Zie ik zo staan: leeftijd 21.
  Zie ik zo staan: leeftijd 21.  Dus ik naar hun site, http://www.schoolmeisjevanhetjaar.nl/ , zijn het fucking allemaal 20+ers die HBO doen.
  Dus ik naar hun site, http://www.schoolmeisjevanhetjaar.nl/ , zijn het fucking allemaal 20+ers die HBO doen.   HOEZO LEKKERSTE SCHOOLMEISJE? ZE ZIJN AL FUCKING VOLWASSEN
  HOEZO LEKKERSTE SCHOOLMEISJE? ZE ZIJN AL FUCKING VOLWASSEN   

:
 : 
 quote:Over Danielle !
Spontaan, vrolijk, lekker bijdehand. Naast studeren zijn lol + wijn ook leukoftewel; Carpe Diem

Hoe vaak kijk je in de spiegel als je jezelf opgeeft als je er uitziet zoals dat wijf in de OP.quote:Op maandag 26 januari 2009 12:17 schreef de_boswachter het volgende:
Hoe diep ben je gezonken wanneer je je als vrouw voor dit soort verkiezingen opgeeft

Even voor de goede orde:quote:Op maandag 26 januari 2009 12:19 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Hoe vaak kijk je in de spiegel als je jezelf opgeeft als je er uitziet zoals dat wijf in de OP.

Rechtse dus.quote:Op maandag 26 januari 2009 12:22 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Even voor de goede orde:
Gaat het om de linkse (die vind ik goed te doen) of die rechtse (met dat hoofd alsof er met een wals overheen is gegaan).

Ik zou het niet weten, maar ze zijn beide kenkellelijk.quote:Op maandag 26 januari 2009 12:22 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Even voor de goede orde:
Gaat het om de linkse (die vind ik goed te doen) of die rechtse (met dat hoofd alsof er met een wals overheen is gegaan).

.............quote:Op maandag 26 januari 2009 12:23 schreef boem-dikkie het volgende:
Rechtse dus.

Ik heb er 1: de hamster eet gezond.quote:Op maandag 26 januari 2009 12:29 schreef de_boswachter het volgende:
Zoek de 10 verschillen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

quote:Op maandag 26 januari 2009 12:31 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik vind die linker anders ook niet je-van-het hoor.
quote:

Die kreeg um van mij ! Tot de wielen erin.quote:Op maandag 26 januari 2009 12:31 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik vind die linker anders ook niet je-van-het hoor.
|  | 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |