verstegen heeft verschillende kant en klare filet sauzen in hun assortiment, echter wel in emmers van 11 liter voor professioneel gebruik... je zou bij de lokale slager kunnen vragen of ze dit spul gebruiken en of je er misschien een bakje van kan kopen, de saus is naar mijn weten wel een tijdje houdbaar zolang je hem afgesloten en koel bewaart...quote:Op woensdag 11 maart 2009 19:21 schreef robber57 het volgende:
Ik heb voor de aardigheid eens een mailtje aan Verstegen (specerijen) gestuurd met daarin de vraag of er wellicht niet FA kruiden aan het assortiment kan worden toegevoegd....
Goed idee.Morgen ff halenquote:Op woensdag 13 januari 2010 00:09 schreef Paul het volgende:
Ik hed filet gekauft bij c1000 euroweken voor een euro met uitjes
Mjum
waarom niet?quote:Op woensdag 13 januari 2010 00:12 schreef FANN het volgende:
vanaf vandaag eet ik dus nooit meer Filet American
En wat is daar mis mee? Als je een koe tot sudderlappen en biefstuk snijdt heb je altijd afsnijsels.quote:
Haha dream onquote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:06 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
En voor die van de Albert Heijn: 3 el rundertartaar - 2 a 3 ons mayonaise - 2 ons pittige mosterd - 2 ons paprikapoeder - 2 ons chilipoeder - tabasco - worchestershiresaus - peper - zout
En wat is er mis met kut?quote:Op woensdag 13 januari 2010 08:39 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
En wat is daar mis mee? Als je een koe tot sudderlappen en biefstuk snijdt heb je altijd afsnijsels.
Het is niet alsof het koeiekut is
quote:Op woensdag 13 januari 2010 10:44 schreef RobinOok het volgende:
[..]
En wat is er mis met kut? [ afbeelding ]
Wil filet americain, geen filet of fishquote:Op woensdag 13 januari 2010 10:44 schreef RobinOok het volgende:
[..]
En wat is er mis met kut? [ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |