abonnement Unibet Coolblue
pi_65418129


pi_65419014
Toch zou een verhuizing naar Schiedam, voor zover je het daar al Schiedam kunt noemen, ook geen slechte zaak zijn.
  maandag 26 januari 2009 @ 15:31:26 #3
73305 Stpan
Zullen wij laten hoo-ooren...
pi_65421640
Het duurde een paar seconden voordat ik de dubbelzinnige laag in de topictitel had ontdekt. Mijn complimenten!

En ik heb te weinig verstand van landschapsindeling om te bepalen waar het nieuwe Kasteel moet komen. Als het er maar komt.

Verder dient Poepon's contract te worden opgebroken. Veel wordt er in media geschreven over de eigen kweek van Sparta Rotterdam. Maar Poepon is net zo jong (net 20) en hij heeft me in positieve zin verrast. Het is gewoon nu al een complete spits op eredivisie niveau. TopaankooP!
pi_65427047
Poepon doet het absoluut erg goed, zeker in combinatie met de spelers om zich heen. Er was best wat scepsis toen hij kwam, maar hij laat zien dat dit onterecht is.

Ook Godee doet het veel beter dan ik verwacht had. Vond hem vooraf in principe de minste van de jonkies die door zouden komen en dat vind ik hem in feite nog wel, maar hij laat toch al goede dingen zien. Beetje een rommelaar af en toe, die er dan op inzet goed uitkomt, maar scoren kan hij in elk geval zeker en hij heeft ook een prima instelling.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_65432939
Ja, leuke topic-titel inderdaad, goed bedacht.

En wat Poepon en Godee sluit ik me bij bovenstaande heren aan. Poepon schiet er toch al weer 8 in. Ik denk dat we over de aanvallers niet hoeven te klagen. Op Radio Rijnmond zeiden ze gister zelfs dat Sparta in uitwedstrijden meer scoort dan PSV en ik geloof dat ze ook FC Twente noemnden. Beetje jammer dat er dan niet gewonnen wordt...
pi_65433069
Ik ben ook een fan van Poepon ... heerlijke complete spits: goed in de ruimte, goed in het duel, gevoel voor positie, kan koppen, kan schieten.

Ik verwachtte ook niet zoveel van Godee, maar hij heeft er inmiddels wel vier inliggen, goed bezig.

In de thuiswedstrijdenstand staan we trouwens negende ... whoah. AZ pas maar op zondag

Thnx voor de complimenten
pi_65434405
Over heel 2008 gezien stonden we geloof ik zelfs derde!

Nu ben ik nog niet zo heel lang op Fok, maar hoe komt het eigenlijk dat we pas op topic nr. 14 zitten? Andere Eredivisie-clubs zitten minstens op het dubbele, en dat terwijl onze club zoveel mooier is dan de rest...
pi_65443773
Hmm goeie vraag, sowieso zijn de meeste Spartanen hier die ik ken behoorlijk actief op Sparta.net, wat dus inhoud dat over onderwerpen dan vaak dubbel word gediscussiėrd (sterker nog, ik heb Stpan er wel eens op betrapt een lap tekst op en Sparta.net en hier op Fok! te plaatsen ).
Zo niet Ofter een hemel is
Maar įlster één is Dan zal je zien
Dat de Hemelpoort - Oh brok in ons keel -
Verdacht veel weg heeft Van Het Kasteel
pi_65443797
Sparta.net kom ik al een tijdje niet meer, ik vind het daar juist veel te snel gaan allemaal

En te veel gespam af en toe ...
pi_65462463
Jong Sparta gisteren met 1-0 gewonnen van Jong Utrecht. Jeffrey Rijsdijk, de laatste weken toch al regelmatig scorend, maakte de enige goal.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  woensdag 28 januari 2009 @ 10:09:38 #11
73305 Stpan
Zullen wij laten hoo-ooren...
pi_65482852
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 02:26 schreef Forburgah het volgende:
Hmm goeie vraag, sowieso zijn de meeste Spartanen hier die ik ken behoorlijk actief op Sparta.net, wat dus inhoud dat over onderwerpen dan vaak dubbel word gediscussiėrd (sterker nog, ik heb Stpan er wel eens op betrapt een lap tekst op en Sparta.net en hier op Fok! te plaatsen ).
Hehe. Ja Sparta heeft met www.itwm.nl en spartaforum.net (knnth, sparta.net is verhuisd dus) 2 supergoede interactieve mediums om te discussieren.

Ik kijk hier graag rond voor de mening van andere supporters, en dit is in mijn ogen het best beheerde voetbalforum dat in NL te vinden is.
Het is sowieso niet echt te vergelijken denk ik, een clubsite waarover de nieuwe schoenen van de koffiedame wordt gesproken, en hier gaat het wat meer op hoofdlijnen.
pi_65512212
Ja, ik word soms even helemaal niet goed van dat commentaar soms bij ITWM en (in mindere mate) het forum.
Na een overwinning is Booy weer een toptrainer, na een nederlaag moet hij oprotten. Dan duurt het aantrekken van nieuwe spelers weer te lang en vervolgens komt men aan met alternatieven die of niet realistisch zijn of echt gewoon te slecht. Nu heb je weer de discussie over Mertens, die volgens mij gewoon te duur is (1 miljoen). Maar omdat hij niet gehaald wordt zijn ze weer amateuristisch bezig bij Sparta... :S
  woensdag 28 januari 2009 @ 23:55:04 #13
43642 Bayswater
What'sYourFunctionInLife?
pi_65513341
Maar de prangende vraag blijft voor morgen: Komt hij, of komt hij niet?
Life lies a slow suicide
Orthodox dreams and symbolic myths
From feudal serf to spender
This wonderful world of purchase
pi_65555814
Sparta heeft Ramos gehuurd van PSV als keeper.
  vrijdag 30 januari 2009 @ 09:20:09 #15
73305 Stpan
Zullen wij laten hoo-ooren...
pi_65556487
Ohw. Nou geen koekenbakker voor 3,5 jaar vastgelegd omdat er nu paniek is. Dat is positief.

En Ramos. Uh... Que?
pi_65556648
Die krullenbol die tegen Roda keepte.
pi_65556697
Sparta wat doe je?
  vrijdag 30 januari 2009 @ 09:57:54 #18
73305 Stpan
Zullen wij laten hoo-ooren...
pi_65557374
Ja, ik weet wie het is.

Mijn idee is dat het een is, met nul ervaring die ook nog eens de taal niet spreekt. Misschien heeft hij talent, maar hij heeft het nog niet aan mij of anderen kunnen laten zien.
De gok is nu: maakt hij het waar....

Ik vrees van niet.
  vrijdag 30 januari 2009 @ 10:42:17 #19
43642 Bayswater
What'sYourFunctionInLife?
pi_65558691
Als ik de samenvatting tegen Roda bekijk heeft hij alle geluk dat het vizier van Roda niet op scherp staat anders had hij naast die blunder nog 3 keer mogen vissen.
Life lies a slow suicide
Orthodox dreams and symbolic myths
From feudal serf to spender
This wonderful world of purchase
pi_65567296
Denk dat jullie wel plezier aan hem zullen beleven maar daar was bij Wapenaar / Westerveld ook al wel sprake van.

Ramos heeft toch goede wedstrijden gekeept in het 2de van PSV , nu moet ie het laten zien bij Sparta.
  vrijdag 30 januari 2009 @ 14:55:15 #21
73305 Stpan
Zullen wij laten hoo-ooren...
pi_65567692
Is dat laatste zo?

Als ik in AD Sportwereld of VI zoek dan lees ik dat vriend Ramos goed kan blunderen, ook in PSV 2 tijdens de bekerfinale. Hij zal ongetwijfeld kunnen keepen, maar de vraag is of hij dat op het hoogste niveau kan.

Ik snap niet welke toegevoegde waarde het voor Sparta heeft. Zeker als ik lees dat:
quote:
Foeke Booy heeft in een vraaggesprek met Ruud van Os van Radio Rijnmond aangegeven dat de nieuw van PSV gehaalde keeper Cassio Ramos aanstaande zondag niet zal starten in de basis. Booy zou de voorkeur geven aan Varkevisser, daar Ramos net is begonnen bij Sparta en hij nog niet heeft kunnen wennen aan de club en diens speelwijze. Booy is van mening dat de 21-jarige Zuid Amerikaan rustig gebracht moet worden.
Tsja.....Lekker oplossing voor het keepersprobleem bij Sparta. Een 1e keeper die rustig gebracht moet worden...!
pi_65567781
Laat Ramos maar lekker de bank warmhouden, ik heb nog 100 keer liever Varkevisser nu.
  vrijdag 30 januari 2009 @ 15:15:15 #23
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_65568550
Dat Heerenveen jullie maar snel leeg mag kopen
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_65574187
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 15:15 schreef One_conundrum het volgende:
Dat Heerenveen jullie maar snel leeg mag kopen
Van waar deze domme opmerking?
pi_65574414
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 08:42 schreef BliksemSchigt het volgende:
Sparta heeft Ramos gehuurd van PSV als keeper.
Komt die Belg nu niet meer ?
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_65574598
Kortrijk deed moeilijk.
  vrijdag 30 januari 2009 @ 18:43:18 #27
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_65575188
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 18:06 schreef B0770 het volgende:

[..]

Van waar deze domme opmerking?
Ach, dom. Bij jullie zitten een paar spelers die (in de toekomst) een versterking zijn voor elke club...
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_65575807
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 18:43 schreef One_conundrum het volgende:

[..]

Ach, dom. Bij jullie zitten een paar spelers die (in de toekomst) een versterking zijn voor elke club...


En vervolgens weer wel gaan miepen als Ajax aan komt zetten om een speler bij jullie weg te halen. Ik weet dat het zo zit hoor, daar niet van, maar ga dan de volgende keer zelf ook niet zitten miepen.
  vrijdag 30 januari 2009 @ 19:09:44 #29
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_65575993
Je generaliseert wel een beetje. Ik mag dit toch best zeggen ?
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_65576110
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 14:55 schreef Stpan het volgende:
Is dat laatste zo?

Als ik in AD Sportwereld of VI zoek dan lees ik dat vriend Ramos goed kan blunderen, ook in PSV 2 tijdens de bekerfinale. Hij zal ongetwijfeld kunnen keepen, maar de vraag is of hij dat op het hoogste niveau kan.

Bij Jong PSV maakt hij ook zeker geen solide indruk, althans lang niet op alle tegenstanders, zo begreep ik.

Ik vind het een erg verrassende keuze, mede om de redenen die jij ook al aangaf. Geen ervaring, spreekt de taal niet... Oscar Moens was ook gebeld, maar die zat wel goed bij Willem II. Jammer, had ik een betere optie gevonden, maar ja...

Qua mooi nieuws dan:

Godee, Falkenburg en John in de voorselectie van het Nederlands beloftenteam, dat half februari oefent tegen Griekenland.

Strootman is geselecteerd voor Onder 19, dat tegen de Belgen gaat spelen.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  zaterdag 31 januari 2009 @ 03:47:00 #31
43642 Bayswater
What'sYourFunctionInLife?
pi_65588525
Vanaf vandaag is ff lekker Kortrijk volgen...
Life lies a slow suicide
Orthodox dreams and symbolic myths
From feudal serf to spender
This wonderful world of purchase
  zaterdag 31 januari 2009 @ 11:06:31 #32
73305 Stpan
Zullen wij laten hoo-ooren...
pi_65590592
Morgen centrumverdedigers Knol, Van Gessel en Adeleye geblesseerd/geschorst.
pi_65605098
Dus dat wordt Promes en Jaggy dan... Tja... Nick Viergever op de bank dan denk ik?
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  zondag 1 februari 2009 @ 04:09:49 #34
43642 Bayswater
What'sYourFunctionInLife?
pi_65615304
Onder het motto, de aanval is de beste verdediging dan maar!
Life lies a slow suicide
Orthodox dreams and symbolic myths
From feudal serf to spender
This wonderful world of purchase
pi_65615923
Sparta

Win van AZ please, jullie hebben daar best de aanvallende kwaliteiten voor. Ik vind Sparta ook helemaal niet zo slecht spelen, alleen achterin is het brak.

[ Bericht 11% gewijzigd door koningdavid op 01-02-2009 09:57:28 ]
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
  zondag 1 februari 2009 @ 11:07:55 #36
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_65617198
quote:
Booy zou de voorkeur geven aan Varkevisser, daar Ramos net is begonnen bij Sparta en hij nog niet heeft kunnen wennen aan de club en diens speelwijze.
Moet een keeper wennen aan de speelwijze?

Ik denk trouwens dat Sparta hier best een goede aan heeft.
Yeah, well, that's just, like, your opinion, man.
3 weken sterren kijken in augustus: www.iayc.org
  zondag 1 februari 2009 @ 17:05:44 #37
150897 ebeaydojraes
Gek Zijn Is Gezond (.nl)
pi_65628976
we love you sparta we do
- "Was Ik Maar Een Dichter, Dan Kon Ik Dichter Bij Jou Zijn!"
- 'ye cannae change the laws of physics'
Licentie:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/nl/
  zondag 1 februari 2009 @ 17:09:19 #38
150897 ebeaydojraes
Gek Zijn Is Gezond (.nl)
pi_65629069
quote:
Op zondag 1 februari 2009 11:07 schreef ErikT het volgende:

[..]

Moet een keeper wennen aan de speelwijze?

Ik denk trouwens dat Sparta hier best een goede aan heeft.
keeper tegen de koploper laten beginnen? hmmm lijkt me niet goed voor het zelfvertrouwen (behalve als je wint) ... en woensdag ook nog niet. maar dat is ook niet nodig
- "Was Ik Maar Een Dichter, Dan Kon Ik Dichter Bij Jou Zijn!"
- 'ye cannae change the laws of physics'
Licentie:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/nl/
pi_65629415
Godee, Strootman & Falkenburg maakte een gedreven indruk zeg. Absoluut jonge knapen met potentie.
pi_65629422
Rose de hele wedstrijd laten aankloten.
Gaan wisselen en dan Rose laten staan maar wel de rechtsback eruit halen.
Vier minuten later een counter om je oren over de --jawel-- linkerflank
pi_65629996
Dan maar de eerste uitoverwinning in Rotterdam halen.
pi_65631534
De eerste helft was het niet slecht. In de tweede helft ging het fysiek niet meer als in de eerste helft waardoor de technici van AZ het wel konden bolwerken. De laatste 10 minuten waren nog redelijk spannend zelfs..

En toch was het knap van Varkevisser om weer zo in de aandacht te komen.
  zondag 1 februari 2009 @ 19:20:15 #43
150897 ebeaydojraes
Gek Zijn Is Gezond (.nl)
pi_65632800
quote:
Op zondag 1 februari 2009 17:20 schreef knnth het volgende:
Rose de hele wedstrijd laten aankloten.
Gaan wisselen en dan Rose laten staan maar wel de rechtsback eruit halen.
Vier minuten later een counter om je oren over de --jawel-- linkerflank
ch.. Wegereef was WEER drama de eerste helft .. en Slot had er ook eerder uit gemogen ...maar ja.. je aanvoerder wisselen ...
0-0 was beter geweest ...
- "Was Ik Maar Een Dichter, Dan Kon Ik Dichter Bij Jou Zijn!"
- 'ye cannae change the laws of physics'
Licentie:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/nl/
  maandag 2 februari 2009 @ 09:30:50 #44
43642 Bayswater
What'sYourFunctionInLife?
pi_65646923
Wat een inzet gisteren, jammer dat het bij 0 puntjes bleef. Er zat meer in.
Life lies a slow suicide
Orthodox dreams and symbolic myths
From feudal serf to spender
This wonderful world of purchase
pi_65663239
Jeffrey Vlug doorverhuurd van GA Eagles naar RBC, Cees Toet ook verhuurd aan RBC.

Vlug wel een opmerkelijke actie, voor Toet een mooie club om ervaring op te doen.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  dinsdag 3 februari 2009 @ 07:49:02 #46
244069 Steven_Gerrard
Mister Liverpool
pi_65681735
Hopelijk doet die Ramos mee tegen Zuid. Moet er niet aan denken om met Varkevisser aan de start te verschijnen. Maar met Foeke weet je het nooit.
Steve Gerrard, Gerrard
He passes the ball forty yards
He's big and he's fuckin' hard
Steve Gerrard, Gerrard
  dinsdag 3 februari 2009 @ 10:06:34 #47
73305 Stpan
Zullen wij laten hoo-ooren...
pi_65683851
En op welke bronnen baseer je je als je denkt dat Ramos het beter gaat doen?

Wat ik van die man heb gezien is net zo slecht als het werk van Varkevisser.
pi_65686104
Varkevisser is een redelijke lijnkeeper, maar bij hoge ballen van de zijkant of bij een volle zestien is hij echt een prutser.

Van Ramos weet ik alleen dat hij een prutser is bij hoge ballen, dus hij heeft nog twee punten waarop hij het beter kan doen dan Varkevisser. Of slechter. Qua communicatie met de verdediging zal het in ieder geval niet beter zijn.

Los daarvan vind ik het trouwens wel kick dat hij positiever benaderd wordt door het publiek. Daar zal in ieder geval niet slechter van gaan keepen. Nouja, ik laat me verrassen en hoop op een wonder. Dat hij morgen in de 92e minuut bij een 0-1 een bal onwaarschijnlijk uit de kruising stompt om vervolgens de rebound klemvast te hebben waarna Nijhuis direct affluit.

Maar gewoon 0-5 mag ook
pi_65713079
Onze concurrenten doen het weer lekker

Winnen morgen is niet mooi, het is noodzakelijk geworden
pi_65716245
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 07:49 schreef Steven_Gerrard het volgende:
Hopelijk doet die Ramos mee tegen Zuid. Moet er niet aan denken om met Varkevisser aan de start te verschijnen. Maar met Foeke weet je het nooit.
Hopelijk speelt Cor morgen gewoon. Is vandaag vader geworden van een tweeling en zit dus goed in z'n vel.

Bovendien mag Jaws in Eindhoven blijven.
pi_65723085
Haha, op Sparta TV: "Daar Hofland met de bal, toen nog met haar.. en nog goed voetballend."
  woensdag 4 februari 2009 @ 11:33:21 #52
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_65725664
Vanavond Derby time
  woensdag 4 februari 2009 @ 11:52:23 #53
73305 Stpan
Zullen wij laten hoo-ooren...
pi_65726343
Jammer dat het op een woensdagavond is, ontneemt toch de échte derby-sfeer voor mij persoonlijk. Een weeknd naar een wedstrijd toeleven is leuker.

Ik kan vanavond helaas niet. Liep vannochtend over CS en zag de treintijden voor de supporterstreinen naar de Kuip. Toen baalde ik ernstig.

Toch verwacht ik een teleurstellende nederlaag voor Sparta waarmee we per direct in akkuut degradatiegevaar zullen belanden.
  woensdag 4 februari 2009 @ 11:53:14 #54
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_65726373
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 11:52 schreef Stpan het volgende:
Jammer dat het op een woensdagavond is, ontneemt toch de échte derby-sfeer voor mij persoonlijk. Een weeknd naar een wedstrijd toeleven is leuker.

Ik kan vanavond helaas niet. Liep vannochtend over CS en zag de treintijden voor de supporterstreinen naar de Kuip. Toen baalde ik ernstig.

Toch verwacht ik een teleurstellende nederlaag voor Sparta waarmee we per direct in akkuut degradatiegevaar zullen belanden.
Vanavond lekker chinees bestellen, dan beetje voorbeschouwing op Rijnmond luisteren, en de tv aan gooien
pi_65727032
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 11:52 schreef Stpan het volgende:
Jammer dat het op een woensdagavond is, ontneemt toch de échte derby-sfeer voor mij persoonlijk. Een weeknd naar een wedstrijd toeleven is leuker.

Ik kan vanavond helaas niet. Liep vannochtend over CS en zag de treintijden voor de supporterstreinen naar de Kuip. Toen baalde ik ernstig.

Toch verwacht ik een teleurstellende nederlaag voor Sparta waarmee we per direct in akkuut degradatiegevaar zullen belanden.
Mwah. Op Kasteel was het ook een woensdagavond wedstrijd de laatste keer, en daar was het ook ideaal.

Heb er zin in in ieder geval!
pi_65727394
Moge het een mooie wedstrijd worden vanavond, en mogen jullie met lege handen naar huis gaan =P

Sorry, maar wij hebben de punten wat harder nodig.
pi_65727978
Evenveel punten, jullie hebben zelfs een beter doelsaldo. Dus wij hebben de punten harder nodig.
  woensdag 4 februari 2009 @ 13:43:02 #58
73305 Stpan
Zullen wij laten hoo-ooren...
pi_65729930
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 11:53 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

Vanavond lekker chinees bestellen, dan beetje voorbeschouwing op Rijnmond luisteren, en de tv aan gooien
Ik heb mezelf bij een vriend (Feyenoorder) uitgenodigd. De meisjes gaan een romantische comedy kijken in de slaapkamer. Wij drinken pils en slaan elkaar de hersens in in de woonkamer.
pi_65738174
Hopelijk ook een mooie pot. Ga ook nog even ergens proberen te regelen dat ik kan kijken, moet wel lukken denk ik.

Jeugd tegen jeugd, als je de Feyenoord-defensie zo ziet...
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  woensdag 4 februari 2009 @ 21:57:57 #60
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_65747623
Jullie waren veel beter
pi_65747890
Helaas krijgen we daar geen bonuspunten voor.
Ik moet zeggen dat ik van wat ik heb gezien (tot net na de goal, daarna viel het beeld weg) ik nog niet echt overtuigd ben van Cassio Ramos.
pi_65748066
Volgens teletekst was Cassio erg matig. Ik ga het zo zien. Als ik het nog kan opbrengen om te kijken.
pi_65748075
Zaterdag wacht weer een belangrijke wedstrijd voor jullie tegen Roda JC en die week erop komen wij ( het uitvak zal helemaal vol komen ) dus voor jullie worden het belangrijke weken.

Het gat met FC Volendam is maar 5 punten maar dat is ook het gat met Willem II ( 10de )
  woensdag 4 februari 2009 @ 22:09:46 #64
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_65748085
Ja, ze gingen heel de tijd geluiden maken toen die aan de bal was
pi_65749564
Leuk team heeft Sparta hoor! Al die jonkies liggen toch redelijk lang vast? Mag hopen dat ze er makkelijk inblijven, dan kan er volgend jaar echt wel doorgebouwd worden.

Zit veel potentie in.
pi_65750120
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 22:42 schreef BliksemSchigt het volgende:
Leuk team heeft Sparta hoor! Al die jonkies liggen toch redelijk lang vast? Mag hopen dat ze er makkelijk inblijven, dan kan er volgend jaar echt wel doorgebouwd worden.

Zit veel potentie in.
Gelukkig liggen ze nog even vast ja.

Spelers geboren na 1986:
Adeleye - 2010
Poepon - 2011
Slijngard - Huur
Strootman - 2012
Toet - 2009
John - 2012
N'Galula - 2009
Falkenburg - 2010
Wilusz - 2010 (Laatst hoorde ik dat zijn contract afloopt, dus dat weet ik niet zeker)
Godee - 2011

En dan heb je nog een aantal andere jongens die er nog bij moeten komen. Vandaag zaten bijvoorbeeld David Abdul (krijg binnenkort een contract-aanbieding) en Nick Viergever (2010) op de bank. Verder heb je nog Zaalman (2010), Van den Berg (2010), Benthem (2010), Curiel (2011), Bel Hassani (2011), Duarte (2012), Van Gastel (2011) en Van Oeveren (2011) die nu al voor langere tijd vastliggen. Nu vergeet ik er vast nog wel 1 of 2.

Weet iemand trouwens hoe Curiel het doet? Daar hoor ik niet zo veel over, terwijl daar vorig seizoen zoveel om te doen was met o.a. zijn stage bij Chelsea.
pi_65752290
Ik vond het een hele matige wedstrijd aan beide kanten. Sparta weinig tot geen kansen gehad. Feyenoord misschien 2 kansen. Die Cassio is niet echt een verbetering tov Varkevisser heb ik zo'n vermoeden
Euromast, Nationale Nederlanden, Willem of van Brienenoord, Hofpleinfontein : Dit is Rotterdam!
pi_65752618
Pleuriswedstrijd. Vroeg me serieus af of de spelers wel doorhadden dat het een derby was. En nog eens een degradatieduel ook. Zoveel lompe fouten, lompe overtredingen en andere domme dingen. Niet normaal.

Niet normaal geld ook voor Nijhuis trouwens. Aanfluiting.
pi_65753983
Steek trouwens voortaan je eigen stadio in de fik
Nijhuis was inderdaad vreselijk. Normaal fluit ie altijd wel voldoende.
Euromast, Nationale Nederlanden, Willem of van Brienenoord, Hofpleinfontein : Dit is Rotterdam!
pi_65754695
Haha, stond er zelf aardig dichtbij. Waren wat rookbommetjes en van die stroboscoop dingen .
Zo niet Ofter een hemel is
Maar įlster één is Dan zal je zien
Dat de Hemelpoort - Oh brok in ons keel -
Verdacht veel weg heeft Van Het Kasteel
pi_65755891
Cassio Zelfs Brian van Loo is beter
so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea
pi_65755895
Had wel wat meer verwacht van Sparta gisteravond.. Jammer.
The poet presents the imagination with images from life and human characters and situations, sets them all in motion and leaves it to the beholder to let these images take his thoughts as far as his mental powers will permit.
  donderdag 5 februari 2009 @ 07:11:41 #73
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_65756143
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 00:12 schreef Maravilla het volgende:
Pleuriswedstrijd. Vroeg me serieus af of de spelers wel doorhadden dat het een derby was. En nog eens een degradatieduel ook. Zoveel lompe fouten, lompe overtredingen en andere domme dingen. Niet normaal.

Niet normaal geld ook voor Nijhuis trouwens. Aanfluiting.
Die sparta speler had in de 3e minuut gewoon rood moeten krijgen, kreeg slechts geel
  donderdag 5 februari 2009 @ 08:53:08 #74
43642 Bayswater
What'sYourFunctionInLife?
pi_65757078
Was gewoon geel, niets gemeens aan die overtreding, ook geen doorgebroken speler. Theo Reitsma (Eredivisie live) was dan ook een stuk milder dan die druif bij Studio Sport die die kansloze opmerking over rood plaatste.

Verder een zaadwedstrijd.
Life lies a slow suicide
Orthodox dreams and symbolic myths
From feudal serf to spender
This wonderful world of purchase
  donderdag 5 februari 2009 @ 09:45:14 #75
73305 Stpan
Zullen wij laten hoo-ooren...
pi_65758101
Sparta was aanvallend onmachtig. Het middenveld van Sparta hield geen bal vast en grossierde in slechte passes. De voorste 3e werden mede daardoor geen moment in stelling gebracht. 2 matige schotjes op doel, dat was alles.

Nee, Sparta was geen schim van de aanvallend gevaarlijke ploeg die het dit seizoen is, en heeft verzuimd om de bij elkaar geraapte defensie van Feyenoord het lastig te maken.
pi_65810380
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 22:55 schreef B0770 het volgende:

[..]

Gelukkig liggen ze nog even vast ja.

Spelers geboren na 1986:
Adeleye - 2010
Poepon - 2011
Slijngard - Huur
Strootman - 2012
Toet - 2009
John - 2012
N'Galula - 2009
Falkenburg - 2010
Wilusz - 2010 (Laatst hoorde ik dat zijn contract afloopt, dus dat weet ik niet zeker)
Godee - 2011

En dan heb je nog een aantal andere jongens die er nog bij moeten komen. Vandaag zaten bijvoorbeeld David Abdul (krijg binnenkort een contract-aanbieding) en Nick Viergever (2010) op de bank. Verder heb je nog Zaalman (2010), Van den Berg (2010), Benthem (2010), Curiel (2011), Bel Hassani (2011), Duarte (2012), Van Gastel (2011) en Van Oeveren (2011) die nu al voor langere tijd vastliggen. Nu vergeet ik er vast nog wel 1 of 2.

Weet iemand trouwens hoe Curiel het doet? Daar hoor ik niet zo veel over, terwijl daar vorig seizoen zoveel om te doen was met o.a. zijn stage bij Chelsea.
Wilusz is 2009 als het goed is.

Zaalman zie ik niet zo snel meer doorbreken eigenlijk, Van den Berg vind ik niet goed genoeg voor de eredivisie en vermoedelijk zelfs niet voor profvoetbal. Viergever is wel een goede, net als Lucas van Oeveren. En Marten de Roon, maar die moet nog tekenen volgens mij.

Curiel doet het wel redelijk, maar valt niet heel erg op. Moet wennen aan het verschil tussen spelen in de jeugd van een weliswaar sterke amateurclub op jeugdgebied en spelen bij de jeugd van een BVO.

Jeffrey Rijsdijk trouwens ook een aflopend contract, Jeffrey Schenk loopt nog wel een jaar door meen ik.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_65834514
Dure punten meegenomen bij Roda!! Goede overwinning hoor - wel weer blessures erbij .
pi_65834624
Eerste uitoverwinning in iets meer dan een jaar en na 32(!) wedstrijden eindelijk weer eens de nul gehouden in een uitwedstrijd.
Ik heb er voor de rest weinig van meegekregen, maar Slijngard geblesseerd neem ik aan, omdat hij er na een half uur is uitgehaald. Wie nog meer?
  zondag 8 februari 2009 @ 11:57:08 #79
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_65844459
Mooi doek in jullie vak, respect!
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moėts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_65848974
Graag gedaan! (Jammer overigens dat het doek wat wat netter was zeiknat was geworden door een lekkage in iemand z'n kelder ).
Zo niet Ofter een hemel is
Maar įlster één is Dan zal je zien
Dat de Hemelpoort - Oh brok in ons keel -
Verdacht veel weg heeft Van Het Kasteel
pi_65853715
quote:
Op zaterdag 7 februari 2009 20:44 schreef B0770 het volgende:
Eerste uitoverwinning in iets meer dan een jaar en na 32(!) wedstrijden eindelijk weer eens de nul gehouden in een uitwedstrijd.
Ik heb er voor de rest weinig van meegekregen, maar Slijngard geblesseerd neem ik aan, omdat hij er na een half uur is uitgehaald. Wie nog meer?
Godee in de rust, had licht last, maar valt wellicht mee. Maar daar heb je nog John, die best goed inviel, en de weer terugkerende Dissels en David Abdul ook nog voor achter de hand.

Poepon met een prachtige goal. En zal Rutjes nu in de basis komen ten koste van de weer zeer matige Vermes?
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  maandag 9 februari 2009 @ 10:07:03 #82
73305 Stpan
Zullen wij laten hoo-ooren...
pi_65873028
Ik vind Rutjes als rechtsback tot nu toe matig acteren. Maar met de specifieke de kwaliteiten (inzet, goede tackle, fout matje) van een back moet het hem toch te leren zijn.
pi_65886877
Tja, Rutjes is ook een gemaakte back, maar Vermes is toch weer stilaan terug bij het matige niveau van zijn eerste weken. Wel geselecteerd voor Hongarije....

Joshua John vervangt Joey Godee trouwens in de selectie van de Nederlandse beloften.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_65919527
Gisteren 1-1 trouwens voor Jong Sparta tegen Jong NEC. Zoals vaker de laatste tijd scoorde de man die zaterdag in Kerkrade ook op de bank zat bij het eerste, Jeffrey Rijsdijk.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_65943738
quote:
Sparta wil jongelingen langer binden

Eric Falkenburg, Joey Godee en David Abdul kunnen een nieuwe contractaanbieding van hun club Sparta Rotterdam verwachten. De eredivisionist wil de drie talenten langer binden.

Het drietal komt voort uit de jeugdopleiding van de Rotterdamse club. Trainer Foeke Booy heeft dit seizoen al regelmatig een beroep op de jongelingen gedaan. De ontwikkeling van Falkenburg (20) deed Sparta eerder al besluiten de optie die het had voor nog een extra seizoen te lichten.

Godee en Abdul zijn in het bezit van een jeugdcontract. "Maar zij verdienen een aanpassing", zegt Booy in gesprek met Voetbal International. "Deze jongens blijven zich goed ontwikkelen tot volwaardige selectiespelers. Bij de één gaat het sneller dan bij de ander. Wij zijn blij met onze jeugdspelers en het is een goede zaak dat wij ze langer aan ons binden."

Falkenburg kwam dit seizoen achttien keer in actie voor Sparta. Godee (19) en Abdul respectievelijk zestien en twee keer.
  donderdag 12 februari 2009 @ 12:53:14 #86
73305 Stpan
Zullen wij laten hoo-ooren...
pi_65982601
Ik hoop wel dat er objectief naar deze jongelingen gekeken wordt. Natuurlijk, deze generatie jongens staat al sinds de vroegste C-elftallen als zeer talentvol te boek.

Maar het lijkt nu wel of iedere jeugdspeler die minuten maakt in het eerste (vaak ook noodgedwongen) direct een langdurig contract krijgt.
Een beetje het effect waar jongens rondom de generatie Seedorf/Kluivert en Sneijder/Vd Vaart bij Ajax hun voordeel mee deden, maar de mindere goden bleken toch niet zo goed als gehoopt.
  donderdag 12 februari 2009 @ 19:34:01 #87
150897 ebeaydojraes
Gek Zijn Is Gezond (.nl)
pi_65996860
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 12:53 schreef Stpan het volgende:
Ik hoop wel dat er objectief naar deze jongelingen gekeken wordt. Natuurlijk, deze generatie jongens staat al sinds de vroegste C-elftallen als zeer talentvol te boek.

Maar het lijkt nu wel of iedere jeugdspeler die minuten maakt in het eerste (vaak ook noodgedwongen) direct een langdurig contract krijgt.
Een beetje het effect waar jongens rondom de generatie Seedorf/Kluivert en Sneijder/Vd Vaart bij Ajax hun voordeel mee deden, maar de mindere goden bleken toch niet zo goed als gehoopt.
ja, maar wij zijn geen Ajax. WIj moetenm jonge jongens wel vroeg contracteren anders verdien je er nix aan. En dan wordt je zeker Ajax die eerst al zijn spelers laat lopen zonder contract naar andere club om er dan twee jaar later achter te komen dat ze toch best goed zijn en dat je ze voor de hoofdprijs terug moet kopen van Groningen/Heerenveen etc.
- "Was Ik Maar Een Dichter, Dan Kon Ik Dichter Bij Jou Zijn!"
- 'ye cannae change the laws of physics'
Licentie:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/nl/
pi_65997301
Tot zondag

maar eens op Knol letten , kijken of die nog net zoveel zijn hand opsteek als iemand hem te snel af is
Zal niet makkelijk worden maar hopen dat we een goed resultaat kunnen neerzetten en hopelijk de 3 punten mee kunnen nemen.
  donderdag 12 februari 2009 @ 21:33:16 #89
73305 Stpan
Zullen wij laten hoo-ooren...
pi_66001867
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 19:44 schreef vitessezuid113 het volgende:
maar eens op Knol letten , kijken of die nog net zoveel zijn hand opsteek als iemand hem te snel af is
Uh ja, dat doet ie nog steeds.
pi_66051651
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 21:33 schreef Stpan het volgende:

[..]

Uh ja, dat doet ie nog steeds.


Met deze selectie en talenten moet Sparta vrij eenvoudig nacompetitie kunnen ontlopen. Benieuwd of jullie thuis Vitesse af kunnen stoppen. In Arnhem lijken ze herboren sinds Westerhof z'n spullen heeft mogen pakken..
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
pi_66062483
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 12:53 schreef Stpan het volgende:
Ik hoop wel dat er objectief naar deze jongelingen gekeken wordt. Natuurlijk, deze generatie jongens staat al sinds de vroegste C-elftallen als zeer talentvol te boek.

Maar het lijkt nu wel of iedere jeugdspeler die minuten maakt in het eerste (vaak ook noodgedwongen) direct een langdurig contract krijgt.
Een beetje het effect waar jongens rondom de generatie Seedorf/Kluivert en Sneijder/Vd Vaart bij Ajax hun voordeel mee deden, maar de mindere goden bleken toch niet zo goed als gehoopt.
Denk dat ze dat wel doen hoor. De spelers die nu hebben gedebuteerd zijn ook echt goed genoeg om eredivisie te spelen en wellicht hogerop te kunnen. Andere jongens twijfelen ze meer over en die zullen dus geen langdurig contract gaan krijgen en misschien na dit seizoen moeten vertrekken.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_66135678
Foeke Booy zou volgens de geruchten volgend seizoen de technisch directeur gaan worden bij FC Utrecht. Dat zou ik toch erg jammer vinden, mocht het waar zijn.
pi_66144577
Ja inderdaad. Zou het ook een beetje een slappe actie vinden. Volgens ITWM is het al 'zeer waarschijnlijk.'
  dinsdag 17 februari 2009 @ 09:46:49 #94
73305 Stpan
Zullen wij laten hoo-ooren...
pi_66149657
quote:
Booy: "Niets gehoord van FC Utrecht"
Sparta-trainer Foeke Booy wordt in verband gebracht met een terugkeer naar zijn oude club, FC Utrecht. In gesprek met AD/Sportwereld laat de oefenmeester echter weten niets gehoord te hebben uit de Domstad.


"Als FC Utrecht iets met mij van plan is, dan moet de club zich bij Sparta melden. Dat is de volgorde. Nee, ik heb niets gehoord van Utrecht", liet Booy weten toe hem gevraagd werd of hij de nieuwe technisch directeur van de Utrechters zou worden.

Booy was niet blij met de geruchten die maandag verspreid werden. "Dit zorgt voor onrust en daar zit ik niet op te wachten." Sparta-voorzitter Peter Bonthuis vatte in elk geval de koe bij de horens en stapte na het horen van het nieuwe op de trainer af.

"Ik heb Foeke op de man af gevraagd of er iets speelt. Hij antwoordde dat hij en zijn zaakwaarnemer Lagendijk niets hadden gehoord", vertelt de preses, die aangeeft 'van niets te weten', aan het dagblad.

RTV Utrecht meldde maandag dat Booy aan de vooravond van een terugkeer naar zijn 'oude liefde' zou staan. FC Utrecht zou in Booy, van 2002 tot 2007 hoofdtrainer in de Domstad, de ideale technisch directeur zien. Sinds afgelopen zomer staat Booy bij de Kasteelclub voor de groep.
www.voetbalprimeur.nl
  dinsdag 17 februari 2009 @ 19:11:51 #95
150897 ebeaydojraes
Gek Zijn Is Gezond (.nl)
pi_66169717
Rachid uit de selectie gezet bij NEC ... (komtie misschien terug? )
- "Was Ik Maar Een Dichter, Dan Kon Ik Dichter Bij Jou Zijn!"
- 'ye cannae change the laws of physics'
Licentie:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/nl/
pi_66170481
Dan blokkeer ik hoogstpersoonlijk de poort.
pi_66204823
Jong Sparta maandag weer gewonnen en stijgend in de ranglijst. Tegen Jong RKC werd het 0-3. Goals van David Abdul, Michiel van der Berg en, zoals gebruikelijk de laatste weken, Jeffrey Rijsdijk.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_66206727
Is hij (in de toekomst) ook goed genoeg voor het eerste? Ik ken hem verder niet.
pi_66210193
quote:
FC Utrecht meldt zich bij Sparta voor Booy

FC Utrecht wil Foeke Booy terughalen naar De Galgenwaard. De Domstedelingen hebben zich officieel gemeld bij Sparta Rotterdam voor de overname van de trainer, die nog een contract heeft tot medio 2010.

Utrecht ziet in Booy de ideale kandidaat voor de vacante positie van technisch directeur. Die taken werden tot voor kort uitgevoerd door Piet Buter, maar hij stapte op nadat de club trainer Willem van Hanegem had ontslagen.

Booy combineerde al eens de functies van hoofdtrainer en technisch directeur in Utrecht. En met succes, onder zijn leiding won de club in 2003 en 2004 de KNVB-beker en werd in 2004 de Johan Cruijff Schaal veroverd.

In de zomer van 2007 koos Booy voor een lucratief contract met Al-Nassr, maar de coach hield het slechts een half jaar vol in Saudi-Arabiė. Sinds december 2007 staat hij aan het roer bij Sparta Rotterdam, dat momenteel de dertiende plaats in de Eredivisie bezet.

In Utrecht zou Booy moeten gaan samenwerken met Ton du Chatinier, die is aangesteld als hoofdcoach voor het volgende seizoen. Indien Sparta akkoord gaat, kan ook Booy vanaf komende zomer aan de slag in De Galgenwaard.
Tja.
pi_66211190
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 18:15 schreef B0770 het volgende:
Is hij (in de toekomst) ook goed genoeg voor het eerste? Ik ken hem verder niet.
Weet ik niet eigenlijk. Hij is vrij allround, maar blinkt nergens echt heel erg in uit. Behalve dan zijn loopacties, hij heeft het vermogen om vaak op de juiste plek te komen. Ik denk op dit moment niet dat hij een speler voor de eredivisie zal worden. Weet ook niet wat Sparta met hem van plan is qua contract, want dat loopt volgens mij na dit seizoen af.

Overigens nog een stukje met A1-speler en jeugdinternational Marten de Roon in een plaatselijk blaadje hier:
quote:
Marten de Roon wederom geselecteerd voor Oranje

De talentvolle Ambachtse voetballer Marten de Roon is voor de tweede achtereenvolgende keer opgeroepen voor het Nederlands elftal onder 18 jaar. Speelde hij de eerste keer een thuiswedstrijd, afgelopen woensdag, stond een uitwedstrijd in en tegen Luxemburg op het programma.
De wedstrijd werd in Berbourg in Luxemburg gespeeld.

De van oorsprong ASWH-voetballer speelt momenteel voor Sparta A1. Als kleine jongen werden zijn voetbaltalenten al gesignaleerd door diverse scouts. Jarenlang heeft Marten dan ook de kleuren van een andere Rotterdamse club verdedigd. Bij Feyenoord doorliep Marten alle jeugdteams. Maar naarmate hij ouder werd, nam de concurrentie enorm toe. Op het laatst was die concurrentie zelfs moordend. Spelers die op latere leeftijd naar Feyenoord werden gehaald, kregen vaak meer speeltijd. Veel jongens die een jaartje ouder zijn dan Marten, hebben inmiddels zelfs hun debuut al gemaakt in het eerste elftal van Feyenoord. Enkele jaren geleden besloot Marten daarom naar Sparta te “verhuizen”. Daar stond hij direct in de basis van de B1. Maar wat een hoopvol seizoen zou moeten worden, werd er eentje die je geen enkele voetballer toewenst. Het was tijdens de uitwedstrijd tegen FC Den Bosch dat De Roon op een smerige manier van achteren onderuit werd geschoffeld. Een scheidsrechter die de overtreding met de mantel der liefde bedekte maar wel een dubbele beenbreuk voor de De Roon. Vrijwel het gehele seizoen werd opgeofferd aan revalideren. Eind vorig seizoen maakte Marten weer zijn eerste speelminuten. En gelukkig toonde hij totaal geen angst tijdens de speelminuten die hij kreeg. Al snel hervond Marten zijn ritme en als beloning voor zijn inzet en speelwijze mocht hij zelfs met de A1-selectie aan het eind van het seizoen mee naar een groot internationaal toernooi. Vanaf dit seizoen is De Roon een vaste waarde in de A1 van Sparta. Van oorsprong is hij een middenvelder, maar door blessures en schorsingen speelt hij ook regelmatig in de achterhoede. KNVB-coach Zwamborn waardeert de speelwijze van de Ambachtse voetballer en dit resulteerde in zijn tweede uitnodiging voor Oranje onder 18 jaar. Het Nederlands elftal begon met een zogenaamd ruit op het middenveld. Marten de Roon speelde daarbij in de punt naar achteren. Het was de ragfi jne traptechniek van De Roon die een medespeler in scoringspositie bracht.

Deze Oranje-klant wist wel raad met de “Ambachtse” assist. Het betekende een 1-0 voorsprong op het scorebord. In de rust wisselde de bondscoach maar liefst zes spelers, zodat alle geselecteerden speelminuten kregen. Ook Marten moest aan de kant blijven. Tegelijkertijd werd de tactiek aangepast. De bondscoach wilde dat er meer druk naar voren werd gegeven. Deze tactische omzetting had echter niet het gewenste resultaat. In plaats van de voorsprong te kunnen uitbouwen, werden er twee tegengoals
geļncasseerd. De wedstrijd eindigde in een 2-1 overwinning voor Luxemburg. Marten de Roon kan terugkijken op een geslaagd optreden in zijn tweede interland.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_66278144
quote:
Sparta biedt Godee contractverlenging

ROTTERDAM - Sparta heeft aanvaller Joey Godee (19) vrijdag een eerste aanbieding gedaan om zijn contract te verlengen. De buitenspeler ontwikkelt zich stormachtig op het Kasteel en de beleidsbepalers vrezen dat andere clubs graag zijn nog één seizoen doorlopende contract willen afkopen.

FC Utrecht en FC Twente hebben meer dan gemiddelde belangstelling voor de zoon van voormalig profvoetballer Edwin Godee. Met name FC Utrecht heeft plannen om de Utrechter, die onlangs in de Galgenwaard nog scoorde tegen de club, in te lijven.
Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
  vrijdag 20 februari 2009 @ 15:11:58 #102
73305 Stpan
Zullen wij laten hoo-ooren...
pi_66279223
Mooi!

(Hoewel ik niet helemaal fan van hem ben. Vooral een rommelaartje, maar hij komt er wel)
pi_66288090
Godee langer bij Sparta

Inderdaad, een rommelaar. Maar hij maakt toch wel zijn goaltjes, dus dat is altijd handig, om er zo'n speler bij te hebben.

Ben trouwens wel benieuwd, mocht Booy echt vertrekken... Wie zou hem dan moeten gaan opvolgen? Menzo?
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  vrijdag 20 februari 2009 @ 19:44:54 #104
150897 ebeaydojraes
Gek Zijn Is Gezond (.nl)
pi_66289033
heeft Adri zijn papieren nu nog niet dan?
- "Was Ik Maar Een Dichter, Dan Kon Ik Dichter Bij Jou Zijn!"
- 'ye cannae change the laws of physics'
Licentie:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/nl/
pi_66289112
Die wil dat niet denk ik. Zit wel prima bij Jong Sparta en af en toe eens interim-trainer. Als Booy per direct gaat, dan zie ik hem het seizoen wel afmaken. Maar niet voor langere tijd.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_66293386
Menzo was de eerste waar ik aan dacht. Wel weer een gok, een trainer zonder ervaring in de Ere. Maar ik heb een goed gevoel bij hem. Wel een duidelijke visie, maar niet iemand die denkt dat hij het voetbal heeft uitgevonden. En natuurlijk een karrevracht aan internationale ervaring (Auxerre )
pi_66343859
Godverdomme.
pi_66344549
Erg zure nederlaag zeg... Maar het is wat Booy net zegt, als je zo doorgaat speel je je gewoon veilig. Alleen heb je daar nu zo weinig aan.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_66413409
Sparta gaat samenwerken met Spartaan \'20

Dat doen ze dan wel weer slim. Lopen veel goede jonge spelers rond bij die club.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  dinsdag 24 februari 2009 @ 16:42:39 #110
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_66413425
hoe ist met die Curiel trouwens.
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_66413475
Speelt in de A1 zijn partijtjes mee, maar moet wennen aan de overstap en krijgt natuurlijk veel aandacht van tegenstanders. Moet lekker rustig blijven rijpen via Jong Sparta denk ik.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_66669888
Vrijdag in ieder geval een uitverkocht huis! Ben benieuwd - mag mee op de kaarten van mijn vriendinnetje dr werk.
pi_66697832
In elk geval won Jong Sparta maandag wel, belangrijke punten. Charles Dissels maakte de enige goal en de Spanjaard Delgado debuteerde in een officieel duel.

Maar goed, de komende duels voor Sparta 1 zijn belangrijk, die moeten ze winnen!
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_66699650
Van Willem II sowieso. Die zijn uit vorm en Sparta speelt thuis.
Geen winst zou eigenlijk niet mogen.


Maar ja, het is en blijft Sparta he...

Jos van Eck (hoofd opleidingen Vitesse) en Arjan van der Laan (assistent-trainer FC Twente) zouden overigens in de belangstelling staan van andere clubs. Succes blijft nooit lang onopgemerkt zullen we maar zeggen...

[ Bericht 41% gewijzigd door B0770 op 04-03-2009 18:58:57 ]
pi_66703859
Zou erg jammer zijn als deze twee weggekaapt zouden worden inderdaad. Anderzijds heeft de Sparta-opleiding inmiddels wel zoveel status dat er ook genoeg goede trainers graag zouden komen werken.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  vrijdag 6 maart 2009 @ 15:41:14 #116
73305 Stpan
Zullen wij laten hoo-ooren...
pi_66769030
Ik mag toch ook gewoon het beste hopen vanavond!
pi_66769087
Stopt tram 21 bij het stadion, Stpan?
pi_66770937
Ik denk dat je het makkelijkst bij Schiedam Centrum kan uitstappen, en dan 5 minuutjes kan lopen. Ik dacht dat de tram 21 niet dichterbij stopte.. Maargoed, ik ga amper met de tram.
  vrijdag 6 maart 2009 @ 16:37:52 #119
73305 Stpan
Zullen wij laten hoo-ooren...
pi_66771106
Is Schiedam centrum maar 5 min lopen? Dan doe ik die zeldzame keren dat ik met het OV ga wat omslachtig.

Ik neem met OV de metro naar Marconiplein en loop vanaf daar. Of (vroegah) tram 7 en 8 die naast het stadion stoppen. Ik geloof dat dat nu alleen tram 8 nog is? Maar die slingert wel via een omweg naar het stadion.

Parkeren is lastig. De fiets is het best (voor mij) met de Horvat-brug als laatste hindernis.
pi_66771790
Hmm. Ik las op de site dat de 21 er vlakbij stopte, maar er stopt er toch ook een rechtvoor? Ik kan me herinneren dat ik ook wel eens de 7 heb genomen inderdaad.

Nou ja, dan ga ik nog wel even kloten hoe of wat .

Dank iig.
pi_66772001
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 16:59 schreef BliksemSchigt het volgende:
Hmm. Ik las op de site dat de 21 er vlakbij stopte, maar er stopt er toch ook een rechtvoor? Ik kan me herinneren dat ik ook wel eens de 7 heb genomen inderdaad.

Nou ja, dan ga ik nog wel even kloten hoe of wat .

Dank iig.
9292ov.nl geeft uitkomst. Veel plezier in ieder geval. 3 punten op 't Kasteel.
pi_66772107
Gemakzucht he.
  vrijdag 6 maart 2009 @ 17:21:22 #123
131526 ericajax
LACHEN HOOR.
pi_66772548
Vanavond ook maar weer eens een bezoek brengen.
10. Jari Litmanen
Ajacied ben je niet voor even, Ajacied ben je voor het leven
Biblis le Grosse Pedal Slakmoncul!!!
pi_66775984
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 16:37 schreef Stpan het volgende:

Parkeren is lastig. De fiets is het best (voor mij) met de Horvat-brug als laatste hindernis.
Bij de Sun Club kan je altijd wel parkeren, alleen moet je dan nog wel een stukje lopen.

Foeke Booy volgens Rijnmond per 1 juli naar Utrecht. Aardige oplossing, kan ie het seizoen mooi afmaken. Hopelijk vanavond de broodnodige zege!
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  vrijdag 6 maart 2009 @ 22:56:39 #125
150897 ebeaydojraes
Gek Zijn Is Gezond (.nl)
pi_66785548
wat een wanvertoning.
WII laat je de hele wedstrijd voetballen, het spel maken en je krijgt gewoon NUL, noppes nada niente uitgespeelde kansen ...
waar wordt je nou voor betaald? allemaal wedstrijdgeld inleveren a.u.b. . ik weet wel een veul betere bestemming voor dat geld ...
- "Was Ik Maar Een Dichter, Dan Kon Ik Dichter Bij Jou Zijn!"
- 'ye cannae change the laws of physics'
Licentie:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/nl/
pi_66792587
Wat een drama, dit leek echt helemaal nergens op. Ik heb tot nu toe heel het seizoen gedacht dat we er (relatief) makkelijk inblijven. Na gisteren geloof ik dat niet meer.
pi_66802692
Wat mij betreft mag Booy per direct vertrekken. Laat Adri maar op zijn plekje zitten.

Wie zouden jullie graag zien volgend seizoen op de bank?
pi_66807722
Tja, Jan Everse terug zal denk ik te gevoelig liggen, maar is wel een goede trainer en iemand uit de regio.

Ik verwacht niet dat ze na de mislukking met Aandewiel nog snel met "een talent" zullen aankomen eigenlijk, dus zal toch wel iemand zijn met de nodige ervaring.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  zaterdag 7 maart 2009 @ 20:37:02 #129
150897 ebeaydojraes
Gek Zijn Is Gezond (.nl)
pi_66808398
Kuch... Borst vroeg vorige week nog of Ronald Koeman zin had... *kuch*
- "Was Ik Maar Een Dichter, Dan Kon Ik Dichter Bij Jou Zijn!"
- 'ye cannae change the laws of physics'
Licentie:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/nl/
  zondag 8 maart 2009 @ 10:48:06 #130
73305 Stpan
Zullen wij laten hoo-ooren...
pi_66819269
Everse zou de meest onverstandige keuze ooit zijn. Maakt altijd met iedereen ruzie. Net als de algemeen directeur van Sparta, Peter Bonthuis altijd met iedereen ruzie krijgt. Dat gaat dus nooit werken.

Ik heb niet echt een trainer op het oog waar ik nu wild van zou worden. Behalve Erwin Koeman misschien.
pi_66830152
Jan is in dat opzicht inderdaad een risico. Maar verder ben ik het wel met je eens, er is nog niet echt een droomkandidaat...
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  zondag 8 maart 2009 @ 17:04:04 #132
150897 ebeaydojraes
Gek Zijn Is Gezond (.nl)
pi_66830474
Je weet pas wat een droomkandidaat is, een anderhalf jaar na de aanstelling....

wat dat betreft was de laatste echt goeie coach Ten Cate
- "Was Ik Maar Een Dichter, Dan Kon Ik Dichter Bij Jou Zijn!"
- 'ye cannae change the laws of physics'
Licentie:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/nl/
  zondag 8 maart 2009 @ 19:53:15 #133
150897 ebeaydojraes
Gek Zijn Is Gezond (.nl)
pi_66835854
Zaterdag 14 maart 19:45 uur SC Heerenveen - Sparta Rotterdam --no way
Zaterdag 21 maart 20:45 uur Sparta Rotterdam - Heracles Almelo -- moet
Zaterdag 4 april 20:45 uur Sparta Rotterdam - PSV -- psv op weg terug ..
Zaterdag 11 april 19:45 uur ADO Den Haag - Sparta Rotterdam -- kan alle kanten op
Zondag 19 april 14:30 uur FC Volendam - Sparta Rotterdam -- moet
Vrijdag 24 april 20:45 uur Sparta Rotterdam - De Graafschap - moet
Zondag 3 mei 14:30 uur Sparta Rotterdam - Ajax -- ajax moet voor europees..
Zondag 10 mei 14:30 uur NEC - Sparta Rotterdam -- right .. laatste voor Been ..

tis dat je nog tegen 4 directe concurrenten moet spelen ... (maar dat was WII ook ..)
- "Was Ik Maar Een Dichter, Dan Kon Ik Dichter Bij Jou Zijn!"
- 'ye cannae change the laws of physics'
Licentie:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/nl/
pi_66903262
Lekker potje was Jong Sparta - Jong PSV (met oudjes als Lazovic en Bakkal).

Van een 0-2 terug naar 2-2, met de gelijkmaker van Nick Viergever in de slotfase. Rood voor Jeffrey Rijsdijk van Sparta en Romario Sabajo van PSV, na een smerige charge.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  woensdag 11 maart 2009 @ 00:39:27 #135
179542 Forburgah
SPANGENAREN
pi_66921522
De rode kaart van Jeffrey Rijsdijk is inmiddels geseponeerd.
Iemand hier die nog de vroege bus pakt richting Heerenveen as. zaterdag?
Had me er erg op verheugd maar helaas vanwege omstandigheden moeten afzeggen...
Zo niet Ofter een hemel is
Maar įlster één is Dan zal je zien
Dat de Hemelpoort - Oh brok in ons keel -
Verdacht veel weg heeft Van Het Kasteel
  woensdag 11 maart 2009 @ 09:01:03 #136
73305 Stpan
Zullen wij laten hoo-ooren...
pi_66924662
Nope, ik heb de uitwedstrijden buiten de regio al een paar jaar afgezworen. Andere prioriteiten. Met weemoed denk ik nog terug aan de vroege vrijdagmiddagbussen naar Leeuwarden...
pi_66940650
Maar goed ook, dat die kaart van Rijsdijk is geseponeerd. Was een gevalletje "belachelijk".

Samenvatting te zien via de site van PSV trouwens:

http://www.psv.tv/index.php?item=if&content=player&ProductID=6459
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  zondag 15 maart 2009 @ 02:43:51 #138
150897 ebeaydojraes
Gek Zijn Is Gezond (.nl)
pi_67059910
quote:
Op zondag 8 maart 2009 19:53 schreef ebeaydojraes het volgende:
Zaterdag 14 maart 19:45 uur SC Heerenveen - Sparta Rotterdam --no way
Zaterdag 21 maart 20:45 uur Sparta Rotterdam - Heracles Almelo -- moet
Zaterdag 4 april 20:45 uur Sparta Rotterdam - PSV -- psv op weg terug ..
Zaterdag 11 april 19:45 uur ADO Den Haag - Sparta Rotterdam -- kan alle kanten op
Zondag 19 april 14:30 uur FC Volendam - Sparta Rotterdam -- moet
Vrijdag 24 april 20:45 uur Sparta Rotterdam - De Graafschap - moet
Zondag 3 mei 14:30 uur Sparta Rotterdam - Ajax -- ajax moet voor europees..
Zondag 10 mei 14:30 uur NEC - Sparta Rotterdam -- right .. laatste voor Been ..

tis dat je nog tegen 4 directe concurrenten moet spelen ... (maar dat was WII ook ..)
no way en 2x rood ...
- "Was Ik Maar Een Dichter, Dan Kon Ik Dichter Bij Jou Zijn!"
- 'ye cannae change the laws of physics'
Licentie:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/nl/
  zondag 15 maart 2009 @ 08:35:20 #139
89850 Proud2beDiepfries
Fryslān Boppe!!!
pi_67061502
Jaggy had er al eerder af gemoeten. Hoezo geen geel voor die handsbal? Knol heb ik echt m'n twijfels over, ook de t.v.-beelden vannacht boden niet echt duidelijkheid (hoewel dat ook door de drank kan komen).

Over de gehele wedstrijd gezien was het van onze kan niet best, maar Sparta was wel erg slecht (hoewel het 'excuus' dat ze lange tijd met 10 en op het laatst nog met 9 man moesten spelen). In ieder geval succes met de strijd om lijfsbehoud. Dat moet toch zeker wel kunnen.
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
pi_67061530
Knol.. Hoe krijgt 'ie het weer voor elkaar.

Ik had gehoopt op een klein stuntje, net als thuis. Misschien een punt wel. Maar als je jezelf al zo snel buitenspel zet heeft de hele wedstrijd geen zin meer.
pi_67065040
Dit was wel erg zwak.... Natuurlijk is Heerenveen uit in principe geen duel om punten te pakken, maar Booy blonk ook niet echt uit gisteren. En die vriendelijke Braziliaan oogde niet al te sterk tussen de palen.

Maar ja, Van Tiggelen wil het dus niet overnemen, dus dan kan je Booy er ook niet makkelijk uitgooien nu. Het wordt toch nog wel onnodig spannend voor Sparta zo, vind ik.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_67072540
Menzo lijkt mij wel een goede voor Sparta, zoals hierboven al genoemd.
Wind extinguishes a candle and energizes fire
  zondag 15 maart 2009 @ 16:57:53 #143
150897 ebeaydojraes
Gek Zijn Is Gezond (.nl)
pi_67074543
quote:
Op zondag 15 maart 2009 12:35 schreef methodmich het volgende:
Dit was wel erg zwak.... .
tsja.. dit jaar is het weer erg moeilijk gebleken om te scoren. Hoeveel hebben ze er de laatste wedstrijd gemaakt als we die goal van gister en die van Poepon weg laten?
en wta ging er voirg jaar zo lekker? Juistum.. doelpunten ...

ze spelen maar en ze spelen maar rond en nemen geen initiatief. Zeker Slot die alleen maar achteruit speelt de laatste tijd. nog niet eens opzij, nee, achteruit ..... ja daar schieten we wat mee op. en dat is dan je spelverdeler ...

Sparta naar Vooruh ... !!!!
- "Was Ik Maar Een Dichter, Dan Kon Ik Dichter Bij Jou Zijn!"
- 'ye cannae change the laws of physics'
Licentie:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/nl/
  maandag 16 maart 2009 @ 12:28:47 #144
73305 Stpan
Zullen wij laten hoo-ooren...
pi_67098205
Inderdaad, een verwaht verlies, maar de manier waarop.....

Zaterdag moet het dan maar gebeuren. Anders speel je jezelf nog totaal onnodig de nacompetitie in. Brrrr.

En het inmiddels vertrouwde moddergooien tussen leiding en trainer in de media is ook weer begonnen. Een jaarlijks terugkerend fenomeen. Ik ben er flink klaar mee, en het doet me pijn aan het hart dat ook mijn club is vergeven aan opportunistische sponsoren en een straatvechter als algemeen directeur.

Ieder jaar hetzelfde liedje, en structureel verbeterd er niets bij de club.
  zondag 22 maart 2009 @ 03:18:58 #145
150897 ebeaydojraes
Gek Zijn Is Gezond (.nl)
pi_67285042
lag thuis te slapen (met 14 hechingen in me kop). hoe wastie qua spel?
quote:
Zaterdag 14 maart 19:45 uur SC Heerenveen - Sparta Rotterdam --no way V
Zaterdag 21 maart 20:45 uur Sparta Rotterdam - Heracles Almelo -- moet V

Zaterdag 4 april 20:45 uur Sparta Rotterdam - PSV -- psv op weg terug ..
Zaterdag 11 april 19:45 uur ADO Den Haag - Sparta Rotterdam -- kan alle kanten op
Zondag 19 april 14:30 uur FC Volendam - Sparta Rotterdam -- moet
Vrijdag 24 april 20:45 uur Sparta Rotterdam - De Graafschap - moet
Zondag 3 mei 14:30 uur Sparta Rotterdam - Ajax -- ajax moet voor europees..
Zondag 10 mei 14:30 uur NEC - Sparta Rotterdam -- right .. laatste voor Been ..
- "Was Ik Maar Een Dichter, Dan Kon Ik Dichter Bij Jou Zijn!"
- 'ye cannae change the laws of physics'
Licentie:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/nl/
  zondag 22 maart 2009 @ 11:46:53 #146
43642 Bayswater
What'sYourFunctionInLife?
pi_67288605
Het was weer niet best, maar dit keer itt Willem II thuis hadden we wel legio kansen die netjes 1 voor 1 verprutst werden.
Life lies a slow suicide
Orthodox dreams and symbolic myths
From feudal serf to spender
This wonderful world of purchase
  zondag 22 maart 2009 @ 14:35:56 #147
89850 Proud2beDiepfries
Fryslān Boppe!!!
pi_67293516
quote:
Op zondag 22 maart 2009 11:46 schreef Bayswater het volgende:
Het was weer niet best, maar dit keer itt Willem II thuis hadden we wel legio kansen die netjes 1 voor 1 verprutst werden.
Op 1 na dan

Belangrijke punten voor Sparta gezien de overwinningen van De Graafschap en Roda dit weekend. En wie weet pakt ook Volendam de 3 punten thuis tegen Utrecht vanmiddag
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
pi_67297679
Strootman was wel goed weer gisteren, verder Falkenburg ook veel nuttig en hard werk, met als hoogtepunt in de voorbereiding naar de goal het tot drie keer terugwinnen van de bal. Duplan ook op dreef, alleen niet qua afronding.

En de Braziliaanse goalie wint weer wat aan krediet.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  woensdag 25 maart 2009 @ 01:45:05 #149
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_67380588
quote:
Tony Adams in beeld bij Sparta
Door MIKOS GOUKA
ROTTERDAM - Technisch manager Richard Grootscholten vertelde maandagavond dat Fons Groenendijk op het lijstje staat van Sparta om trainer Foeke Booy op te volgen.

De Naaldwijker kan zich het telefoontje richting de huidige trainer van Willem II echter besparen. Groenendijk, die open stond voor een terugkeer naar het Kasteel, hoorde tot gisteren niets vanuit Rotterdam en kiest eerdaags tussen NEC en Willem II.

De beleidsbepalers van Sparta hebben inmiddels ook te horen gekregen dat Tony Adams geļnteresseerd is in de functie van hoofdtrainer op het Kasteel. De voormalig Engels international werd eerder dit seizoen bij Premier League-club Portsmouth ontslagen.

De steenrijke eigenaar wenste tijdens de winterstop slechts spelers te verkopen omdat de kredietcrisis ook hem financiėle problemen opleverde. Adams werkte samen met John Metgod. De voormalig speler van onder meer AZ, Real Madrid en Feyenoord moest net als Adams zijn spullen pakken en vertrekken.

Of de optie Adams door technisch manager Richard Grootscholten als serieus wordt ervaren, is nog onduidelijk. Een groot voordeel is wel dat de meervoudig Engels international en boegbeeld van topclub Arsenal makkelijk deuren opent bij grote Engelse clubs.

De ex-verdediger, die ook een aanbod heeft van een Franse en Belgische club, is een zeer goede vriend van Arsenal-manager Arsene Wenger. Jonge talenten bij Arsenal worden door Wenger om die reden op uitleenbasis aan Adams toevertrouwd, om ze klaar te stomen voor de Engelse top.

Adams zag Sparta onlangs aan het werk tijdens het competitietreffen met FC Twente. De Engelsman was onder meer bij dat duel aanwezig om bij te praten met Steve McClaren, de oefenmeester van FC Twente.

Grootscholten meldde eerder al dat de opvolger van Booy vooral ervaring moet hebben ’met het werken met talentvolle jeugd’. Bovendien, voegde hij daar aan toe, bepaalt de club het te voeren beleid.
Ten percent faster with a sturdier frame
  woensdag 25 maart 2009 @ 02:21:36 #150
179542 Forburgah
SPANGENAREN
pi_67380836
Vorige grote naam was 'mijn grote vriend' Frenk Rijkaard ( ) en we weten allemaal waar dat eindigde...
Adams lijkt me trouwens wel een kicke vent maar als trainer ben ik er nog niet over uit.
Zo niet Ofter een hemel is
Maar įlster één is Dan zal je zien
Dat de Hemelpoort - Oh brok in ons keel -
Verdacht veel weg heeft Van Het Kasteel
pi_67381376
Dat zou niet niks zijn. Voor zaterdag op 't laatste moment nog een kaartje weten te bemachtigen. Is in ieder geval bijna een uitverkocht huis.
  woensdag 25 maart 2009 @ 07:58:40 #152
150897 ebeaydojraes
Gek Zijn Is Gezond (.nl)
pi_67381710
ach. vind nog steeds dat je Rijkaard weinig kan verwijten. Het team was gewoon niet goed genoeg. Maar goed. Adams ... tsja waarom niet. Denk alleen dat je aan dat hele Arsenal verhaal iet teveel waarde moet hechten. Ik bedoel neem de ooit beoogde samenwerking met Barcelona e.d. ...
Groenendijk zie ik zelf dan ook weer niet zitten. Als voetballer vaak van hem genoten, maar je hebt zoals men zegt iemand nodig die met jonge spelers om kan gaan (en bewezen), type Van Gaal, Ten Cate, Adriaanse, Been. Daar is het voor Groenendijk te vroeg voor denk ik. Maar ja, vind maar eens zo'n iemand, die er wel klaar voor is.
- "Was Ik Maar Een Dichter, Dan Kon Ik Dichter Bij Jou Zijn!"
- 'ye cannae change the laws of physics'
Licentie:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/nl/
pi_67399123
Tony Adams zou denk ik een grote gok zijn, maar goed... Afwachten of het serieus is.

Jong Sparta trouwens gelijk maandag, met zoals wel vaker de laatste tijd Jeffrey Rijsdijk als enige doelpuntenmaker.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_67472685
Mehmet Aldogan en Eric Abdul blijven nog minstens een jaar op het Kasteel.

Afscheid neemt Sparta van sowieso zes man van de A-selectie en mogelijk nog enkele spelers uit Jong Sparta.

Zie ook Zes spelers vertrekken bij Sparta

Op zoek naar een nieuwe rechtsback dus.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  zaterdag 28 maart 2009 @ 03:19:53 #155
179542 Forburgah
SPANGENAREN
pi_67486014
Davy de Fauw! Davy de Fauw! Davy de Fauw is fuckin lauw!
Zo niet Ofter een hemel is
Maar įlster één is Dan zal je zien
Dat de Hemelpoort - Oh brok in ons keel -
Verdacht veel weg heeft Van Het Kasteel
pi_67488639
Zou wel een mooie zijn om weer te halen inderdaad. Of anders Marciano van Homoet.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_67514835
Inmiddels is bekend dat alle spelers van Jong Sparta een nieuwe aanbieding zullen krijgen bij een aflopend contract, met uitzondering van Michiel van der Berg, Marvin van der Pluijm en Jeffrey Schenk.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  zondag 29 maart 2009 @ 13:01:31 #158
11825 gebruikersnaam
modder fokker
pi_67515829
IK denk dat Bruma zijn kans wel gehad heeft bij ons.
Een terugkomst van de fauw zal mooi zijn.
Vergeef mij de spelfouten, maar ik fok op een mobieltje
  zondag 29 maart 2009 @ 13:13:55 #159
150897 ebeaydojraes
Gek Zijn Is Gezond (.nl)
pi_67516141
denk dat Davy liever centraal speelt zoals nu.
- "Was Ik Maar Een Dichter, Dan Kon Ik Dichter Bij Jou Zijn!"
- 'ye cannae change the laws of physics'
Licentie:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/nl/
pi_67526278
De Belgische broers Monteyne zouden natuurlijk ook nog altijd in beeld zijn. Geen idee of dat wat is, al kan het moeilijk veel minder zijn dan Vermes...
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  zondag 29 maart 2009 @ 23:53:57 #161
11825 gebruikersnaam
modder fokker
pi_67534303
Hopenlijk is volgend seizoen de doorbraak van nick viergever.
Deze verdediger is het afgelopen seizoen vaak uitblinker geweest bij jong sparta.
Vergeef mij de spelfouten, maar ik fok op een mobieltje
  maandag 30 maart 2009 @ 11:47:48 #162
73305 Stpan
Zullen wij laten hoo-ooren...
pi_67541779
Na m'n wintersport blij te kunnen vernemen dat Sparta de punten tegen Heracles heeft gepakt.
En blij te zien dat de mindere goden mogen vertrekken.

Nu 'slechts' nog even afwachten wie de nieuwe trainer en nieuwe spelers worden.
De naam Atteveld word ik niet blij van. Gewoon niet mijn type.
De 'naam' Tony Adams.... Een risico om een onervaren man neer te zetten. Hoewel Tony Adams natuurlijk beter klinkt dan Gert Aandewiel.
Toch maar een Rotterdammer dan?
pi_67544943
Ik hoop tegen beter weten in op Koster. Menzo wordt het al niet, op Groenendijk zat ik niet te wachten omdat hij me nou niet echt een loyaal type bleek (and guess what ), Atteveld inderdaad alsjeblieft niet. Adams zegt me niks (blijkt na opzoeken een one-clubman te zijn geweest bij Arsenal, wel tof ... maar is hij een goeie trainer?)
  maandag 30 maart 2009 @ 13:53:39 #164
150897 ebeaydojraes
Gek Zijn Is Gezond (.nl)
pi_67545465
'Dennis Bergkamp' * *
- "Was Ik Maar Een Dichter, Dan Kon Ik Dichter Bij Jou Zijn!"
- 'ye cannae change the laws of physics'
Licentie:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/nl/
pi_67553254
Geen idee of er een letter van klopt, maar volgens een Britse reactie op een tabloid-bericht dat Adams wellicht naar Sparta zou gaan is hij een goede tacticus, maar laten zijn people-skills te wensen over...
  maandag 30 maart 2009 @ 18:44:39 #166
43642 Bayswater
What'sYourFunctionInLife?
pi_67554129
Schijnt dat Koebrugge hem erg graag wil hebben.
Life lies a slow suicide
Orthodox dreams and symbolic myths
From feudal serf to spender
This wonderful world of purchase
pi_67584380
quote:
Op zondag 29 maart 2009 23:53 schreef gebruikersnaam het volgende:
Hopenlijk is volgend seizoen de doorbraak van nick viergever.
Deze verdediger is het afgelopen seizoen vaak uitblinker geweest bij jong sparta.
Klopt, is een goede speler. Maar speelt wel het liefst centraal, eventueel ook als defensieve middenvelder. Die posities zijn wel redelijk bezet in vergelijking met de vleugels. Een back zie ik niet echt in hem.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_67590093
Centraal heeft sparta juist nodig.naast knol heeft sparta van gessel,die ik meer middenvelder vind.dan hebben we nog adeleye die niet naar de opdrachten wil luisteren.en promes die mij niet kan bekoren.
En achterhoede met de fauw,knol,viergever,slijngaard zie ik wel zitten
Vergeef mij de spelfouten, maar ik fok op een mobieltje
pi_67605121
... en jaren nog hierna!!
  woensdag 1 april 2009 @ 12:07:21 #170
73305 Stpan
Zullen wij laten hoo-ooren...
pi_67607647
121 jaar jong alweer, gefeliciteerd!
pi_67618500
quote:
Op dinsdag 31 maart 2009 20:26 schreef gebruikersnaam het volgende:
Centraal heeft sparta juist nodig.naast knol heeft sparta van gessel,die ik meer middenvelder vind.dan hebben we nog adeleye die niet naar de opdrachten wil luisteren.en promes die mij niet kan bekoren.
En achterhoede met de fauw,knol,viergever,slijngaard zie ik wel zitten
Ziet er op papier goed uit. Wel even afwachten of Nick dat al direct aan kan.

Van Gessel mist rest van het seizoen

Toch veel te weinig aan gehad...
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_67620002
pi_67620102
Tegen PSV waarschijnlijk zonder Ramos. Hoe doet ie het bij jullie eigenlijk?
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
pi_67624373
Ramos zijn we erg blij mee.is een goede keeper.maar kan niet mee voetballen.terugspeel ballen zijn dramatisch.
Vergeef mij de spelfouten, maar ik fok op een mobieltje
  donderdag 2 april 2009 @ 17:03:43 #176
73305 Stpan
Zullen wij laten hoo-ooren...
pi_67650372
Om te huilen.

Atteveld + Bonthuis = binnen 3 weken ruzie gevolgd door een arbitragezaak die Sparta traditioneel verliest.

En daarbij is Atteveld (denk ik) geen goede trainer waarvan je zegt: laten we het risico maar nemen omdat hij zo goed is.
pi_67651516
Nee, heb ik ook geen enthousiast gevoel bij. Al vind ik het momenteel sowieso moeilijk om een echt goede kandidaat te bedenken. Alles wat beschikbaar lijkt, heeft wel weer minpunten.

Ton Lokhoff werd ook al ergens gesuggereerd.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  donderdag 2 april 2009 @ 19:04:38 #178
150897 ebeaydojraes
Gek Zijn Is Gezond (.nl)
pi_67653694
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE

u was ik toch al van plan om mijn seizoenskaart niet te verlengen (geen geld), maar nu gaan ze me toch nog redenen geven ook om het niet te doen....
Ik had atteveld wel vaak in mijn eigen elftallen staan als speler en toen was ie al alleen maar goed voor gele en rode kaarten .... (en zo nu en dan een doelpunt / voorzet wat als verdediger wel weer lekker optelde)
- "Was Ik Maar Een Dichter, Dan Kon Ik Dichter Bij Jou Zijn!"
- 'ye cannae change the laws of physics'
Licentie:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/nl/
pi_67765393
quote:
Op zondag 29 maart 2009 12:09 schreef methodmich het volgende:
Inmiddels is bekend dat alle spelers van Jong Sparta een nieuwe aanbieding zullen krijgen bij een aflopend contract, met uitzondering van Michiel van der Berg, Marvin van der Pluijm en Jeffrey Schenk.
Blijkbaar Van der Berg verkeerd verstaan toen van degene die het me vertelde:

Sparta wil verder met drie beloften
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  donderdag 9 april 2009 @ 11:25:22 #180
73305 Stpan
Zullen wij laten hoo-ooren...
pi_67857409
En Sparta wil Donovan Slijngaard een contract aanbieden. Zijn contract loopt af bij Ajax.

Lijkt me een goede zet voor Slijngaard, of Sparta er nu echt mee vooruit gaat weet ik niet. Type Emmanuelson. Maar dan uiteraard ietsje minder.
pi_67870391
Mwah, toch geen verkeerde linksback? Kan best een degelijke eredivisiespeler worden denk ik.

Dit is minder nieuws:

Strootman mist belangrijke duels Sparta
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  donderdag 9 april 2009 @ 18:48:30 #182
150897 ebeaydojraes
Gek Zijn Is Gezond (.nl)
pi_67872362
mwa.. genoeg middenvelders..
- "Was Ik Maar Een Dichter, Dan Kon Ik Dichter Bij Jou Zijn!"
- 'ye cannae change the laws of physics'
Licentie:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/nl/
pi_67900109
Ja, maar Strootman was de laatste weken weer behoorlijk in vorm en hoorde toch bij de beteren (of minder slechten, zo je wilt).
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_67938740
Iets wat 85 minuten lang een kutavond lijkt te worden werd een mooi feestje.
  zondag 12 april 2009 @ 00:26:10 #185
150897 ebeaydojraes
Gek Zijn Is Gezond (.nl)
pi_67939381
*troost reddiablo*
quote:
Op zondag 8 maart 2009 19:53 schreef ebeaydojraes het volgende:
Zaterdag 14 maart 19:45 uur SC Heerenveen - Sparta Rotterdam --no way
Zaterdag 21 maart 20:45 uur Sparta Rotterdam - Heracles Almelo -- moet
Zaterdag 4 april 20:45 uur Sparta Rotterdam - PSV -- psv op weg terug ..
Zaterdag 11 april 19:45 uur ADO Den Haag - Sparta Rotterdam -- kan alle kanten op

Zondag 19 april 14:30 uur FC Volendam - Sparta Rotterdam -- moet
Vrijdag 24 april 20:45 uur Sparta Rotterdam - De Graafschap - moet
Zondag 3 mei 14:30 uur Sparta Rotterdam - Ajax -- ajax moet voor europees..
Zondag 10 mei 14:30 uur NEC - Sparta Rotterdam -- right .. laatste voor Been ..

tis dat je nog tegen 4 directe concurrenten moet spelen ... (maar dat was WII ook ..)
tot nu toe gaat het als ik had voorzien ..
nu die volgende twee nog en dan kunnen we gaan slapen ..
- "Was Ik Maar Een Dichter, Dan Kon Ik Dichter Bij Jou Zijn!"
- 'ye cannae change the laws of physics'
Licentie:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/nl/
pi_67939821
Ik zat in 'n thuisvak. En dan in de 93-ste minuut het uitvak zo zien ontploffen: geen woorden voor
pi_67943688
quote:
Op zondag 12 april 2009 00:43 schreef knnth het volgende:
Ik zat in 'n thuisvak. En dan in de 93-ste minuut het uitvak zo zien ontploffen: geen woorden voor
Dan was je zeker nog een van de weinigen. Volgens mij heeft de helft van de Ado fans op de radio pas gehoord dat ze verloren hadden.
pi_67943737
Het was op een gegeven moment best wel leeg ja Na de 1-1 ging al de helft weg, en gelijk hadden ze

[ Bericht 0% gewijzigd door knnth op 12-04-2009 11:45:26 ]
pi_67944080
Nou.. gefeliciteerd, jullie hebben ons puur afgebluft op instelling van de 2e helft.. ergens nog verdiend ook. Ik zit momenteel even helemaal stuk.. pff
pi_67944264
De club van Rotterdam gaat zich handhaven .
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
  zondag 12 april 2009 @ 11:39:00 #191
73305 Stpan
Zullen wij laten hoo-ooren...
pi_67944668
Als we de punten niet zo hard nodig hadden zou je je bijna generen voor de 3 punten....

Wat zag het er slecht uit zeg!
pi_67952298
Bepaald geen sterke pot, met een domme rode kaart van Promes (deed denken aan Bruma ooit). Maar goed, geweldige apotheose en een goede stap in de juiste richting.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_67985612
Hallo vrienden van Sparta
Ik heb een vraag, ik wil met een vriend die in Rotterdam woont de wedstrijd Sparta-Ajax bijwonen. Ik heb echter geen clubcard van Sparta, maar diegene heeft er wel 2, nog een van zijn broer.
Moet je je echt legitimeren met je ID card of de namen overeenkomen of doen ze daar niet moeilijk over?
  maandag 13 april 2009 @ 20:56:07 #194
150897 ebeaydojraes
Gek Zijn Is Gezond (.nl)
pi_67985760
nope.. gewoon kaartje langs d strip en klaar.
- "Was Ik Maar Een Dichter, Dan Kon Ik Dichter Bij Jou Zijn!"
- 'ye cannae change the laws of physics'
Licentie:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/nl/
pi_67985982
Is het echt zo makkelijk?
Bij het oude ADO stadion toen ook, maar daar stond een foto op de clubcard maar hier schijbaar niet?
  maandag 13 april 2009 @ 21:20:24 #196
150897 ebeaydojraes
Gek Zijn Is Gezond (.nl)
pi_67986425
pcs
- "Was Ik Maar Een Dichter, Dan Kon Ik Dichter Bij Jou Zijn!"
- 'ye cannae change the laws of physics'
Licentie:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/nl/
  maandag 13 april 2009 @ 23:09:47 #197
179542 Forburgah
SPANGENAREN
pi_67990706
quote:
Op maandag 13 april 2009 21:04 schreef JeffreyADO het volgende:
Is het echt zo makkelijk?
Bij het oude ADO stadion toen ook, maar daar stond een foto op de clubcard maar hier schijbaar niet?
Nee, is geen enkel probleem, heb zelfs nog nooit bij een uitwedstrijd m'n id-kaart moeten showen .
Zo niet Ofter een hemel is
Maar įlster één is Dan zal je zien
Dat de Hemelpoort - Oh brok in ons keel -
Verdacht veel weg heeft Van Het Kasteel
pi_67991486
De laatste uitwedstrijd heb op mijn ClubCard van FCDH bezocht Lekker systeem hoor. Gelukkig ben ik een van de weinige brave supporters _!
pi_68012408
quote:
Op maandag 6 april 2009 17:19 schreef methodmich het volgende:

[..]

Blijkbaar Van der Berg verkeerd verstaan toen van degene die het me vertelde:


Sparta wil verder met drie beloften
Verkeerd verstaan, maar niet minder interessant daardoor. Vanavond traint Rick van der Burg mee met ASWH, om eens kennis te maken en voor ons om eens te zien hoe hij zich verhoudt tot de huidige keepers.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_68032826
ik ken hem niet zo goed.

Sparta volgt wel kevin liefhebber
Volgens het AD volgt Sparta de 24-jarige spits van PPSC. De aanvaller scoorde dit seizoen 29 keer voor de Schiedamse zaterdag 3e klasser Ook Heerenveen en RKC zouden de verrichtingen van de aanvaller nauwlettend in de gaten houden.
Ik dacht dat deze speler bij excelsior maasluis niet voldeed, maar goed voor de rest ken ik hem niet
Vergeef mij de spelfouten, maar ik fok op een mobieltje
pi_68044244
Rick maakte best een aardige indruk op de training. Afwachten hoe het verder zal gaan.

Overigens heb je gelijk over Liefhebber, maar blijkbaar beter geworden, al is zaterdag 3e klasse geen wonderniveau. Wel een goedkope mogelijkheid om eens te testen, maar dan meer voor erbij lijkt me.

PPSC-spits in belangstelling profclubs
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_68046563
Tja. Of je hem als 24 jarige amateur nog moet strikken is de vraag natuurlijk.
  donderdag 16 april 2009 @ 02:33:05 #203
150897 ebeaydojraes
Gek Zijn Is Gezond (.nl)
pi_68060242
remove
- "Was Ik Maar Een Dichter, Dan Kon Ik Dichter Bij Jou Zijn!"
- 'ye cannae change the laws of physics'
Licentie:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/nl/
pi_68078757
quote:
Op woensdag 15 april 2009 18:16 schreef Maravilla het volgende:
Tja. Of je hem als 24 jarige amateur nog moet strikken is de vraag natuurlijk.
Precies, maar goed. Schijnt al met SC Heerenveen gesproken te hebben zelfs.

Dit is ook wel goed nieuws en misschien meer voor lange termijn:
quote:
JHR-talent verkiest Sparta Rotterdam boven Ajax

JHR-talent Jamal Ernst (17 jaar) voetbalt met ingang van komend seizoen bij Sparta Rotterdam. De technisch begaafde linkspoot stond ook in de nadrukkelijke belangstelling van Feyenoord, Willem II en met name Ajax, maar koos vanwege het goede imago van de jeugdopleiding van Sparta Rotterdam voor de Kasteelclub.

Ernst sloeg bij JHR de A-jeugd over en ontwikkelde zich direct tot basisspeler bij de Rotterdamse eersteklasser. De offensieve jeugdspeler is na Rangelo Janga (Excelsior Rotterdam en Oranje onder 17) het tweede talent in korte tijd dat JHR gebruikt als springplank naar een BVO.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  donderdag 16 april 2009 @ 18:36:09 #205
43642 Bayswater
What'sYourFunctionInLife?
pi_68081211
Ik wil nu weleens visie voor de korte termijn.
Life lies a slow suicide
Orthodox dreams and symbolic myths
From feudal serf to spender
This wonderful world of purchase
  donderdag 16 april 2009 @ 18:37:12 #206
150897 ebeaydojraes
Gek Zijn Is Gezond (.nl)
pi_68081257
winst bij de graafschap, putje met volendam en we zijn veilig voor volgend jaar. einde visie
- "Was Ik Maar Een Dichter, Dan Kon Ik Dichter Bij Jou Zijn!"
- 'ye cannae change the laws of physics'
Licentie:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/nl/
  donderdag 16 april 2009 @ 18:41:22 #207
43642 Bayswater
What'sYourFunctionInLife?
pi_68081398
Zou ook weleens leuk zijn als we eens een seizoen goed starten.
Life lies a slow suicide
Orthodox dreams and symbolic myths
From feudal serf to spender
This wonderful world of purchase
pi_68081596
Openingswedstrijden winnen is echt zó 1987.
pi_68084131
Wij hadden een goede opening, maar daar hebben we nu ook niks meer aan
pi_68114445
quote:
Op donderdag 16 april 2009 18:36 schreef Bayswater het volgende:
Ik wil nu weleens visie voor de korte termijn.
Ja of een trainer. Zou ook wel aardig zijn. Aron Winter gaat weg bij Ajax, die gok zullen ze toch niet nemen.... Atteveld gelukkig afgevallen.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_68227281
Het schijnt dat nu Jan de Jonge in beeld is als hoofdcoach.
Ik weet niet wat ik daarvan moet denken.
Het lijkt me een geschikte kerel, maar veel eredivisie ervaring als coach heeft hij niet
Vergeef mij de spelfouten, maar ik fok op een mobieltje
  dinsdag 21 april 2009 @ 11:08:03 #212
150897 ebeaydojraes
Gek Zijn Is Gezond (.nl)
pi_68231125
quote:
Op zondag 8 maart 2009 19:53 schreef ebeaydojraes het volgende:
[b]Zaterdag 14 maart 19:45 uur SC Heerenveen - Sparta Rotterdam --no way
Zaterdag 21 maart 20:45 uur Sparta Rotterdam - Heracles Almelo -- moet
Zaterdag 4 april 20:45 uur Sparta Rotterdam - PSV -- psv op weg terug ..
Zaterdag 11 april 19:45 uur ADO Den Haag - Sparta Rotterdam -- kan alle kanten op
Zondag 19 april 14:30 uur FC Volendam - Sparta Rotterdam -- moet[/b]
Vrijdag 24 april 20:45 uur Sparta Rotterdam - De Graafschap - moet
Zondag 3 mei 14:30 uur Sparta Rotterdam - Ajax -- ajax moet voor europees..
Zondag 10 mei 14:30 uur NEC - Sparta Rotterdam -- right .. laatste voor Been ..
zuur. nu moet je gaan stunten tegen NEC ... en winst vrijdag is een must
- "Was Ik Maar Een Dichter, Dan Kon Ik Dichter Bij Jou Zijn!"
- 'ye cannae change the laws of physics'
Licentie:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/nl/
  dinsdag 21 april 2009 @ 12:05:07 #213
73305 Stpan
Zullen wij laten hoo-ooren...
pi_68233154
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 08:25 schreef gebruikersnaam het volgende:
Het schijnt dat nu Jan de Jonge in beeld is als hoofdcoach.
Ik weet niet wat ik daarvan moet denken.
Het lijkt me een geschikte kerel, maar veel eredivisie ervaring als coach heeft hij niet
Hij heeft in ieder geval een betere CV dan Gert Aandewiel die het 'goed deed' met Haarlem.

Een kampioenschap en lijfsbehoud met De Graafschap. En onder de vleugels van Foppe en Verbeek denk ik veel professionaliteit gekend bij SC Heerenveen, wat hij mooi kan overbrengen bij Sparta.

Hoewel Wiljan Vloet niet echt werd gewaardeerd door de Sparta-leiding met zijn hervormingsdrang.
  dinsdag 21 april 2009 @ 13:27:40 #214
150897 ebeaydojraes
Gek Zijn Is Gezond (.nl)
pi_68235612
Sparta heeft Zweedse stagiair
Gepubliceerd: 21-04-2009 om 11:33

Samuel Armenteros loopt de komende twee weken een trainingsstage bij Sparta. De Zweedse aanvaller zal zich bij de selectie van Jong Sparta gaan vervoegen.
- "Was Ik Maar Een Dichter, Dan Kon Ik Dichter Bij Jou Zijn!"
- 'ye cannae change the laws of physics'
Licentie:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/nl/
pi_68242000
Een stagiair. Ik zal wel niet de enige zijn die het tijdsverspilling vind
  woensdag 22 april 2009 @ 11:11:33 #216
73305 Stpan
Zullen wij laten hoo-ooren...
pi_68264764
Uit een ander topic:
quote:
Armenteros krijgt kans op Kasteel
Door MIKOS GOUKA
ROTTERDAM - Sparta test de komende twee weken Samuel Armenteros. De aanvaller met een Zweeds en Cubaans paspoort mag aan het einde van het seizoen transfervrij vertrekken bij Heerenveen, waar hij voornamelijk in A1 en Jong Heerenveen acteerde.

Volgens Jan de Jonge staat de testperiode van de voormalig jeugdinternational van Zweden los van de interesse van de Kasteelclub in zijn persoontje. ,,Dat is stom toeval,'' zegt hij. ,,Samuel Armenteros heeft voetballend heel veel kwaliteiten. Maar onderweg is er wel iets misgegaan, anders had hij wel bij Heerenveen in het eerste elftal gespeeld. Ik heb onlangs een gesprek met hem gehad en toen heb ik hem verteld dat hij moet vertrekken uit Friesland. Een andere omgeving kan hem misschien goed doen.''
Type 'hij-kan-het-wel-maar-het-lukt-maar-niet' schat ik zo in.
Een gokje waard als stagair lijkt mij.
pi_68276837
Sparta test jonge aanvaller van Heerenveen

Ook over Armenteros dus. Er gaat aanvallend gezien wel eea weg bij Jong Sparta, dus wie weet.

Jan de Jonge lijkt me best een goede trainer overigens. Normale man, kan ook met jonge spelers werken.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  woensdag 22 april 2009 @ 18:26:46 #218
150897 ebeaydojraes
Gek Zijn Is Gezond (.nl)
pi_68278292
kan me geen reet schele wie er kotm, als het maar rustig wordt. ff geen gezeik voor 3 jaar ofzo. gewoon normaal meedraaien. en niet zoals nu half jaar lekker spelen end an weer half jaar niet ... dat schiet niet op ..

*zucht* waar is Ten Cate tijd gebleven *zucht*
- "Was Ik Maar Een Dichter, Dan Kon Ik Dichter Bij Jou Zijn!"
- 'ye cannae change the laws of physics'
Licentie:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/nl/
  woensdag 22 april 2009 @ 20:29:23 #219
150897 ebeaydojraes
Gek Zijn Is Gezond (.nl)
pi_68282293
rijnmond:

De Jonge heeft 'goed gevoel' bij Sparta
22 april 2009

Jan de Jonge heeft een goed gevoel bij Sparta. De huidige hoofd opleidingen van SC Heerenveen is de belangrijkste kandidaat om Foeke Booy op te volgen als trainer van de Kasteelclub.
De 45-jarige De Jonge heeft nog een doorlopend contract in Friesland. In het verleden was hij hoofdtrainer van De Graafschap en Emmen en assistent onder Foppe de Haan en Gertjan Verbeek bij Heerenveen.

Rob Groener, zaakwaarnemer van De Jonge, heeft inmiddels al een oriėnterend gesprek gevoerd met Sparta. Zelf heeft De Jonge nog niet gesproken met de club, waar hij in elk geval sympathie voor uitspreekt. De Jonge: 'Er zijn een aantal clubs in Nederland waar ik als liefhebber een goed gevoel bij heb en daar is Sparta één van.'

Luister links naar een gesprek met Jan de Jonge
http://217.149.193.67:808(...)009/22-04-dejonge.rm
---
hmm.. dan kan Armenteros het wel schudden als Jan het nix vindt
- "Was Ik Maar Een Dichter, Dan Kon Ik Dichter Bij Jou Zijn!"
- 'ye cannae change the laws of physics'
Licentie:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/nl/
  woensdag 22 april 2009 @ 20:30:29 #220
150897 ebeaydojraes
Gek Zijn Is Gezond (.nl)
pi_68282332
en dan hebben we deze nog:

Ajax wil Fred grim terughalen
22 april 2009

Ajax wil Fred Grim terughalen naar Amsterdam om daar Jong Ajax te trainen. De assistent-trainer van Sparta moet in de hoofdstad de opvolger worden van Adrie Koster, die naar Club Brugge vertrekt.
Grim werd vorig seizoen door toenmalig technisch directeur Danny Blind naar Sparta gehaald om assistent te worden van Gert Aandewiel. Momenteel is Grim assistent-trainer van Foeke Booy bij Sparta, maar Booy vertrekt aan het einde van het seizoen. Danny Blind is inmiddels de technische baas bij Ajax.

---
en
--
Manfred Laros keert terug bij Sparta Rotterdam

Kornell Kramer, financieel manager bij Sparta Rotterdam, vertrekt per 1 juni voor de duur van zes maanden naar Kenia in verband met de adoptie van een tweede kind. Zijn positie binnen de organisatie zal per 1 mei worden overgenomen door Manfred Laros die reeds eerder bij Sparta Rotterdam werkzaam was.

[ Bericht 72% gewijzigd door ebeaydojraes op 24-04-2009 08:33:51 ]
- "Was Ik Maar Een Dichter, Dan Kon Ik Dichter Bij Jou Zijn!"
- 'ye cannae change the laws of physics'
Licentie:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/nl/
  vrijdag 24 april 2009 @ 10:23:27 #221
73305 Stpan
Zullen wij laten hoo-ooren...
pi_68329696
Ik heb totaal geen zicht wat de toegevoegde waarde van Fred Grim is. Hij is geen keeperstrainer, maar assistent.

Met Adri van Tiggelen heb je al een 'hoofdassistent' van formaat in huis. Dan lijkt het me logisch dat Grim zijn kans ruikt.

Ik ben erg benieuwd naar vanavond, echt cruciaal dit!
pi_68341755
Komop jongens, win en doe jezelf een goede dienst! (en mij natuurlijk ook een beetje)
pi_68342465
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 10:23 schreef Stpan het volgende:
Ik heb totaal geen zicht wat de toegevoegde waarde van Fred Grim is. Hij is geen keeperstrainer, maar assistent.

Met Adri van Tiggelen heb je al een 'hoofdassistent' van formaat in huis. Dan lijkt het me logisch dat Grim zijn kans ruikt.

Ik ben erg benieuwd naar vanavond, echt cruciaal dit!
Ben ik wel met je eens ja, zie ook niet zo wat Fred nou echt zou toevoegen.

Ga vanavond ook Sparta maar weer eens aanmoedigen, nu in de strijd tegen degradatie. Zal wel drukker zijn dan bij de potjes van Jong Sparta.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  vrijdag 24 april 2009 @ 20:31:21 #224
235775 Nappie-Oleon
Een Vlaamse reus
pi_68348111
de graafschap moet nu een goed resultaat uit het vuur slepen, nu een verlies betekent al bijna zeker degradatie
jullie spelen je volgende week wel veilig
kom op graafschap!
ATTAMOTTAMOTTA
floep floep
  vrijdag 24 april 2009 @ 20:38:22 #225
105018 Borizzz
Thich Nhat Hanh
pi_68348375
Graafschap schiet er niks mee op.
Maar als 1 ploeg vanavond verdiende te winnen, dan was het de Graafschap.

[ Bericht 85% gewijzigd door Borizzz op 24-04-2009 22:42:00 ]
kloep kloep
  vrijdag 24 april 2009 @ 21:48:36 #226
150897 ebeaydojraes
Gek Zijn Is Gezond (.nl)
pi_68351279
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 20:31 schreef Nappie-Oleon het volgende:
de graafschap moet nu een goed resultaat uit het vuur slepen, nu een verlies betekent al bijna zeker degradatie
jullie spelen je volgende week wel veilig
kom op graafschap!
ATTAMOTTAMOTTA
tegen ajax? Hahahaha. Jemig man. Als warm mes ... En ze doen er nix mee ...
- "Was Ik Maar Een Dichter, Dan Kon Ik Dichter Bij Jou Zijn!"
- 'ye cannae change the laws of physics'
Licentie:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/nl/
  vrijdag 24 april 2009 @ 23:06:27 #227
150897 ebeaydojraes
Gek Zijn Is Gezond (.nl)
pi_68354439
jongens jongens jongens, .. dit is TOCH GEEN VOETBAL?????
ik bedoel, ja ik weet dat ze al 12 jaar zo spelen, maar .... ik heb in al die tijd op de Nederlandse velden bijna geen voetballer meer gezien, die gewoon een bal kan AANNEMEN, kan VASTHOUDEN en kan DOORSPELEN ...
met dit hotseknotsbegonia-soortvan-onetouch-voetbal kom je er echt niet. ik bedoel lange hoge bal naar vooruh en dan maar hopen dat je hem kan doorkoppen op een medespeler of dat de tegenstander hem verkeerd raakt wat in 99,99% van de gevallen iet gebeurd en dan hopen dat je de bal er in kan rammen ... dat noem ik geen voetbal.. ja amateur voetbal ...

*zucht* .. nu maar hopen dat de rest verliest en volgende week ook ...
- "Was Ik Maar Een Dichter, Dan Kon Ik Dichter Bij Jou Zijn!"
- 'ye cannae change the laws of physics'
Licentie:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/nl/
pi_68362467
Niveau oversteeg gisteren inderdaad de gemiddelde wedstrijd in de hoofdklasse niet, helaas.

Sparta probeerde het wel, maar te veel spelers lijken zonder vertrouwen te spelen. Rutjes voor rust goed, paar goede acties, maar kon dat niet doorzetten. Opvallend wel dat Falkenburg moest wijken voor de Glazenwasser, want dan haal je eigenlijk nog meer voetbal uit je team. Duplan en John best veel acties, maar ongelukkig qua voortzetting of afwerking. Ramos een tweetal clowneske uitloopbeurten, die maar net goed afliepen en twee lelijke communicatiestoornissen met Adeleye, die de bal dan maar wegramde.

Snap overigens nu ook heel goed waarom Stpan elders op dit forum Touzani de grootste miskoop noemde, die deed wel erg weinig goed. Je zag ook dat Sparta eigenlijk geen team heeft voor degradatievoetbal. En uiteindelijk mocht je nog van geluk spreken dat De Graafschap bij een paar uitbraken niet profiteerde van het gemak waarmee men mocht oprukken. Al met al zeker geen goede stap kunnen zetten, al lijkt directe degradatie wel afgewend nu.

En dan Braamhaar, met zijn rode kaart die toch geel was...
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  zondag 26 april 2009 @ 13:02:27 #229
150897 ebeaydojraes
Gek Zijn Is Gezond (.nl)
pi_68388620
pffff.. en gelukkig speelt volendam en roda gelijk ... nu zuid nog ff helpen nu tegen ado ..

volendam nog tegen groningen (v) en de graafschap (g)
de graafschap nog tegen nac (v) en volendam (g)
roda nog tegen willem2 (g) en feyenoord (v)
heracles nog tegen vitesse (g) en utrecht (g)
ado nog tegen heerenveen (v) en vitesse (w)

...
puntje tegen NEC zou welkom zijn.. en geen groot verlies tegen ajax .. 0-1 ofzo ..
maar als volendam en de graafschap zich tegen elkaar in bedwang houden (gelijkspel dus) dan ben je eigenlijk al veilig.

[ Bericht 38% gewijzigd door ebeaydojraes op 26-04-2009 13:19:07 ]
- "Was Ik Maar Een Dichter, Dan Kon Ik Dichter Bij Jou Zijn!"
- 'ye cannae change the laws of physics'
Licentie:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/nl/
pi_68389157
Gewoon winnen van Ajax zoals we wel vaker doen.
  zondag 26 april 2009 @ 13:30:24 #231
150897 ebeaydojraes
Gek Zijn Is Gezond (.nl)
pi_68389344
gaat hem niet worden. We winnen maar 1 keer per seizoen van de tradi.top3 ...
- "Was Ik Maar Een Dichter, Dan Kon Ik Dichter Bij Jou Zijn!"
- 'ye cannae change the laws of physics'
Licentie:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/nl/
  maandag 27 april 2009 @ 19:01:05 #232
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_68432005
quote:
Vertrekkende Booy deelt sneer uit aan Sparta-publiek

Foeke Booy verlaat na dit seizoen Sparta Rotterdam en keert terug bij zijn oude liefde FC Utrecht, maar wenst nog wel duidelijk te maken waar hij van baalt bij zijn huidige werkgever. Volgens Booy bieden de supporters in thuiswedstrijden de Kasteelclub te weinig support.

“In uitwedstrijden helpen de fans ons over het dode punt heen”, doet Booy zijn verhaal in AD/Sportwereld. “Maar op het Kasteel is er vooral cynisme. Natuurlijk moeten wij met gedreven spel een signaal afgeven waardoor er iets ontstaat, maar de jongens kunnen de steun goed gebruiken”, aldus Booy. De Fries is in Rotterdam bezig aan zijn eerste seizoen als trainer van Sparta. Voorheen werkte hij bij FC Utrecht en bij Al-Nasr in Saudi-Arabiė.

Sparta pakte dit seizoen in eigen huis tot op heden 23 punten. Uit uitwedstrijden werden in totaal negen punten gepakt. De ploeg bivakkeert met nog twee duels voor de boeg op een vooralsnog veilige veertiende plaats in de rangschikking. “Wij hopen zondag thuis tegen Ajax op een kolkend Kasteel”, sluit Booy af.
pi_68432243
Booy moet de ploeg vooral aan het voetballen krijgen en verder geen woord meer zeggen.

Of hij gelijk heeft is volkomen irrelevant.
  maandag 27 april 2009 @ 19:53:49 #234
150897 ebeaydojraes
Gek Zijn Is Gezond (.nl)
pi_68433812
3de alinea zegt genoeg
- "Was Ik Maar Een Dichter, Dan Kon Ik Dichter Bij Jou Zijn!"
- 'ye cannae change the laws of physics'
Licentie:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/nl/
  maandag 27 april 2009 @ 23:11:26 #235
43642 Bayswater
What'sYourFunctionInLife?
pi_68442879
Precies, hadden de uitwedstrijden maar wat meer dode punten opgeleverd met eens een defensieve opstelling van Booy.
Life lies a slow suicide
Orthodox dreams and symbolic myths
From feudal serf to spender
This wonderful world of purchase
pi_68444464
Kan die niet nu al naar utrecht?
Tijd voor een foeke booycot
Vergeef mij de spelfouten, maar ik fok op een mobieltje
  dinsdag 28 april 2009 @ 09:09:34 #237
73305 Stpan
Zullen wij laten hoo-ooren...
pi_68449492
Ik vind het vreemd dat mensen die zo lang in het vak zitten (en overigens ook wanneer supporters al jaren meegaan) in de voetballerij, zich verbazen dat wanneer een ploeg volledig instort na een goede periode, het publiek begint te morren.

Zo werkt dat overal, ook bij zijn geliefde FC Utrecht waar echt geen kolkend Galgenwaard is geweest na de winterstop.

Overigens, ik las op sportwereld.nl dat er Utrecht fans waren die vonden dat de huidige slechte resultaten van FC Utrecht kwamen (dachten zij dan) doordat Utrecht nu al in de favoriete opstelling van Booy aan het spelen is. Met 3 aanvallers en 3 verdedigende middenvelders.
Het Sparta-publiek valt juist over hem heen vanwege zijn aanvallende spel.

Oftewel: Booy past zijn tactiek aan aan zijn selectie. Terecht lijkt me, ik blijf het wel een goede trainer vinden, die het bij Sparta met jong en daarmee wisselvallig materiaal moest doen.
pi_68464432
In elk geval heeft Jong Sparta zich gisteren, ondanks een nederlaag tegen Jong AZ (met basisspelers die voor Sparta 1 een versterking zouden kunnen zijn!), veilig gespeeld. Het werd 2-1, Jeffrey Rijsdijk maakte - wederom - de enige Rotterdamse goal.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  vrijdag 1 mei 2009 @ 15:29:40 #239
17328 methodmich
Nummer 10
pi_68559911
Met een testspeler en een prestigieuze nominatie op zak richting Ajax...

Sparta test aanvaller van Jong Feyenoord

Opleiding Sparta genomineerd voor award
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  zondag 3 mei 2009 @ 09:11:23 #240
130094 Robinhoo
Hasj coke pillen
pi_68611487
kom op sparta
Diep in mijn hart daar zit mijn club, het hoort bij mij 't is mijn geluk, het rode shirt, het Twentse Ros.. JE BENT MIJN TROTS.
pi_68611649
Wedstrijddag! Laatste thuiswedstrijd alweer ... seizoen ging snel voorbij, misschien omdat ik maar 5 thuiswedstrijden heb meegemaakt
pi_68612695
Winnen vanmiddag.
pi_68612726
Denk dat het een nulletje of 3 wordt voor Ajax vanmiddag.
  zondag 3 mei 2009 @ 15:13:16 #244
150897 ebeaydojraes
Gek Zijn Is Gezond (.nl)
pi_68619861
Adeleye speelt sterk
- "Was Ik Maar Een Dichter, Dan Kon Ik Dichter Bij Jou Zijn!"
- 'ye cannae change the laws of physics'
Licentie:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/nl/
pi_68620353
quote:
Op zondag 3 mei 2009 10:59 schreef De_kromme het volgende:
Denk dat het een nulletje of 3 wordt voor Ajax vanmiddag.
Dat gaat niet meer lukken.
  zondag 3 mei 2009 @ 15:30:46 #246
150897 ebeaydojraes
Gek Zijn Is Gezond (.nl)
pi_68620725
Sparta Ajax altijd wat te beleven. Het moet gezegd worden, jammer voor de top maar ze verdienen het niet eens om CL te spelen ...
- "Was Ik Maar Een Dichter, Dan Kon Ik Dichter Bij Jou Zijn!"
- 'ye cannae change the laws of physics'
Licentie:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/nl/
pi_68623196
quote:
Op zondag 3 mei 2009 10:59 schreef De_kromme het volgende:
Denk dat het een nulletje of 3 wordt voor AjaxSparta vanmiddag.
pi_68623709
Veilig. En die pestclub uit Kerkrade eruit volgende week.
  zondag 3 mei 2009 @ 16:50:23 #249
121310 venomsnake
El Saltador
pi_68624825
Ongelooflijk, 4-0.
Gefeliciteerd met deze geweldige overwinning en de belangrijke 3 punten.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  zondag 3 mei 2009 @ 17:12:00 #250
221640 Dirty-Little-Monkey
3 hoera'tjes voor Yoshimi
pi_68625718
Mooi dat jullie er alvast in blijven, volgende week ADO nog. Nog heerlijker dat het 4-0 is geworden tegen AJAX.
17 mei 2009: Bekerfinale: s.c. Heerenveen - FC Twente 2-2 (5-4)
  zondag 3 mei 2009 @ 17:28:03 #251
17328 methodmich
Nummer 10
pi_68626314
Geniale overwinning zeg! Kreeg steeds uitzinnigere SMS-berichten binnen omtrent het scoreverloop, mooi om te lezen.

Lekker nog een jaartje op het hoogste niveau, in navolging van Jong Sparta. Goed weekje!
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_68626426
omfg omfg omfg omfg omfg
pi_68626451
quote:
Op zondag 3 mei 2009 16:28 schreef Maravilla het volgende:
Veilig. En die pestclub uit Kerkrade eruit volgende week.
Mag lijen dat ze degraderen ja.
  zondag 3 mei 2009 @ 17:58:00 #254
150897 ebeaydojraes
Gek Zijn Is Gezond (.nl)
pi_68627368
16:20:31 03-05-09 A 1 SPARTASTRAAT 7 3027ER ROTTERDAM
17. Rotterdam Rijnmond AMBU A1 AMBU 17175 ONWEL Eneco Stadion rt bon 34141
1420999 MKA Rotterdam-Rijnmond ( Monitorcode )
1420075 MKA Rotterdam-Rijnmond ( Ambulance 17-175 )
16:05:23 03-05-09 PRIO 2 SPARTAPARK-NOORD 1 ROTTERDAM
17. Rotterdam Rijnmond BRAN PRIO 2 TS211 Eneco Stadion (Sparta) Stadion Onderzoek Vak: 5992301
1400999 BRW Rotterdam-Rijnmond ( Monitorcode )
1400211 BRW Rotterdam-Noord ( Kazernealarm Laanslootseweg )
- "Was Ik Maar Een Dichter, Dan Kon Ik Dichter Bij Jou Zijn!"
- 'ye cannae change the laws of physics'
Licentie:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/nl/
  zondag 3 mei 2009 @ 18:03:00 #255
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_68627534
Sparta

Dank u Rotterdam
  zondag 3 mei 2009 @ 18:06:04 #256
150897 ebeaydojraes
Gek Zijn Is Gezond (.nl)
pi_68627628
mooie laatste wedstrijd. letterlijk ook van moi, want ik geef mijn plekkie op de Neville op. Ga het geld ergens anders insteken...
- "Was Ik Maar Een Dichter, Dan Kon Ik Dichter Bij Jou Zijn!"
- 'ye cannae change the laws of physics'
Licentie:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/nl/
pi_68628293
quote:
Op zondag 3 mei 2009 18:06 schreef ebeaydojraes het volgende:
mooie laatste wedstrijd. letterlijk ook van moi, want ik geef mijn plekkie op de Neville op. Ga het geld ergens anders insteken...
Toevallig, zit ik ook over te twijfelen ... zou wel 'n mooi eind zijn van vijf mooie jaren ... hmmm, lastig. Blijft gewoon m'n club ...
  zondag 3 mei 2009 @ 18:33:20 #258
89850 Proud2beDiepfries
Fryslān Boppe!!!
pi_68628462
Que? 4-0 tegen Ajax

Nuja, tegen ons ook al 4-1 en dit seizoen nog wat goede uitslagen thuis, dus wat dat betreft.. Gefeliciteerd met de handhaving in ieder geval!
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
  Trouwste user 2022 zondag 3 mei 2009 @ 19:45:32 #259
7889 tong80
Spleenheup
pi_68630943
Gefeliciteerd jongens

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_68631021
Ik gun het jullie wel Een keer een club uit Rotterdam die wel van Ajax kan winnen
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
  zondag 3 mei 2009 @ 19:56:59 #261
249449 Paar
Verstrengeld paar
pi_68631422
Prima keeper hebben jullie trouwens
Dichter bij de bundel
  zondag 3 mei 2009 @ 20:05:46 #262
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_68631764
quote:
Op zondag 3 mei 2009 19:47 schreef denthemen het volgende:
Ik gun het jullie wel Een keer een club uit Rotterdam die wel van Ajax kan winnen
Vorig seizoen was het ook nog zo hoor
  zondag 3 mei 2009 @ 20:08:02 #263
249449 Paar
Verstrengeld paar
pi_68631872
Is Rutjes trouwens de zoon van?
Dichter bij de bundel
  zondag 3 mei 2009 @ 20:08:16 #264
150897 ebeaydojraes
Gek Zijn Is Gezond (.nl)
pi_68631881
quote:
Op zondag 3 mei 2009 19:47 schreef denthemen het volgende:
Ik gun het jullie wel Een keer een club uit Rotterdam die wel van Ajax kan winnen
een keer???
van http://ajax.netwerk.to/historie/tegenstander/14.php
quote:
Alles Gespeeld Winst Gelijk Verlies Voor Tegen
Thuis 51 38 9 4 154 35
Uit 50 21 12 17 100 81
Totaal 101 59 21 21 254 116
Ajax speelde in haar historie maar liefst 101 duels tegen Sparta Rotterdam. Daarvan won Ajax er 59 (58.4%) en gingen er 21 (20.8%) verloren. 21 (20.8%) Duels eindigden in een gelijk spel. Ajax scoorde in totaal 254 keer, een gemiddelde van 2.51 goals per wedstrijd. Sparta Rotterdam stelde daar 116 doelpunten tegenover, gemiddeld 1.15 per wedstrijd.
quote:
Alle wedstrijden tegen Sparta Rotterdam

1955-1956 Hoofdklasse A Ajax-Sparta Rotterdam 1-1
1955-1956 Hoofdklasse A Sparta Rotterdam-Ajax 1-0
1956-1957 Eredivisie Ajax-Sparta Rotterdam 2-1
1956-1957 Eredivisie Sparta Rotterdam-Ajax 1-2
1957-1958 Eredivisie Ajax-Sparta Rotterdam 2-2
1957-1958 Eredivisie Sparta Rotterdam-Ajax 4-4
1958-1959 Eredivisie Ajax-Sparta Rotterdam 1-1
1958-1959 Eredivisie Sparta Rotterdam-Ajax 4-2
1959-1960 Eredivisie Sparta Rotterdam-Ajax 0-4
1959-1960 Eredivisie Ajax-Sparta Rotterdam 5-0
1960-1961 Eredivisie Ajax-Sparta Rotterdam 1-1
1960-1961 Eredivisie Sparta Rotterdam-Ajax 1-4
1961-1962 Eredivisie Ajax-Sparta Rotterdam 3-0
1961-1962 Eredivisie Sparta Rotterdam-Ajax 4-0
1962-1963 Eredivisie Ajax-Sparta Rotterdam 2-0
1962-1963 Eredivisie Sparta Rotterdam-Ajax 0-6
1963-1964 Eredivisie Ajax-Sparta Rotterdam 0-0 (0-0)
1963-1964 Eredivisie Sparta Rotterdam-Ajax 2-5
1964-1965 Eredivisie Ajax-Sparta Rotterdam 1-3
1964-1965 Eredivisie Sparta Rotterdam-Ajax 0-0 (0-0)
1965-1966 Eredivisie Ajax-Sparta Rotterdam 0-1
1965-1966 Eredivisie Sparta Rotterdam-Ajax 1-3
1966-1967 Eredivisie Ajax-Sparta Rotterdam 5-0
1966-1967 Eredivisie Sparta Rotterdam-Ajax 2-1
1967-1968 Eredivisie Ajax-Sparta Rotterdam 3-0
1967-1968 Eredivisie Sparta Rotterdam-Ajax 1-0
1968-1969 Eredivisie Ajax-Sparta Rotterdam 2-1
1968-1969 Eredivisie Sparta Rotterdam-Ajax 0-1
1969-1970 Eredivisie Ajax-Sparta Rotterdam 2-1
1969-1970 Eredivisie Sparta Rotterdam-Ajax 2-4
1970-1971 Eredivisie Ajax-Sparta Rotterdam 2-2
1970-1971 Eredivisie Sparta Rotterdam-Ajax 0-0 (0-0)
1971-1972 Eredivisie Sparta Rotterdam-Ajax 1-1
1971-1972 Eredivisie Ajax-Sparta Rotterdam 2-1
1972-1973 Eredivisie Ajax-Sparta Rotterdam 4-2
1972-1973 Eredivisie Sparta Rotterdam-Ajax 3-1
1973-1974 Eredivisie Sparta Rotterdam-Ajax 1-2
1973-1974 Eredivisie Ajax-Sparta Rotterdam 0-0 (0-0)
1974-1975 Eredivisie Ajax-Sparta Rotterdam 2-0
1974-1975 Eredivisie Sparta Rotterdam-Ajax 1-1
1975-1976 Eredivisie Ajax-Sparta Rotterdam 2-0
1975-1976 Eredivisie Sparta Rotterdam-Ajax 1-1
1976-1977 Eredivisie Ajax-Sparta Rotterdam 1-3
1976-1977 Eredivisie Sparta Rotterdam-Ajax 0-3
1977-1978 Eredivisie Sparta Rotterdam-Ajax 1-1
1977-1978 Eredivisie Ajax-Sparta Rotterdam 0-0 (0-0)
1978-1979 Eredivisie Sparta Rotterdam-Ajax 1-0
1978-1979 Eredivisie Ajax-Sparta Rotterdam 1-0
1979-1980 Eredivisie Ajax-Sparta Rotterdam 1-0
1979-1980 Eredivisie Sparta Rotterdam-Ajax 3-4
1980-1981 Eredivisie Ajax-Sparta Rotterdam 2-1
1980-1981 Eredivisie Sparta Rotterdam-Ajax 4-3
1981-1982 Eredivisie Ajax-Sparta Rotterdam 5-1
1981-1982 Eredivisie Sparta Rotterdam-Ajax 5-3
1982-1983 Eredivisie Ajax-Sparta Rotterdam 1-1
1982-1983 Eredivisie Sparta Rotterdam-Ajax 1-1
1983-1984 Eredivisie Ajax-Sparta Rotterdam 4-0
1983-1984 Eredivisie Sparta Rotterdam-Ajax 5-2
1984-1985 Eredivisie Ajax-Sparta Rotterdam 4-0
1984-1985 Eredivisie Sparta Rotterdam-Ajax 2-5
1985-1986 Eredivisie Sparta Rotterdam-Ajax 3-1
1985-1986 Eredivisie Ajax-Sparta Rotterdam 9-0
1986-1987 Eredivisie Ajax-Sparta Rotterdam 3-0
1986-1987 Eredivisie Sparta Rotterdam-Ajax 2-6
1987-1988 Eredivisie Ajax-Sparta Rotterdam 4-0
1987-1988 Eredivisie Sparta Rotterdam-Ajax 2-0
1988-1989 Eredivisie Ajax-Sparta Rotterdam 2-1
1988-1989 Eredivisie Sparta Rotterdam-Ajax 3-2
1989-1990 Eredivisie Sparta Rotterdam-Ajax 1-2
1989-1990 Eredivisie Ajax-Sparta Rotterdam 1-2
1990-1991 PTT-Telecompetitie Sparta Rotterdam-Ajax 0-0 (0-0)
1990-1991 PTT-Telecompetitie Ajax-Sparta Rotterdam 1-0
1991-1992 PTT-Telecompetitie Sparta Rotterdam-Ajax 1-3
1991-1992 PTT-Telecompetitie Ajax-Sparta Rotterdam 4-0
1992-1993 PTT-Telecompetitie Ajax-Sparta Rotterdam 6-0
1992-1993 PTT-Telecompetitie Sparta Rotterdam-Ajax 0-0 (0-0)
1993-1994 PTT-Telecompetitie Sparta Rotterdam-Ajax 0-1
1993-1994 PTT-Telecompetitie Ajax-Sparta Rotterdam 3-0
1994-1995 PTT-Telecompetitie Sparta Rotterdam-Ajax 0-2
1994-1995 PTT-Telecompetitie Ajax-Sparta Rotterdam 8-0
1995-1996 PTT-Telecompetitie Sparta Rotterdam-Ajax 3-3 << damn nice game that was
1995-1996 PTT-Telecompetitie Ajax-Sparta Rotterdam 4-0
1996-1997 PTT-Telecompetitie Sparta Rotterdam-Ajax 2-1
1996-1997 PTT-Telecompetitie Ajax-Sparta Rotterdam 2-0
1997-1998 PTT-Telecompetitie Sparta Rotterdam-Ajax 0-5
1997-1998 PTT-Telecompetitie Ajax-Sparta Rotterdam 4-0
1998-1999 KPN Telecompetitie Ajax-Sparta Rotterdam 5-1
1998-1999 KPN Telecompetitie Sparta Rotterdam-Ajax 2-0
1999-2000 KPN Telecompetitie Ajax-Sparta Rotterdam 3-2
1999-2000 KPN Telecompetitie Sparta Rotterdam-Ajax 1-2
2000-2001 KPN Eredivisie Sparta Rotterdam-Ajax 3-0
2000-2001 KPN Eredivisie Ajax-Sparta Rotterdam 9-0
2001-2002 KPN Eredivisie 23-09-2001 Ajax-Sparta Rotterdam 3-0
2001-2002 KPN Eredivisie 14-04-2002 Sparta Rotterdam-Ajax 0-4
2005-2006 Eredivisie 02-10-2005 Sparta Rotterdam-Ajax 1-2 (0-0)
2005-2006 Eredivisie 05-03-2006 Ajax-Sparta Rotterdam 6-0 (3-0)
2006-2007 Eredivisie 26-11-2006 Sparta Rotterdam-Ajax 3-0 (1-0)
2006-2007 Eredivisie 22-04-2007 Ajax-Sparta Rotterdam 5-2 (3-1)
2007-2008 Eredivisie 07-10-2007 Sparta Rotterdam-Ajax 2-2 (0-0)
2007-2008 Eredivisie 15-02-2008 Ajax-Sparta Rotterdam 6-2 (5-1)
2008-2009 Eredivisie 09-11-2008 Ajax-Sparta Rotterdam 5-2 (3-0)

2008-2009 Eredivisie 03-05-2009 Sparta - Ajax 4-0 (2-0)
wel lekker veul doelpunten altijd

[ Bericht 0% gewijzigd door ebeaydojraes op 03-05-2009 20:23:05 ]
- "Was Ik Maar Een Dichter, Dan Kon Ik Dichter Bij Jou Zijn!"
- 'ye cannae change the laws of physics'
Licentie:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/nl/
pi_68641637
De laatste keer dat we met 4 goals verschil wonnen was dus 61/62? Whoah.
pi_68642296
Goed gedaan jongens
Hopen dat ik volgend jaar weer naar jullie gezellige stadion kan
  maandag 4 mei 2009 @ 16:56:33 #267
17328 methodmich
Nummer 10
pi_68660837
quote:
Op zondag 3 mei 2009 20:08 schreef Paar het volgende:
Is Rutjes trouwens de zoon van?
Om je vraag te beantwoorden: nee.

Wel mooi dat René van der Gijp vooraf in de krant zegt dat je met Duplan de oorlog niet wint, waarna de Fransman prompt scoort tegen Ajax. Volgens de NOS-commentator zijn eerste goal.... Maar dat klopt niet helemaal.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_68701474
We zijn veilig. Maar financieel gaat het minder prima.
quote:
Sparta lijkt er maar niet in te slagen de begroting jaarlijks sluitend te krijgen. In het TV programma Voetbal International werd bekend dat Sparta komend seizoen maar liefst 700.000 euro moet gaan bezuinigen. Samen met het door Bonthuis eerder gemelde nieuws op Radio Rijnmond dat we dit seizoen met een tekort af zullen gaan sluiten, zijn dat twee slechte berichten op één dag.

De begrotingsproblemen zullen dus grote gevolgen hebben voor de sportieve ambities in de nabije toekomst. Peter Bonthuis liet weten dat het geld dat we nog tegoed hebben van de transfer van Boukhari (half juli 2008) gestopt zal worden in het dekken van de begroting van dit seizoen. Met andere woorden: Er is meer geld uitgegeven dat we in werkelijkheid begroot hebben. Trek je deze door Bonthuis zelf weergegeven lijn door, dan zou de 1,6 miljoen euro die de transfer nog op moet leveren, dus ongeveer het begrotingstekort over het seizoen 2008-2009 zijn. Niet alleen is het schrikken dat Sparta opnieuw met zo’n enorm tekort kampt, ook is het uiterst pijnlijk dat de hoop om dit geld te investeren in de broodnodige versterking van de selectie daarmee vervlogen is.

Het is dus maar afwachten wat Sparta kan doen op de transfermarkt. Gezien het bovenstaande is het reėel te veronderstellen dat ook het resterende gedeelte van de transfersom van Marvin Emnes gedeeltelijk of geheel gestopt zal worden om de begroting voor het seizoen 2009-2010 rond te krijgen.

Daarmee zijn we weer teruggekeerd in het tijdperk van Floor Bouwer toen we ook de transfergelden van spelers nodig hadden om de gaten in de begroting te vullen. Het is pijnlijk dat we ook anno 2009 met bestuurders te maken hebben die meer geld uit blijven geven dan we daadwerkelijk in kas hebben. Een harde werkelijkheid en een belangrijke reden waarom we maar niet kunnen aanhaken bij de middenmoot/subtop in Nederland.
www.itwm.nl
pi_68742624
Cįssio Ramos dus terug naar PSV, Harald Wapenaar weg.

Eric Abdul en Cor Varkevisser blijven.

Kortom, er moet een keeper bij. Winterkandidaat Peter Mollez heeft echter al een tijd niets meer gehoord en het schijnt, volgens AD, dat ze bij Sparta nu aan hem twijfelen. De keepersjacht gaat weer beginnen dus.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  woensdag 6 mei 2009 @ 20:05:13 #270
150897 ebeaydojraes
Gek Zijn Is Gezond (.nl)
pi_68743870
ach ja.. wees blij dat je geen fans hebt die een bevrijdingsfestival bewust uitkiezen om mensen in elkaar te slaan ... al speel je bij de amateurs... liever dat dan dat soort zieke figuren ...
- "Was Ik Maar Een Dichter, Dan Kon Ik Dichter Bij Jou Zijn!"
- 'ye cannae change the laws of physics'
Licentie:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/nl/
pi_68776404
En weer een leuke prijs voor de Sparta-jeugd:

Lerin Duarte beste A-junior
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_68776777
Je gaat er bijna aan wennen.
  zondag 10 mei 2009 @ 16:11:45 #273
17328 methodmich
Nummer 10
pi_68874780
Wel leuk, Viergever en Rijsdijk die nog als invaller debuteren in het eerste. Toch een beloning voor hun goede seizoen in Jong Sparta denk ik.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_68876737
Beste man aan Sparta kant was veruit Erik Falkenburg. Knol,Duplan en Adeleye waren ook geweldig.

Rijsdijk viel ook goed in bij zijn debuut
  zondag 10 mei 2009 @ 17:12:44 #275
17328 methodmich
Nummer 10
pi_68877118
Hopelijk kan Falkenburg zich komend seizoen nog meer manifesteren, samen met Strootman. Neemt alle ervaringen van dit seizoen natuurlijk mee en dat waren er al direct best veel voor een eerste seizoen. Trainersperikelen, hoge en diepe dalen, degradatiestrijd...
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_68877380
Ja Falkenburg wordt een grote

Jammer dat nu De Fauw toch niet komt
  zondag 10 mei 2009 @ 20:41:26 #277
150897 ebeaydojraes
Gek Zijn Is Gezond (.nl)
pi_68883017
ik zeg geldbuidel open en Menzo naar Rotterdam halen. eerst volendam en nu met cambuur toch heul erg goed gedaan...

(edit: al denk ik dat Ajax dat eerder van plan zal zijn. Rijkaard, Blind, Van t Schip ... allemaal leuk en aardig, maar niet goed genoeg. Als trainer dan...

[ Bericht 42% gewijzigd door ebeaydojraes op 11-05-2009 00:04:38 ]
- "Was Ik Maar Een Dichter, Dan Kon Ik Dichter Bij Jou Zijn!"
- 'ye cannae change the laws of physics'
Licentie:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/nl/
pi_68889267
Menzo is ook mijn eerste keus, hij heeft alleen net verlengd ... zal toch een bom duiten kosten ... weet niet of Sparta die gok (nog geen ED-ervaring) moet wagen.
pi_68911333
Tja, van een kandidaat als Arno Pijpers word ik ook niet vrolijk, al is dat vooral gevoelsmatig. Menzo zou me wel een goede lijken. Maar of dat aan de orde is?
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  dinsdag 12 mei 2009 @ 10:00:45 #280
11825 gebruikersnaam
modder fokker
pi_68930709
AUB geen pijpers. doe moet lekker in kazachstan blijven.
Ik vind jan olde riekerink wel een goede optie.
Deze man kan goed met jongere werken, en heeft een sparta verleden
Vergeef mij de spelfouten, maar ik fok op een mobieltje
  dinsdag 12 mei 2009 @ 10:33:05 #281
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_68931554
Feyenoord wil volgend jaar Mulder eredivisie-ervaring op laten doen. Ik zou zeggen, grijp je kans.
  dinsdag 12 mei 2009 @ 13:40:35 #282
73305 Stpan
Zullen wij laten hoo-ooren...
pi_68937816
Ik word van geen van de trainersnamen erg enthousiast. Ik was het over Foeke Booy wel, en ben niet helemaal ontevreden. Het was alleen minder positief dan ik verwacht had.
Oftewel, het is altijd even afwachten. Zolang het maar niet een debacle met een onervaren softie als Aandewiel wordt.

@Kopbal, Sparta heeft meer dan genoeg talenten rondlopen. Het is tijd voor wat ervaren krachten zodat we wat constanter gaan presteren.
  dinsdag 12 mei 2009 @ 13:41:47 #283
37950 JAM
Sic transit gloria mundi.
pi_68937856
quote:
Op maandag 4 mei 2009 00:34 schreef JeffreyADO het volgende:
Goed gedaan jongens
Hopen dat ik volgend jaar weer naar jullie gezellige stadion kan
Juist, dat kom ik mee. Altijd leuk, Sparta uit.
"The world will note that the first atomic bomb was dropped on Hiroshima, a military base."
pi_68981141
Heeft er eigenlijk ooit iemand een gifje gemaakt van het jochie op de schouder tijdens Sparta - Ajax? Vond ik zo'n mooi beeld, maar kan het niet meer terugvinden.
pi_68982974
Wel apart, alle testspelers niet fit. Van Bijlow wist ik dat wel, Van den Berg dus al rap uitgevallen en Armenteros ook de negentig minuten niet volgemaakt. Maar ze krijgen wellicht nog een herkansing.

Overigens wel opvallend, ze zoeken nadrukkelijk een spits voor Jong Sparta dan dus. Maar een buitenspeler als Van den Berg? Tja... Die moet dan wel echt indruk maken denk ik, want met John, Abdul, Duplan, Dissels, eventueel Godee en een jongeling als Van Oeveren ben je voorin op die positie toch al vrij ruim bedeeld.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  woensdag 13 mei 2009 @ 16:27:24 #286
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_68983049
Tony Adams was toch in beeld bij Sparta? Dacht dat hij het wel ging worden...
pi_68983453
Kwam deze tegen bij BBC's Sport quotes of the week
quote:
"Would the owner of a blue Opel Corsa registered XXXXXX please attend to it. You have left your sunroof open and the birds may relieve themselves on your seats."
From the Sparta-Ajax Dutch Premier Division match last Sunday.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_68983563
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 15:32 schreef BertMaalderink het volgende:
Heeft er eigenlijk ooit iemand een gifje gemaakt van het jochie op de schouder tijdens Sparta - Ajax? Vond ik zo'n mooi beeld, maar kan het niet meer terugvinden.
Wel gevonden, maar niet bewegend.

  donderdag 14 mei 2009 @ 09:38:06 #289
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_69005659
quote:
Sparta flirt met Aad de Mos
Door WIETSE DIJKSTRA
ROTTERDAM - Sparta hoopt op korte termijn een nieuwe trainer aan te stellen, maar of de club erin slaagt om nog deze week een opvolger van Foeke Booy te presenteren, is zeer de vraag.

,,We zijn in gesprek met meer kandidaten, maar zijn er nog niet uit,’’ zegt algemeen directeur Peter Bonthuis, die nadrukkelijk ontkent dat de Kasteelclub in zee gaat met Aad de Mos.

De Mos werd door de televisiecamera’s betrapt toen hij afgelopen dinsdagavond gebroederlijk op de tribune naast Erik Achten zat, één van Sparta’s commissarissen, bij de wedstrijd TOP Oss-FC Dordrecht. Een deel van de raad van commissarissen van Sparta zou de ervaren maar niet onomstreden Hagenaar graag naar het Kasteel zien komen

De Mos was gisteren zelf niet voor commentaar bereikbaar, maar volgens Bonthuis komt zijn naam niet voor op de short-list die de club heeft gemaakt.

,,Aad de Mos is geen kandidaat om bij ons hoofdtrainer te worden,’’ zegt de directeur stellig. ,,Erik Achten en hij kennen elkaar goed en hebben toevallig naast elkaar gezeten. Omdat dat op de tv te zien is geweest, heeft iedereen het er nu over. Er zijn zoveel namen door derden naar voren gebracht.’’

Sinds bekend werd dat Booy na dit seizoen naar FC Utrecht vertrekt, passeerden talloze namen van opvolgers de revue. Raymond Atteveld, die toen nog niet voor ADO had gekozen, werd als één van de eersten genoemd. ,,Maar hij is nooit door ons benaderd,’’ stelt Bonthuis. ,,Ook Ruud Brood en Ton Lokhoff zijn genoemd. Ik heb Brood op de radio horen zeggen dat hij nog niets heeft gehoord van Sparta. Dat kan kloppen. Lokhoff en Brood staan ook niet op ons lijstje.’’

Wie wel op dat lijstje staat is Jan Olde Riekerink. De oud-speler van Sparta, sinds twee jaar hoofd opleidingen van Sparta, is echter niet de eerste optie op het Kasteel. ,,Met Olde Riekerink zijn contacten,’’ bevestigt Bonthuis. ,,Maar we hebben nog geen beslissing genomen.’’

Olde Riekerink heeft een profiel dat vergelijkbaar is met dat van de eerder afgehaakte Jan de Jonge (hoofd opleidingen Heerenveen). Het heeft er alle schijn van dat Sparta twijfelt tussen een ervaren - en dure - rot en een goedkopere oplossing. Affiniteit met de jeugd verdient aanbeveling. Daarnaast is het een pré als de nieuwe hoofdtrainer zich reeds heeft bewezen op het hoogste niveau.

,,We zoeken bij voorkeur iemand met ervaring in de eredivisie. Maar misschien zullen op bepaalde punten wel concessies moeten doen. Hij moet in elk geval bij ons passen. De nieuwe trainer moet iemand zijn die accepteert dat de technische leiding van de club verantwoordelijk is voor het aantrekken van spelers.’’

Sparta stapt af van de constructie waarbij de trainer als technisch directeur ook de lange termijn moet bewaken. Booy had een dergelijke dubbelfunctie, zijn opvolger hoeft zich alleen maar op de hoofdmacht te concentreren. ,,Die afspraak hadden we met Foeke ook al gemaakt voor volgend seizoen als hij was gebleven. Richard Grootscholten is bij Sparta verantwoordelijk voor het technisch beleid. Bij Booy is die situatie zo ontstaan, omdat Danny Blind vertrok.’’

Op het Kasteel neemt Sparta morgen na de laatste werkdag van het seizoen afscheid van Booy en een aantal spelers. Of Jerold Promes, een van de vertrekkers, nog terugkeert staat nog niet vast. ,,Daarmee wachten we tot de nieuwe trainer er is,’’ zegt Bonthuis. ,,We proberen deze week iemand vast te leggen, maar ik weet niet of we dat redden.’’
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_69005912
Aad

Ik hoop dat hij terugkeert, maar niet bij Sparta. Lijkt me geen goede match.
Waarom is Jan de Jonge het niet geworden?
  donderdag 14 mei 2009 @ 10:01:05 #291
73305 Stpan
Zullen wij laten hoo-ooren...
pi_69006245
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 16:41 schreef mcyodogg het volgende:
Kwam deze tegen bij BBC's Sport quotes of the week
[..]


Hehe, volgens heeft onze stadionspeaker Jack Kriek een aantekeningen boekje met adrem opmerkingen voor ieder omroepbericht aangaande iemands verkeerd gepakeerde auto, lichten aan laten staan etc. etc.
Heb al een paar mooie voorbij horen komen.
  vrijdag 15 mei 2009 @ 14:15:02 #292
497 Maja
Ja denk!?!
pi_69055907
Lees net dat Sparta geļnteresseerd is in onze Adelaar...

http://www.sportwereld.nl(...)p_Frans_Adelaar.html
pi_69056025
quote:
Op vrijdag 15 mei 2009 14:15 schreef Maja het volgende:
Lees net dat Sparta geļnteresseerd is in onze Adelaar...

http://www.sportwereld.nl(...)p_Frans_Adelaar.html
Zou mooi zijn voor Sparta.
pi_69056412
Pfff, ik word van geen enkele naam echt blij en zelfs die willen/kunnen niet komen ... nu weer Adelaar ... pfffff.

Wordt echt een kutseizoen 09/10
pi_69056454
quote:
Op vrijdag 15 mei 2009 14:29 schreef knnth het volgende:
Pfff, ik word van geen enkele naam echt blij en zelfs die willen/kunnen niet komen ... nu weer Adelaar ... pfffff.

Wordt echt een kutseizoen 09/10
Wat heb je tegen op Adelaar dan?
  vrijdag 15 mei 2009 @ 14:33:01 #296
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_69056536
Adelaar zou zich compleet belachelijk maken als hij het gaat doen. Foeke Booy II
  vrijdag 15 mei 2009 @ 14:38:44 #297
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_69056740
quote:
Op vrijdag 15 mei 2009 14:33 schreef Kopbal het volgende:
Adelaar zou zich compleet belachelijk maken als hij het gaat doen. Foeke Booy II
Wat een onzin weer...

Adelaar zou een prima trainer zijn voor Sparta.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  vrijdag 15 mei 2009 @ 14:40:35 #298
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_69056811
quote:
Op vrijdag 15 mei 2009 14:38 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Wat een onzin weer...

Adelaar zou een prima trainer zijn voor Sparta.
Moet hij ook niet heel stoer gaan lopen schreeuwen dat hij sowieso bij Volendam blijft, ook al degraderen ze.
Ik heb het dan ook totaal niet over zijn trainerskwaliteiten.
  vrijdag 15 mei 2009 @ 14:42:23 #299
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_69056874
quote:
Op vrijdag 15 mei 2009 14:40 schreef Kopbal het volgende:

[..]

Moet hij ook niet heel stoer gaan lopen schreeuwen dat hij sowieso bij Volendam blijft, ook al degraderen ze.
Ik heb het dan ook totaal niet over zijn trainerskwaliteiten.
Tsja, alsof je in de voetbalwereld mensen op hun woord moet geloven.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_69057141
Zou gewoon een goede trainer zijn.
pi_69057147
vol
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')