Dat lukt je toch nooitquote:Op maandag 26 januari 2009 17:21 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hahahanou je zou het eigenlijk eens moeten doen ja, niet dat ik je drugs aan wil praten ofzo
We gingen met ons team na de wedstrijd naar de kantine en toen bestelden we dus bier en een iemand een fristi, voor vooraf zeg maar daarna bierde die wel mee. Maar toen hadden we een maand ofzo erna een vrijwilligersavond en mocht je gratis zuipen enzoquote:
I knowquote:
quote:
No way ! Ik ken bijna alles van ze welquote:
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx x(in de vorm van keer) 2quote:
Joah!quote:Op maandag 26 januari 2009 17:22 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ahh nicee. Wat gaat 't snel, de sc
.
Alsof ik me daar wat van aantrek.quote:Op maandag 26 januari 2009 17:20 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Wat doe je?! Nu komen er weer mensen die gaan roepen dat wijn "bah" is
quote:Op maandag 26 januari 2009 17:22 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Alsjeblieft niet zeg. Zo te horen zit in dan aan het eind van de film boven de pot.
Ik moest hardop lachenquote:
Ik heb alle dvd's, cd's en platen van PF origineelquote:Op maandag 26 januari 2009 17:26 schreef Zotheid het volgende:
Alsof ik me daar wat van aantrek.
*klik* Must have.
Voel je je ook kutquote:Op maandag 26 januari 2009 17:25 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
We gingen met ons team na de wedstrijd naar de kantine en toen bestelden we dus bier en een iemand een fristi, voor vooraf zeg maar daarna bierde die wel mee. Maar toen hadden we een maand ofzo erna een vrijwilligersavond en mocht je gratis zuipen enzoen toen deed die barman steeds rondjes voor ons halen (ik en 3 vrienden). En die fristi man was er dus ook bij en toen kreeg die steeds een fristi
_! [ afbeelding ]
Ik zweer bij fetherlight.quote:Op maandag 26 januari 2009 17:26 schreef Florian_ het volgende:
Koop ik dus een Durex Play, doet ie het niet
8 euro verspild
Wat de neuk is dat eigenlijk voor ietsquote:Op maandag 26 januari 2009 17:26 schreef Florian_ het volgende:
8 euro verspild
Kankerver manquote:Op maandag 26 januari 2009 17:27 schreef Skaff-a het volgende:
Wie heeft er zin om met mij naar Harderwijk te gaan om wiet te halen/roken
quote:Op maandag 26 januari 2009 17:26 schreef Florian_ het volgende:
8 euro verspild
Ook deze in 720p?quote:Op maandag 26 januari 2009 17:27 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ik heb alle dvd's, cd's en platen van PF origineel
quote:Op maandag 26 januari 2009 17:27 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Wat de neuk is dat eigenlijk voor iets
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |