Veel weet ik niet van, van het Nederlands boekhouden, maar bij uitgaande creditnota's moet je toch je belasting terugvorderen alsook het totaalbedrag. En moeten normaal ook de nummers van het MAR er niet bij?quote:Op woensdag 6 januari 2010 17:35 schreef Gitaarmat het volgende:
Ik ben vandaag weer op school begonnen met boekhouden na 2 week vakantie (wat nooit goed kan zijn want alles vergeet je weer) en bij Management en Organisatie zijn we dus weer met boekhouden bezig.
Hoofdstuk gaat over omzetbelasting.
[..]
Creditnota:
![]()
Journaal:
Crediteuren 1050
Aan Voorraad Goederen 1050
??
verder kom ik niet ik begrijp er niet veel van en er staat ook geen theorie bij.
Minimumuitreksel uit het Algemeen Rekeningenstelsel. Dit is een overzicht van de meest courante rekeningen die gebruikt worden in het dubbel boekhouden.quote:Op woensdag 6 januari 2010 18:17 schreef Gitaarmat het volgende:
MAR?
Oh ja bedankt het moet idd teruggevorderd worden weer ietsje wijzer.
Crediteuren 1249.5quote:Op woensdag 6 januari 2010 17:35 schreef Gitaarmat het volgende:
Ik ben vandaag weer op school begonnen met boekhouden na 2 week vakantie (wat nooit goed kan zijn want alles vergeet je weer) en bij Management en Organisatie zijn we dus weer met boekhouden bezig.
Hoofdstuk gaat over omzetbelasting.
[..]
Creditnota:
![]()
Journaal:
Crediteuren 1050
Aan Voorraad Goederen 1050
??
verder kom ik niet ik begrijp er niet veel van en er staat ook geen theorie bij.
= contante waarde - investeringquote:Op vrijdag 8 januari 2010 18:47 schreef copyfile het volgende:
Heeft iemand misschien een makkelijke/goede uitleg hoe je de netto contante waarde berekend ? Ik kan contante waarde wel vinden maar de netto contante waarde niet. Alvast bedankt !
quote:b Welke fysisch-geografisch kenmerk dat samenhangt met de geografische breedte van Indonesië zou van invloed kunnen zijn op het toerisme?
fysisch-geografisch is gewoon heel simpel: het landschap, of iig alles dat met de tastbare aarde zelf te maken heeft: vulkanen e.d.quote:Op maandag 11 januari 2010 15:13 schreef julian6 het volgende:
Kan iemand mij vertellen wat fysisch-geografische kenmerken zijn? En daar dan een voorbeeld van
de vraag is:
[..]
regenwouden?quote:Op maandag 11 januari 2010 15:32 schreef julian6 het volgende:
Maar welke fysische-geografische kenmerken maken indonesië zo aantrekkelijk voor toerisme wil ik graag weten![]()
Ik heb economie, maar sta momenteel een 4,5En ik moet nog beginnen met leren, dat wordt een drama volgende week woensdag
![]()
Hoe staat het intelligent vermogen van de normale mens in verhouding met de hooligan?quote:Op maandag 11 januari 2010 21:35 schreef pizza-tonijn het volgende:
Weet iemand een paar stellingen die met voetbalgeweld/hooligans te maken hebben? Waar je over kunt discusieren
Het klimaat misschien? Indonesië ligt bij de evenaar, dus een goede temperatuur gegarandeerd.quote:Op maandag 11 januari 2010 15:47 schreef julian6 het volgende:
Ja de fysisch-geografische kenmerken in combinatie met de geografische breedte ofzo
Ah bedanktquote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:26 schreef Kimochi het volgende:
[..]
Het klimaat misschien? Indonesië ligt bij de evenaar, dus een goede temperatuur gegarandeerd.
Dat zijn vragen, geen stellingen.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 01:17 schreef Dankky het volgende:
[..]
Hoe staat het intelligent vermogen van de normale mens in verhouding met de hooligan?
Hoe wordt je een hooligan?
Waarom geeft de benaming hooligan een negatieve indruk?
Waar is de grens tussen vandalisme en fan zijn van een club?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |