Nee hoor. Ik zou niet durven.quote:
Ach D, nu heb iig een paar biertjes achter mn kiezen... das beter dan wel willen en niets in huis hebbenbquote:Op dinsdag 27 januari 2009 00:58 schreef dawg het volgende:
Zo slecht gaat typen je niet af, Ludo. Dus het zal wel meevallen.
Je wordt er zo gezellig van dat ik haast baal dat ik geen bier lust.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 01:01 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ach D, nu heb iig een paar biertjes achter mn kiezen... das beter dan wel willen en niets in huis hebbenb
Dat is tof.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 01:02 schreef RealZeus het volgende:
Ik heb gisteren trouwens iets tofs mee gemaakt.
Ik was bij mijn beste vriend die ik al 20 jaar ken en hij is voor de 2e keer vader geworden.
Dus ik zei toen ik weg ging:"Moet ik de volgende keer ook even bellen voor ik langs kom?"
Hij:"Nee, jij niet. Jij bent altijd welkom."
Dat deed me echt wat. Bij de meeste stelletjes voel ik me vaak volledig overbodig, maar dit was weer een bewijs dat echte vrienden nog bestaan.
Oh, was jij dat laatst, die geen bier/Bavaria meer had?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 01:01 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ach D d, nu heb iig een paar biertjes achter mn kiezen... das beter dan wel willen en niets in huis hebbenb
Shhht! Niet verder vertellen!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 01:04 schreef dawg het volgende:
[..]
Oh, was jij dat laatst, die geen bier/Bavaria meer had?
Heul goedquote:
nn Technoquote:Op dinsdag 27 januari 2009 01:04 schreef Techno het volgende:
Anyway, welterusten allemaal! Zie jullie morgen wel weer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |