Gister splitscreen co-op gespeeld. Het voordel is nu wel dat de guest-player met de stats van player 1 speelt. Dus hij hoeft niet meer bij 0 te beginnen. Ik weet alleen nog niet zeker of de nieuwe stats gesaved worden (guest speelde met mijn lvl 7 medic en na 2 potjes was hij dat nog steeds, heb niet naar exp gekeken).quote:Op maandag 26 januari 2009 20:20 schreef KraZj het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat ze het snel fixxen, coop is juist het mooie van R2 online.
De laatste toffe survival game die ik heb gespeeld was Demento: Haunting grounds. Deze game had alles wat resident evil 4 (en 5) mist. Je heb geen wapens dus zodra die dikke gast achter je aan komt moet je rennen en niet zo'n klein beetje ook. Lekker sfeertje en veel backtracking (iets wat in een survival horror hoort imo).quote:Op maandag 26 januari 2009 20:20 schreef Cyberia18 het volgende:
Resident Evil 5 zal zeker een geweldige game worden hoor, en de algemene opinie zal waarschijnlijk ook wel hoger liggen dan alle voorgaande Resident evil games.
Maar Resident Evil is vandaag de dag geen survival horror meer. Het voelt meer als een knalfestijn aan, hetgeen wat de massa wil. Niet zoals de oude delen waar toen alles lastig te overzien was, de sfeer zich langzaam opbouwde, je niet super flexibel kon bewegen, je weinig ammo had, veel meer schrikmomenten en spanning had etc.
RE 4 was desondanks dit nog wel een dijk van een game. Deel 5 lijkt geen stap voorwaarts te maken ten opzichte van deel 4 op gebied van innovatie. Het voelt gewoon erg hetzelfde aan. Nog steeds erg goed maar niet wat ik wil.Het is geen evolutie van het genre, geen evolutie van de franchise. Het worden/zijn gewoon twee erg goed action-adventure games, die vanwege marketing's redenen de RE naam dragen.
Ik wil RE terug in wat voor vorm dan ook. Gewoon heerlijke survival horror-en in een zombie infested stad met een pistool en een handjevol kogels. Maar goed ik zal me er maar bij moeten neerleggen en me op titels als Siren gaan storten.
Supertof! Respect hoor.quote:Op maandag 26 januari 2009 21:45 schreef Fallen het volgende:
http://blog.360magazine.c(...)ck-killzone-edition/
En dan nog lovend over Killzone2 ook, wow!
quote:Op maandag 26 januari 2009 22:52 schreef Cyberia18 het volgende:
Wat een grafsite is GamesRadar toch.En maar voortdurend kansloze specials over spellen (met name voor de PS3) plaatsen waar ze zeiken om het zeiken.
http://www.gamesradar.com(...)9012310548715042/p-2
[..]
Pssst, hier is een geheimpje....*kijkt links en rechts*....er is een edit knopquote:
Daar is weinig lol aan te belevenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 09:22 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
Pssst, hier is een geheimpje....*kijkt links en rechts*....er is een edit knop
2x is niet erg hoor ^^, maar 5x?! Shame on you!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 09:38 schreef Mrakz0r het volgende:
[..]
Daar is weinig lol aan te belevenEn het is ook nog 's nét iets teveel moeite. Overigens... als ik op mijn werk kom en moet 4 pagina's inhalen dan quote ik in een nieuw scherm en lees ik na 't posten rustig verder waar ik was gebleven.
Dus het is julie schuld. Julie gaan te snel. Wat een zeer goeie zaak is.
edit (ja edit dit keer): Als julie het vervelend vinden dan doe ik 't niet weer hoor.![]()
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:44 schreef Mrakz0r het volgende:
[ afbeelding ]
"you did not earn a trophy"
... wat?
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:56 schreef Mrakz0r het volgende:
Heb 't al gevonden:
"Anyone looking at the movies should note this is a near final version of the game with a few quirks, hence the "you did not earn a trophy" message popping up. I don't think the final game will blatantly chip away at your self esteem--well, with text. "
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |