abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 27 januari 2009 @ 14:10:49 #91
200192 Darkwing_Duck
Straalbezopen Camembertvreter
pi_65454580
ehm
Die intercity vlissingen Amsterdam , vanaf wel punt tot roosendaal is het dan een stoptrein?
  dinsdag 27 januari 2009 @ 14:34:09 #92
124788 WebHawkjuh
Ik was ook gewoon geweldig.
pi_65455517
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 14:10 schreef Darkwing_Duck het volgende:
ehm
Die intercity vlissingen Amsterdam , vanaf wel punt tot roosendaal is het dan een stoptrein?
Nee, een wadloper.
WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh
pi_65455522
quote:
"Het is het eindpunt van de trein,
bijna geen mens hoeft er te zijn,
bijna geen hond gaat zover mee,
Enschede..."
Willem Wilmink
Socialist in Mercedes
  dinsdag 27 januari 2009 @ 14:37:35 #94
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_65455649
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 14:10 schreef Darkwing_Duck het volgende:
ehm
Die intercity vlissingen Amsterdam , vanaf wel punt tot roosendaal is het dan een stoptrein?
Wat ik begrijp is het traject Vlissingen - Roosendaal stoptrein, verder als Intercity. Al is het gewoon een sneltrein gezien het aantal stations, imho.

Verder is die dienstregeling wel acceptabel, maar het kan beter - ik vind niet dat de HST's de gewone IC's moeten verdringen, alleen maar om ervoor te zorgen dat NS Hispeed een beetje kostendekkend kan zijn. Dat is gewoon niet acceptabel, imho.
  dinsdag 27 januari 2009 @ 14:42:36 #95
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_65455856
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 14:34 schreef Charango het volgende:

[..]

Willem Wilmink
Dode dichter...
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  Redactie Sport dinsdag 27 januari 2009 @ 14:45:03 #96
102433 crew  dennistd
FOK!sport *O*
pi_65455942
Overigens ook opvallend om te lezen: de nachttrein naar Schiphol vanaf Enschede wordt geen gewone nachttrein, maar een besloten rit met kaartjes via reisbureaus
PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 27 januari 2009 @ 14:45:39 #97
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_65455976
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 14:34 schreef WebHawkjuh het volgende:

[..]

Nee, een wadloper.
Een Scheldeloper zul je bedoelen
Altijd onderweg naar het avontuur
  dinsdag 27 januari 2009 @ 14:52:04 #98
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_65456220
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 14:45 schreef dennistd het volgende:
Overigens ook opvallend om te lezen: de nachttrein naar Schiphol vanaf Enschede wordt geen gewone nachttrein, maar een besloten rit met kaartjes via reisbureaus
What the hell? Wat heeft dát nou voor nut?
  dinsdag 27 januari 2009 @ 15:14:00 #99
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_65457084
Die Locov-aanvraag is wel weer interessant leesvoer.
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  Redactie Sport dinsdag 27 januari 2009 @ 15:22:46 #100
102433 crew  dennistd
FOK!sport *O*
pi_65457388
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 14:52 schreef James1988 het volgende:

[..]

What the hell? Wat heeft dát nou voor nut?
Het enige dat ik me kan bedenken is dat ze bang zijn dat ie te vol raakt met alle koffers e.d. (zal wel een los drietje worden)
Of dat ze de mensen niet lastig willen vallen met het volk dat normaal in nachttreinen zit (uitgaansvolk dus)
PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
pi_65457840
Ik mis toch een betere verbinding van Leeuwarden/Heerenveen met Amsterdam/Rotterdam.

Nu is dat 2x in het uur maar erg druk, waarom niet naar ontwerp van Groningen zoals:
2 x Stoptrein (Grou - Jirnsum, Akkrum, Heerenveen, Wolvega, Steenwijk, Meppel en Zwolle en dan verder als IC naar wisselende bestemmingen in de randstad)

2 x Intercity (Heerenveen, Steenwijk en Zwolle en dan verder als IC naar de randstad)

Nu worden de beide treinseries onterecht als IC aangemerkt terwijl ze dat niet zijn en deze lijn wordt steeds drukker, vooral in de spits (getuige de extra slagen tussen Leeuwarden en Wolvega in de ochtend en avondspits)
pi_65461244
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 14:37 schreef James1988 het volgende:

[..]

Wat ik begrijp is het traject Vlissingen - Roosendaal stoptrein, verder als Intercity. Al is het gewoon een sneltrein gezien het aantal stations, imho.

Verder is die dienstregeling wel acceptabel, maar het kan beter - ik vind niet dat de HST's de gewone IC's moeten verdringen, alleen maar om ervoor te zorgen dat NS Hispeed een beetje kostendekkend kan zijn. Dat is gewoon niet acceptabel, imho.
Niet alleen onacceptabel, ik vind het bijna crimineel...
  dinsdag 27 januari 2009 @ 17:58:45 #103
128033 eer-ik
Koning. Ja, nog steeds.
pi_65462992
OK, NS.nl failure.
Het schijnt echt moeilijk te zijn om de oude kaart te vervangen met een nieuwe.
Signature.
pi_65464230
Sinds wanneer rijden die nieuwe dubbeldekker eigenlijk al rond? Ik zit in de 9548, maar vind het maar een kille boel. en harde stoelen...
dag
  dinsdag 27 januari 2009 @ 18:55:56 #105
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_65464716
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 17:58 schreef eer-ik het volgende:
OK, NS.nl failure.
Het schijnt echt moeilijk te zijn om de oude kaart te vervangen met een nieuwe.
Ja, wat nou? dat zou jij toch gaan regelen?
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  dinsdag 27 januari 2009 @ 18:57:55 #106
128033 eer-ik
Koning. Ja, nog steeds.
pi_65464776
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 18:55 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Ja, wat nou? dat zou jij toch gaan regelen?
Ik dacht het wel effe te kunnen fixen.
Maar het moet eerst langs legal, dan nog bij iemand die de kaart heeft, die moet 't weer doorsturen naar iemand anders, dan zegt die tegen weer iemand anders: jo zet dat ding online.
Maar deze week moet het geregeld zijn
Signature.
  Redactie Sport dinsdag 27 januari 2009 @ 19:01:35 #107
102433 crew  dennistd
FOK!sport *O*
pi_65464902
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 18:39 schreef Peter het volgende:
Sinds wanneer rijden die nieuwe dubbeldekker eigenlijk al rond? Ik zit in de 9548, maar vind het maar een kille boel. en harde stoelen...
[ afbeelding ]
volgens mij sinds augustus al
PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
  dinsdag 27 januari 2009 @ 19:12:11 #108
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_65465238
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 18:57 schreef eer-ik het volgende:

[..]

Ik dacht het wel effe te kunnen fixen.
Maar het moet eerst langs legal, dan nog bij iemand die de kaart heeft, die moet 't weer doorsturen naar iemand anders, dan zegt die tegen weer iemand anders: jo zet dat ding online.
Maar deze week moet het geregeld zijn
Schiet lekker op zo ja We houden het in de gaten
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  dinsdag 27 januari 2009 @ 19:13:33 #109
128033 eer-ik
Koning. Ja, nog steeds.
pi_65465289
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 19:12 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Schiet lekker op zo ja We houden het in de gaten
Ik laat het wel weten als ie er eindelijk op staat
Controleer het 2 keer per dag, en elke keer dat ie er niet op staat, stuur ik een mail naar betreffende medewerker
Signature.
pi_65466226
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 15:34 schreef brandsrus het volgende:
Ik mis toch een betere verbinding van Leeuwarden/Heerenveen met Amsterdam/Rotterdam.

Nu is dat 2x in het uur maar erg druk, waarom niet naar ontwerp van Groningen zoals:
2 x Stoptrein (Grou - Jirnsum, Akkrum, Heerenveen, Wolvega, Steenwijk, Meppel en Zwolle en dan verder als IC naar wisselende bestemmingen in de randstad)

2 x Intercity (Heerenveen, Steenwijk en Zwolle en dan verder als IC naar de randstad)

Nu worden de beide treinseries onterecht als IC aangemerkt terwijl ze dat niet zijn en deze lijn wordt steeds drukker, vooral in de spits (getuige de extra slagen tussen Leeuwarden en Wolvega in de ochtend en avondspits)
Bwahaha IC halte Steenwijk Als dit ooit doorgaat dan wordt het Lw-Hr-Zl IC, die halte in Steenwijk is echt nergens voor nodig, veel te weinig in/uitstappers, zeker vergeleken met Heerenveen. Zie ook Hoogeveen, die geen IC-halt heeft straks.
  Redactie Sport dinsdag 27 januari 2009 @ 19:51:16 #111
102433 crew  dennistd
FOK!sport *O*
pi_65466617
Kennen jullie station Hengelo Drienerlo al? Vanaf 8 februari vertrekt vanaf daar elke zondag om 11.10u een trein naar Enschede!
klik
PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
pi_65466709
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 19:51 schreef dennistd het volgende:
Kennen jullie station Hengelo Drienerlo al? Vanaf 8 februari vertrekt vanaf daar elke zondag om 11.10u een trein naar Enschede!
klik
Haha, wat een grote fout
  Redactie Sport dinsdag 27 januari 2009 @ 19:54:38 #113
102433 crew  dennistd
FOK!sport *O*
pi_65466751
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 19:53 schreef MarkoAlmelo het volgende:

[..]

Haha, wat een grote fout
mja, in de adviesaanvraag voor 2010 staat ook dat de eerste intercity van Enschede naar het westen ook stopt te Enschede Drienerloo. Doe het dan tenminste meteen goed met 5 o's
PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 27 januari 2009 @ 20:26:12 #114
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_65468085
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 19:51 schreef dennistd het volgende:
Kennen jullie station Hengelo Drienerlo al? Vanaf 8 februari vertrekt vanaf daar elke zondag om 11.10u een trein naar Enschede!
klik
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_65468666
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 19:13 schreef eer-ik het volgende:

[..]

Ik laat het wel weten als ie er eindelijk op staat
Controleer het 2 keer per dag, en elke keer dat ie er niet op staat, stuur ik een mail naar betreffende medewerker
Mischien moet je even mailen naar de indier aan wie het website beheer is ge-offshored. Ik vind het ook maar krom. Een bedrijf in Ierland oprichten, daar je vloot aan verkopen om ze vervolgens weer terug te leasen. OK het sell&leaseback principe is me wel bekend. Maar omdat nu helemaal in ierland te doen.

Van de week weer eens in mijn eigen heimwee-express gezeten: een benelux stuurstand. Kan ik toch nog een beetje in de rode koploperbankjes hangen. Ik moet eigenlijk eens een foto maken van de waarschuwingsposter voor zwartrijden. Die is nog helemaal origineel in NS-International huisstijl en in goede staat.
  dinsdag 27 januari 2009 @ 20:47:55 #116
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_65469012
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 20:39 schreef Fixers het volgende:

[..]
Van de week weer eens in mijn eigen heimwee-express gezeten: een benelux stuurstand. Kan ik toch nog een beetje in de rode koploperbankjes hangen. Ik moet eigenlijk eens een foto maken van de waarschuwingsposter voor zwartrijden. Die is nog helemaal origineel in NS-International huisstijl en in goede staat.
Vraag of je dat ding mag hebben

Die Bs'en worden straks toch gesloopt, dus...
pi_65469401
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 19:54 schreef dennistd het volgende:

[..]

mja, in de adviesaanvraag voor 2010 staat ook dat de eerste intercity van Enschede naar het westen ook stopt te Enschede Drienerloo. Doe het dan tenminste meteen goed met 5 o's
Wat een onzin om daar ic's te laten stoppen
pi_65470039
Alleen de eerste trein van de dag hè.
pi_65470169
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 20:47 schreef James1988 het volgende:

[..]

Vraag of je dat ding mag hebben

Die Bs'en worden straks toch gesloopt, dus...
Nah zo'n treinfappert ben ik ook weer niet. Opvallender is dat die dingen nog niet zijn ondergekalkt/afgescheurd/overplakt.
  dinsdag 27 januari 2009 @ 21:16:51 #120
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_65470313
Gewoon vragen en meenemen als stukje nostalgie.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')