te maken)
[..]
Ik vind dat inderdaad ook een toppunt hoor... 8 euro.. 3 discs! 2.5 euro per dvd.. daar kan geen download tegen opquote:Op dinsdag 27 januari 2009 18:27 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Gek,.... dan ben ik erg blij met mijn 8 euro box,... maar serieus Gijs,.. kon dat er nou echt niet vanaf?
Ik heb hem al gedownloadquote:Op dinsdag 27 januari 2009 18:13 schreef Sjotime het volgende:
Fallout 3 DLC,... FAIL
I love Fallout 3. I love it to an almost indecent extent. It was far and away my game of 2008, and doesn't look like being knocked out of my personal top spot for a good while yet. But when you sift out its role-play, the ammo-box inspection and the exploration and draft in a fleet of health and ammo regeneration points to compensate... well, affairs just feel shallow and somewhat naked. Hopefully a lesson has been learnt at Bethesda towers. Business as usual next time please.
5
http://www.eurogamer.net/(...)horage-review?page=2
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mijn probeert niemand ooit om te kopenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 18:32 schreef Sjotime het volgende:
Limburg en ambtenaren,......... Strol
Zeven ambtenaren aangehouden voor corruptie
Bios.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 18:16 schreef Bastard het volgende:
[..]
Batman orgineel gekeken... in 1 woord HEERLIJK!
Beeld en geluid eisen de eerste keer kijken orgineel.
* Notorious_Roy streept Afro Samurai door van Wanted lijstjequote:
quote:
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
Google ads bij Sjo:
[..]![]()
![]()
![]()
En weet je, ik heb geklikt!
Zelfs nu niet,......... ben echt even klaar merk ik!quote:
Ik ga binnenkort beginnen met Anniversaryquote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:41 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Zelfs nu niet,......... ben echt even klaar merk ik!
Ik welquote:
quote:
Op je main indexquote:
Ook een goed spel, beter dan Underworld.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 23:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik ga binnenkort beginnen met Anniversary
Maak me er allemaal niet zo druk om.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 23:35 schreef Sjotime het volgende:
Wat een kutventje is het toch ook he,....................................................Nu begrijp ik waarom die hond geen onderzoek wilde,...... gadverdamme,.....!!
http://www.geenstijl.nl/m(...)enende_leugenaa.html
RTL nieuws: http://www.rtl.nl/compone(...)0_irak.avi_plain.xml
Veel lawaai maken,..... media pakt het op,... aftreden,.... crisis,... hup,... naar de stembus en weg met dit k kabinet!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 23:59 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Maak me er allemaal niet zo druk om.
Je doet er toch weinig aan.
Hoe groot is de kans dat dit tot hde val dit kabinet leidt?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 23:35 schreef Sjotime het volgende:
Wat een kutventje is het toch ook he,....................................................Nu begrijp ik waarom die hond geen onderzoek wilde,...... gadverdamme,.....!!
Even handen schudden en het is weer weggeveegd.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 23:35 schreef Sjotime het volgende:
Ok volgens mij ken ik hem niet.quote:Op woensdag 28 januari 2009 08:03 schreef Bastard het volgende:
@Gijsje: http://www.imdb.com/title/tt1071880/ Ga je een goeie film vinden
Tis een Engelse mafia thriller waar echt plat in gesproken word.. maar het is niet zon engelse film waarbij alles aan elkaar geplakt is zoals lock stock ofzo.quote:
http://www.play.com/Music(...)Product.html?cur=258quote:
Denk het wel.quote:Op woensdag 28 januari 2009 08:22 schreef Bastard het volgende:
[..]
http://www.play.com/Music(...)Product.html?cur=258
Hier, kom je in de stemming.
Ben je trouwens zaterdagmiddag thuis dat ik ff langs rij voor dat spel?Ik blijf dit keer een weekend bij je ouders voor de verandering
Niks ervan,... blijf scherp,... hospitaliseer niet! Geniet,.... !quote:Op woensdag 28 januari 2009 09:35 schreef Magneet het volgende:
en toch blijft het een raar iets dat overstappen naar een nieuwe job na 6 1/2 jaar.
Hahaha briljantquote:Op woensdag 28 januari 2009 11:03 schreef Sjotime het volgende:
@Noot,.... nieuwe reclame op mijn sitesnap naar waar ze dit vandaan halen
![]()
Scheiden na homohuwelijk
Praktische begeleiding, goede juridische afwikkeling.
www.scheidingsmakelaar.nl
what the hell is hospitaliseren naast iemand het ziekenhuis in slaan?quote:Op woensdag 28 januari 2009 10:47 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Niks ervan,... blijf scherp,... hospitaliseer niet! Geniet,.... !
quote:Op woensdag 28 januari 2009 11:09 schreef Magneet het volgende:
[..]
what the hell is hospitaliseren naast iemand het ziekenhuis in slaan?
Niks Gijs,... het is precies dat!quote:Op woensdag 28 januari 2009 11:09 schreef Magneet het volgende:
[..]
what the hell is hospitaliseren naast iemand het ziekenhuis in slaan?
Weinig mensen doen ook ineens wat anders hoor. De meeste praten er wel over, maar doen nooit wat,... ze blijven hangen in wat ze denken dat leuk is. Als ze straks ineens 45 zijn is het te laat. Het leven is zo voorbij,... doe iets wat je leuk vind. Wat je een goed gevoel geeft,... iets waar je later met trots op kan terug kijken. Kijk voorbij geld en de leaseauto,... kijk verder,... kijk naar wat je echt wilt doen met je leven en carriere!quote:Op woensdag 28 januari 2009 11:09 schreef Magneet het volgende:
[..]
Genieten ga ik zeker doen inderdaad. Blij wel nog een paar weken bij mijn oude opdrachtgever via mijn oude baas maar daar ben ik ook zo vanaf.
* Bastard ontslag heeft ingediend..quote:Op woensdag 28 januari 2009 11:22 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Weinig mensen doen ook ineens wat anders hoor. De meeste praten er wel over, maar doen nooit wat,... ze blijven hangen in wat ze denken dat leuk is. Als ze straks ineens 45 zijn is het te laat. Het leven is zo voorbij,... doe iets wat je leuk vind. Wat je een goed gevoel geeft,... iets waar je later met trots op kan terug kijken. Kijk voorbij geld en de leaseauto,... kijk verder,... kijk naar wat je echt wilt doen met je leven en carriere!
quote:Op woensdag 28 januari 2009 11:26 schreef Bastard het volgende:
[..]
* Bastard ontslag heeft ingediend..
En nu?
quote:Op woensdag 28 januari 2009 11:29 schreef Magneet het volgende:die B.
Voor het geld doe ik het zeker niet, ja ik ga er gemiddeld iets op vooruit en ik ben eindelijk van die schijtbonus regeling af.Als ik echt voor het geld gegaan was had ik wel voor een ander bedrijf gekozen waar ik het misschien niet naar me zin zou hebben. Met me nieuwe baas klikte het gewoon in een keer goed tijdens de gesprekken, precies hetzelfde toen ik gister daar was voor uitleg mbt pensioen en dergelijk ook toen kreeg ik er weeg een goed gevoel bij
Nooit gespeeld.quote:Op woensdag 28 januari 2009 13:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nog één rank en ik ben elite in Rainbow Six Vegas 2Blijft een heerlijk spel, speel het een jaar na dato nog steeds meerdere keren per week
Respect ook wel voor zulke goede titels die je blijft spelenquote:Op woensdag 28 januari 2009 13:11 schreef Bastard het volgende:
http://360voice.gamerdna.com/blog-games.asp?tag=Butch%20NL Duidelijk![]()
ik heb hem laatst ook gekocht, speel het telkens een kwartier tot een half uur maar wat een heerlijk spel zegquote:Op woensdag 28 januari 2009 13:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nog één rank en ik ben elite in Rainbow Six Vegas 2Blijft een heerlijk spel, speel het een jaar na dato nog steeds meerdere keren per week
Thanks!quote:Op woensdag 28 januari 2009 13:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Respect ook wel voor zulke goede titels die je blijft spelen
Ik doelde meer op respect voor de games, omdat ze zo lang weten te boeienquote:
quote:Op woensdag 28 januari 2009 11:22 schreef Sjotime het volgende:
Weinig mensen doen ook ineens wat anders hoor. De meeste praten er wel over, maar doen nooit wat,... ze blijven hangen in wat ze denken dat leuk is. Als ze straks ineens 45 zijn is het te laat. Het leven is zo voorbij,... doe iets wat je leuk vind. Wat je een goed gevoel geeft,... iets waar je later met trots op kan terug kijken. Kijk voorbij geld en de leaseauto,... kijk verder,... kijk naar wat je echt wilt doen met je leven en carriere!
Thanks!quote:Op woensdag 28 januari 2009 13:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik doelde meer op respect voor de games, omdat ze zo lang weten te boeienMaar ook voor jou respect hoor
Gijs al heb je een topbaan... werken is kut want werken moet... ik doe liever de hele dag leukere dingen dan werk.quote:
Ik ookquote:
Angst vooral.quote:Op woensdag 28 januari 2009 13:54 schreef kepler het volgende:
Maar wat houdt je tegen dan? Als je echt zo ontevreden bent? Of is er echt weinig te vinden nu?
Maar je weet wel wat je wil doen? Of dat is ook nog een twijfelgeval?quote:Op woensdag 28 januari 2009 13:57 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Angst vooral.
Wat ik nu doe kan ik bijna op de automatische pilot. Ik ben ook echt zeker van mijn baan en het verdient absurd goed.
Ik zou nu nog blijven eigenlijk, soms is zekerheid wel net even wat fijner dan onzekerheid (crisis enzo)quote:Op woensdag 28 januari 2009 13:57 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Angst vooral.
Wat ik nu doe kan ik bijna op de automatische pilot. Ik ben ook echt zeker van mijn baan en het verdient absurd goed.
Wat ik doe vind ik op zich wel leuk, ik word soms alleen een beetje erg moe van UWV als organisatie.quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:05 schreef kepler het volgende:
Maar je weet wel wat je wil doen? Of dat is ook nog een twijfelgeval?
Nja, ik zit in verandermanagement. Daar is altijd wel werk. Als het goed is moet alles klantgerichter, en als het slecht gaat moet alles efficiënter. Ik blijf om me heen kijken ja.quote:In deze tijden is een goede en vaste baan wel belangrijk natuurlijk, maar je blijft wel zoeken neem ik aan
Is elke (grote) organisatie niet vermoeiend?quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:50 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Wat ik doe vind ik op zich wel leuk, ik word soms alleen een beetje erg moe van UWV als organisatie.
Op zich lijkt iets in het onderwijs me ook wel leuk.
[..]
Nja, ik zit in verandermanagement. Daar is altijd wel werk. Als het goed is moet alles klantgerichter, en als het slecht gaat moet alles efficiënter. Ik blijf om me heen kijken ja.
Leraar nederlands?quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:50 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Wat ik doe vind ik op zich wel leuk, ik word soms alleen een beetje erg moe van UWV als organisatie.
Op zich lijkt iets in het onderwijs me ook wel leuk.
Nee hoor.. wij tellen toch niet zoveel man.. maar de structuur blijft hetzelfdequote:Op woensdag 28 januari 2009 14:58 schreef kepler het volgende:
[..]
Is elke (grote) organisatie niet vermoeiend?
Groter = meer mensen = meer communicatie = meer foutenquote:Op woensdag 28 januari 2009 15:52 schreef Magneet het volgende:
iedere organisatie kunnen sommige dingen wel beter. Ik heb alleen het idee dat bij grote organisaties er meer beter kan/moet dan kleine organisaties
Geen idee wie je bedoeld Gijsquote:
Haar eerste twee clips was ze veel leukerquote:
En dan alleen als je echt geil bent hequote:Op woensdag 28 januari 2009 17:56 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Geen idee wie je bedoeld Gijs
Maar van achteren dan,..... met een zak over haar hoofd,.........!
Samenvatting?quote:Op woensdag 28 januari 2009 22:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=350484![]()
![]()
Ik had even de hoop dat RISK op XBL zou komen.. maar dit is ook wel coolquote:Op donderdag 29 januari 2009 00:24 schreef gijsje79 het volgende:
RISK
http://www.xboxonly.nl/nieuws/13810/Risk
Fuck... doet me denken aan een boek over het vergaan van de wereld.. dat begon ook met jellyfish die zich over de wereld verspreidenquote:Op donderdag 29 januari 2009 07:49 schreef Strolie75 het volgende:
http://www.telegraph.co.u(...)cross-the-world.html
Kunnen we ze niet als brandstof gebruiken?quote:Op donderdag 29 januari 2009 08:03 schreef Bastard het volgende:
Fuck... doet me denken aan een boek over het vergaan van de wereld.. dat begon ook met jellyfish die zich over de wereld verspreiden
Iemand opent een topic, 'wie herkent deze boxart' en een andere user komt er achter dat het een prijsvraag is.quote:
Vangen, onderzoeken en het geneesmiddel voor kanker vindenquote:Op donderdag 29 januari 2009 07:49 schreef Strolie75 het volgende:
http://www.telegraph.co.u(...)cross-the-world.html
Ik heb niet jou humor.quote:Op donderdag 29 januari 2009 08:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Iemand opent een topic, 'wie herkent deze boxart' en een andere user komt er achter dat het een prijsvraag is.
Dat kan.quote:
Nee, zaterdagquote:Op donderdag 29 januari 2009 08:13 schreef Bastard het volgende:
Vandaag vetrekt Kepler zeker?
Gewoon een jaar weg zijn he.. vreemde landen.. andere mensen.. andere taal.. andere gewoonten .. alleen .. vage reis hoor
Vlaamse frietquote:Op donderdag 29 januari 2009 08:26 schreef Bastard het volgende:
Gister echt heerlijk gegeten zeg .. damm.. mixed grill met een hele goeie pepersaus en vlaamse frietjes
Als je in vlaanderen naar een frietkot gaat krijg je inderdaad ook niet die 'vlaamse' frietjes nee.. dat is meer bij de ambachtelijke zelfmaak friet.quote:Op donderdag 29 januari 2009 08:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Vlaamse frietIk had ooit een Belgische huisgenote en zij zei dat Vlaamse friet juist dun was en dat dikke friet door Nederlanders Vlaams genoemd wordt
![]()
Nee, ik ben er nogquote:Op donderdag 29 januari 2009 08:13 schreef Bastard het volgende:
Vandaag vetrekt Kepler zeker?
Gewoon een jaar weg zijn he.. vreemde landen.. andere mensen.. andere taal.. andere gewoonten .. alleen .. vage reis hoor
Ik ga misschien wel gewoon in Belgie wonen later. Tis net Nederland, maar dan gemoedelijker. Moeten ze wel eerst Wallonië afstotenquote:Op donderdag 29 januari 2009 08:47 schreef Bastard het volgende:
[..]
Als je in vlaanderen naar een frietkot gaat krijg je inderdaad ook niet die 'vlaamse' frietjes nee.. dat is meer bij de ambachtelijke zelfmaak friet.
Maar je kan in vlaanderen wel veel meer op je friet krijgen, ook zuurvlees.
Maar pindasaus
En een beter belastingstelsel.. en met kinderen meer kinderbijslag!quote:Op donderdag 29 januari 2009 10:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik ga misschien wel gewoon in Belgie wonen later. Tis net Nederland, maar dan gemoedelijker. Moeten ze wel eerst Wallonië afstoten
Tentamen gingbtw. Thnx for asking.
en in het ziekenhuis moet je voor je eigen handdoeken zorgenquote:Op donderdag 29 januari 2009 11:32 schreef Bastard het volgende:
[..]
En een beter belastingstelsel.. en met kinderen meer kinderbijslag!
Hoe was je tentamen Gijs
Oh ja?quote:Op donderdag 29 januari 2009 12:23 schreef Magneet het volgende:
[..]
en in het ziekenhuis moet je voor je eigen handdoeken zorgen
Als ik in GAM ga modden ben ik bang dat ik de meeste tijd in FB zal doorbrengen.quote:
Ja, en asfalt is toch overgewaardeert.quote:Op donderdag 29 januari 2009 10:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik ga misschien wel gewoon in Belgie wonen later. Tis net Nederland, maar dan gemoedelijker.
Frisse wind, nieuwe neus, nieuwe (aanscherping regels) en eindelijk een mod die wat doet in het xbox topic... kzou het gewoon doen.quote:Op donderdag 29 januari 2009 16:07 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Als ik in GAM ga modden ben ik bang dat ik de meeste tijd in FB zal doorbrengen.
Creches ook!quote:Op donderdag 29 januari 2009 16:09 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ja, en asfalt is toch overgewaardeert.
Wow. Daar zwemmen nog gewoon dolfijnen!quote:
Begon er nog over na te denken ook!quote:
Daar heb je toch water voor nodigquote:Op donderdag 29 januari 2009 16:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Wow. Daar zwemmen nog gewoon dolfijnen!
Geen idee Gijs?quote:Op donderdag 29 januari 2009 18:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
Whehe. Weet je nog van SHE, Serious Request en naaktfoto's?
Schmoopy #3
FOK!
Die optische illusies jongen, ik zie nu pas die boten!quote:Op donderdag 29 januari 2009 16:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Wow. Daar zwemmen nog gewoon dolfijnen!
Ik zeg, zeker het overwegen waard. Het is niet zo zwaar als je denkt, je doet gewoon wat je kan samen met de andere modjes. Maar je kan wel eens bijsturen, jij kent je papeheimers daar, je krijgt het nodige respect al en dat helpt alleen maar als je mod bent.quote:Op donderdag 29 januari 2009 16:33 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Begon er nog over na te denken ook!
Dat.. maar je kent het verhaal niet Gijs.. wel genoeg om over te lezen achter iigquote:Op donderdag 29 januari 2009 18:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
Whehe. Weet je nog van SHE, Serious Request en naaktfoto's?
Schmoopy #3
FOK!
Weet niet of ik daar geschikt voor 'ban'. Ik zou bijna iedereen een ban geven op de laatste pagina van het Xbox topic,.... wat een kinderen daar zeg,......... !quote:Op donderdag 29 januari 2009 18:50 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik zeg, zeker het overwegen waard. Het is niet zo zwaar als je denkt, je doet gewoon wat je kan samen met de andere modjes. Maar je kan wel eens bijsturen, jij kent je papeheimers daar, je krijgt het nodige respect al en dat helpt alleen maar als je mod bent.
Eindelijk de kans om dat gekanker op, eens om te zetten in daden.
Zag dat je GRAW2 speelde, hoe vind je hem?quote:Op donderdag 29 januari 2009 23:17 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Weet niet of ik daar geschikt voor 'ban'. Ik zou bijna iedereen een ban geven op de laatste pagina van het Xbox topic,.... wat een kinderen daar zeg,......... !
Ja cool,... voelt net iets beter en of leuker aan dan deel 1. En daar had ik een hoop uurtjes in. Gek dat ik het ooit een prachtig spel vond maar dat de grahpics er nu gedateerd uitzagen. Tijd gaat echt hard,....quote:Op donderdag 29 januari 2009 23:52 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Zag dat je GRAW2 speelde, hoe vind je hem?
Ik heb hem besteld. Ik heb wel weer zin in een hersenloze shooter.quote:Op donderdag 29 januari 2009 23:51 schreef Sjotime het volgende:
Gek,... Killzone 2 komt goed uit de reviews en nog boeit het me nietEurogamer geeft een 9. IGN een 9.4! Ook de videoreview ziet er goed uit,.... maar het spel trekt me totaaaal niet
Heb er echt niks mee.
Nette prijs!quote:Op vrijdag 30 januari 2009 06:39 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik heb hem besteld. Ik heb wel weer zin in een hersenloze shooter.5,5 uur klinkt me als muziek in de oren.
Wel goedkoop gekocht, 36 euro bij thehut.com, meer had ik er ook niet voorover gehad
![]()
Gelukkig kan je geen ban geven als modquote:Op donderdag 29 januari 2009 23:17 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Weet niet of ik daar geschikt voor 'ban'. Ik zou bijna iedereen een ban geven op de laatste pagina van het Xbox topic,.... wat een kinderen daar zeg,......... !
Ja kwa grahpics valt ie misschien nu wel wat tegen als je dat vergelijkt met de nieuwe games.quote:Op donderdag 29 januari 2009 23:57 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Ja cool,... voelt net iets beter en of leuker aan dan deel 1. En daar had ik een hoop uurtjes in. Gek dat ik het ooit een prachtig spel vond maar dat de grahpics er nu gedateerd uitzagen. Tijd gaat echt hard,....
Gijs Neem je Tomb Raider dan weer ff mee.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 08:11 schreef Bastard het volgende:
@Strol, eerste 2 afleveringen van seizoen 3 Shield gekekenZit er weer helemaal in hoor!
Ik vind die Shane wel een toffe gast.
Raam staat altijd op 'het haakje' ja, en het vriest. Zal daar wel aan liggenquote:Op vrijdag 30 januari 2009 08:10 schreef Bastard het volgende:
Misschien met een koude rug geslapen, pyama niet aan gedaan? Je word ook een dagje ouder Gijs
Heb ik diequote:Op vrijdag 30 januari 2009 08:14 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Gijs Neem je Tomb Raider dan weer ff mee.
Gelukkig?,........ dus je bent een doorgeefluik?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 07:55 schreef Bastard het volgende:
[..]
Gelukkig kan je geen ban geven als mod
Het is goed dat niet iedere mod zomaar kan bannen Gijs.. er lopen teveel proleten rondquote:Op vrijdag 30 januari 2009 08:24 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Gelukkig?,........ dus je bent een doorgeefluik?
Zal die wel in de la liggen of op de stapelquote:Op vrijdag 30 januari 2009 08:28 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Als het goed is heb je deze nog bij je liggen.
[ afbeelding ]
Vaak zat gedaan inderdaad alleen was v&a iets teveel een schijtforum om te moddenquote:Op vrijdag 30 januari 2009 08:40 schreef Bastard het volgende:
[..]
Het is goed dat niet iedere mod zomaar kan bannen Gijs.. er lopen teveel proleten rond
Maar wat je doet is notes zetten bij een gebruiker, en als er een aantal gezet hebt dan heeft diegene een geschiedenis op basis waarvan hij geband kan worden. Off.. de user haalt meteen een banwaardige teringstreek uit, die geef je door aan een FA (Die gasten slapen nooit) en dan word hij geband.
Edit,
Maar je hebt wel de 'macht' om een topic een draai te geven.. je kan zeggen dat je bepaald gedrag niet tolereerd (zoals de kanker schelden, offtopic, warez) en als de mensen dan niet luisteren ga je notes zetten, posts aanpassen en als ze nog niet luisteren een banaanvraag doen.
Your in control![]()
En dan zeg je.. Mag ik 1 banaan.
Nou vergis je niet hoor.. TRU is gewoon openbaar voor iedereen, geen leeftijds of iq grensquote:Op vrijdag 30 januari 2009 09:31 schreef Sjotime het volgende:
Ik voel me ook niet echt geroepen te letten op al die pubers. Wat dat betreft heb jij een netter en beter onderdeel op FOK! B. Gewoon iets normaler publiek,... althans dat denk ik!
Je gaat hard Gijs! Maar je gaat nog genieten! Zoveel goede momenten nog in het voortuitzicht!quote:Op vrijdag 30 januari 2009 08:11 schreef Bastard het volgende:
@Strol, eerste 2 afleveringen van seizoen 3 Shield gekekenZit er weer helemaal in hoor!
Ik vind die Shane wel een toffe gast.
Ik heb gewoon niks met die mensen in GAM. Allemaal kinderen en pubertjes. Gamekings publiek. En ik heb geen zin om als kleuterjuf op te treden.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 09:31 schreef Sjotime het volgende:
Ik voel me ook niet echt geroepen te letten op al die pubers. Wat dat betreft heb jij een netter en beter onderdeel op FOK! B. Gewoon iets normaler publiek,... althans dat denk ik!
Het DS topic is één van de weinige waar ik nog de moeite doe voor screens en info. Daar zitten vrij veel normale mensen nog.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 11:08 schreef Sjotime het volgende:
Gamekings publiek
Het is echt vreselijk. Toen wij GAM heersten werden er SCREENS gepost,.... en nieuws,... geen kansloze gifjes, Hitler links en kankers!
Ja dat bedoel ik dus... het is losgeslagen en het schip zou gekeerd kunnen worden met een mod die er zin in heeft.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 11:08 schreef Sjotime het volgende:
Gamekings publiek
Het is echt vreselijk. Toen wij GAM heersten werden er SCREENS gepost,.... en nieuws,... geen kansloze gifjes, Hitler links en kankers!
Euh, er is juist voor 'los' modereren gekozen op GAM? Toen het strak geregiseerd werd door Strol en mij was het te streng.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 11:17 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik dus... het is losgeslagen en het schip zou gekeerd kunnen worden met een mod die er zin in heeft.
Als niemand er zin in heeft blijft de verloedering hetzelfde.
Je kent het.. wat nu te soft is is volgende week te streng.. dit is toch ook weer een mooie gelegenheid om te stellen dat los modereren bagger is.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 11:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Euh, er is juist voor 'los' modereren gekozen op GAM? Toen het strak geregiseerd werd door Strol en mij was het te streng.
Geen geluid... ik maar wachten op een filmpjequote:Op vrijdag 30 januari 2009 11:55 schreef Sjotime het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)3/dit_is_kabila.html
Ik denk dat we met het middaguur of half 1 wel in Groningen stad zijnquote:Op vrijdag 30 januari 2009 12:05 schreef gijsje79 het volgende:
Zo weekend.
Zie je morgen B. geef maar een seintje hoe laat en waar.
Precies...toen zat ik meer in FB dan wat anders.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 11:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
Euh, er is juist voor 'los' modereren gekozen op GAM? Toen het strak geregiseerd werd door Strol en mij was het te streng.
Oldbies zijn onschendbaar, jeweettochzellufquote:Op vrijdag 30 januari 2009 12:34 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Precies...toen zat ik meer in FB dan wat anders.
En de FA's zijn misschien dag en nacht aanwezig, maar als het om vriendjes van ze gaat zijn ze oorverdovend stil.
Thuis maar eens luisteren dan en dat meen ik!!quote:Op vrijdag 30 januari 2009 12:01 schreef Bastard het volgende:
[..]
Geen geluid... ik maar wachten op een filmpje
Ik ben visueel ingesteld gijs.. mag graag dingen zien
Tering... dat gaat toch te ver inderdaad... : {quote:Op vrijdag 30 januari 2009 12:40 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Thuis maar eens luisteren dan en dat meen ik!!
Radioreclame van geenstijl.nl. Begint met een serieus bericht over een 7 jarig jongentje in India zonder benen die voor 7 Euro per dag naar school kan en kan leren omgaan met krukken. Dan lacht er een jonge pik en zegt dat je beter je geld aan geenstijl kan geven,... want dat is pas echt nuttig,...............
Echt geen woorden,........Gelukkig gaat de radio dit bericht niet uitzenden.
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 12:48 schreef Soufian het volgende:
Sjotime zeker nice (h)
Hij is grof, maar ik kan hem wel waarderen. Ze steken de draak met al die irritanten bedelreclames en maken in een klap duidelijk waar ze van zijn: grof en provocerend.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 12:40 schreef Sjotime het volgende:
Radioreclame van geenstijl.nl. Begint met een serieus bericht over een 7 jarig jongentje in India zonder benen die voor 7 Euro per dag naar school kan en kan leren omgaan met krukken. Dan lacht er een jonge pik en zegt dat je beter je geld aan geenstijl kan geven,... want dat is pas echt nuttig,...............
Gijs V lijkt sprekend op je Gijs!quote:Op vrijdag 30 januari 2009 13:40 schreef Bastard het volgende:
http://joristwins.come2me.nl/491716/Gijsjes-Hoek![]()
Ik nie roken nie en nie drinken niequote:Op vrijdag 30 januari 2009 13:44 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Gijs V lijkt sprekend op je Gijs!![]()
[ afbeelding ]
Ik luister hem net... was wel een proest moest ik zeggen eigenlijkquote:Op vrijdag 30 januari 2009 12:40 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Tja ieder zijn ding,.... ben blij dat mijn kinderen gezond zijn en een goed leven hebben in ieder geval!quote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:03 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik luister hem net... was wel een proest moest ik zeggen eigenlijk![]()
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:09 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Tja ieder zijn ding,.... ben blij dat mijn kinderen gezond zijn en een goed leven hebben in ieder geval!
Boeien mij die reclames nou of wie ze maakt,... ze zijn nodig Gijs!! Het zijn geen fabeltjes,...quote:Op vrijdag 30 januari 2009 13:08 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Hij is grof, maar ik kan hem wel waarderen. Ze steken de draak met al die irritanten bedelreclames en maken in een klap duidelijk waar ze van zijn: grof en provocerend.
En hier op Fok! doneren ze geld voor Afrika alleen maar om de tieten van een of andere attention whore te zien.
Ik hoorde trouwens dat ze die grens van 50.000 naar 150.000 willen gaan verleggenquote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:18 schreef Sjotime het volgende:
Tevens krabbelen ze ook al terug als kleine kinderen,....... ik hoop zo dat ze die 50.000 niet halen!
Dan maar strijdend ten onder gaan, dan maar geen omroep. Iedereen blij en Hilversum leefde nog lang en gelukkig...
Persoonlijk denk ik dat ze nog veel moeite moeten doen om tot 50.000 te komen. De meeste jostis die te snel gereageerd hebben, proberen er nu onderuit te komen. Lidmaatschappen worden opgezegd,.... maar aan de andere kant,... er zullen zeker 20.000 josti's klaar staan zoals nu om te blijven tot het eind. Maar ja,... op den duur zijn de jostis op,.... en moeten ze op zoek naar Corky's.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:19 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik hoorde trouwens dat ze die grens van 50.000 naar 150.000 willen gaan verleggenToch een lastje zeg maar.
Gijs wat zeg je nouquote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:20 schreef Bastard het volgende:
Maar serieus.. het boeit me ook weinig tot niks hoor gek... wie kijkt er nog televisie voor zn lol. Nu gaat sbs om de 5 minuten een reclameblok starten.. OMG .. .en dat klapvee blijft zitten en kijken.
Liefst een met een mooi gekleurde anusquote:
WHAHAHAHAHAHAHAquote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:22 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Persoonlijk denk ik dat ze nog veel moeite moeten doen om tot 50.000 te komen. De meeste jostis die te snel gereageert hebben, proberen er nu onderuit te komen. Lidmaatschappen worden opgezegd,.... maar aan de andere kant,... er zullen zeker 20.000 josti's klaar staan zoals nu om te blijven tot het eind. Maar ja,... op den duur zijn de jostis op,.... en moeten ze op zoek naar Corky's.
Laten we zeggen dat wij de Corky doelgroep zijn,..... misschien wel,... misschien niet. Ik neigde naar misschien wel als ze dit vorig jaar ergens deden,... maar de laatste maanden is het echt erg daar bij dat zooitje,... mijn geld krijgen ze echt niet,..... als Corky zijnde!
Nee gijs.. krant van gisteren helaas geen grap.. als proef bij House en nog iets van een serie.. om de 5 minuten een reclameblok van 3 minuten.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:23 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Gijs wat zeg je nou
Ik vind het nu al verschrikkelijk,.... ik haat reclame,... helemaal boter en was (nagesynchroniseerde) reclames
Om de 5 min,......... je MOET een grap maken toch??
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:28 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nee gijs.. krant van gisteren helaas geen grap.. als proef bij House en nog iets van een serie.. om de 5 minuten een reclameblok van 3 minuten.
Het is al erg genoeg dat we uberhaupt reclame pikken op tv, tijdens films ofzo.. maar dit word toch echt erg. Maar we pikken het gewoon hoor Gijs
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:27 schreef Bastard het volgende:
[..]
die gekke hitler vent in de rimboe waar niemand iets van snapt...
Nee niet rutger... die ene met die scheiding.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:34 schreef Sjotime het volgende:
[..]
![]()
Nu vond ik de jungle niet leuk nee, maar de Noorwegen videos waren wel OK. Hij komt wel heel dom over trouwens!
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:40 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nee niet rutger... die ene met die scheiding.
[ afbeelding ]
Ik ging voor leeftijd in dezequote:
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 16:16 schreef Sjotime het volgende:
Hoop nieuwe grappige videos
http://www.leenks.com/link153070.html
Klassiekerquote:Op vrijdag 30 januari 2009 16:35 schreef Sjotime het volgende:
WOW,............... http://www.albinoblacksheep.com/flash/youare![]()
Ik ook wel Gijs,... maar niet dat vreselijke concept waar ze mee bezig waren. Volgens mij is dat een verloren jaar geweest voor Ubisoft en hebben ze dat hele rare gedoe in de prullenbak gezet! En hopelijk leren ze nu eens goed cutscenes te implementeren,... ik haat verhalen van Ubisoft!quote:Op vrijdag 30 januari 2009 16:55 schreef Strolie75 het volgende:
Weet je waar ik opeens zin in heb? Een nieuwe Spinter Cell.
Serieus,.... deze man krijgt pijn! Erg,... veel,... pijn!quote:
Vraag mij ook echt af 'Hoe kan je zo vallen?'quote:Op vrijdag 30 januari 2009 17:54 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Serieus,.... deze man krijgt pijn! Erg,... veel,... pijn!
Dat doe je een keer in je levenquote:Op vrijdag 30 januari 2009 17:55 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Vraag mij ook echt af 'Hoe kan je zo vallen?'
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 16:55 schreef Strolie75 het volgende:
Weet je waar ik opeens zin in heb? Een nieuwe Spinter Cell.
Kun je niet echt vergelijken vind ik. Een third person stealth game met een FPS.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 18:43 schreef Magneet het volgende:
[..]baggerspel, ik vind dat helemaal niks. Dan liever iets meer straight to the point met Rainbow
daar heb je gelijk in maar tis allebei Clancyquote:Op vrijdag 30 januari 2009 19:03 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Kun je niet echt vergelijken vind ik. Een third person stealth game met een FPS.
Sinds ze de merknaam hebben gekocht is 3/4 van hetgeen Ubisoft maakt Tom Clancy's.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 19:15 schreef Magneet het volgende:
daar heb je gelijk in maar tis allebei ClancyIk vind dat stealth gedoe maar niks. Ik ben meer van de Hannibal techniek. Over The A-team gesproken ze gaan een
remake
maken dat kan alleen maar slecht zijn
Ghost Recon, Rainbow Six, Splinter Cell,... allemaal verschillende games onder een naam. Zelfs je genoemde Rainbow Six heeft niet de Halo mentaliteit van schiet maar raak zoals je zegt, maar is eerder een tactisch spel. Tenzij je multiplayer doet uiteraardquote:Op vrijdag 30 januari 2009 19:15 schreef Magneet het volgende:
[..]
daar heb je gelijk in maar tis allebei Clancy![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |