Kijk, dat klinkt natuurlijk al veel spannender dan die soap.quote:Op maandag 26 januari 2009 21:12 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja ik moet voorlopig even 'anoniem' blijven.. Lang verhaalFoto's komen wel weer en dan kun je ook weer reageren enzo
Yvonnequote:Op dinsdag 27 januari 2009 03:22 schreef Ludootje het volgende:
Met wie moet Paul nu gaan verkeren dan?
Het is weer aaaanquote:Op dinsdag 27 januari 2009 03:22 schreef Ludootje het volgende:
Met wie moet Paul nu gaan verkeren dan?
Jij hoort bij de 3 musketiers die altijd in Paultopics komenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 01:31 schreef cerror het volgende:
Waarom sta ik in je SIG paul? Oh wacht, om me te sarren. Ok.
Heb je een virtuele knipperlichtrelatie met Jojoor?quote:
Jaaaaaa ze was alleen ff boos omdat ik op schoolmeisjevanhetjaar Sanne wasquote:Op dinsdag 27 januari 2009 07:01 schreef Core. het volgende:
[..]
Heb je een virtuele knipperlichtrelatie met Jojoor?
Neequote:Op dinsdag 27 januari 2009 00:34 schreef Core. het volgende:
[..]
afgewezen
![]()
Overigens heb je wel een rare gedachtegang, speel je nooit Second Life?
Marc D.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 00:42 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Kijk, dat klinkt natuurlijk al veel spannender dan die soap.
Steve Brown?
Joran?
Kim de G.?
Peter R.?
of Osama B.?
Nee hoorquote:
Yori is ook wel erg leuk.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 07:04 schreef Paul het volgende:
[..]
Jaaaaaa ze was alleen ff boos omdat ik op schoolmeisjevanhetjaar Sanne was
Special: Schoolmeisje van het Jaar verkiezing
[ afbeelding ]
nou ja wie wil er nou niet neuqe in de winkelquote:Op maandag 26 januari 2009 20:28 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ach mwoah.. Maar hij wilde alleen maar sexen in bed.. Nooit een keer onder douche of in de auto
of in de bosjes of in de winkel
ZE JOKT OP FOKquote:Op dinsdag 27 januari 2009 07:52 schreef Core. het volgende:
[..]
Yori is ook wel erg leuk.![]()
Maar volgens mij is het nog steeds uit hoor, als ik zo de bovenstaande reaktie van Jojoortje lees.
ja, met de tekst: lul, het is uit!!!!!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |