quote:Op maandag 26 januari 2009 21:08 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
We hebben alles van elkaar heuradres, telefoonnummer, msn enzo!
als ik het zeg, moet ik je virtueel vermoordenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En wie is je bron?Ludo?
![]()
quote:Op maandag 26 januari 2009 21:08 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
We hebben alles van elkaar heuradres, telefoonnummer, msn enzo!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En wie is je bron?Ludo?
Betrouwbare bron werd genoemd toch. Ik ken jullie geen van beiden.Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
Komt er FBI in voor?quote:Op maandag 26 januari 2009 21:12 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja ik moet voorlopig even 'anoniem' blijven.. Lang verhaalFoto's komen wel weer en dan kun je ook weer reageren enzo
En Jojoortje hoe voelt dat om weer vrijgezel te zijn?quote:Op maandag 26 januari 2009 21:11 schreef Jojoortje het volgende:
Zometeen gaat FoKradio het meisje bellen waar Paulie mee wil ketsen
Hopen dat ze Paul ook direct bellen zodat we Paul's versieringsmoves kunnen horen
Omdat Bob-B er een erectie van krijgt door dat te zeggen, zelfs wanneer het nergens op slaat.quote:Op maandag 26 januari 2009 21:12 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Waarom is elke exmod verzuurd?
Noooo, geen SOA in/aan mn lijf hehquote:
Zowat wel jaquote:
Vannacht?quote:Op maandag 26 januari 2009 21:13 schreef Shoombak het volgende:
Godver Jojoortje, en vannacht dan?
Ja wel lekkerquote:Op maandag 26 januari 2009 21:13 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En Jojoortje hoe voelt dat om weer vrijgezel te zijn?
quote:Op maandag 26 januari 2009 21:16 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Paul is een SOA, Slaapverwekkende Onuitstaanbare Aandachtstrekker
Vrij geil is ook goed hoorquote:Op maandag 26 januari 2009 21:16 schreef Jojoortje het volgende:
Ja wel lekker( Ik ga niet 'lekker weer vrijgezellig' zeggen, want dat zeggen alleen ouwe taarten
)
Kutmods.quote:Op maandag 26 januari 2009 21:15 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Omdat Bob-B er een erectie van krijgt door dat te zeggen, zelfs wanneer het nergens op slaat.
ik mis picsquote:Op maandag 26 januari 2009 21:17 schreef murp het volgende:
effe kijken hoe jojoortje er ook alweer uitzag...
*fapfap?quote:Op maandag 26 januari 2009 21:17 schreef murp het volgende:
effe kijken hoe jojoortje er ook alweer uitzag...
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Noot noot.
quote:Op maandag 26 januari 2009 21:20 schreef Jojoortje het volgende:
[..]oja, dat was jijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 26 januari 2009 21:16 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Paul is een SOA, Slaapverwekkende Onuitstaanbare Aandachtstrekker
Ik ben benieuwd of deze breuk met paultjuhhh een positief gevolg heeft op je postgedrag.quote:Op maandag 26 januari 2009 21:27 schreef Jojoortje het volgende:
Ik ben benieuwd welke FoK!sters Paul nu gaat versieren, misschien wel Yvonne!
Ben benieuwd wie jou nu gaat versieren!quote:Op maandag 26 januari 2009 21:27 schreef Jojoortje het volgende:
Ik ben benieuwd welke FoK!sters Paul nu gaat versieren, misschien wel Yvonne!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |