abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65451666
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 12:47 schreef Copycat het volgende:

[..]

Dat moet ik delen met Dementor. En met waarschijnlijk nog miljoenen anderen.
Ja, mij bevobbeld.
Ik heb geen mail gehad. Jammer. Misschien krijg ik de duitse variant.
En win ik 3 ton in Marken.
Screw them.
We're going home.
pi_65451698
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 12:48 schreef Copycat het volgende:

[..]

We hadden het al zo goed als direct bijgelegd naar mijn weten, dus ik tref geen blaam, vind ik.
En als je oneerlijk bent, weet je het dan wel?
Ja, dan wel.
Dan ben jij de schuldige. Nee, ik weet het niet. Eerlijk. Ik sweer het je, jonge.

*tussen vingers door tuft*
Screw them.
We're going home.
pi_65451757
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 12:45 schreef CarOnline het volgende:

[..]

Aagjekat ook nog, en wie ben jij dan?
Repelsteeltje.
pi_65451800
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 12:50 schreef Dementor het volgende:

[..]

Repelsteeltje.
Als ik dat hoor, dénk ik altijd Tepelstreeltje
Screw them.
We're going home.
  dinsdag 27 januari 2009 @ 12:52:38 #65
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_65451803
Okay, ik geloof je.
Misschien zit ze wel in Spanje, haar dochter moet geloof ik ergens volgende maand bevallen en toen was er iets met welke auto eerst naar de garage ging of zo. Oh ja, en toen barstte ineens de bom.

Anywayz, als ze hier nog leest: ik hoop op een voorspoedige bevalling, een blakend kleinkind en een schitterend huis in Spanje waar we onze meet kunnen houden. Ik begreep dat Bart voor popcorn, bier en BB dvdtjes zorgt .
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_65451837
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 12:52 schreef Copycat het volgende:
Okay, ik geloof je.
Misschien zit ze wel in Spanje, haar dochter moet geloof ik ergens volgende maand bevallen en toen was er iets met welke auto eerst naar de garage ging of zo. Oh ja, en toen barstte ineens de bom.

Anywayz, als ze hier nog leest: ik hoop op een voorspoedige bevalling, een blakend kleinkind en een schitterend huis in Spanje waar we onze meet kunnen houden. Ik begreep dat Bart voor popcorn, bier en BB dvdtjes zorgt .
Nee de rekening van de reparaties aan de auto was een hele bevalling voor haar dochter in Spanje.
Tenminste dat begreep ik uit haar posts.
pi_65451860
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 12:52 schreef Copycat het volgende:
Okay, ik geloof je.

Ach, ik neem niet aan dat het dat zal zijn, toch? Het was ook onduidelijk, en daar kan je niet over vallen denk ik toch.

En verder ben ik het helemaal met je eens. En Ruud zorgt voor het vervoer. En een meet in Italië
Cc als jij dat geld ff gaat innen, waar gaan we dan naar toe? Duitsland meet mag hier wel.
En zo komen we best een eind
Screw them.
We're going home.
  dinsdag 27 januari 2009 @ 13:09:12 #68
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_65452314
Ik ben wel te porren voor de Seychellen!

En voor de dagelijkse docutip:
quote:
How mad are you (Deel 1)
Tweedelige BBC-documentaire (uit de reeks Horizon) over een wetenschappelijk experiment dat bewijst hoe moeilijk het is om een onderscheid te maken tussen ‘normale’ en ‘geesteszieke’ mensen.

Zo willen de programmamakers het stigma en het taboe doorbreken dat het leven van mensen met psychische problemen vaak nog meer bemoeilijkt dan hun ziekte zelf.

Tien vrijwilligers worden uitgenodigd om twee weken lang samen te leven en een aantal tests te ondergaan. Vijf van hen kunnen als ‘normaal’ worden beschouwd, de andere vijf hebben last van psychische stoornissen.

Zo bevat het verscheiden gezelschap een schizofrene schilder, een extraverte zakenman, een depressieve marketeer en een schuchtere huisvrouw. Zij worden samen op de proef gesteld: geconfronteerd met stresserende situaties, met angsten en fobieën.

De testgroep wordt geobserveerd door een team van internationale experten. Met hun jarenlange ervaring moeten zij een diagnose stellen, louter op basis van het gedrag van de individuen in de groep.

Zullen de manisch depressieve mensen en die met dwangneurosen zich binnen de kortste keren laten kennen? Of gedragen de gewone mensen zich nog het vreemdst? Vertonen wij misschien allemaal symptomen van geestesziekten? Zijn wij allemaal een beetje gek?
22.15 uur op Canvas.
pi_65452366
Ik ben aan het proberen hache te maken. Ik heb altijd problemen met dat K...vlees dat het geen draadjes worden. Hoorde vandaag dat je er een beetje azijn bij moet doen en riblappen nemen. Dus ben benieuwd. Als het weer mislukt koop ik nooit van mijn leven meer draadjes vlees dan gaat manlief maar bij zijn moeder eten als hij er trek in heeft. Of ik laat haar hier komen koken heb ik er ook nog wat aan.
pi_65452485
Hallo middagploeg!
Lies, sucade gaat hier altijd goed met een flinke scheut wijn.
Go hard or go home
  dinsdag 27 januari 2009 @ 13:15:21 #71
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_65452496
Dat is ook echt een gerecht waar ik me nooit aan zal wagen. Teveel hassle, dus dat eet ik of niet of bij mijn moeder of broer.
Of bij jou, als het je nu wel lukt .
pi_65452754
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 13:15 schreef Copycat het volgende:
Dat is ook echt een gerecht waar ik me nooit aan zal wagen. Teveel hassle, dus dat eet ik of niet of bij mijn moeder of broer.
Of bij jou, als het je nu wel lukt .
Het is zo makkelijk. Maar ja, jij bent nu rijk dus je kunt nu elke dag uit eten gaan.
Ik ga naar de Librije over ongeveer 2 weken.
Go hard or go home
  dinsdag 27 januari 2009 @ 13:24:21 #73
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_65452774
GEwoon lang opzetten, inderdaad met azijn, en echt een paar uur stoven. En natuurlijk een stukje ontbijtkoek door de sju!

En goeiemiddag!
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_65452807
vlees aan twee kanten bakken en water erbij, nu ongeveer 3 uur laten sudderen.
vlees gaar, op bord doen en in stukkies snijden.

ondertussen uien snijden, in de pan doen.
als ze bruin zijn, , zakje ,,maggi hachee ..erbij doen(geweld met water)
afblussen met kleintje ..bruin bier.
3 scheppen suiker en laurierbladen
na ongeveer drie kwartier, vlees erbij, en klaar is kees.
onderschat een ander niet en overschat jezelf niet
pi_65452841
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 13:25 schreef Aagjekat het volgende:
vlees aan twee kanten bakken en water erbij, nu ongeveer 3 uur laten sudderen.
vlees gaar, op bord doen en in stukkies snijden.

ondertussen uien snijden, in de pan doen.
als ze bruin zijn, , zakje ,,maggi hachee ..erbij doen(geweld met water)
afblussen met kleintje ..bruin bier.
3 scheppen suiker en laurierbladen
na ongeveer drie kwartier, vlees erbij, en klaar is kees.
En en en en?
Go hard or go home
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')