I know her, she's soo awesome!quote:
Ik kwam het plaatje tegen op internet, en was heel benieuwd wat jullie er van vinden. Ik weet namelijk nog dat ik aantal jaar geleden regelmatig mijn haren verfde met een kleurspoeling. Als tip werd er door de kapper gegeven om vaseline rond de haar lijn te smeren zodat je de verf die daar terecht kwam makkelijk kon verwijderen. (je kent t wel eerste 3 dagen na je spoeling liep je met een gekleurd voorhoofd)quote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:12 schreef Assiej het volgende:
Vasaline is een wonderproduct voor alles zegt men, je kunt het zo gek maar niet bedenken
Er was ook een tip van iemand die zei dat je vasaline een week lang op je wimeprs moet doen
voor het slapen gaan en dat ze dan dikker worden
of het waar is weet ik niet want als je het product op je huid/gezicht smeert is het weer mega slecht
zijn resten van aardolie dus raken je porien verstopt etc.
Why?!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:49 schreef SHE het volgende:
[..]
Elke dag!
En voor het slapen gaan smeer ik ze nog eens in; net als mijn brows
Heb jij eigenlijk al eens een topic gemaakt met al je beauty rituelen? Dat lijkt mij hartstikke leuk om te lezenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:49 schreef SHE het volgende:
Elke dag!
En voor het slapen gaan smeer ik ze nog eens in; net als mijn brows
Dan heb ik een heel subforum nodigquote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:52 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Heb jij eigenlijk al eens een topic gemaakt met al je beauty rituelen? Dat lijkt mij hartstikke leuk om te lezen
Oh come on!!! Deel je wijsheid!! Anders doe je één advies per dag ofzoquote:
Het zou wel leuk zijn, idd.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:57 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Oh come on!!! Deel je wijsheid!! Anders doe je één advies per dag ofzohoe moeten we anders weten dat we met maskers moeten slapen, waar we vaseline op moeten smeren en hoe je de marilyn moet doen
Ik smeer het op m'n lippen, en op wondjesquote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:57 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb echt nog NOOIT vaseline gebruikt![]()
Het zou nog werken ookquote:
Ik ben wel een beetje een betweter he?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:29 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Het zou nog werken ookSHE's opvoedadvies, SHE's culinaire hoogstandjes, SHE's verzorging en afslanktips, SHE's dieren wist-u-dat
Werken spulletjes zoals purol ook?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:54 schreef SHE het volgende:
allereerst, omdat vaseline een wondermiddel is. Elke vrouw moet een pot vaseline in huis hebben. Voor de huid op je ellebogen, voor je muil in de winter en om je wimpers en wenkbrauwen te verzorgen.
de in vaseline aanwezige petroleum zorgt ervoor dat je wenkbrauwen en wimpers niet uitvallen en mooi vol blijven.
Voor make up aanbregen zorgt voor een stevige fixatie, naar bed gaan met vaseline zorgt voor behoud en groei.
Dat een een dieet met heul veel proteine maakt je een Godess met mooie wimpers, mooi dik haar, mooie nagels en een mooie huid![]()
Vaseline
Het SHE-subforum: SHE knows bestquote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:33 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik ben wel een beetje een betweter he?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |