abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65415584
quote:
Op maandag 26 januari 2009 12:24 schreef Syrena het volgende:

[..]

Die eigen identiteit ben ik ook nog mee bezig Moeilijk hoor, de wijde pijpen en hip shirtje, kan dat nog wel, op mijn leeftijd....
Op zoek naar DE broek dus
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_65415703
broeken en tshirts kunnen altijd wel, het wordt lastiger wanneer je 50+ moeder in een sexy outfitje voor je neus staat en je mening vraagt
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  maandag 26 januari 2009 @ 12:31:31 #3
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_65415707
En identiteit. Dus. Laat het me weten als jij het gevonden hebt, Syrena.
pi_65416527
Ja, haha identiteit.... ik ben ooit ook kei-skater geweest nouja, ach, ik was ook wel echt zo toen, een fase in je leven I guess... maar als ik die foto's terug zie... oei. haha.
Mijn zusje zit nu een beetje in die fase, al een paar jaar wel. Het oh-ik-ben-zo-hip idee. En ze is ook heul hip hoor. Maar nadeel is wel dat mn mama en zijzelf enzo dat ook heel erg vinden en dat ze het dan nodig vinden om te zeggen dat mijn 'stijl' maar saai is en dat ik wat meer moet 'durven'
dat ik me prettig voel in mn kleding en dat ik ook nog werk heb enzo waar k redelijk netjes voor moet komen doet er nie toe.

Oeh trouwens p_iglet, kun je die groentetasjes niet ook een tijdje proberen ofzo? Of zit je gelijk voor een jaar ofzo aan zo'n abonnement vast? Ik vind het wel wat om te proberen, en als we een kleintje nemen ofzo dan moet je toch nog bij kopen dus kan ik ook nog naar lief zn voorkeuren koken
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_65416606
Dé broek..laat iemand me even weten wanneer hij gevonden is?
Mijn figuur is zo ongelooflijk oncourant dat ik in positiemode terecht zou komen voor een beetje een lekker zittende broek
Saartje
pi_65416643
quote:
Op maandag 26 januari 2009 12:59 schreef huuphuup het volgende:

Oeh trouwens p_iglet, kun je die groentetasjes niet ook een tijdje proberen ofzo? Of zit je gelijk voor een jaar ofzo aan zo'n abonnement vast? Ik vind het wel wat om te proberen, en als we een kleintje nemen ofzo dan moet je toch nog bij kopen dus kan ik ook nog naar lief zn voorkeuren koken
Hier bestel je gewoon per week, je betaald een week van te voren zeg maar.
En als ik volgende week niet wil, dan sla ik een weekje over. En als ik niet meer wil of voorlopig niet meer wil dan laat je je kaartje (tijdelijk) uit de kaartenbak halen.
Maar weet niet of dat overal zo werkt. Jaarabonnementen enzo zijn het zeker niet.
Wij hebben een combitas van vitatas, www.vitatas.nl, www.odin.nl is een andere grote aanbieder van biologische groententassen.
pi_65416744
Ah okay, thanks, dan ga ik het even nakijken. Misschien doe ik het maar gewoon. Hij moet er maar es aan wennen dat ie uiteindelijk toch niets te vertellen heeft haha.

Maneki, mijn buik is in verhouding met mn benen echt enorm, echt het scheelt een maat ongeveer, soms heb ik zelfs van benen maat 36 maar om de knoop ook daadwerkelijk dicht te krijgen heb k dan een 40 nodig maar die broeken van dat vreselijke mens, Dyanne ofzo van de C&A die zijn echt heerlijk, hebben iets meer ruimte bij de buik. Ze zijn ook niet zo duur. Je moet er wel rekening mee houden dat ze wel nog uitlopen. (en niet eigenwijs zijn zoals ik...)
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_65416800
jullie hebben het allemaal over groentetasjes maar daar heb ik dus nog nooit van gehoord
pi_65416804
Mijn pens is maat 48 en m`n benen maat 42/44
Ik zal eens kijken wat die Dyanne heeft want ik vertik het echt om in Miss Etamspul te lopen
Saartje
pi_65416907
trek me de bek niet open, broeken passen is een ware nachtmerrie. Ik kan ook nooit een broek vinden die goed zit. Ergens in de buurt van Haarlem zit een heuse "broekenboerderij" en daar ben ik ooit lang geleden geslaagd voor 1 jeans (zeg maar eind 2006) en daar loop ik nog steeds in. Moet serieus eens op zoek naar een nieuwe. Wil ook zo graag een witte jeans voor de zomer, alleen ben ik iemand die zo een broek na 5 minuten al weer zwart heeft of vol met vlekken.
pi_65416914
Mja, ik vond het echt een uitvinding die broeken haha. Maar dat komt ook omdat ik echt een afschuw heb van rollen die over mn broek heen komen. Daarom is bijna alles bij mij een no-go uiteindelijk. Ze hebben ze ook bij wehkamp en de meesta C&A's hebben ze. En ze gaan tot maat groot gelukkig.

Oeh ik geloof dat ik weinig keus heb haha, alleen die Odin wordt in Wateringen aangeboden. De rest is weer in Rijswijk maar ik weet niet of die dan ook in De Boogaard zitten zeg maar. Jan de Groenteman it is
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_65416974
Succes.... !
DE broek bestaat volgens mij niet
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 26 januari 2009 @ 13:16:36 #13
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_65417059
Mijn moeder haalt broeken op de donderdagmarkt in Haarlem-Noord, model dikkebuikkortebenen. Kosten een tientje en ze zitten
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_65417108
quote:
Op maandag 26 januari 2009 12:31 schreef simmu het volgende:
broeken en tshirts kunnen altijd wel, het wordt lastiger wanneer je 50+ moeder in een sexy outfitje voor je neus staat en je mening vraagt
Ik zeg gerust tegen de mijne als iets niet kan. Zo heb ik haar nu al gezegd dat ze niet haar buikrol in een broek moet proppen, truitje erbij en dan een riem om die broek laat in godsnaam dat truitje over riem & rol heen hangen. En ze mag ook niet meer winkelen bij de MS Zeker niet als ik er niet bij ben, ze gaat me ineens te vaak voor truttig
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_65417193
Witte broeken en witte rokken passen niet bij mijn identiteit Ik voel me er zoooo ongelukkig in om de 1 of andere reden (dat ik een vleeschkleurige onderbroek aanmoet enzo. En vlekken ja )

Ik ben echt een fan van zwart. Het staat me goed en ik voel me er zalig in. Behalve in de volle zon.
  maandag 26 januari 2009 @ 13:29:02 #16
73004 Oxymoron
zoekt rust en ruimte
pi_65417454
Ik koop, mijn broeken altijd bij Didi of Miss Etam. Alle andere kleren ook.
Bij Didi heb ik maat 46 en, bij MIss Etam 44/46.
Bij de C&A zijn de modellen vaak te laag of veel te strak.

En als ik werk heb ik echte werkkleding aan.

En: ik moet ernstig afvallen, dus de dietiste gebeld. Een nieuwe, want ik woon nu al bijna 2 jaar in een andere plaats/provincie. Blijkt ze pas begin maart, te kunnen Nog even lekker eten !
Er is geen land over dat ik nog ontdekken kan. Er is alleen het eiland dat ik heet. - Ted van Lieshout
OUD Gouden Toetsenbord Award 2010!
pi_65417675
Ik heb nu spijkerbroekmaat 28, en die zakt van mn kont af...
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_65417724
Ga jij lekker ff een bankje verder op het draadnagelbankje zitten dan
Saartje
pi_65417747
spijkerbroeken Indiana Rose
En overige kleding toch vaak Stella Nova, Thelin,Kyra&Co, Essentieel, Eamon Brown, Yarn Unit.
  maandag 26 januari 2009 @ 13:37:45 #20
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_65417758
Neem het er nog maar even van Oxy! Maar niet teveel natuurlijk, anders moet je eerst weer nieuwe broeken gaan kopen voordat je naar de diëtiste gaat.

Tico...maat 28...
nog bedankt voor je aanbod voor de skibroek, maar het moet eerder een 46/48 zijn.
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_65417869
ik ben wel makkelijk met kleren zwart is goed, alto of zweefteef is goed en het maakt me vrij weinig uit wat de mode zegt, die volg ik toch niet. ever.

verder hou ik nu ff wijselijk mijn mond, speciaal over ma
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  maandag 26 januari 2009 @ 13:41:12 #22
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_65417885
Heeft Didi maat 46 dan? Dat is nieuws voor mij.
Vroegah hadden ze 3 maten 1-2-3 en die 3 was volgens mij toen iets van 42 ofzo.
  maandag 26 januari 2009 @ 13:42:41 #23
73004 Oxymoron
zoekt rust en ruimte
pi_65417928
Nu hebben ze, gewone maten in de kleding gezet, zoals 40, 42, 46 dus ook. Dat is de grootste maat.
Er is geen land over dat ik nog ontdekken kan. Er is alleen het eiland dat ik heet. - Ted van Lieshout
OUD Gouden Toetsenbord Award 2010!
  maandag 26 januari 2009 @ 13:45:21 #24
108648 cattie
lieve moeder
pi_65418003
Ik hou het nog maar even bij zwangerschapsbroeken... Ik hoop dat als ik weer moet werken, vanaf 1 april, dat ik dan weer in mijn eigen kleding kan. Maar als ik nu in de spiegel kijk, moet er dan wel in 2 maanden een wonder plaatsvinden bij mijn buik...
  † In Memoriam † maandag 26 januari 2009 @ 13:47:18 #25
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_65418066
quote:
Op maandag 26 januari 2009 13:08 schreef Maneki.Neko het volgende:
Mijn pens is maat 48 en m`n benen maat 42/44
Ik zal eens kijken wat die Dyanne heeft want ik vertik het echt om in Miss Etamspul te lopen
Mijn nichtje heeft een dergelijk figuurprobleem, en zij heeft het opgelost door een coupeuse een voor haar perfect passend basispatroon voor een broek te laten tekenen. Ze maakt nu al haar broeken zelf en ziet er altijd geweldig uit. (Ze is net als jij handig met de naaimachine en varieert op dat basispatroon als ze eens iets anders wil.)
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')