Ooh,quote:Op donderdag 29 januari 2009 19:29 schreef Assiej het volgende:
[..]
Yea maar als ik daar binnen kom doden ze mij al met hun ogen...
zit er een in enschede.. ken de winkel wel maar nog nooit geweest
Ik zal eens gaan eh gokje wagen om te kijken
Die uv pencils zijn leuk!quote:Op donderdag 29 januari 2009 19:19 schreef ChipsZak. het volgende:
Hebben
En deze
Oh en
Al is die laatste hier ook wel gewoon makkelijk te krijgen.
En ik wil nog veel meer, maargoed.
Oja tuurlijk !quote:Op donderdag 29 januari 2009 19:32 schreef Loqi het volgende:
[..]
Die uv pencils zijn leuk!![]()
Hier hebben ze ook Stargazer make-upAttitude Holland
quote:Op donderdag 29 januari 2009 19:32 schreef Loqi het volgende:
[..]
Die uv pencils zijn leuk!![]()
Hier hebben ze ook Stargazer make-upAttitude Holland
Die paarse lijkt me echt super mooi!quote:Op donderdag 29 januari 2009 19:47 schreef Assiej het volgende:
[..]Thanks!
Ik vind die "Eye dust's" erg nice
Same herequote:Op donderdag 29 januari 2009 19:58 schreef Loqi het volgende:
Ik doe het na m'n lenzen. Anders veegt alles uit doordat ik in m'n oog zit te pielen en door het lopen van de vloeistof en oogvocht
Soms ervoor, soms erna. Het maakt niet uit, ik raak toch niets aan.quote:Op donderdag 29 januari 2009 19:55 schreef -ladybird- het volgende:
Hey goed topic dit!! Probeer vaak op internet tips te zoeken maar wilde nooit echt lukken, zal wel weer niet goed zoeken.. Voor de mensen met contactlenzen, doen jullie make up op voor of na je je lenzen hebt ingedaan?
quote:Heeft iemand ook nog een goeie tip om je make up een beetje leuk op te bergen? Zeg maar dat je wel een goed overzicht hebt maar niet alles als een rommeltje op je badkamerpplankje ligt
Share it with usquote:Op donderdag 29 januari 2009 19:52 schreef Loqi het volgende:
[..]
Die paarse lijkt me echt super mooi!
Maar ik ben door dit topic een beetje ehm...mezelf te buiten aan het gaan![]()
Zoveel make-up ik namelijk nooiten ik heb nu in een paar dagen al een aantal dingen gekocht.
Een leuk mandje van de hema?quote:Op donderdag 29 januari 2009 20:15 schreef Spees_Eend het volgende:
Op aanraden van deopticien altijd eerst lenzen en dan make up, zodat er geen mascara of oogschaduwpoeder in je oog komt. Als ik het ooit andersom doe krijg ik ook altijd precies een klodder (nou ja klodder in werkelijkheid is het een halve mm maar voor je pupil lijkt het groot) voor mn oog op mn lens.
En omdat iedereen over mijn vraag had heen gelezennog een keer:
[..]
Deze heb ik voor al mijn pilletjes en zalfjes:quote:Op donderdag 29 januari 2009 20:15 schreef Spees_Eend het volgende:
Op aanraden van deopticien altijd eerst lenzen en dan make up, zodat er geen mascara of oogschaduwpoeder in je oog komt. Als ik het ooit andersom doe krijg ik ook altijd precies een klodder (nou ja klodder in werkelijkheid is het een halve mm maar voor je pupil lijkt het groot) voor mn oog op mn lens.
En omdat iedereen over mijn vraag had heen gelezennog een keer:
[..]
quote:Op donderdag 29 januari 2009 20:16 schreef Assiej het volgende:
[..]
Share it with usik ben benieuwd naar die paar dingetjes
Fotooo!![]()
Haha die hotpink is ook leuk (maar dan wel in combo met ietszodat het niet té word )
Ik hou meer van combo's met meerdere kleurenquote:Op donderdag 29 januari 2009 20:22 schreef Loqi het volgende:
[..]
't meeste was gewoon etosspul. En die concealer die XcUZ_Me aanraadde voor een lichte huid
Misschien als ik tijd heb dat ik morgen probeer een fototje te maken.
Ik heb trouwens ook zo een felle roze, maar die gebruik ik gewoon alleenlekker fel bij een heel erg fel roze topje, heel erg té
Ik heb alles in een ladekastje zoals deze ongeveer:quote:Op donderdag 29 januari 2009 20:31 schreef Spees_Eend het volgende:
Thanx voor de tips maar ik bedoel meer iets waarin je je make-up ook echt overzichtelijk ziet, en dus niet diep hoeft te grabbelen naar alles...
Die Fat Balmquote:Op donderdag 29 januari 2009 22:45 schreef shiNinG_staR het volgende:
Even met mijn nieuwe toekomstige aanwinsten pimpen:
via eyeko.com
[ afbeelding ]
Fat Balm (voor lippen en wangen) in minty
[ afbeelding ]
3 in 1 cream: moisturizer, highlighter & eye creme
via boozyshop.nl
[ afbeelding ]
NYX lipstick
[ afbeelding ]
NYX liquid eyeliner
geïnspireerd door misslipgloss.nl inderdaad ja
Morgen duik ik nog even het Kruidvat in om een lipgloss te scoren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |