Dan had ie net zo goed het pakket in Zwitserland zelf op kunnen halenquote:
Ik sta nu voor de douane maar ze hebben toch meer moeite met het Engels dan verwachtquote:Op woensdag 4 februari 2009 14:23 schreef qu63 het volgende:
[..]
Dan had ie net zo goed het pakket in Zwitserland zelf op kunnen halen
Op verschillende sites zijn ze al te koop, alleen nu gaat het ongeveer 10,50/11 euro kosten..quote:Op woensdag 4 februari 2009 14:29 schreef Sjowhan het volgende:
http://www.dagactie.nl/
Poken nu te koop, ¤ 14,95 incl verzendkosten
'Actie'.quote:Op woensdag 4 februari 2009 14:29 schreef Sjowhan het volgende:
http://www.dagactie.nl/
Poken nu te koop, ¤ 14,95 incl verzendkosten
.......................................quote:Op vrijdag 6 februari 2009 09:52 schreef GoeRoe86 het volgende:
Nog steeds zelfde status:
[ afbeelding ]
foute voorspellingquote:Op vrijdag 6 februari 2009 11:30 schreef cablegunmaster het volgende:
ik voorspel dat deze dingen geflopt zijn
Als er maandag nog geen vooruit gang is, ga ik die Zwitsers bij de post eens bellenquote:Op vrijdag 6 februari 2009 11:22 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
.......................................
:/
Je kan zo weinig doen, dat is best vervelend, maar er is nu tenminste vooruitgang, dat was bij de vorige batch niet zo.(Of misschien ook wel, maar dat was voor ons niet inzichtelijk...)
Lekker danquote:Op vrijdag 6 februari 2009 12:49 schreef GoeRoe86 het volgende:
Ik krijg net een mailtje van Poken dat ze het eerste pakketje terug hebben gehad. Ze hebben het verstuurd zonder huisnummer. De tweede zending is ook zonder huisnummer verstuurd. Ze gaan wachten totdat die terug is en dan versturen zeggen ze :S
Christus........quote:Op vrijdag 6 februari 2009 12:49 schreef GoeRoe86 het volgende:
Ik krijg net een mailtje van Poken dat ze het eerste pakketje terug hebben gehad. Ze hebben het verstuurd zonder huisnummer. De tweede zending is ook zonder huisnummer verstuurd. Ze gaan wachten totdat die terug is en dan versturen zeggen ze :S
quote:
Ik heb ze een mailtje gestuurd met de vraag of het niet gelijk verstuurd kan worden. Even kijken wat ze daarom zeggenquote:
Mjah goed idee. Kunnen ze het behandelen samen met de SHE.rar-casequote:Op vrijdag 6 februari 2009 12:55 schreef gr8w8 het volgende:
![]()
Zullen we Kassa & Tros Radar inlichten? Daar zijn ze in Zwitserland heel gevoelig voor.
Zou wel mooi zijn als je alle pakketten stiekem nog binnen krijgtquote:Op vrijdag 6 februari 2009 13:33 schreef GoeRoe86 het volgende:
Net gebeld met ze. Ze gaan er vandaag nog een versturen :S
Ik weet nog niet zeker of ik er een Track and Trace code bij krijg
Ik betwijfel het, eigenlijk. Anders ben ik wel zo netjes om het gewoon terug te sturen.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 13:44 schreef qu63 het volgende:
[..]
Zou wel mooi zijn als je alle pakketten stiekem nog binnen krijgt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |