En als je die nou niet hebt?quote:Op zondag 1 februari 2009 13:29 schreef cablegunmaster het volgende:
anders staan die dingen ook leuk op de mantel van je schoorsteen of naast je pc
De poken of de mantel?quote:
Dat valt best tegen, maar 34 berichten vandaagquote:
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:55 schreef GoeRoe86 het volgende:
heb gebeld van tnt. Die zegt dat ik een track and trace nummer nodig heb. Gemaild met Poken om achter dat nummer te komen. Ik laat het weer weten als ik meer weet.
Heb jij de units al binnen?quote:
wat trammalant gehad met mijn bank die dubbele passen verstrekte die beide niet goed waren. Ik verwacht vandaag of morgen een werkende pasquote:
Heeft Poken het wel via TNT verstuurd?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:55 schreef GoeRoe86 het volgende:
heb gebeld van tnt. Die zegt dat ik een track and trace nummer nodig heb. Gemaild met Poken om achter dat nummer te komen. Ik laat het weer weten als ik meer weet.
lijkt meer op selektvracht iddquote:Op dinsdag 3 februari 2009 12:24 schreef qu63 het volgende:
[..]
Heeft Poken het wel via TNT verstuurd?
Ik heb het geld gehad. Voor de rest: Ik zit met dezelfde problemen als jullie.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:59 schreef Jo0Lz het volgende:
[..].
This is getting really old, really fast.
heb jij m'n geld trouwens al wel binnen?and now, we wait.
Fijn dat ze dat ze mensen op de hoogte houden.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 12:45 schreef GoeRoe86 het volgende:
Net gebeld met Poken. Sinds 2 weken hebben ze problemen gehad met verzendingen naar Nederland. Ze gaan vandaag een nieuw pakket sturen, met track and trace code en deze naar mij mailen
Mjah idd. Naja, ik zou voor de avond iig een mailtje moeten krijgen....quote:Op dinsdag 3 februari 2009 12:46 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Fijn dat ze dat ze mensen op de hoogte houden.
quote:Dear Mr. Ciftci,
We apologize for the delay of your poken order. After investigating with
the Dutch Customs and the Dutch post, it seems that your poken pack was
lost. We will provide you today with a new shipment of 1 poken pack. It
will be sent with a tracking number to avoid a recurrence of this problem.
With best regards
Poken S.A.
Rue du Pont 22
CH-1003 Lausanne
Switzerland
www.doyoupoken.com
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |