quote:Op maandag 26 januari 2009 11:55 schreef Gurb het volgende:
Ik zou met gekleurd plakfolie de deurtjes (of gedeeltes van de deurtjes) beplakken, eenvoudig aan te brengen en later weer te verwijderen.
En eventueel andere greepjes erop zetten
Het is leuk, maar net te duur helaas. Daarnaast ben ik opzich wel tevreden met de witte tegeltjes.quote:Op maandag 26 januari 2009 12:38 schreef ROG het volgende:
Een visual als achterwand?
[ afbeelding ]
www.pimpyourkitchen.nl
En dan evt. aanvullen met (kleur)passende accesoires, handdoek en theedoek groen, groen zeeppompje bijv. bij bovenstaande visual?
Jap die vind ik ook helemaal tof! Maar denk indd dat het te druk word en te veel afsteekt tegen de rest van het huis...quote:Op maandag 26 januari 2009 13:50 schreef maok het volgende:
Idee voor de keuken, maar misschien dat je het wat druk vind, ik wil het nog een keer in mijn eigen keuken gaan maken.
Het zijn etiketten en plat geslagen blikjes:
[ afbeelding ]
Mijn keuken ziet er trouwens nu zo uit. Op de kastjes en magnetron zit wegwerptafelzeil van de HEMA:
[ afbeelding ]
Cross-post uit Tuig op die tafel, stoffeer een stoel, behang je bank! #2 (door jou geopend)
Maar andere greepjes doet ook al heel veel
Er komt een nieuw blad op als het goed is...quote:Op maandag 26 januari 2009 15:01 schreef Anotis het volgende:
Conclusie: met een nieuw blad en andere greepjes kom je een heel eind!
Een goede sterke montagekit, krijg je nooit meer los.quote:Op maandag 26 januari 2009 15:26 schreef hierissieweer het volgende:
Wat mij trouwens wel leuk lijkt: 4 oude/antieke borden en die dan op de bovenkastjes lijmen. Maar waarmee lijm je dat?
Volgens mij is dat eerder een probleem dan een voordeel in dit geval...quote:Op maandag 26 januari 2009 15:28 schreef Levitation het volgende:
[..]
Een goede sterke montagekit, krijg je nooit meer los.![]()
[ afbeelding ]
Vandaar dat ik het er expliciet bij zet.quote:Op maandag 26 januari 2009 15:39 schreef Syytön het volgende:
[..]
Volgens mij is dat eerder een probleem dan een voordeel in dit geval...
Gewoon even meten en dan nieuwe in dezelfde maat kopenquote:Er komt een nieuw blad op als het goed is...
Alleen het enige probleem, ik heb witte greepjes met 2 schroefgaatjes, als ik daar andere greepjes neem dan krijg je waarschijnlijk een gaatje extra en dat lijkt mij niet zo tof.. Iemand ideeën?
(misschien vuren balkjes zagen en die op de plaats van de grepen zetten...?)
heb ook plakplastic gedaan. wilde het nu van een deurtje verwijderen, heb me kapot staan scheurenquote:Op maandag 26 januari 2009 11:55 schreef Gurb het volgende:
Ik zou met gekleurd plakfolie de deurtjes (of gedeeltes van de deurtjes) beplakken, eenvoudig aan te brengen en later weer te verwijderen.
En eventueel andere greepjes erop zetten
dat is niet zo'n heel groot probleem opzich. zit toch aan de achterkant...quote:Op maandag 26 januari 2009 18:00 schreef maedel het volgende:
Ik lees termen als "tackeren" e.d.
Daarmee mol je toch ook de deurtjes?
Je zou ook foto's van antieke borden op je kastje kunnen maken, gewoon op een groot stickervel laten drukken. (of iets anders persoonlijks)quote:Op maandag 26 januari 2009 15:26 schreef hierissieweer het volgende:
Wat mij trouwens wel leuk lijkt: 4 oude/antieke borden en die dan op de bovenkastjes lijmen. Maar waarmee lijm je dat?
Nee, met spuitlijm en de achterkant met ducttape. Dat zie je toch niet:quote:Op maandag 26 januari 2009 15:14 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Jap die vind ik ook helemaal tof! Maar denk indd dat het te druk word en te veel afsteekt tegen de rest van het huis...
Maar met een rustig tafelzijltje... Das nog wel een leuk idee, gewoon vast getacerd met en nietpistool?
[..]
-knip-
Je zou de afstand tussen de gaatjes kunnen meten en ook greepjes zoeken waarbij de greepjes op dezelfde afstand zitten. Op de site van IKEA staan die maten er al bij.quote:Alleen het enige probleem, ik heb witte greepjes met 2 schroefgaatjes, als ik daar andere greepjes neem dan krijg je waarschijnlijk een gaatje extra en dat lijkt mij niet zo tof.. Iemand ideeën?
(misschien vuren balkjes zagen en die op de plaats van de grepen zetten...?)
-knip-
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |