Je bent er iig ingetraptquote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:24 schreef gr8w8 het volgende:
Wat een cheapass manier om je weblogje te promoten trouwens.
Klik ff op de linkjes in mijn sigquote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:24 schreef gr8w8 het volgende:
Wat een cheapass manier om je weblogje te promoten trouwens.
Nee natuurlijk niet. Denk je dat ik die Pokens ooit ga versturen?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 21:55 schreef basst2005 het volgende:
Krijgen we nu een PM om adres plus gewenste poken door te geven?
Uitgebreid, neem een aboquote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:41 schreef GoeRoe86 het volgende:
@Jo0lz: Kun jij Peter na Netsplitter en dus voor PouwelZ zetten? Zie hier de reden: [Inkoopactie]DoYouPoken?
En kun jij een admin vragen of ik een grotere pm box mag want hij loopt nu al bijna over en ik bewaar de pm's graag als bewijs....
Echt? Je hebt een abo aangeschaft en toen bedacht je je dat je maar een ander account ging gebruiken?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:49 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Ik heb al een abo op mijn G.Fawkes account maar die gebruik ik niet meer. Overzetten?
Kindaquote:Op woensdag 11 februari 2009 12:14 schreef WurM het volgende:
[..]
Echt? Je hebt een abo aangeschaft en toen bedacht je je dat je maar een ander account ging gebruiken?
1: vodoo/alien (zelfde plaats kies maarquote:Op woensdag 11 februari 2009 16:55 schreef GoeRoe86 het volgende:
Ik ga niet alle posts spitten. Dus ik hoop dat mensen gaan pmen...
Al 9 dus.!quote:Op vrijdag 13 februari 2009 14:16 schreef Netsplitter het volgende:
Ik heb m'n keuzelijstje allang door gepm'd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |