Eens!quote:Op woensdag 28 januari 2009 01:16 schreef Cyberia18 het volgende:
Lijstjes.Waar kijken jullie het meest naar uit dit jaar?
1. God of War III
2. CoD: Modern Warfare II
3. Uncharted 2
4. Heavy Rain
5. Killzone 2
Een medestander.quote:
jouw top5 zuigt, alleen maar kut gamesquote:Op woensdag 28 januari 2009 11:56 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Een medestander.![]()
Zijn nog zat games die mijn interesse hebben maar deze 5 gewoon net iets meer.
quote:Op woensdag 28 januari 2009 11:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
Niemand inFamous op z'n lijstje? Die hype zet ook niet echt door he
quote:Op woensdag 28 januari 2009 12:15 schreef RedemptioN het volgende:
[..]
jouw top5 zuigt, alleen maar kut games
Leuke he? Moeilijke woordjes gebruikenquote:Op woensdag 28 januari 2009 13:06 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
![]()
Stuk voor stuk pareltjes in plaats van mediocre titels. Al is het bij Killzone 2 even afwachten natuurlijk.
Moeilijke woordjesquote:Op woensdag 28 januari 2009 13:10 schreef -Techno- het volgende:
[..]
Leuke he? Moeilijke woordjes gebruikenMaar RedemptioN was volgens mij een beetje sarcastisch
Ja woordjes als zwak/matig zijn idd heel moeilijk te onthoudenquote:Op woensdag 28 januari 2009 13:12 schreef disjfa het volgende:
[..]
Moeilijke woordjesHij is gewoon de nederlandse woorden kwijt dus gaat over op engels. Dat was hip in 2005 namelijk.
En wat houdt de patch in?quote:Op woensdag 28 januari 2009 12:52 schreef Mrakz0r het volgende:
Ja maandagavond al.
Speel jij nou maar lekker add-ons op je console met specs uit de jaren 80 en half werkende controls.quote:Op woensdag 28 januari 2009 13:12 schreef disjfa het volgende:
[..]
Maar het zijn wel allemaal suffe titels die cybje noemt. Overhyped Overrated.
Jij speelt graag games die vol met de grootste bugs zitten?quote:Op woensdag 28 januari 2009 13:17 schreef -Techno- het volgende:
Trouwens zijn er hier helemaal geen socom spelers?? Ik weet dat confrontation niet alles is maar heb toch echt goede tijden gehad met socom op de ps2.
In ieder geval ik ga hem wel halen, al is het alleen maar voor de headset
Socom is pure nostalgiequote:Op woensdag 28 januari 2009 13:19 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Jij speelt graag games die vol met de grootste bugs zitten?
SOCOM speler meldt zich. Dat waren nog eens tijden op de Playstation 2, ik heb die games helemaal plat gespeeld online, zelfs eventjes eerste gestaan met mijn clan en een winningstreak van 17 matchesquote:Op woensdag 28 januari 2009 13:17 schreef -Techno- het volgende:
Trouwens zijn er hier helemaal geen socom spelers?? Ik weet dat confrontation niet alles is maar heb toch echt goede tijden gehad met socom op de ps2.
In ieder geval ik ga hem wel halen, al is het alleen maar voor de headset
quote:Op woensdag 28 januari 2009 13:06 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
![]()
Stuk voor stuk pareltjes in plaats van mediocre titels. Al is het bij Killzone 2 even afwachten natuurlijk.
ik heb geen probs. gehad.quote:Op woensdag 28 januari 2009 13:37 schreef Griebus het volgende:
Na die geruchten over de problemen met de 2.60 firmware ben ik een beetje huiverig om m'n ps3 aan te zetten.
Iemand hier hetzelfde? Wie heeft er daadwerkelijk al problemen gehad?
In Spanje ligt de embargo op 29 januari, dus ja. Hoe het met de rest van Europa is, is nog niet bekend.quote:Op woensdag 28 januari 2009 13:56 schreef RedemptioN het volgende:
[..]check mijn lijst dan ook bamibal
maar vanaf vanacht kunnen we dus de eerste reviews verwachten toch?
Op dit moment is alleen bekend dat het embargo in Spanje is verzet naar morgen. Of dit ook het geval is in Nederland moeten we even afwachten. De review van FOK! is in ieder geval klaar om geplaatst te wordenquote:Op woensdag 28 januari 2009 13:56 schreef RedemptioN het volgende:
[..]check mijn lijst dan ook bamibal
maar vanaf vanacht kunnen we dus de eerste reviews verwachten toch?
gewoon even games.fok.es aanmakenquote:Op woensdag 28 januari 2009 14:41 schreef KoosyNL het volgende:
[..]
Op dit moment is alleen bekend dat het embargo in Spanje is verzet naar morgen. Of dit ook het geval is in Nederland moeten we even afwachten. De review van FOK! is in ieder geval klaar om geplaatst te worden
[..]
![]()
[..]
![]()
Al is het bij Killzone 2 even afwachten natuurlijk.
INFIDEL!!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 28 januari 2009 13:06 schreef Cyberia18 het volgende:
Al is het bij Killzone 2 even afwachten natuurlijk.
MYGAWDquote:Op woensdag 28 januari 2009 13:12 schreef disjfa het volgende:
[..]
Moeilijke woordjesHij is gewoon de nederlandse woorden kwijt dus gaat over op engels. Dat was hip in 2005 namelijk.
Maar het zijn wel allemaal suffe titels die cybje noemt. Overhyped Overrated.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |