quote:Op maandag 26 januari 2009 13:30 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Valt onder dienstverlening, toch?
Waar!quote:
Stond dat niet in jouw functieomschrijving dan?quote:Op maandag 26 januari 2009 13:21 schreef Pien85 het volgende:
Lol in de krant hier in Amstelveen vandaag:
Advertenties.
Onder winkelpersoneel aangeboden':
Alleenst. 36jr bijstandsmoeder is gek op SEX en wil bijverdienen!
Amateurmeid bied zich aan ben Lief, sexy en heb cup DD
En zo gaat het nog even door... Is dat tegenwoordig winkelpersoneel? Of is er een foutje gemaakt?
Hier tegenover mequote:
Leg hem uit hoe veel het kost om werknemers in Nederland te laten overwerken en hij rent gillend naar huis.quote:Op maandag 26 januari 2009 13:41 schreef Aarti het volgende:
[..]
Hier tegenover me
Heb een amerikaanse manager deze twee weken, die meteen over dagen van 16 uur praat. Probeer hem nu uit te leggen dat we in Nederland niet op zaterdag werkengrapjas
Niet dat ik weet neequote:Op maandag 26 januari 2009 13:41 schreef DaMart het volgende:
[..]
Stond dat niet in jouw functieomschrijving dan?
alles wordt gefactureerd naar de klant, dus dat kan hem helaas niet zoveel schelenquote:Op maandag 26 januari 2009 13:47 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Leg hem uit hoe veel het kost om werknemers in Nederland te laten overwerken en hij rent gillend naar huis.
Overigens schijnen Amerikanen helemaal niet zo productief te zijn. Tussen het e-mailen met hun moeder, regelen van de kinderoppas, het sturen van hun secretaresse naar de stomerij door werken ze ws nog minder dan de gemiddelde Nederlander in 36 uur/week.quote:Op maandag 26 januari 2009 13:41 schreef Aarti het volgende:
[..]
Hier tegenover me
Heb een amerikaanse manager deze twee weken, die meteen over dagen van 16 uur praat. Probeer hem nu uit te leggen dat we in Nederland niet op zaterdag werkengrapjas
ja klopt, dat gaf hij zelf ook al aan. dat hij onze review van vorig kwartaal had gezien en het hem was opgevallen hoeveel we hebben gedaan in 2 weken.quote:Op maandag 26 januari 2009 13:49 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Overigens schijnen Amerikanen helemaal niet zo productief te zijn. Tussen het e-mailen met hun moeder, regelen van de kinderoppas, het sturen van hun secretaresse naar de stomerij door werken ze ws nog minder dan de gemiddelde Nederlander in 36 uur/week.
Ik kan ook wel manager wordenquote:Op maandag 26 januari 2009 13:55 schreef Aarti het volgende:
[..]
ja klopt, dat gaf hij zelf ook al aan. dat hij onze review van vorig kwartaal had gezien en het hem was opgevallen hoeveel we hebben gedaan in 2 weken.
Ook nu, zit ie al een hele ochtend op wat lawyer letters te prutsen, die wij hier in een kwartiertje maken.
wordt een aparte week
ja, doen! dan hoef ik tenminste niet zo veel te werkenquote:Op maandag 26 januari 2009 13:58 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik kan ook wel manager worden
Of juist welquote:Op maandag 26 januari 2009 13:58 schreef Aarti het volgende:
[..]
ja, doen! dan hoef ik tenminste niet zo veel te werken
zeg, ik heb wel wat beters te doen dan secretaresse spelenquote:Op maandag 26 januari 2009 14:01 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Of juist welIk heb dan natuurlijk een privé secretaresse nodig
En bedanktquote:Op maandag 26 januari 2009 14:10 schreef Aarti het volgende:
[..]
zeg, ik heb wel wat beters te doen dan secretaresse spelen
omdat ik een ander beroep heb, bedoel ikquote:
jajaquote:Op maandag 26 januari 2009 14:28 schreef Aarti het volgende:
[..]
omdat ik een ander beroep heb, bedoel ik
no offence!
succesquote:Op maandag 26 januari 2009 14:28 schreef Muck het volgende:
zoooo, uitgetoetst voor vandaag...