Ik ga vandaag naar een lushmeet en er schijnen daar nog grabbags te zijn, als er een in mijne zit wil ik wel ruilenquote:Op zaterdag 31 januari 2009 10:54 schreef CherryLips het volgende:
Wil iemand misschien 100gram Ice Blue soap ruilen tegen Angel's Delight oid?
Ik had met een vriendin een grab bag gekocht maar ik had interesse in slechts 2 dingen waarvan ik er 1 heb gekregen.
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 11:37 schreef Dipkip het volgende:
Wat vind je vreselijk, angel's delight?
Oh zo! Angel's delight heb ik niet, misschien vanmiddag wel. Als ik m dan niet lekker vind geef ik een schreeuw.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 11:40 schreef CherryLips het volgende:
O, volgens mij hebben we het omgedraaid. Ik had Ice Blue maar wil er graag Angel's Delight voor
. Ik zie nu dat m'n berichtje dubbelzinnig was.
En Nok, hoe was de zweet-ervaring met lush deo?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 09:35 schreef nokwanda het volgende:
Tot grote spijt van mijn nageslacht gaat nu ook mijn badkamer naar Lush ruiken.
Het begint nu met een lushmandje. Heb net mijn pakketje van Mr. Greys gekregen, met een plaatje van een natte poes. het is wel duidelijk hoe Greys over me denkt
Vanavond dus de solid shampoo uitproberen. De solid perfume was net bij het uitproberen wel heel erg solid. Maar de postbode die het bracht was ook diepgevroren, dus dat kan daar aan liggen
De deo die erbij zat heb ik net opgedaan. We zullen straks weten of die effect heeft. Ik ga wel even iets zweterigs doen zometeen.
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:25 schreef Memento-Mori het volgende:
in mijn goodiebag waren ze de rehab vergetende strawberry feels forever ruikt
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:20 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En Nok, hoe was de zweet-ervaring met lush deo?
Tipje voor erge solid Solid Perfumes: doe ze even in je bh. Zijn ze zo smeerbaar.![]()
Oh-Oh, veel plezier met je pakket! En foto's maken he?!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |