Ja fijn is die hequote:Op woensdag 28 januari 2009 14:14 schreef Burdie het volgende:
De Aqua Lash mascara van Max Factor heb ik nu op gedaan, en ik ben erg onder de indruk. Ultra veel volume, geen klontje... fantastico!
En je vriend temt in die 2 uur een levende beer met zn blote handen? Puur voor het contrastquote:Op woensdag 28 januari 2009 13:29 schreef SHE het volgende:
Kudos voor sjipszak!!!
Gewoon ordinaire handschoentjes. Die stoffen/wollen die je voor 5 euro in de grabbelbak bij H&M kan vinden.
Ziet er dom uit, maar ik doe dat altijd tijdens mijn zondagse chick ritueel
De hele avond is gereserveerd voor die dingen die anders altijd blijven liggen:
- nagelriemen verzorgen met amandelolie
- voetjes puimstenen en insmeren en met sokken aan zacht laten worden
- handen scrubben en met vaseline en handschoentjes zacht laten worden
- gezicht stomen
- gezicht scrubben
- masker vor gezicht
- wenkbrauwen epileren
- nagels bijvijlen
- nagels en teentjes lakken
- benen epileren/foefje epileren
Ben ik 2 uur mee kwijt, maar ben ik wel een week weer helemaal cute
Als je daar elke week een vaste dag voor prikt, dan scheelt dat je elke dag weer een hoop tijd. En het is leuk!
Een vaste dag prikken is heel slim zeg! want het schiet er idd snel bij in!quote:Op woensdag 28 januari 2009 13:29 schreef SHE het volgende:
Kudos voor sjipszak!!!
Gewoon ordinaire handschoentjes. Die stoffen/wollen die je voor 5 euro in de grabbelbak bij H&M kan vinden.
Ziet er dom uit, maar ik doe dat altijd tijdens mijn zondagse chick ritueel
De hele avond is gereserveerd voor die dingen die anders altijd blijven liggen:
- nagelriemen verzorgen met amandelolie
- voetjes puimstenen en insmeren en met sokken aan zacht laten worden
- handen scrubben en met vaseline en handschoentjes zacht laten worden
- gezicht stomen
- gezicht scrubben
- masker vor gezicht
- wenkbrauwen epileren
- nagels bijvijlen
- nagels en teentjes lakken
- benen epileren/foefje epileren
Ben ik 2 uur mee kwijt, maar ben ik wel een week weer helemaal cute
Als je daar elke week een vaste dag voor prikt, dan scheelt dat je elke dag weer een hoop tijd. En het is leuk!
Stelletje tutdames hierquote:Op woensdag 28 januari 2009 16:04 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Een vaste dag prikken is heel slim zeg! want het schiet er idd snel bij in!
Ik doe mijn beauty rituelen meestal als fruitig van huis is![]()
Oh dan ben je nu lekker zacht!quote:Op woensdag 28 januari 2009 17:31 schreef Burdie het volgende:
[..]
Stelletje tutdames hier! Jullie hebben mij helemaal geïnspireerd tot een beauty-middagje
.
Ben net in bad geweest, hele reutemeteut geschoren, hele lijf gescrubd, alles ingesmeerd, voeten ingesmeerd met voetlotion, handen ingesmeerd met handcreme, nageltjes gelakt....
.
Goed idee om daar idd een vast moment voor te prikken. Ik ben deze week toch bezig met het opstellen van mijn weekschema, dus dat kan er vast wel in.
Je eerste foundation of al vaker gebruikt?quote:Op woensdag 28 januari 2009 16:21 schreef pumpkinsoup het volgende:
[ afbeelding ]
Gister gekocht, ben er tevreden over.
Heeft iemand trouwens de mascara oscillation van Lancome, die vibrerende? Ik vind hem wel fijn, maar ik vind dat die echt niet snel 'droogt' zeg maar, waardoor ik snel zwarte vlekken rondom mijn ogen krijg als ik 1 keertje knipperTerwijl ik dat met andere mascara's dan weer niet heb...
[ afbeelding ]
Voortaan wordt elk weekend een beauty-feestjequote:Op woensdag 28 januari 2009 17:42 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Oh dan ben je nu lekker zacht!
Ik baal er zo van dat ik dit huis geen bad heb![]()
Ik ben nu heel druk met schoolwerk, maar zodra het weekend is, komen bij ook de tutspulletjes te voorschijn.
Heb er nu al zin in
Ik moet dat eerst lerenquote:Op woensdag 28 januari 2009 @ 18:07 schreef Assiej het volgende:
@ Burdie, Lekkere aankoopjes! ziet er erg mooi uit allemaal
Hoop dat de mascara je bevalt! ( bij mij toen wel, 2/3 jr terug? )
Een oog!!!Lovely
@ She,Volgens mij kunnen wij ons samen met chick dag vermaken
(met mede fokkers)
Ik vraag mijn vriendinnen altijd om een filmpje te gaan huren en dan maskers etc.
maar daar hebben ze dan weer geen zin in...
@ MissBliss, wederom, weer prachtige kijkers op het topic hier!
En je lijn is aardig gelukt !
Jullie hebben allemaal ontzettende mooie kijkers!
Jammer dat jullie de meeste dingen houden bij mascara terwijl er veel meer mee gedaan kan worden
je ogen opener laten lijken etc. én! het doet echt de finishing touch!! Really, trust me!
Nee ik gebruikte eerst een andere foundation, vraag me niet welke :/ en ik had laatst een tester gekregen van Chanel, en ik vond hem wel fijn, dus vandaar dat ik nu deze gekocht heb. En de verkoopster heeft de kleur bepaald, ze heeft het ook op m'n gezicht opgebracht.quote:Op woensdag 28 januari 2009 18:09 schreef Assiej het volgende:
[..]
Je eerste foundation of al vaker gebruikt?
En zelf je kleur bepaald of een visagist/verkoopster?
Ik heb hetzelfde, ik moet veel oefenen en uitproberen wat mooi staat.quote:Op woensdag 28 januari 2009 18:07 schreef Assiej het volgende:
@ Burdie, Lekkere aankoopjes! ziet er erg mooi uit allemaal
Hoop dat de mascara je bevalt! ( bij mij toen wel, 2/3 jr terug? )
Een oog!!!Lovely
@ She,Volgens mij kunnen wij ons samen met chick dag vermaken
(met mede fokkers)
Ik vraag mijn vriendinnen altijd om een filmpje te gaan huren en dan maskers etc.
maar daar hebben ze dan weer geen zin in...
@ MissBliss, wederom, weer prachtige kijkers op het topic hier!
En je lijn is aardig gelukt !
Jullie hebben allemaal ontzettende mooie kijkers!
Jammer dat jullie de meeste dingen houden bij mascara terwijl er veel meer mee gedaan kan worden
je ogen opener laten lijken etc. én! het doet echt de finishing touch!! Really, trust me!
Hmm kan ik proberen. De pech is met te veel lagen worden mijn lange stugge wimpers zwaar en zakken ze weer als rolluiken voor de ogen.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:25 schreef Assiej het volgende:
[..]
Ah vandaar!
Er bestaan ook primers ( witte mascara's ) die je eerst op doet en dan de zwarte
werkt ook als voorbasis dus en blijft ook goed zitten als je je wimpers bv. gekruld hebt!
Is het heel erg als ik gewoon etos eigen merk zeg?quote:Op woensdag 28 januari 2009 19:26 schreef Chanty87 het volgende:
Weet er iemand trouwens een goede (vloeibare) concealer voor de evil donkere kringen?
Jewel maar dan alleen met de make-up, die moet ik meestal opmaken enzoquote:Op woensdag 28 januari 2009 18:10 schreef ChipsZak. het volgende:
Astrid, je vriendinnen zijn geen tutters,?
Durf je een voor en na foto te doen?quote:Op woensdag 28 januari 2009 18:47 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Nee ik gebruikte eerst een andere foundation, vraag me niet welke :/ en ik had laatst een tester gekregen van Chanel, en ik vond hem wel fijn, dus vandaar dat ik nu deze gekocht heb. En de verkoopster heeft de kleur bepaald, ze heeft het ook op m'n gezicht opgebracht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |