abonnement Unibet Coolblue
pi_65664680
quote:
Op maandag 2 februari 2009 18:15 schreef Larry-Laffer het volgende:

[..]

Ah, ik wist niet eens dat die eigenlijk van de Dire Straits was.
Hier het origineel:

Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
  maandag 2 februari 2009 @ 21:39:00 #27
60704 LeonH
Fuck the Reputation Game!
pi_65672938
heel eerlijk vind ik de versie van The Killers veel mooier! Lijkt wel alsof er veel meer gevoel in ligt vooral door de stem van Brandon.
11-9 Muse @ Wembley Stadium / 27-9 Brandon Flowers @ Ancient Brussel / 3-12 Simply Red @ Gelredome, Arnhem
pi_65694316
Ik vind Day en Age echt niks aan....... Er staat geen een Killers-waardig nummer op. Geen Somebody told me, geen Shadowplay, geen Mr. Brightside, geen Read my Mind, geen Bones. Alleen maar flauwe voortkabbelende nummers....
pi_65696627
Ik vind de Killers altijd een beetje saai overkomen, alsof ze er geen plezier in hebben. Heb ze Lowlands 2007 gezien, en vond er eigenlijk niets aan. Kreeg een beetje het "omdat het moet" gevoel erbij. Ben ik de enige, of wot?
  dinsdag 3 februari 2009 @ 19:37:47 #30
60704 LeonH
Fuck the Reputation Game!
pi_65703801
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 16:31 schreef Hpzone het volgende:
Ik vind de Killers altijd een beetje saai overkomen, alsof ze er geen plezier in hebben. Heb ze Lowlands 2007 gezien, en vond er eigenlijk niets aan. Kreeg een beetje het "omdat het moet" gevoel erbij. Ben ik de enige, of wot?
Zo komen ze misschien over. Brandon kwam altijd wat schuw over naar het publiek toe. Dat is mij ook opgevallen bij het HMH concert.
Bij het concert in Keulen anderhalf later was dit grotendeels weg. Zelfs grapjes tussendoor en een beetje vertellen etc. etc. Heb ze daarna niet meer gezien dus weet niet hoe het nu is. Jou nog iets opgevallen bij het Royal Albert Hall concert Felixa?

Uit het interview uit de OOR kon ik niet opmaken dat ze er geen plezier in hebben, ze hebben er alleen maar meer plezier in gekregen.
Volgende editie van Q staat een interview dacht ik vandaag gauw gelezen te hebben in de boekwinkel.
11-9 Muse @ Wembley Stadium / 27-9 Brandon Flowers @ Ancient Brussel / 3-12 Simply Red @ Gelredome, Arnhem
pi_65722511
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 19:37 schreef LeonH het volgende:

[..]

Zo komen ze misschien over. Brandon kwam altijd wat schuw over naar het publiek toe. Dat is mij ook opgevallen bij het HMH concert.
Bij het concert in Keulen anderhalf later was dit grotendeels weg. Zelfs grapjes tussendoor en een beetje vertellen etc. etc. Heb ze daarna niet meer gezien dus weet niet hoe het nu is. Jou nog iets opgevallen bij het Royal Albert Hall concert Felixa?

Uit het interview uit de OOR kon ik niet opmaken dat ze er geen plezier in hebben, ze hebben er alleen maar meer plezier in gekregen.
Volgende editie van Q staat een interview dacht ik vandaag gauw gelezen te hebben in de boekwinkel.
Brandon is inderdaad wel wat "losser" geworden. In the Royal Albert Hall speelden ze sowieso een gewonnen wedstrijd want in Groot Brittaniė zijn ze echt voor het eerst doorgebroken. Dat benadrukte hij ook nog eens een paar keer tijdens het concert. En vooral voorafgaand aan Mr Brightside de opmerking dat het daarmee allemaal begonnen was in de UK.
Ik denk dat je met die schuwheid trouwens de spijker op zijn kop slaat, want door de meeste mensen wordt dat namelijk gezien als arrogantie. Maar volgens mij is het gewoon een houding.
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
  woensdag 4 februari 2009 @ 20:56:19 #32
60704 LeonH
Fuck the Reputation Game!
pi_65745338
quote:
War Child are proud to present a once-in-a-lifetime concert, a unique opportunity to see two of the planet's greatest rock bands in one of London's most intimate legendary venues. The Killers and Coldplay are coming together in aid of War Child for an exclusive concert at the newly renamed O2 Shepherd's Bush Empire, in front of just 2,000 lucky music fans. The event will follow both bands attendance at that evening's Brit Awards. The night celebrates War Child’s 15th Anniversary and the release of their new covers album ‘Heroes’ (released on February 16). War Child are supported for the evening by O2 to mark the launch of the O2 Academy venues.

All profits will go to aid War Child's work with children in war zones across the world.

In a statement, The Killers said, "Coldplay were one of the bands that gave us hope when we were just four boys in a garage. To share the stage with them for the War Child cause is an honour."

General sale tickets will be available through a lottery system which will open at 9:00 AM on Friday, January 30th and close at 5:00 PM on Tuesday, February 3rd. Applicants who have won the chance to buy tickets will be notified by Friday, February 6th.


waarom zitten we hier aan de andere kant van de zee....
11-9 Muse @ Wembley Stadium / 27-9 Brandon Flowers @ Ancient Brussel / 3-12 Simply Red @ Gelredome, Arnhem
pi_65756655
Omdat Europa altijd bij alles benadeeld word.
  zaterdag 7 februari 2009 @ 12:08:54 #34
60704 LeonH
Fuck the Reputation Game!
pi_65825774
sow zeg, iemand al dingen gehoord van The Gaslight Anthem?
Het is ook net The Killers!
Zometeen even het hele album luisteren van deze band
11-9 Muse @ Wembley Stadium / 27-9 Brandon Flowers @ Ancient Brussel / 3-12 Simply Red @ Gelredome, Arnhem
pi_65849712
Net wat op youtube zitten luisteren en op zich vind ik de gelijkenis wel meevallen, behalve dan bij dit nummer

  zondag 8 februari 2009 @ 16:10:10 #36
60704 LeonH
Fuck the Reputation Game!
pi_65851942
quote:
Op zondag 8 februari 2009 15:18 schreef ZwarteMagika het volgende:
Net wat op youtube zitten luisteren en op zich vind ik de gelijkenis wel meevallen, behalve dan bij dit nummer

Idd, na het beluisteren van het hele album dus meer nummers vond ik het ook wel meevallen.
Wel een leuk ceedeetje trouwens
11-9 Muse @ Wembley Stadium / 27-9 Brandon Flowers @ Ancient Brussel / 3-12 Simply Red @ Gelredome, Arnhem
  zondag 8 februari 2009 @ 21:26:02 #37
189731 superjojo
Wok de Draak
pi_65862324
quote:
Op zondag 8 februari 2009 16:10 schreef LeonH het volgende:

[..]

Idd, na het beluisteren van het hele album dus meer nummers vond ik het ook wel meevallen.
Wel een leuk ceedeetje trouwens
Lijkt nog het meest op The Killers van Sams Town. Toffe cd wel, laat ze ook maar op Pinkpop komen.
I'm on my way just like everyday to get milk and kerosine.
pi_65866278
Net 10 clips achter elkaar op TMF, was wel even genieten
  zondag 8 februari 2009 @ 23:19:04 #39
60704 LeonH
Fuck the Reputation Game!
pi_65866604
quote:
Op zondag 8 februari 2009 23:11 schreef ZwarteMagika het volgende:
Net 10 clips achter elkaar op TMF, was wel even genieten


Hoe kan dat dan opeens?
Omdat ze nu wel een hit hebben? Zegt meteen wat over dat soort zenders...

Wat was de top 10 overigens?
11-9 Muse @ Wembley Stadium / 27-9 Brandon Flowers @ Ancient Brussel / 3-12 Simply Red @ Gelredome, Arnhem
pi_65866949
Ik had de eerste 2 gemist, geloof dat het zoiets was:

1 Human
2 Somebody told me
3 All these things
4 Mr Brightside
5 When you were young
6 Bones
7 Read my mind
8 Shadowplay (ft. Lou Reed stond erbij )
  zondag 8 februari 2009 @ 23:50:46 #41
60704 LeonH
Fuck the Reputation Game!
pi_65867883
quote:
Op zondag 8 februari 2009 23:26 schreef ZwarteMagika het volgende:
Ik had de eerste 2 gemist, geloof dat het zoiets was:

1 Human
2 Somebody told me
3 All these things
4 Mr Brightside
5 When you were young
6 Bones
7 Read my mind
8 Shadowplay (ft. Lou Reed stond erbij )
Wat verassend
en die Shadowplay fout viel mij ook al een hele tijd geleden op toen ze die wel eens uitzonden. Kan ik me om ergeren om dat muzikale onbenul wat daar allemaal werkt...
11-9 Muse @ Wembley Stadium / 27-9 Brandon Flowers @ Ancient Brussel / 3-12 Simply Red @ Gelredome, Arnhem
pi_65877299
Volgens mij hebben ze gewoon gekeken welke clips ze het vaakst hebben uitgezonden

Ik zag van nr 9 trouwens de laatste seconde en ik kan er gewoon niet opkomen welk nummer dat nou was.. het eindigde met een shot van een trap, iemand enig idee?
pi_65877625
Day & Age is inderdaad minder dan zijn 2 voorgangers.
Er staan geen nummers als Tranquilize, this River is Wild, When you where Young, Read my Mind of All these things i`ve done op. Echter vind ik het toch geen slecht album.
Losing Touch, Neon Tiger, Spaceman en Dustland Fairy Tale vind ik allemaal heel goed te doen.
Wel vind ik eht jammer dat net de bonustrack (Forget about what i said) het beste nummer van het album is geworden(in mijn ogen dan).
Ik denk dat de Killers na dit album weer gewoon zoiets als Sams Town gaan maken en dit gewoon meer voor het commerciele succes is gedaan. Het komt wel weer goed met ze...
  maandag 9 februari 2009 @ 12:52:13 #44
60704 LeonH
Fuck the Reputation Game!
pi_65877649
quote:
Op maandag 9 februari 2009 12:39 schreef ZwarteMagika het volgende:
Volgens mij hebben ze gewoon gekeken welke clips ze het vaakst hebben uitgezonden

Ik zag van nr 9 trouwens de laatste seconde en ik kan er gewoon niet opkomen welk nummer dat nou was.. het eindigde met een shot van een trap, iemand enig idee?
Tranquilize?
Hele donkere video-opname in een huis namelijk
11-9 Muse @ Wembley Stadium / 27-9 Brandon Flowers @ Ancient Brussel / 3-12 Simply Red @ Gelredome, Arnhem
pi_65877699
quote:
Op maandag 9 februari 2009 12:39 schreef ZwarteMagika het volgende:
Volgens mij hebben ze gewoon gekeken welke clips ze het vaakst hebben uitgezonden

Ik zag van nr 9 trouwens de laatste seconde en ik kan er gewoon niet opkomen welk nummer dat nou was.. het eindigde met een shot van een trap, iemand enig idee?
Is dat niet Smile like you mean it?
pi_65878750
quote:
Op maandag 9 februari 2009 12:53 schreef Shadow_NL het volgende:

[..]

Is dat niet Smile like you mean it?

Jaa dat was nummer 9!
Die heb ik ook nog gezien!
pi_65883426
Ik vind "Day & Age" geweldig. En met afstand hun beste album tot nu toe. Wat mij betreft is "A Dustland Fairytale" mijn favoriete song van 2008; ik hoop dat het dit jaar alsnog een single wordt.
pi_65885296
Ah Smile like you mean it, ik dacht het outro te herkennen idd, maar wist niet dat daar een clip van was
  maandag 9 februari 2009 @ 17:49:48 #49
60704 LeonH
Fuck the Reputation Game!
pi_65887110
quote:
Op maandag 9 februari 2009 15:56 schreef Elfletterig het volgende:
Ik vind "Day & Age" geweldig. En met afstand hun beste album tot nu toe. Wat mij betreft is "A Dustland Fairytale" mijn favoriete song van 2008; ik hoop dat het dit jaar alsnog een single wordt.
of 2009?
Is ook mijn favoriet van het album. Heerlijke rustige opbouw en dan zo'n bombastisch einde. En daar tussenin een fantastische tekst. Heerlijk!
11-9 Muse @ Wembley Stadium / 27-9 Brandon Flowers @ Ancient Brussel / 3-12 Simply Red @ Gelredome, Arnhem
pi_66057588
Less then a month
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')