Heel fout en lelijk...quote:
Die heb ik, is echt sterk en robuust. Een klein beetje stug, maar wel heel goede sluitingenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:15 schreef .Pas het volgende:
Zijn HDMI kabels allemaal hetzelfde?
Ik wilde deze aanschaffen om mijn PS3 op mijn monitor aan te sluiten:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.12836
quote:Meristation: "The press may publish online gaming analysis Killzone 2 from next Thursday January 29 in the afternoon. Sony and forward the publication date of the analysis of this unique game-awaited Playstation 3."
Die kwam er toch helegaar niet?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 23:24 schreef Remake het volgende:
Wollah ik wil killzone 2 special edtion wollah wollah yes yes mmkaay![]()
![]()
![]()
KOPEN OPEN KOPENMaar waar
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Die komt nu weer welquote:
Eeeeh, sinds wanneer als ik vragen mag?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 23:38 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Die komt nu weer wel![]()
heb m nog niet gespot
Ik las het vandaag ergens...Steelbook Edition voor Killzone 2quote:Op dinsdag 27 januari 2009 23:44 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
Eeeeh, sinds wanneer als ik vragen mag?
Basicallyquote:Op woensdag 28 januari 2009 00:11 schreef robbolo het volgende:
Dus alleen het doosje is anders? ..........WOW!
Kan t me trouwens bijna niet voorstellen dat ze van zo een grote game niet een special edition hebben. De enige reden die ik kan bedenken is dat nadat het spel af is, er niet genoeg tijd zou zijn om een special edtion pakket samen te stellen, en nog in grote getalen te leveren. Zou me in ieder geval niks verbazen als er uiteindelijk toch meer bij zit, of dat er nog iets achter de hand word gehouden.quote:
Ik hoop nog steeds op een aankondigingquote:Op woensdag 28 januari 2009 00:20 schreef robbolo het volgende:
[..]
Kan t me trouwens bijna niet voorstellen dat ze van zo een grote game niet een special edition hebben. De enige reden die ik kan bedenken is dat nadat het spel af is, er niet genoeg tijd zou zijn om een special edtion pakket samen te stellen, en nog in grote getalen te leveren. Zou me in ieder geval niks verbazen als er uiteindelijk toch meer bij zit, of dat er nog iets achter de hand word gehouden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |