quote:Op maandag 26 januari 2009 10:37 schreef Sersjee het volgende:
Was trouwens helemaal vergeten Roel te complimenteren met de TT van het vorige deel... Dus bij deze alsnog een welgemeend "chapeau, chapeau!"
Makkelijk als je geen stress hebtquote:Op maandag 26 januari 2009 10:41 schreef drummerdude het volgende:
Tentamenweek![]()
Hele week geen kut doen en af en toe een toetsje maken
hey gastquote:
quote:Voor een nieuw programma waarin dieren een grote rol spelen, ben ik op
zoek naar dieren die een kunstje kunnen, op iemand lijken of andere
kwaliteiten hebben. Het programma zal een soort Idols-achtige uitstraling
krijgen waarin enthousiasme, humor en de band tussen baas en dier een
grote rol spelen. Nu krijgen we natuurlijk vrij veel aanmeldingen van honden en katten, maar het lijkt me zo leuk om een rat te kunnen laten zien die bijvoorbeeld kan voetballen, iets kan apporteren of kan zwemmen.
Mijn vraag aan jullie is dan ook of jullie leden hebben die het leuk
zouden vinden om aan dit programma mee te werken.
De opnames van de preselectie vinden plaats op 1 februari as. in Tilburg.
De opnames zullen ongeveer een halve dag in beslag nemen. Mocht het dier
door de preselectie heenkomen, willen we baas en dier graag voor de
volgende ronde uitnodigen.
Mocht er iemand interesse hebben of meer informatie willen hebben dan
kunnen ze mailen naar:
huisdier@endemol.nl
Met vriendelijke groet,
Rianne Muller
Redacteur
0297blabla
06-20 blabla
Ik had The String Quartet Tribute to Muse - Time is Running Out gedraaid.quote:Op maandag 26 januari 2009 10:37 schreef Sersjee het volgende:
Was trouwens helemaal vergeten Roel te complimenteren met de TT van het vorige deel... Dus bij deze alsnog een welgemeend "chapeau, chapeau!"
Werk zequote:Op maandag 26 januari 2009 10:47 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
![]()
truste ik ga naar mn werk nu
![]()
The String Quartet Tribute's zijn best tof.quote:Op maandag 26 januari 2009 10:46 schreef on_air het volgende:
[..]
Ik had The String Quartet Tribute to Muse - Time is Running Out gedraaid.
dat zien we over 't hoofdquote:Op maandag 26 januari 2009 10:47 schreef drummerdude het volgende:
[..]
![]()
Jiiiiiiimboooow
![]()
![]()
(Iets te overdreven?)
koffiequote:
Natuurlijk, want ze moet gauw weer eens langs komen bij Ekstra Weekend. Een van de beste gasten ooitquote:Op maandag 26 januari 2009 11:19 schreef Ofyles2 het volgende:
En dan gaat Geer nog even een wit voetje halen bij Nikki alsof zijn leven ervan afhangt.
Nou geweldig, jongen.
˛
Nikki was super bij Ekstra Weekendquote:Op maandag 26 januari 2009 11:19 schreef Ofyles2 het volgende:
En dan gaat Geer nog even een wit voetje halen bij Nikki alsof zijn leven ervan afhangt.
Nou geweldig, jongen.
˛
Talloze!quote:Op maandag 26 januari 2009 11:33 schreef borisz het volgende:
Er zijn redenen waarom sommige platen niet meer gedraaid hoeven te worden.
avondquote:Op maandag 26 januari 2009 11:37 schreef themauster het volgende:
Goedemorgen![]()
Gisteravond bij mijn ouders geweest. mijn vader heeft mooie verhalen verteld over het 3fm van vroeger (Hilversum 3 en later de Veronica Vrijdag ) hij luistert nog steeds naar 3fm maar vond het vroeger beter.
Het latere werk was dan ook het beste!quote:Op maandag 26 januari 2009 11:37 schreef -Hans- het volgende:
Queen - I want it allop Veronica. Die plaat is zoooooooo vet !!
Persoonlijk ben ik meer van het oude Queen werk, maar het latere werk is ook prima te doenquote:Op maandag 26 januari 2009 11:39 schreef themauster het volgende:
Het latere werk was dan ook het beste!![]()
Het Miracle album en het Innuendo album zijn het beste werk wat Queen heeft afgeleverd!
Ik vind A Night At The Opera ook geweldig maar van de andere albums vind ik alleen de hits leuk dat heb ik bij the miracle en Innuendo albums niet daar vind ik elk nummer geweldigquote:Op maandag 26 januari 2009 11:40 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Persoonlijk ben ik meer van het oude Queen werk, maar het latere werk is ook prima te doen.
Kan hem geen ongelijk gevenquote:Op maandag 26 januari 2009 11:37 schreef themauster het volgende:
..............maar vond het vroeger beter.
Hmja. Kon zo snel geen alternatief vindenquote:Op maandag 26 januari 2009 11:50 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Deze heb je al te vaak gepost
A Night At The Opera. Geweldig album!quote:Op maandag 26 januari 2009 11:46 schreef themauster het volgende:
Ik vind A Night At The Opera ook geweldig maar van de andere albums vind ik alleen de hits leuk dat heb ik bij the miracle en Innuendo albums niet daar vind ik elk nummer geweldig
Ja, voordat ze kitch gingen maken kon ik er ook nog wel mee levenquote:Op maandag 26 januari 2009 11:40 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Persoonlijk ben ik meer van het oude Queen werk, maar het latere werk is ook prima te doen.
Pallet links aanleggenquote:Op maandag 26 januari 2009 11:51 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hmja. Kon zo snel geen alternatief vinden.
quote:Op maandag 26 januari 2009 11:51 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ja, voordat ze kitch gingen maken kon ik er ook nog wel mee leven.
Ik dacht precies t zelfde. En als t nou een lékker lichaam was, maar dit vormloze....quote:Op maandag 26 januari 2009 11:50 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Deze heb je al te vaak gepost
A simple prop to occupy my time.quote:Op maandag 26 januari 2009 12:05 schreef Jannekje7 het volgende:
This one goes out to the one I love...
Afgelopen.quote:Op maandag 26 januari 2009 12:09 schreef Susi het volgende:
TVP. Ik denk dat de tennis zodra wel afgelopen is.
quote:Op maandag 26 januari 2009 12:18 schreef Jannekje7 het volgende:
Nou, laat ik eens richting Tilburg gaan!
Bubye!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |