Haha, veel zal er niet te doen zijn? Misschien kan je een staat bezoeken die nog niet getroffen is?quote:
quote:Op donderdag 30 april 2009 00:41 schreef Quacker het volgende:
[..]
Haha, veel zal er niet te doen zijn? Misschien kan je een straat bezoeken die nog niet getroffen is?
ja ook aan zitten denken, mja reizen per bus leek me niet zo slim....quote:Op donderdag 30 april 2009 00:41 schreef Quacker het volgende:
[..]
Haha, veel zal er niet te doen zijn? Misschien kan je een staat bezoeken die nog niet getroffen is?
Dat is ook weer zo...al hebben ze hier aan de grenzen wel controles in bussen, boten, auto's en vliegtuigen...weet niet hoe het daar is?quote:Op donderdag 30 april 2009 00:54 schreef runaway het volgende:
[..]
ja ook aan zitten denken, mja reizen per bus leek me niet zo slim....
offffffff we moeten een auto huren. Jorrit???
Man, ik reis in de metro, bus vliegtuig whatever. Het zal wel hoor. ik doe niet aan auto´s in Mexico, ik snap ze gewoon niet....hun ´regels´quote:Op donderdag 30 april 2009 00:54 schreef runaway het volgende:
[..]
ja ook aan zitten denken, mja reizen per bus leek me niet zo slim....
offffffff we moeten een auto huren. Jorrit???
ik kan wel rijdenquote:Op donderdag 30 april 2009 17:05 schreef Elvislives het volgende:
[..]
Man, ik reis in de metro, bus vliegtuig whatever. Het zal wel hoor. ik doe niet aan auto´s in Mexico, ik snap ze gewoon niet....hun ´regels´
Een hand aan het stuur andere op de toeter tochquote:Op donderdag 30 april 2009 17:05 schreef Elvislives het volgende:
[..]
Man, ik reis in de metro, bus vliegtuig whatever. Het zal wel hoor. ik doe niet aan auto´s in Mexico, ik snap ze gewoon niet....hun ´regels´
Zo is het!quote:Op donderdag 30 april 2009 18:00 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Een hand aan het stuur andere op de toeter toch
Precies, heerlijk land om auto te rijden is Mexico.quote:Op donderdag 30 april 2009 19:15 schreef Quacker het volgende:
[..]
Zo is het!
En natuurlijk alles negeren, behalve als er een patrouille van de Vialidad in de buurt is.
Ednet, doe je ook aan msn oid? Ik heb op een ander forum gezien dat jij nogal wat van immigratie procedures afweet...quote:Op vrijdag 1 mei 2009 02:34 schreef ednet94 het volgende:
[..]
Precies, heerlijk land om auto te rijden is Mexico.![]()
Weet nog wel dat ik weer even op vakantie in Nederland was en de naar "huis" kon rijden en gelijk een dubbele doorgetrokken streep na de schipholtunnel overging om in te halen.
Mijn moeder gelijk "Doe dat nooit meer!"
Niks te doen daar? Gister ook lekker uitgeweest , niks aan de hand hierquote:Op zaterdag 2 mei 2009 03:53 schreef Elvislives het volgende:
Check. Verveel me wel, wil uit. Dronken worden.
Kom je nu mee aan, die heb ik net, na een hoop ellende, achter de rug. Ednet woont nog hier in de stad ook...quote:Op zaterdag 2 mei 2009 03:54 schreef Elvislives het volgende:
[..]
Ednet, doe je ook aan msn oid? Ik heb op een ander forum gezien dat jij nogal wat van immigratie procedures afweet...
quote:Als Nederlandse toerist kunt u maximaal 180 dagen in Mexico verblijven. U moet dan wel aan de voorwaarden voldoen, die de Mexicaanse overheid stelt. Indien uw Forma Migratoria Turista (het formulier dat u in het vliegtuig heeft ingevuld en op het vliegveld is gestempeld) voor een kortere periode geldig is, kunt u verlenging aanvragen bij de Mexicaanse Immigratiedienst (Instituto Nacional de Migración). Informatie over voorwaarden en adressen vindt u (ook in het Engels) op de website van de Mexicaanse Immigratiedienst:Externe link www.inm.gob.mx
Zouden ze dat in deze tijden wel verlengen?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 04:42 schreef Quacker het volgende:
Kan je toch verlengen?
Wat moet ik doen om mijn toeristenvisum te verlengen in Mexico?
[..]
Kun je m niet gewoon uit je paspoort halen en in de prullenbak flikkeren en dan naar immigratiebureau dat je net aangekomen bent en het papiertje kwijtgeraakt bent. Kost wat geld, maar niet veel, kan me niet herinneren, iets van $500?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 05:41 schreef Elvislives het volgende:
9 juni zijn mijn 180 dagen over... Ik kan wel paar daagjes grens over bij Guatemala en dan opnieuw beginnen, maar ik wil iets concreters.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |