Dan had ie net zo goed het pakket in Zwitserland zelf op kunnen halenquote:
Ik sta nu voor de douane maar ze hebben toch meer moeite met het Engels dan verwachtquote:Op woensdag 4 februari 2009 14:23 schreef qu63 het volgende:
[..]
Dan had ie net zo goed het pakket in Zwitserland zelf op kunnen halen
Op verschillende sites zijn ze al te koop, alleen nu gaat het ongeveer 10,50/11 euro kosten..quote:Op woensdag 4 februari 2009 14:29 schreef Sjowhan het volgende:
http://www.dagactie.nl/
Poken nu te koop, ¤ 14,95 incl verzendkosten
'Actie'.quote:Op woensdag 4 februari 2009 14:29 schreef Sjowhan het volgende:
http://www.dagactie.nl/
Poken nu te koop, ¤ 14,95 incl verzendkosten
.......................................quote:Op vrijdag 6 februari 2009 09:52 schreef GoeRoe86 het volgende:
Nog steeds zelfde status:
[ afbeelding ]
foute voorspellingquote:Op vrijdag 6 februari 2009 11:30 schreef cablegunmaster het volgende:
ik voorspel dat deze dingen geflopt zijn
Als er maandag nog geen vooruit gang is, ga ik die Zwitsers bij de post eens bellenquote:Op vrijdag 6 februari 2009 11:22 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
.......................................
:/
Je kan zo weinig doen, dat is best vervelend, maar er is nu tenminste vooruitgang, dat was bij de vorige batch niet zo.(Of misschien ook wel, maar dat was voor ons niet inzichtelijk...)
Lekker danquote:Op vrijdag 6 februari 2009 12:49 schreef GoeRoe86 het volgende:
Ik krijg net een mailtje van Poken dat ze het eerste pakketje terug hebben gehad. Ze hebben het verstuurd zonder huisnummer. De tweede zending is ook zonder huisnummer verstuurd. Ze gaan wachten totdat die terug is en dan versturen zeggen ze :S
Christus........quote:Op vrijdag 6 februari 2009 12:49 schreef GoeRoe86 het volgende:
Ik krijg net een mailtje van Poken dat ze het eerste pakketje terug hebben gehad. Ze hebben het verstuurd zonder huisnummer. De tweede zending is ook zonder huisnummer verstuurd. Ze gaan wachten totdat die terug is en dan versturen zeggen ze :S
quote:
Ik heb ze een mailtje gestuurd met de vraag of het niet gelijk verstuurd kan worden. Even kijken wat ze daarom zeggenquote:
Mjah goed idee. Kunnen ze het behandelen samen met de SHE.rar-casequote:Op vrijdag 6 februari 2009 12:55 schreef gr8w8 het volgende:
![]()
Zullen we Kassa & Tros Radar inlichten? Daar zijn ze in Zwitserland heel gevoelig voor.
Zou wel mooi zijn als je alle pakketten stiekem nog binnen krijgtquote:Op vrijdag 6 februari 2009 13:33 schreef GoeRoe86 het volgende:
Net gebeld met ze. Ze gaan er vandaag nog een versturen :S
Ik weet nog niet zeker of ik er een Track and Trace code bij krijg
Ik betwijfel het, eigenlijk. Anders ben ik wel zo netjes om het gewoon terug te sturen.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 13:44 schreef qu63 het volgende:
[..]
Zou wel mooi zijn als je alle pakketten stiekem nog binnen krijgt
ja.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 13:48 schreef Netsplitter het volgende:
Hebben ze nu wel het huisnr enzo erop gezet??
goed, nu begin ik dus serieus te twijfelen of ik daar wel moet bestellen vanavond.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 12:49 schreef GoeRoe86 het volgende:
Ik heb er nou eenmaal besteld. Of jij het moet doen, is niet aan mijquote:Op vrijdag 6 februari 2009 13:50 schreef Misan het volgende:
[..]
goed, nu begin ik dus serieus te twijfelen of ik daar wel moet bestellen vanavond.
ik heb namelijk eindelijk mijn nieuwe pinpas en CC binnen en ze werken
true, ik kijk en bestel vanavond ffquote:Op vrijdag 6 februari 2009 13:53 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Ik heb er nou eenmaal besteld. Of jij het moet doen, is niet aan mij
We gaan het zien, is het forum van jou?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 14:00 schreef Peter het volgende:
Ohja, Goeroe, ws. krijg je een box met ook nieuwe designs er in ( http://pokenusers.com/viewtopic.php?f=10&t=9 ) Mijn voorkeur is het Aapje.
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 14:03 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
We gaan het zien, is het forum van jou?
Waarom zou je dat niet doen?quote:
ik kijk vanavond even waar ik ga bestellen en ik bestel vanavond even waar ik het meest vertrouwen in heb (voor minder dan 15 euro jaquote:
Zou nu wel moeten werken (aangepast)quote:Op vrijdag 6 februari 2009 14:37 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Wat ik ook doe. Ik krijg de Confirmation code niet goed ingevuld
Und? Doet ie het al?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 15:53 schreef Peter het volgende:
[..]
Zou nu wel moeten werken (aangepast)
-edit- ben nog ff bezig
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:28 schreef Roi het volgende:
Ik heb mijn Poken!
Ben nu alleen wel bang dat ik niemand ga tegenkomen die er ook een heeft
Ik heb een alienquote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:23 schreef gr8w8 het volgende:
Ben benieuwd, of er al meer dan de bekende vier pokens in zitten. Ik sta vrij achteraan in de eerste batch, maar dat komt wel goed. En anders start ik een hyves, alleen voor olbies met een van de eerste vier pokens. En niet met een nieuwerwetse geisha ofzo.Wannabe's.
Organiseer een Poken-meet!quote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:28 schreef Roi het volgende:
Ik heb mijn Poken!
Ben nu alleen wel bang dat ik niemand ga tegenkomen die er ook een heeft
Ehrm wat betekent dit concreet voor mij, en belangrijker: mijn betaling? Moet ik bij gaan leggen?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 15:03 schreef Misan het volgende:
[..]
ik kijk vanavond even waar ik ga bestellen en ik bestel vanavond even waar ik het meest vertrouwen in heb (voor minder dan 15 euro ja). Geen zin in het vele geëmmer wat GoeRoe86 heeft meegemaakt.
En ik zou het niet doen vanwege het feit dat ik geen vijf toezeggingen heb, maar inmiddels hebben zat mensen gereageerd die nog een poken willen hebben dus ik neem het risico wel.
Let's hope so!quote:Op maandag 9 februari 2009 14:50 schreef GoeRoe86 het volgende:
Mijn pakketje is iig goed naar het goede adres verzonden en is vertrokken bij de douane van Zwitserland
Wat, ze hebben 'm doorgelaten??quote:Op maandag 9 februari 2009 14:50 schreef GoeRoe86 het volgende:
Mijn pakketje is iig goed naar het goede adres verzonden en is vertrokken bij de douane van Zwitserland
In Zwitserland laten ze hem wel door. Kijken of ze hem in NL ook doorlaten...quote:Op maandag 9 februari 2009 14:52 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Wat, ze hebben 'm doorgelaten??
Zo zo....
Ik verwachtte een "4 minuten" postquote:
In ieder geval bedankt voor de moeite!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 12:53 schreef Misan het volgende:
ik stort vanavond al het geld terug, jullie horen wel van me als ik nog een doos koop. vind het alleen niet kunnen dat ik al zo'n tijd andermans geld bezit.
no problem. ik ga er alsnog wel achteraan, maar dan heb ik iig geen geld van anderen waar ik aan moet blijven denkenquote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:23 schreef BoGu5 het volgende:
[..]
In ieder geval bedankt voor de moeite!
Nee ik vind het ook niet kunnen. Je lijkt wel een oplichterquote:Op dinsdag 10 februari 2009 12:53 schreef Misan het volgende:
ik stort vanavond al het geld terug, jullie horen wel van me als ik nog een doos koop. vind het alleen niet kunnen dat ik al zo'n tijd andermans geld bezit.
Je weet hoe de volgorde looptquote:Op dinsdag 10 februari 2009 19:31 schreef Peter het volgende:
ze zijn binnen!
geen Gorilla/monkey... Doet mij maar Vodoo, Aliën of Panda
Zie maar wat er over is voor mij, dit is mijn voorkeur iigquote:Op dinsdag 10 februari 2009 19:33 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Je weet hoe de volgorde loopt
Ik heb een vodoo
Okquote:Op dinsdag 10 februari 2009 19:36 schreef Peter het volgende:
[..]
Zie maar wat er over is voor mij, dit is mijn voorkeur iig
ohja, 4e keuze: Fox
Gorilla is alleen voor VIP'squote:Op dinsdag 10 februari 2009 19:31 schreef Peter het volgende:
ze zijn binnen!
geen Gorilla/monkey... Doet mij maar Vodoo, Aliën of Panda
Je bent er iig ingetraptquote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:24 schreef gr8w8 het volgende:
Wat een cheapass manier om je weblogje te promoten trouwens.
Klik ff op de linkjes in mijn sigquote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:24 schreef gr8w8 het volgende:
Wat een cheapass manier om je weblogje te promoten trouwens.
Nee natuurlijk niet. Denk je dat ik die Pokens ooit ga versturen?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 21:55 schreef basst2005 het volgende:
Krijgen we nu een PM om adres plus gewenste poken door te geven?
Uitgebreid, neem een aboquote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:41 schreef GoeRoe86 het volgende:
@Jo0lz: Kun jij Peter na Netsplitter en dus voor PouwelZ zetten? Zie hier de reden: [Inkoopactie]DoYouPoken?
En kun jij een admin vragen of ik een grotere pm box mag want hij loopt nu al bijna over en ik bewaar de pm's graag als bewijs....
Echt? Je hebt een abo aangeschaft en toen bedacht je je dat je maar een ander account ging gebruiken?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:49 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Ik heb al een abo op mijn G.Fawkes account maar die gebruik ik niet meer. Overzetten?
Kindaquote:Op woensdag 11 februari 2009 12:14 schreef WurM het volgende:
[..]
Echt? Je hebt een abo aangeschaft en toen bedacht je je dat je maar een ander account ging gebruiken?
1: vodoo/alien (zelfde plaats kies maarquote:Op woensdag 11 februari 2009 16:55 schreef GoeRoe86 het volgende:
Ik ga niet alle posts spitten. Dus ik hoop dat mensen gaan pmen...
Al 9 dus.!quote:Op vrijdag 13 februari 2009 14:16 schreef Netsplitter het volgende:
Ik heb m'n keuzelijstje allang door gepm'd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |