Die laatste foto is wel echt:quote:Op maandag 26 januari 2009 10:48 schreef Florian_ het volgende:
Die eerste foto is echt mooi trouwens. Welk meisje laat zich nou zo met haar moeder op de foto zetten en gooit het vervolgens op internet?!
quote:Op maandag 26 januari 2009 10:50 schreef jitzzzze het volgende:
Oh ja, BT/allure/Krentenbol* als ik jou kut lik dat ruik ik je kont niet.
(* doorhalen wat niet van toepassing is)
WTFquote:Op maandag 26 januari 2009 10:53 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Trouwens, zijn jullie het er nou al een keer eens met het feit dat oorsmeer naar kutvocht ruikt?
Jou kut likken? Hoe kun je iemand kut likken... oh wacht, jouW kut likken.quote:Op maandag 26 januari 2009 10:50 schreef jitzzzze het volgende:
Oh ja, BT/allure/Krentenbol* als ik jou kut lik dan ruik ik je kont niet.
(* doorhalen wat niet van toepassing is)
Het is maandag, mierenneukertquote:Op maandag 26 januari 2009 10:56 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Jou kut likken? Hoe kun je iemand kut likken... oh wacht, jouW kut likken.
Dat boeit niet, ook op maandag hoor je scherp te zijn.quote:
Nou, vandaag niet. Val in slaapquote:Op maandag 26 januari 2009 11:00 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat boeit niet, ook op maandag hoor je scherp te zijn.
quote:Doe maar moeite. Scheelt me een hoop 'Je bent mooi, ik wil je neuken' reacties
En wie ben jij nou weer? Bemoeialquote:Op maandag 26 januari 2009 11:03 schreef Cybey het volgende:
[..]
Het is niet zo dat grammatica op maandagen niet geldt ofzo
Leer es kaartlezenquote:Op maandag 26 januari 2009 11:04 schreef Florian_ het volgende:
Mijn navigatieding moet echt een pijnlijke dood sterven
Ik heb via allemaal binnendoorroutes 3 uur gedaan over een tocht die eigenlijk maar 1 uur zou moeten duren
Ik ken hem ook nietquote:Op maandag 26 januari 2009 11:04 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
En wie ben jij nou weer? Bemoeial
Er zijn sowieso een hoop kudtusers binnengedrongen zonder zich voor te stellen hierquote:Op maandag 26 januari 2009 11:04 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
En wie ben jij nou weer? Bemoeial
Wellesquote:Op maandag 26 januari 2009 11:05 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Jij hebt je rijbewijs nog niet eens snotneus, niet zo stoer
Exactly my pointquote:Op maandag 26 januari 2009 11:06 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Er zijn sowieso een hoop kudtusers binnengedrongen zonder zich voor te stellen hier
Ik voorzie een PM actie van de SC!quote:Op maandag 26 januari 2009 11:03 schreef Juicyhil het volgende:
Ik moest stiekem om dit FoBo lachen : http://fotoboek.fok.nl/user/228417
[..]
Laten we haar onder gaan spammenquote:Op maandag 26 januari 2009 11:08 schreef padlarf het volgende:
[..]
Ik voorzie een PM actie van de SC!![]()
Remlof reactie in 1, 2, ....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |