Denk het wel.. Ik voel me wel wat vrijer nu. Gelukkig zijn er altijd modjes zoals jij (oh nee toch niet) die me tegenhouden als ik te ver gaquote:Op maandag 26 januari 2009 21:29 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of deze breuk met paultjuhhh een positief gevolg heeft op je postgedrag.
Krentenbolquote:Op maandag 26 januari 2009 21:27 schreef Jojoortje het volgende:
Ik ben benieuwd welke FoK!sters Paul nu gaat versieren, misschien wel Yvonne!
ik werd tegengehoudenquote:Op maandag 26 januari 2009 21:30 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Denk het wel.. Ik voel me wel wat vrijer nu. Gelukkig zijn er altijd modjes zoals jij (oh nee toch niet) die me tegenhouden als ik te ver ga
Haaaaaaaaaaaaiquote:Op maandag 26 januari 2009 21:32 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Zeg Jojoortje, je fotoboek leegmaken, helpt dat?
Misschien is het meer iets voor jou, modden op ONZ. Kun je hier ook lekker de kleuterjuf uithangen.quote:Op maandag 26 januari 2009 21:30 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Denk het wel.. Ik voel me wel wat vrijer nu. Gelukkig zijn er altijd modjes zoals jij (oh nee toch niet) die me tegenhouden als ik te ver ga
Ja, want ik ging nog niet te ver heh!quote:
Absoluutquote:Op maandag 26 januari 2009 21:32 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Zeg Jojoortje, je fotoboek leegmaken, helpt dat?
Skippy heb ik geblokkeerd al een tijdje..quote:Op maandag 26 januari 2009 21:33 schreef rulerofdeath het volgende:
is je PM box al vol van skippy22?
True dan kan ik meehelpen als ik bij Jojoortje op bezoek benquote:Op maandag 26 januari 2009 21:34 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Misschien is het meer iets voor jou, modden op ONZ. Kun je hier ook lekker de kleuterjuf uithangen.
we zitten volquote:Op maandag 26 januari 2009 21:34 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Misschien is het meer iets voor jou, modden op ONZ. Kun je hier ook lekker de kleuterjuf uithangen.
Kleuterjufquote:Op maandag 26 januari 2009 21:34 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik ook, die broccoli valt zwaar op de maag.quote:
dan moet je MED gaan moddenquote:Op maandag 26 januari 2009 21:37 schreef Jojoortje het volgende:
Ik moet klein beginnen, wil ik een supermod worden op Onzin
stuur maar een PM met je tieten erin en dan komt alles goedquote:Op maandag 26 januari 2009 21:41 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik kom wel een keer stage lopen bij een Onzinmod
HO HO HO RUSTIG AAN JIJquote:Op maandag 26 januari 2009 21:44 schreef murp het volgende:
[..]
stuur maar een PM met je tieten erin en dan komt alles goed
Ik wil liever bij een andere Onzinmodquote:Op maandag 26 januari 2009 21:44 schreef murp het volgende:
[..]
stuur maar een PM met je tieten erin en dan komt alles goed
quote:Op maandag 26 januari 2009 21:45 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik wil liever bij een andere OnzinmodJij sluit altijd topics die ik leuk vind en laat de echte kuttopics open
Komt omdat jij er regelmatig postquote:Op maandag 26 januari 2009 21:47 schreef Paul het volgende:
Ik vind ONZ echt een btje PUB worden echt schattig over btje slowchatten enzo hahah hiihihwhoeiiiiiiii
MED ?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |