wat een hufter...quote:Op maandag 26 januari 2009 09:58 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ja dus
Hij wil ze ineens bijna niet meer zien
Ja, alleen ben ik zo'n vrouw die haar kinderen een stuk belangrijker vindt dan mijn ongemak met hemquote:Op maandag 26 januari 2009 10:00 schreef rival het volgende:
[..]
wat een hufter...
zij willen hem natuurlijk wel nog dolgraag zien?
anders kom je zo langzamerhand wel van je ex af toch....
Mooie billenquote:
uiteraard. maar als zij dezelfde gevoelens al kregen dan hoef je je er niet druk om te maken toch (met tegenzin naar pappa)quote:Op maandag 26 januari 2009 10:02 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, alleen ben ik zo'n vrouw die haar kinderen een stuk belangrijker vindt dan mijn ongemak met hem
Ze gaan niet graag, zal ook wel een reden zijn dat hij er vanaf wil, het is niet altijd leuk en gemakkelijk...quote:Op maandag 26 januari 2009 10:23 schreef rival het volgende:
[..]
uiteraard. maar als zij dezelfde gevoelens al kregen dan hoef je je er niet druk om te maken toch (met tegenzin naar pappa)
maarja, zo niet dan is dit weer een echte kutstreek van die gast.. hoe kan je nou uitleggen aan je kinderen, pappa wilt je niet meer zien
Ja oke, maar die adressen zijn bewust aan je gegeven - met een redenquote:Op maandag 26 januari 2009 00:32 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik weet heel veel adressen doordat ik die kaart maakte in het Tilburgtopic, kun je ook zo teruglezen.
quote:Op maandag 26 januari 2009 10:34 schreef ArTiC het volgende:
beuh...brak, ziek en dan zijn ze ook nog bezig met boormachines enzo hier
Hij zit gewoon jouw hele hele leven te verkloten. Wat een lul.quote:Op maandag 26 januari 2009 10:28 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat hij ze ipv vrijdag om 17.00 , voortaan op zaterdaag om 13.00 uur, heeft echt NIETS met zn werk te maken
Beterschapquote:Op maandag 26 januari 2009 10:34 schreef ArTiC het volgende:
beuh...brak, ziek en dan zijn ze ook nog bezig met boormachines enzo hier
quote:Op maandag 26 januari 2009 10:35 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Beterschap![]()
Ik voel mijzelf ook knap beroerd. Kiespijn. Vannacht nauwelijks geslapen.
Ik heb het al vaker gezegd maar wat een zwak excuus voor een man is jouw ex zeg. Om misselijk van te wordenquote:Op maandag 26 januari 2009 10:28 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ze gaan niet graag, zal ook wel een reden zijn dat hij er vanaf wil, het is niet altijd leuk en gemakkelijk...
Maar het is ook nog maar zo kort, het is gewoon voor alle partijen wennen nog. Kennlijk wil hij dat geen tijd geven.
Bovendien heeft hij mij ermee, is ook mooi meegenomen.
Hij heeft tegen hen gezegd dat het door zn werk is
Ik heb echt geen zin meer om alles wat krom is voor hem recht te lullen.
Dat hij ze ipv vrijdag om 17.00 , voortaan op zaterdaag om 13.00 uur, heeft echt NIETS met zn werk te maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |