Een bod is (lijkt me logisch) niet bindendquote:Op woensdag 28 januari 2009 09:38 schreef zuchtje het volgende:
Vraag
Is een bod op Marktplaats.nl bindend?
Antwoord
Nee, Marktplaats.nl is geen veilingsite, maar een advertentiesite met de mogelijkheid tot bieden. Een bod is niet bindend en verplicht u niet tot aan- of verkoop. Er is geen sluitingstermijn, de advertentie en dus tevens het bod worden verwijderd als de advertentietermijn is verstreken.
Als u een meningsverschil heeft met een koper of een verkoper dan adviseren wij u om advies in te winnen bij een rechtswinkel. Zij kunnen u vertellen wat uw rechten zijn. Zoek hier naar een rechtswinkel bij u in de buurt
Hehe eindelijk iemand die het snapt!quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:25 schreef iBolt het volgende:
[..]
Een bod is (lijkt me logisch) niet bindendnee, anders ging ik meteen op alle producten daar 1 euro bieden... Maar als je vervolgens dan via contact dan tot een "deal" overgaat kun je ervanuit gaan dat je het produkt in feitelijk al gekocht hebt. De verkoper heeft immers ingestemd met het bedrag dat jij gaat betalen en volgens mij heb je dan ook gewoon recht op datgene wat de verkoper wilt verkopen en mag hij niet zeg maar zeggen na 15 minuten als hij een beter bod ziet... Oh tjah sorry maar iemand anders kwam met een beter bod na jou...
Maar zover ik me kan herinneren was er ooit een item (bij Kassa of de Rijdende rechter, geloof Kassa) dat hierover ging.
Het was bij de Rijdende Rechter en ging over een partij terrasstoelen o.i.d.quote:Op woensdag 28 januari 2009 15:51 schreef dekilo het volgende:
Hehe eindelijk iemand die het snapt!
wat was de uitkomst bij Kassa? weet je nog welke uitzending dat was?
Ik heb ondertussen een sommatie gestuurd.
Get a life zeg. Wat denk je nu uiteindelijk te bereiken. Wat is je doel? Aanbieder kan toch niet leveren, het is geen winkel waar je ze tot een nabestelling zou kunnen verplichten.quote:Op woensdag 28 januari 2009 15:51 schreef dekilo het volgende:
[..]
Hehe eindelijk iemand die het snapt!
wat was de uitkomst bij Kassa? weet je nog welke uitzending dat was?
Ik heb ondertussen een sommatie gestuurd.
idd... TS heeft gelijk, maar er valt niets te winnen. Scheld een keer goed, neem een drankje en laat het rusten... als je een veiling op ebay en een aanbod op marktplaats had, dan is het betreffende object vast binnenkort wel weer ergens te koop.quote:Op woensdag 28 januari 2009 22:34 schreef Buzz129 het volgende:
[..]
Get a life zeg. Wat denk je nu uiteindelijk te bereiken. Wat is je doel? Aanbieder kan toch niet leveren, het is geen winkel waar je ze tot een nabestelling zou kunnen verplichten.
Geloof mij maar, je wordt van al dat gezeik echt niet beter, hooguit slechter als die verkoper je zo zat wordt dat hij je auto even komt bewerken. je zou de eerste (zuigert) niet zijn. Niet dat ik dat goedkeur, maar het gebeurt helaas wel.
Dat had TS niet, dat had die verkoper. Het betreft hetzelfde object.quote:Op woensdag 28 januari 2009 22:56 schreef Flurry het volgende:
als je een veiling op ebay en een aanbod op marktplaats had, dan is het betreffende object vast binnenkort wel weer ergens te koop.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |