Klinkt bekendquote:Op maandag 9 februari 2009 18:22 schreef CherryLips het volgende:
jemig ik blijf dingen bij m'n bestelling gooien.
quote:Op maandag 9 februari 2009 19:21 schreef Noortje. het volgende:
Ik kwam er vandaag achter dat mijn portemonnee kapot is en toen zag ik dit
[ afbeelding ]
Dat boeit toch nietquote:Op maandag 9 februari 2009 19:47 schreef Noortje. het volgende:
Beetje jammer dat ik dan geen geld meer heb om erin te stoppen.
Maaaar hij staat op mijn verlanglijstje!
Ja stond wel in de webshop.quote:Op maandag 9 februari 2009 19:10 schreef Daph_ het volgende:
Trouwens:
Op pagina 24/25 van de inspiration 2009 gids staat een top die ik eigenlijk wel errûg leuk vind. Is een lang model in nachtblauw met print op de rechterschouder (wit/geel/lichtblauw). Hij is er ook in het grijs. Als ik het artikelnummer intyp bij bestelformulier dan zegt ie dat het uitverkocht is, maar ik heb die hele top niet in de webshop gezien? Heeft een van jullie hem toevallig langs zien komen of moet ie nog komen?
Mijn bestelling heeft ook wel eens bijna twee weken manco gestaan in Zwollequote:Op dinsdag 10 februari 2009 09:26 schreef Abigail_Virginia het volgende:
Mijn bestelling staat nu al een hele tijd op manco.. Ik had nog zo gehoopt dat het er wel vandaag zou zijn, maar dat zal vast wel niet gebeuren. Nu maar hopen dat de maten beter zitten als vorige keer.
Haha wow! Alleen maar sale artikelen?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 09:26 schreef pinquit het volgende:
finally was de sale weer bijgevuld vandaagvoor 170.- besteld
![]()
ik hoop dat er veel terugmoet
Oh da's kutquote:Op dinsdag 10 februari 2009 10:38 schreef alors het volgende:
Kut mijn bestelling in in behandeling en de dingen die veel later zouden worden geleverd ook... Met als gevolg dat ik geen openstaande bestellingen meer hebt... Hoe moet ik nu verder..
Dat ken ikquote:Op dinsdag 10 februari 2009 10:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Oh da's kut.
Ik ben aan de ene kant blij dat ik nog iets heb staan wat pas in mei leverbaar is, aan de andere kant: dat duurt nog drie maanden! En tot die tijd blijf ik er van alles bij mikken.
Ik geloof dat dat nogal verschilt, maar bij mij duurt het over het algemeen een dag of 4 á 5 (nadat ik het geld heb overgemaakt, retouren gingen sneller)quote:Op dinsdag 10 februari 2009 11:45 schreef Qarinx het volgende:
Weet iemand hoe lang het duurt voordat je saldo weer is bijgewerkt?
Nou, soms duurt het een paar weken of meer en dan sturen ze een maandfactuur omdat je niet op tijd betaald zou hebbenquote:Op dinsdag 10 februari 2009 11:51 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik geloof dat dat nogal verschilt, maar bij mij duurt het over het algemeen een dag of 4 á 5 (nadat ik het geld heb overgemaakt, retouren gingen sneller)
Ja raar, ik heb dat van mij al ruim 2 weken geleden betaald en het staat er nog steeds neit bij. Begin nu te twijfelen of ik misschien iets in het kenmerk niet goed heb gezet ofzo. Maar het gaat om 2 rekeningen, dus het zou wel raar zijn als ik het van allebei niet goed heb gedaan..quote:Op dinsdag 10 februari 2009 12:12 schreef Deliah het volgende:
[..]
Nou, soms duurt het een paar weken of meer en dan sturen ze een maandfactuur omdat je niet op tijd betaald zou hebben.
Jezus dat is echt waardeloos. Mijn retourzending van schoenen hadden ze wonderbaarlijk snel verwerkt (3 werkdagen). Betaling gisteren gedaan dus ik ben benieuwd hoe snel dat gaat. Als ze dat niet op tijd verwerken krijg ik mijn bestelling denk ik ook pas begin maart (staat nu op eind februari)quote:Op dinsdag 10 februari 2009 12:12 schreef Deliah het volgende:
[..]
Nou, soms duurt het een paar weken of meer en dan sturen ze een maandfactuur omdat je niet op tijd betaald zou hebben.
2 dingen uit de nieuwe collectiequote:Op dinsdag 10 februari 2009 09:40 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Haha wow! Alleen maar sale artikelen?
Ik moet eerlijk toegeven dat ik ook weer 12 euri aan bestelling heb toegevoegd.. Een vestje, een truitje en een rok. Best een leuke deal voor die prijsNu hopen dat het goed zit..
Nice! Leuke schoentjes + hempjes vooral. Hoe vallen die hempjes? Ik vond ze ook erg leuk maar ik durf ze niet te bestellen (normaal gesproken bij dat soort topjes passen mijn boobs er niet in zeg maarquote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:27 schreef Chanty87 het volgende:
Binnen!![]()
[ afbeelding ]
Incl. spulletjes die ik in de winkel zelf heb gekocht vanmiddag![]()
[ afbeelding ]
Ketting
[ afbeelding ]
En nog één
[ afbeelding ]
Shoes!
[ afbeelding ]
Die topjes spaar ik trouwensZe zitten heerlijk
Volgensmij wel, als ik het me goed herinner had ik ze laatst in Rotterdam nog gezien.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:18 schreef Qwea het volgende:
weet iemand of ze deze trui ook in de winkel hebben btw?
[ afbeelding ]
Of deze
[ afbeelding ]
mooi! Ik heb namelijk een kortingsbon voor 20% in de winkel, en 25% online.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 18:56 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Volgensmij wel, als ik het me goed herinner had ik ze laatst in Rotterdam nog gezien.
Ah okeequote:Op dinsdag 10 februari 2009 18:55 schreef Chanty87 het volgende:
Vrij normaal, alleen vind ik het fijner als ze wat 'losser' zitten en niet zo strak om m'n lichaam. Dus een maatje groter dan gewoonlijk moet kunnen
Die schoenenquote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:27 schreef Chanty87 het volgende:
Incl. spulletjes die ik in de winkel zelf heb gekocht vanmiddag![]()
maar dan kan het niet in 1 verzending, of dat wel?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 19:12 schreef Mylene het volgende:
Allemaal even een account aanmaken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |