Dat zou ook wel een idee zijn. Denk je dat die luie Jo0lz daarvoor te porren is?quote:Op zondag 15 februari 2009 18:40 schreef gr8w8 het volgende:
Dus nog maar #vier minuten wachten?
Misschien kan een mod een push-pm sturen naar de niet-reageerders? Of kijken of ze echt niet meer op FOK! zijn geweest? Om gezeik te voorkomen.Op FOK! geweest, en/of pm gelezen en niet gereageerd, jammer dan!
Kunnen (S)A dat niet alleen?quote:Op zondag 15 februari 2009 18:40 schreef gr8w8 het volgende:
Dus nog maar #vier minuten wachten?
Misschien kan een mod een push-pm sturen naar de niet-reageerders? Of kijken of ze echt niet meer op FOK! zijn geweest? Om gezeik te voorkomen.Op FOK! geweest, en/of pm gelezen en niet gereageerd, jammer dan!
Volgens mij is alles zo rond.quote:Op zondag 15 februari 2009 20:30 schreef Peter het volgende:
push-pm kan ik trouwens ook doen als je wil
Ik ga morgenavond pakketjes maken. En dan versturenquote:Op zondag 15 februari 2009 20:47 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Volgens mij is alles zo rond.
De mensen hebben nu allemaal hun voorkeur uitgesproken, en als het goed is, tevens hun adres gestuurd naar Goeroe.
Hij kan gaan verzenden denk ik zo!
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:52 schreef GoeRoe86 het volgende:
(...)
Kopers van eerste batch: (Dikgedrukt = betaald.)
GoeRoe86
Jo0Lz
Netsplitter
PouwelZ
VixenFromHell
Oksel
Q.
basst2005
Peter
Memento-Mori
gr8w8
KaasManiak
Totaal = 12
Ik las 't in de PM.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 12:53 schreef Misan het volgende:
ik stort vanavond al het geld terug, jullie horen wel van me als ik nog een doos koop. vind het alleen niet kunnen dat ik al zo'n tijd andermans geld bezit.
Peter was volgens het topic eerder met bevestigen...quote:Op maandag 16 februari 2009 19:18 schreef PouwelZ het volgende:
Het kan aan mij liggen maar ik was als 4e in de bestellijst. In principe maakt me dat niets uit maar ik wil heul graag de Voodoo dus stiekem maakt t wel wat uit
[..]
Waarom Oksel niet dan?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:41 schreef GoeRoe86 het volgende:
Vandaag 5 uur, gaan ze op de post. Iedereen zou ze morgen moeten hebben (behalve Oksel).
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:41 schreef GoeRoe86 het volgende:
Vandaag 5 uur, gaan ze op de post. Iedereen zou ze morgen moeten hebben (behalve Oksel).
Omdat hij in Duitsland woont. En dus een dag langer zal moeten wachten. Oh en Peter moet nog wel even op mijn pm reageren als hij dat ding wil hebben, morgenquote:
Ahaquote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:57 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Omdat hij in Duitsland woont. En dus een dag langer zal moeten wachten. Oh en Peter moet nog wel even op mijn pm reageren als hij dat ding wil hebben, morgen
quote:
quote:
En allemaal te fokken onder werktijd he, hoe erg is datquote:
na je schoolperiode stop je niet zomaar met fokquote:Op woensdag 18 februari 2009 11:16 schreef delano.888 het volgende:
[..]
[..]
[..]
En allemaal te fokken onder werktijd he, hoe erg is dat
quote:Op woensdag 18 februari 2009 11:34 schreef qu63 het volgende:
Ik ben thuis
Maar heb geen poken besteld bij GoeRoe
Dat is zoiezo onmogelijkquote:Op woensdag 18 februari 2009 11:30 schreef Misan het volgende:
[..]
na je schoolperiode stop je niet zomaar met fok
quote:
Weetje, ik weet dat ik het fout doe, en ik weet dat het sowieso is, en ik ben er echt al 1000x op gewezen, maar zoiezo blijft lekkerder klinken, dus ik blijf het gebruikenquote:
quote:Op woensdag 18 februari 2009 11:41 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Weetje, ik weet dat ik het fout doe, en ik weet dat het sowieso is, en ik ben er echt al 1000x op gewezen, maar zoiezo blijft lekkerder klinken, dus ik blijf het gebruiken![]()
ik vind henk ook beter klinken dan delano.888, maar zie je mij dat gebruiken?quote:Op woensdag 18 februari 2009 11:41 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Weetje, ik weet dat ik het fout doe, en ik weet dat het sowieso is, en ik ben er echt al 1000x op gewezen, maar zoiezo blijft lekkerder klinken, dus ik blijf het gebruiken![]()
Jaquote:Op woensdag 18 februari 2009 12:04 schreef Misan het volgende:
[..]
ik vind henk ook beter klinken dan delano.888, maar zie je mij dat gebruiken?
Ahh. De eerste werkloze meld zich! Graag gedaan undsoquote:Op woensdag 18 februari 2009 15:28 schreef VixenFromHell het volgende:
Mijn poken is binnen hoorthanks!
Ik dacht dat Misan de 2e zou doen..quote:Op woensdag 18 februari 2009 15:28 schreef WurM het volgende:
[..]
Henk, bemoei je er niet mee.
Is batch twee al onderweg?
Batch 2 is besteld en afgelopen maandag verstuurd. ik laat weten wanneer deze binnen is.quote:Op woensdag 18 februari 2009 15:28 schreef WurM het volgende:
[..]
Henk, bemoei je er niet mee.
Is batch twee al onderweg?
Tof.quote:Op woensdag 18 februari 2009 @ 15:28 schreef VixenFromHell het volgende:
Mijn poken is binnen hoorthanks!
Niet dat ik in batch 2 zit ofzo hoorquote:Op woensdag 18 februari 2009 17:13 schreef Misan het volgende:
[..]
Batch 2 is besteld en afgelopen maandag verstuurd. ik laat weten wanneer deze binnen is.
Ik wilde de 3e organiserenquote:Op woensdag 18 februari 2009 19:01 schreef WurM het volgende:
[..]
Niet dat ik in batch 2 zit ofzo hoorMaar er wordt dus ook een derde batch gedaan. Zijn daar al inschrijvingen voor o.i.d.? En wordt de OP nog geupdate?
Dus de OP is wel up-to-date?quote:Op woensdag 18 februari 2009 19:06 schreef qu63 het volgende:
[..]
Ik wilde de 3e organiseren
Volgens mij is batch 2 nog niet eens vol
Geen idee, daar hou ik me niet mee bezigquote:
Duidelijk. Thx.quote:Op woensdag 18 februari 2009 20:19 schreef Misan het volgende:
2e batch is in principe wel vol, maar ik geef iedereen een week om te reageren op pm als ik de pokens binnen heb en daarna pm ik de volgende mensen op volgorde van aanmelden
quote:Op woensdag 18 februari 2009 19:11 schreef Netsplitter het volgende:
Die van mij is ook binnen.
Top afgehandeld Goeroe.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:22 schreef PouwelZ het volgende:
BinnenHaal de usb even tevoorschijn, dan zie je een mooi dingetje waar je hem doorheen kan lussenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je pc explodeerd en je krijgt een wolk te zien in de vorm van GoeRoe's ava.quote:Op woensdag 18 februari 2009 23:58 schreef Niara het volgende:
wow, en hoe werkt het nu precies? wat hebeurt er wanneer je het beestje in je usb-poort steekt? krijg je een pop-up? links naar websites? ik ben benieuwd :p
K**. Vrouwlief heeft 'm mee naar d'r werk.quote:Op donderdag 19 februari 2009 08:26 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Je pc explodeerd en je krijgt een wolk te zien in de vorm van GoeRoe's ava.
quote:Op donderdag 19 februari 2009 08:26 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Je pc explodeerd en je krijgt een wolk te zien in de vorm van GoeRoe's ava.
Nou weet ik niet of dat zo'n goed idee was.quote:Op donderdag 19 februari 2009 10:12 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]En vergeet niet dat alle jpgs op je computer naar mijn emailadres worden gestuurd
Niaraquote:Op donderdag 19 februari 2009 10:37 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
Nou weet ik niet of dat zo'n goed idee was.
Je dacht dat ik het over Niara had? Ik wil gr8w8 naakt zienquote:Op donderdag 19 februari 2009 10:38 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Niara
Geslacht: Vrouw
Mwah, de potentie is er iig.
quote:Op donderdag 19 februari 2009 10:43 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Je dacht dat ik het over Niara had? Ik wil gr8w8 naakt zien
Ik ben nu even het overzicht kwijt.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 12:50 schreef Misan het volgende:
Iedereen in batch 2 heeft een PM ontvangen betreffende de ontvangen Pokens, als ik van users niets hoor uiterlijk 27 februari dan laat ik dat hier volgende week zaterdag weten.
Bovenstaande users hebben de volgende PM ontvangen:quote:Op zondag 22 februari 2009 21:06 schreef Misan het volgende:
Nog niemand heeft voor batch 2 gereageerd op de PM, vrijdag kunnen de volgende users een PM verwachten (overwegers en voor 3e batch aangemeld):
Marijkezwolle
boomstick
murpeh
WurM
Roi
raaavi
jpjedi (wil twee pokens)
gr8w8 (wil een tweede poken)
quote:In batch 2 zijn niet alle Pokens vergeven, waardoor nu iedereen die zichzelf als overweger had aangemeld in het topic of zichzelf had aangemeld voor de derde batch (die overigens nog niet besteld is) dit bericht krijgt.
Er zijn op moment van schrijven nog zeven Pokens over en van elke (Voodoo/Panda/Alien/Bee) minimaal één. Mocht je één of meerdere van deze Pokens willen afnemen dan ontvang ik graag een PM van je met daarin of je geïnteresseerd bent of niet. Als je geïnteresseerd bent om een Poken over te nemen dan verneem ik graag je voorkeur van Pokens (graag een top-3) aangezien ik de Pokens wegdoe volgens het principe: wie het eerst komt, wie het eerst maalt.
Het kan dus zijn dat de Poken van je voorkeur niet meer beschikbaar is doordat iemand anders je voor was, dus hoe sneller je reageert hoe meer kans je hebt dat de Poken van je voorkeur nog beschikbaar is.
Zodra ik bericht van je heb ontvangen stuur ik je een bericht terug met betalingsgegevens. Zodra ik de betaling ontvangen heb stuur ik je de Poken(s) toe.
Je bent niet de enige met dat probleem.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 @ 12:43 schreef Tremium het volgende:
Ik heb een Pokenmaar niemand om mee te Poken
Klopt.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 12:43 schreef Misan het volgende:
[..]
Bovenstaande users hebben de volgende PM ontvangen:
[..]
En replied, geld zweeft nu tussen onze rekeningen in.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 12:43 schreef Misan het volgende:
[..]
Bovenstaande users hebben de volgende PM ontvangen:
[..]
en hier is het 10,50 incl verzendkostenquote:
wil jij nog een poken hebben?quote:Op zondag 1 maart 2009 12:07 schreef Fallen het volgende:
Poken... damn, weer zo'n ding dat eigenlijk een hele andere functie had...
*twijfel*
* Fallen wel een beetje gadget-freak
Ik houd het topic nog wel even in de gaten. Dus wel geintresseerd.
stuur me even je voorkeur per pm, dan kijk ik vanavond even of ik die nog heb als ik het niet zeker weetquote:
Donequote:Op donderdag 12 maart 2009 08:51 schreef Misan het volgende:
[..]
stuur me even je voorkeur per pm, dan kijk ik vanavond even of ik die nog heb als ik het niet zeker weet
Vreemd, heb 'm maandagochtend op de bus gedaan op weg naar mijn werk. Wacht vandaag nog ff af!quote:
Dan denk ik dat hij vandaag op het matje zal vallenquote:Op woensdag 18 maart 2009 07:46 schreef Misan het volgende:
[..]
Vreemd, heb 'm maandagochtend op de bus gedaan op weg naar mijn werk. Wacht vandaag nog ff af!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |