Ik ging juist niet naar Frankrijk omdat daar heel Nederland altijd zit.quote:Op maandag 26 januari 2009 11:16 schreef Netsplitter het volgende:
Op wintersport gaan en dan verwachten dat je geen Nederlanders tegen gaat komen...
Hoe naief.
Was dan naar Oostenrijk gegaan...quote:Op maandag 26 januari 2009 11:17 schreef Achmed666 het volgende:
[..]
Ik ging juist niet naar Frankrijk omdat daar heel Nederland altijd zit.Maar in Zwitserland zat het ook vol waar ik zat dan
![]()
+1quote:Op maandag 26 januari 2009 11:16 schreef Netsplitter het volgende:
Op wintersport gaan en dan verwachten dat je geen Nederlanders tegen gaat komen...
Hoe naief.
volgende keer een land nemen die niet wordt opgenoemd bij rtl ontbijtnieuws met ski hoogtesquote:Op maandag 26 januari 2009 11:17 schreef Achmed666 het volgende:
[..]
Ik ging juist niet naar Frankrijk omdat daar heel Nederland altijd zit.Maar in Zwitserland zat het ook vol waar ik zat dan
![]()
Waar zitten ze niet danquote:Op maandag 26 januari 2009 11:18 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Was dan naar Oostenrijk gegaan...
Ow wacht, daar zitten ze ook...
Joe madderfakkerquote:
Antarctica.quote:
quote:Op maandag 26 januari 2009 11:22 schreef Sapstengel het volgende:
Ja je ziet altijd direct de Nederlanders. Of het zijn van die gezinnetjes met 3 blonde kinderen die je er direct tussenuit pikt, of het zijn een groep asociale en brutale kampers, die je er ook direct tussenuit pikt.
Moet je eens naar Egypte gaan, stikt van de Russen daarquote:
Ohh net tokkies dusquote:Op maandag 26 januari 2009 11:24 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Moet je eens naar Egypte gaan, stikt van de Russen daar!
En serieus om 10 uur 's morgens aan de sterke drankhele dag bezopen rondlopen in van die smerige ballenknijpers, zelfs in string sommige 'mannen'
, 's avonds ruzie zoeken. Russen zijn verschrikkelijk.
Maar die sletjes kan je wel weer hard batsen.quote:Op maandag 26 januari 2009 11:30 schreef Sapstengel het volgende:
Of bij het zwembad, de ordinaire sletjes met de opgeschoten jongens, die de hele dag schreeuwen, elkaar in het water duwen en de inhoud van hun zak chips verspreiden over de grond, 90% kans dat ze Nederlands zijn.
Slovenië? Tsjechië vast ook in mindere mate dan de landen als Frankrijk, Zwitserland en Oostenrijkquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |