Vragen ja.quote:Op maandag 26 januari 2009 03:26 schreef Morwen het volgende:
Vraag het de dame in kwestie of denk je dat vrouwen allemaal hetzelfde willen
Daarom moet je het vragen heh, licht, wie weet zegt ze wel iets terug. En dan kan jij weer wat zeggen, voor je het weet heb je een........een gesprekquote:Op maandag 26 januari 2009 03:28 schreef Specularium het volgende:
[..]
Vragen ja.![]()
Vrouwen weten nieteens wat ze zelf graag willen.
Alsof TS daarop zit te wachten, die wil gewoon iets kopen voor dr om daarna hard te palen.quote:Op maandag 26 januari 2009 03:31 schreef Morwen het volgende:
[..]
Daarom moet je het vragen heh, licht, wie weet zegt ze wel iets terug. En dan kan jij weer wat zeggen, voor je het weet heb je een........een gesprek
Hoe oud is ze, wat voor type is het? Zijn jullie al seksueel actief?quote:Op maandag 26 januari 2009 03:40 schreef Weeetikveel... het volgende:
Alles goed en wel.. maar ik vroeg het heel eerlijk gezegt aan de dames, en het gaat om een specifiek bestaand meisje hoor![]()
haha
Oh... Nogmaals het draait hier niet om mij en me vriendin maar om in z'n algemeenheid.. wat is dit voor BLO-school meeting hier..quote:Op maandag 26 januari 2009 04:35 schreef Becel het volgende:
Slaat nergens op : Wat wil "een meisje" dat "een jongen" voor haar doet?
Zit je nog in de pubertijd ofzo?
Serieus . Mensen verschillen weet je wel ! Wat jouw chick geweldig vindt (breezers drinken waarschijnlijk ) hoef ik niet mee aan te komen kakken. Is je vriendin een durfal( ga samen parachute springen)? Is het een romanticus (dan zie boven die rozenblaadjes etc)
Houdt ze van lachen ? Neem dr meer naar een nieuwe show van Najib etc . Alleen jij kunt beoordelen wat ze wel/niet waardeert lijkt me.
Of niet?
Dus jij bent het niet met me eens dat hetgeen je partner zou waarderen afhankelijk is van de persoonlijkheid en het karakter van diezelfde partnerquote:
Parachute springen, rozenblaadjes en Najib. Dat is niet serieus. Verder wel eens.quote:Op maandag 26 januari 2009 04:55 schreef Becel het volgende:
[..]
Dus jij bent het niet met me eens dat hetgeen je partner zou waarderen afhankelijk is van de persoonlijkheid en het karakter van diezelfde partner
Ok.. laatste keer dat ik het zeg... het gaat niet om een specifiek meisje.. ik zat me gewoon te vervelen en vroeg me af wat meisjes nou echt leuk vinden bij een jongen, en het was eigenlijk gericht aan het vrouwelijk geslacht en niet aan becel en weet ik veel wie die denkt ook maar een beetje verstand van vrouwen te hebbenquote:Op maandag 26 januari 2009 05:00 schreef MLI het volgende:
[..]
Parachute springen, rozenblaadjes en Najib. Dat is niet serieus. Verder wel eens.
Dan moet TS maar eens vertellen om wat voor meisje dit gaat, maar goed, dat vroeg ik in post nummer 4 of 5 al.
misschien helpt het als de vraag anders gesteld wordt:quote:Op maandag 26 januari 2009 05:18 schreef Weeetikveel... het volgende:
[..]
Ok.. laatste keer dat ik het zeg... het gaat niet om een specifiek meisje.. ik zat me gewoon te vervelen en vroeg me af wat meisjes nou echt leuk vinden bij een jongen, en het was eigenlijk gericht aan het vrouwelijk geslacht en niet aan becel en weet ik veel wie die denkt ook maar een beetje verstand van vrouwen te hebben
Geen specifiek of bestaand meisje.. niemand snapt het ook he..quote:Op maandag 26 januari 2009 08:28 schreef MadMarine het volgende:
[..]
misschien helpt het als de vraag anders gesteld wordt:
om wat voor soort meisjes gaat het hier nou precies?
doe eens een profielschets. hoe zien ze er uit? hoe oud zijn ze ongeveer? wat doen ze in het dagelijks leven? in welke uithoek van het land wonen ze?
maar als overjarige -nofi- huismoeders op fok je doelgroep is, mij best...![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |