Niet alleen onacceptabel, ik vind het bijna crimineel...quote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:37 schreef James1988 het volgende:
[..]
Wat ik begrijp is het traject Vlissingen - Roosendaal stoptrein, verder als Intercity. Al is het gewoon een sneltrein gezien het aantal stations, imho.
Verder is die dienstregeling wel acceptabel, maar het kan beter - ik vind niet dat de HST's de gewone IC's moeten verdringen, alleen maar om ervoor te zorgen dat NS Hispeed een beetje kostendekkend kan zijn. Dat is gewoon niet acceptabel, imho.
Ja, wat nou?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:58 schreef eer-ik het volgende:
OK, NS.nl failure.
Het schijnt echt moeilijk te zijn om de oude kaart te vervangen met een nieuwe.
Ik dacht het wel effe te kunnen fixen.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 18:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, wat nou?dat zou jij toch gaan regelen?
volgens mij sinds augustus alquote:Op dinsdag 27 januari 2009 18:39 schreef Peter het volgende:
Sinds wanneer rijden die nieuwe dubbeldekker eigenlijk al rond? Ik zit in de 9548, maar vind het maar een kille boel. en harde stoelen...
[ afbeelding ]
Schiet lekker op zo jaquote:Op dinsdag 27 januari 2009 18:57 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik dacht het wel effe te kunnen fixen.
Maar het moet eerst langs legal, dan nog bij iemand die de kaart heeft, die moet 't weer doorsturen naar iemand anders, dan zegt die tegen weer iemand anders: jo zet dat ding online.
Maar deze week moet het geregeld zijn
Ik laat het wel weten als ie er eindelijk op staatquote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Schiet lekker op zo jaWe houden het in de gaten
Bwahaha IC halte Steenwijkquote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:34 schreef brandsrus het volgende:
Ik mis toch een betere verbinding van Leeuwarden/Heerenveen met Amsterdam/Rotterdam.
Nu is dat 2x in het uur maar erg druk, waarom niet naar ontwerp van Groningen zoals:
2 x Stoptrein (Grou - Jirnsum, Akkrum, Heerenveen, Wolvega, Steenwijk, Meppel en Zwolle en dan verder als IC naar wisselende bestemmingen in de randstad)
2 x Intercity (Heerenveen, Steenwijk en Zwolle en dan verder als IC naar de randstad)
Nu worden de beide treinseries onterecht als IC aangemerkt terwijl ze dat niet zijn en deze lijn wordt steeds drukker, vooral in de spits (getuige de extra slagen tussen Leeuwarden en Wolvega in de ochtend en avondspits)
Haha, wat een grote foutquote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:51 schreef dennistd het volgende:
Kennen jullie station Hengelo Drienerlo al? Vanaf 8 februari vertrekt vanaf daar elke zondag om 11.10u een trein naar Enschede!
klik
mja, in de adviesaanvraag voor 2010 staat ook dat de eerste intercity van Enschede naar het westen ook stopt te Enschede Drienerloo. Doe het dan tenminste meteen goed met 5 o'squote:
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:51 schreef dennistd het volgende:
Kennen jullie station Hengelo Drienerlo al? Vanaf 8 februari vertrekt vanaf daar elke zondag om 11.10u een trein naar Enschede!
klik
Mischien moet je even mailen naar de indier aan wie het website beheer is ge-offshored. Ik vind het ook maar krom. Een bedrijf in Ierland oprichten, daar je vloot aan verkopen om ze vervolgens weer terug te leasen. OK het sell&leaseback principe is me wel bekend. Maar omdat nu helemaal in ierland te doen.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:13 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik laat het wel weten als ie er eindelijk op staat
Controleer het 2 keer per dag, en elke keer dat ie er niet op staat, stuur ik een mail naar betreffende medewerker
Vraag of je dat ding mag hebbenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:39 schreef Fixers het volgende:
[..]
Van de week weer eens in mijn eigen heimwee-express gezeten: een benelux stuurstand. Kan ik toch nog een beetje in de rode koploperbankjes hangen. Ik moet eigenlijk eens een foto maken van de waarschuwingsposter voor zwartrijden. Die is nog helemaal origineel in NS-International huisstijl en in goede staat.
Wat een onzin om daar ic's te laten stoppenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:54 schreef dennistd het volgende:
[..]
mja, in de adviesaanvraag voor 2010 staat ook dat de eerste intercity van Enschede naar het westen ook stopt te Enschede Drienerloo. Doe het dan tenminste meteen goed met 5 o's
Nah zo'n treinfappert ben ik ook weer niet. Opvallender is dat die dingen nog niet zijn ondergekalkt/afgescheurd/overplakt.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:47 schreef James1988 het volgende:
[..]
Vraag of je dat ding mag hebben
Die Bs'en worden straks toch gesloopt, dus...
Die Wolvega pendel rijdt alleen omdat ie (zwaar overpriced) gekocht is door de provincie Fryslân. De reizigersaantallen geven geen aanleiding voor die extra trein. Het verlengen van een aantal treinen is best zat eigenlijk. Die extra trein wordt trouwens nog een leukigheidje, vanaf DRGL 2010 loopt het contract af voor deze extra treinen. Als er niet weer wat wordt ingekocht, dan zal ie er heel rap weer uit gaan...quote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:34 schreef brandsrus het volgende:
Ik mis toch een betere verbinding van Leeuwarden/Heerenveen met Amsterdam/Rotterdam.
Nu is dat 2x in het uur maar erg druk, waarom niet naar ontwerp van Groningen zoals:
2 x Stoptrein (Grou - Jirnsum, Akkrum, Heerenveen, Wolvega, Steenwijk, Meppel en Zwolle en dan verder als IC naar wisselende bestemmingen in de randstad)
2 x Intercity (Heerenveen, Steenwijk en Zwolle en dan verder als IC naar de randstad)
Nu worden de beide treinseries onterecht als IC aangemerkt terwijl ze dat niet zijn en deze lijn wordt steeds drukker, vooral in de spits (getuige de extra slagen tussen Leeuwarden en Wolvega in de ochtend en avondspits)
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:51 schreef dennistd het volgende:
Kennen jullie station Hengelo Drienerlo al? Vanaf 8 februari vertrekt vanaf daar elke zondag om 11.10u een trein naar Enschede!
klik
Daar is niets mis meer heur:quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:46 schreef Peterselieman het volgende:
Een stoptrein laten rijden voor 3 stations
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |