Mooi moment.quote:

.
. 

quote:Op zondag 1 februari 2009 00:11 schreef Bullet-tooth het volgende:
Niks gemist dus.
Gelukkig de drie punten binnen. Woensdag maar weer knallen.

Ik was niet blij met juliie vorige week, maar daar schoot ik echt van in de lachquote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:40 schreef detulp050 het volgende:
Ja, echt briljant. 10,9,8,7,6,5,4,3,2,1,GOAL!
 .
.

GENIAAL!quote:Op zaterdag 31 januari 2009 17:45 schreef venomsnake het volgende:
Ja.
Heeft ie wat te vertellen na de wedstrijd..

Haha, ik ben benieuwd. Krijg je die toegestuurd?quote:Op zondag 1 februari 2009 03:43 schreef Prosac het volgende:
[..]
We staan waarschijnlijk ook in elke krant aldaar met onze nevland-mutsen. (alwaar ik 100 pond voor geboden kreeg)

Woensdag NEC thuis, dat was je toch niet vergeten?quote:

Echt op de seconde nauwkeurigquote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:40 schreef detulp050 het volgende:
Ja, echt briljant. 10,9,8,7,6,5,4,3,2,1,GOAL!

quote:Op zondag 1 februari 2009 03:43 schreef Prosac het volgende:
We staan waarschijnlijk ook in elke krant aldaar met onze nevland-mutsen. (alwaar ik 100 pond voor geboden kreeg)

Kerol heeft een filmpje op z'n Youtubeaccount Bitrabb staan. Wel met muziek eronder dus het aftellen hoor je nietquote:Op zondag 1 februari 2009 13:08 schreef achterop23 het volgende:
iemand een linkje naar het doelpunt van fcg gisteren?
en het liefst vanaf 10 seconden voor het doelpunt (op groenehel.tv staat een gsm-filmpje van alleen het doelpunt)
 .
.

Op eredivisielive.nl kan je doorgaans vrij snel terecht voor de samenvattingen. Ook interviews etc kun je daar vinden.quote:Op zondag 1 februari 2009 13:08 schreef achterop23 het volgende:
iemand een linkje naar het doelpunt van fcg gisteren?
en het liefst vanaf 10 seconden voor het doelpunt (op groenehel.tv staat een gsm-filmpje van alleen het doelpunt)

Maar die site werkt niet mee als je in het buitenland zitquote:Op zondag 1 februari 2009 13:46 schreef Ungeheuer het volgende:
[..]
Op eredivisielive.nl kan je doorgaans vrij snel terecht voor de samenvattingen. Ook interviews etc kun je daar vinden.
 .
.

Druk bezig met foto's uitzoeken voor DvhN.
 Druk bezig met foto's uitzoeken voor DvhN. quote:Ik was vrijdag om 17.15 bij Groenteman, we vertrokken om een uur of 18.00, toen ook Florre en Vlonado waren opgespoord, met twee auto's via de A7 naar Duitsland. Over de A31 met 160 km/h, dat rijdt lekker door. In de hostel in Oberhausen was een verjaardagsfeestje bezig, de gasten dachten vermoedelijk dat wij de strippers waren. Daarna eten in een mall met een gigantisch terrasplein met daaromheen vijftien eetgelegenheden. Het was wel lekker en veel. In de pub op een groot scherm HSV-Bayern gezien (1-0!). Veel bier en via allerlei parkeergarages de hostel weer teruggevonden. Om het verjaardagsfeest daar niet te verstoren, mochten we een biertje drinken in een hok met Duitstalige filmcitaten op de muur ("Bist du meine Muti?"). Geslapen in vier stapelbedden en 's ochtends wakker geworden met dat liedje van de Lidl (Florre bedankt!). Een half uur later weer in de auto, eerst nog even krabben, en met een bloedspoed naar het vliegveld, nog wel drie kwartier rijden. Dankzij de TomTom en de keuze voor de dichtstbijzijnde parkeerplaats P1, precies op tijd aanwezig. Om 7 uur 's ochtends vertrokken uit Duitsland, om 7 uur 's ochtends op Stansted London. Voordat iedereen in Engeland had gepoept, geld gepind en iets eetbaars of drinkbaars had gescoord, waren we bijna een uur verder en konden we een dik half uur in de steenkou wachten op een bus die maar niet kwam. Via de Tower Bridge naar Victoria Station, belegde broodjes gescoord bij Subways en na een lange rij ook dagkaarten voor de ‘tube’. Met het oog op de tijd plannen gewijzigd: niet naar Wembley, maar het stadion van Chelsea, vlakbij het Fulham-stadion. Het was iets verder lopen door typisch London dan gedacht. De eerstvolgende stadionrondleiding zou voor ons net te laat beginnen, maar we trokken met onze FCG-shawls en Nevland-mutsen zoveel bekijks, dat er een extra tour werd ingelast. Stamford Bridge is van binnen een mooi stadion, met veel blauw en lachwekkende faciliteiten voor de tegenstanders, zeker vergeleken met de luxe voor de eigen spelers. Kijkje genomen in de kleedkamers, de perskamer en via de spelerstunnel bijna het veld op. De beveiligingsmedewerker van Chelsea komt natuurlijk nooit in Caven Cottage, en dacht dat het zo’n 15 minuten lopen was. Dat werd al gauw drie kwartier. Net op tijd voor de aankomst van de spelersbus van Portsmouth, met Peter Crouch en Kanu. Zwart-witte Fulham-shawls gekocht voor Ī 6,83 per stuk. Een door een enthousiaste steward aangewezen pub in de buurt voor een hapje en een drankje bleek onvindbaar, dus het stadion zelf maar in. Met de groene vikingmutsen vielen we op, zelfs Nevland zag ons in zijn warming-up. Plaats genomen op kinderformaat houten stoeltjes, maar geweldige sfeer. Eerste helft was op de goal van Johnson (1-0) na wat saai, maar in de tweede helft deed Nevland de warming up op een van de twee hometrainers naast de dugouts en mocht hij invallen voor de uitgefloten Zamorra. Met een prachtige pass kwam onze held alleen voor de keeper en hij bleef koel: 2-0. Helemaal uit ons dak. Even later werd het feest nog mooier toen Nevland een bal bij de tweede bal controleerde en beheerst binnenschoot: 3-0. ‘There is only one Erik Nevland!’ vond het publiek. De 3-1 was voor de statistieken. Na de wedstrijd wilde iedereen op de foto met die ‘crazy Vikings with their green hats’. Florre gooide de perschef van Fulham in de strijd en mede hierdoor konden we na een uur wachten bij het hek het terrein op voor een kort exclusief interview. “De spitsen hier doen het goed. Ik ben erg blij met deze goals. Misschien sluit ik mijn carričre af bij mijn oude club in Noorwegen. Mijn vrouw gaat binnenkort naar Zuidlaren.” Na foto’s, handdrukken en handtekeningen snelwandelend naar de metro naar Victoria Station en daar de conditie getest in een lange sprint, die tevergeefs bleek omdat we verkeerd op de bustijdenfolder hadden gekeken. Gelukkig zou de eerstvolgende bus ons nog op tijd bij het vliegveld afzetten voor een happy end. Vliegtuig terug, via Nijmegen weer naar de stad, Ainrommer drukte het gaspedaal weer lekker diep in, om drie uur thuis. Een dag om nooit te vergeten. Verder nog opgestoken; Roda-fans zijn 100 procent anti-FC Limburg. En Paul Matthijs is een goed mens.

Laat Henk ten Hoor het maar niet horen...quote:Op zondag 1 februari 2009 03:43 schreef Prosac het volgende:

quote:Op zondag 1 februari 2009 14:45 schreef Prosac het volgende:
en dit was onze voornaamste bezigheid na de wedstrijd.
[ afbeelding ]

Lachwekkend inderdaad.quote:Op zondag 1 februari 2009 20:19 schreef Bullet-tooth het volgende:
Het fysiek mishandelen van een leidsman van de knvb 12 maand, een satirisch gedicht op een website publiceren 42 maand.
Nogal krom.

Omduwen grensrechter: 15 jaar stadionverbodquote:Op zondag 1 februari 2009 20:19 schreef Bullet-tooth het volgende:
Het fysiek mishandelen van een leidsman van de knvb 12 maand, een satirisch gedicht op een website publiceren 42 maand.
Nogal krom.

Pedersen voor Powel, en Berg is niet weg. Het kon slechter.quote:Op maandag 2 februari 2009 14:31 schreef venomsnake het volgende:
Transfermarkt sluit ook over een aantal uur. Echt sterker zijn we er niet op geworden.

.
. 

Nee, ik sta daar niet bij.quote:Op maandag 2 februari 2009 12:58 schreef Kerol het volgende:
[..]
Sta jij ook op één van die twee foto's?
Leuk trouwens

Beetje saaie uitzending inderdaad. Maar goed, zoveel was er ook niet om over te praten na die saaie wedstrijd tegen ADO. Over Huntelaar hadden ze trouwens wel gelijkquote:Op maandag 2 februari 2009 19:46 schreef The_Verve het volgende:
[ afbeelding ]De Sport tot Twee
Een ietwat saaie uitzending...
 .
.

Leuk om te zienquote:

Wie is wiequote:Op maandag 2 februari 2009 18:32 schreef Prosac het volgende:
Dit ben ik wel overigens, met de DvhN verslaggever. (De lachers op onze hand van de chelsea medewerkers, en rest van de tour, met deze actie in de persruimte.)
[ afbeelding ]
deze week zal ik even wat meer foto's in het buitenlandse wedstrijden bezoeken topique plaatsen.

quote:Berg tegen NEC weer van de partij
GRONINGEN - FC Groningen kan woensdag in de wedstrijd tegen NEC in eigen huis weer beschikken over Marcus Berg. De topscorer was afgelopen zaterdag geschorst tegen ADO Den Haag.
FC Groningen wil tegen de ploeg uit Nijmegen de ongeslagen status van na de winterstop voortzetten.
Sepp de Roover is nog niet aanwezig, maar heeft dinsdagmorgen voor het eerst sinds lange tijd weer meegetraind. Begin januari kreeg de Belgische verdediger een terugslag na een liesoperatie. Hij hoopt binnenkort zijn rentree te maken in het eerste elftal.
De vermoedelijke opstelling tegen NEC:
Doel: Luciano
Verdediging: Hiariej, Sankoh, Granqvist en Stenman
Middenveld: Van de Laak, Holla, Lovre en Levchenko
Spits: Berg en GarciaVerslaggever Henk Elderman in gesprek met Gibril Sankoh over de wedstrijd tegen NEC...
Sepp de Roover hoopt binnenkort zijn rentree te maken....
RTVNOORD

Het is dus niet alleen tegen het stadionverbod, maar om het hele (supporters)beleid van FC Groningen.quote:Op maandag 2 februari 2009 18:06 schreef Bullet-tooth het volgende:
Komende woensdag is er een protestmars tegen het stadionverbod. Vanaf 19.00u vertrekken we richting het stadion vanaf de Grote Markt. Vertel het door en wees op tijd.

TV Noord heeft gewoon altijd een voorbeschouwend bericht de dag voor de wedstrijd.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 12:33 schreef Ephemera het volgende:
Is dat een nieuwsitem waard? Ik ging er gewoon van uit dat Berg weer mee zou doen en schrok nu even van die kop van het artikel
Fuck, Berg doet weer niet .... oh, toch wel

quote:Nicklas Pedersen raakte in het duel met ADO Den Haag geblesseerd aan de enkel. Hij zal de wedstrijd tegen NEC dus van de tribunes moeten bekijken. Door de terugkeer van Ajilore en Van Loo zitten ook Gijs Koopmans en Dennis Krohne op de tribune. Pepijn Kluin van de Beloften zit wel bij de achttien.
FC Groningen
 .
. .
.

quote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:12 schreef Kerol het volgende:
Pffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff

Hiariej in het elftal van de maand.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:10 schreef venomsnake het volgende:
Ow, en kies hier even de Groningers.

Zoiets zal het wel worden ja. Op die medische staf van ons hoef je in ieder geval niet te rekenenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:30 schreef Prosac het volgende:
gebed zonder einde die blessure van sepp. Pedersen gok ik op 8 weken eruit.
 .
.

Berry Powel staat er ook bij als keuzemogelijkheid, nog in zijn Groningen-shirtquote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:10 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Ow, en kies hier even de Groningers.

Nouja.. doen dan als kop 'De Roover bijna weer hersteld' ofzo. Dat vond ik meer nieuwswaarde hebben. Of anders 'Voorbeschouwing' of of of...quote:Op dinsdag 3 februari 2009 13:23 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
TV Noord heeft gewoon altijd een voorbeschouwend bericht de dag voor de wedstrijd.
Ook als er geen nieuws is.

SNEL! Kerol loopt leeg!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:12 schreef Kerol het volgende:
Pffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff

Verbeek eat your hart outquote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:38 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Zoiets zal het wel worden ja. Op die medische staf van ons hoef je in ieder geval niet te rekenen.

Je hebt helemaal gelijk.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 12:40 schreef Grunner het volgende:
[..]
Het is dus niet alleen tegen het stadionverbod, maar om het hele (supporters)beleid van FC Groningen.

Nadelig is het ook niet..quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:26 schreef Kerol het volgende:
Denk niet dat het altijd gunstig is als Ajax verliest want ze inhalen doen we toch niet lijkt mij..

Ik moest lachen om deze:quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:52 schreef Kerol het volgende:
[..]
En puntverlies voor Ajax zorgt ook voor wat entertainment

Ik heb zojuist weer genotenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:52 schreef Kerol het volgende:
[..]
En puntverlies voor Ajax zorgt ook voor wat entertainment

Als de FC een kans krijgt dan weet je het hehquote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:09 schreef achterop23 het volgende:
Wat een mooie avond voor Groningen.
Heerenveen en Ajax punten verlies. Willem2 definitief afgehaakt voor top 5.
Morgen punten pakken en we houden steeds meer zicht op een goede positie

Wat dacht je van de directe tegenstander van morgen?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:45 schreef Ungeheuer het volgende:
De enige echte concurrent is trouwens NAC met als inzet plaatsje 6.

Ik schat NEC momenteel sterker in dan NAC.quote:Op woensdag 4 februari 2009 00:19 schreef Ungeheuer het volgende:
Weet niet, heb nog steeds het idee dat NEC in de breedte tekort komt om echt aanspraak te maken op plaats 6. Dat, mogelijke extra belasting in de UEFA cup en het vertrek van Wisgerhof maakt dat ik verwacht dat ze veel punten gaan knoeien.
Maar goed, voorspellen gaat me soms best heul slecht af.

)
) 

quote:za 31/1 NAC Breda FC Volendam 1-1 Eredivisie
za 24/1 PSV NAC Breda 2-2 Eredivisie
wo 21/1 NAC Breda FC Groningen 2-2 KNVB-beker
za 17/1 NAC Breda FC Utrecht 1-1 Eredivisie
vr 26/12 Feyenoord NAC Breda 3-1 Eredivisie
za 20/12 NAC Breda Vitesse 2-0 Eredivisie
vr 12/12 Ajax NAC Breda 3-0 Eredivisie
zo 7/12 NAC Breda ADO Den Haag 0-4 Eredivisie
zo 30/11 Sparta Rotterdam NAC Breda 4-0 Eredivisie
za 22/11 NAC Breda NEC 1-1 Eredivisie
zo 1/2 NEC Feyenoord 1-0 Eredivisie
zo 25/1 Vitesse NEC 0-0 Eredivisie
wo 21/1 NEC Sparta Rotterdam 2-1 KNVB-beker
zo 18/1 NEC Ajax 2-4 Eredivisie
zo 28/12 AZ NEC 1-0 Eredivisie
zo 21/12 NEC ADO Den Haag 0-0 Eredivisie
do 18/12 NEC Udinese 2-0 UEFA Cup
za 13/12 Willem II NEC 1-2 Eredivisie
zo 7/12 NEC FC Utrecht 1-2 Eredivisie
wo 3/12 Spartak Moskou NEC 1-2 UEFA Cup
zo 30/11 NEC FC Volendam 6-1 Eredivisie

NAC heeft van Feyenoord verloren.quote:
 Dat geeft voor mij de doorslag; NEC is beter.
 Dat geeft voor mij de doorslag; NEC is beter. 

Inderdaad. Maar zo goed is PSV, NAC, NEC, Utrecht, Heerenveen, Feyenoord etc ook niet..quote:Op woensdag 4 februari 2009 00:47 schreef Grulez het volgende:
Idd. Zo goed is de FC ook niet...

En in Heerenveen dit seizoenquote:Op woensdag 4 februari 2009 00:52 schreef venomsnake het volgende:
Vitesse wint vanavond van Heerenveen

Ow ja, dat was ook een fraaie overwinning.quote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |