abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 26 januari 2009 @ 17:48:03 #226
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_65426915
Ik zit nog steeds in Utrecht whoo ETD is 18.30 en dan in de avondspits.

Maar ik ben wel productief want ik heb weer een hoofdstuk samengevat
En vanavond ga ik lekker een aflevering van Supernatural kijken terwijl ik op de loopband sta.
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
pi_65427146
Niet zo'n net lijstje vandaag .

O: brinta met banaan
T: half puntje cheesecake (witte chocola en frambozen )
L: 1 boterham met kipfilet en augurk
T: half puntje cheesecake
D: kip met broccoli en beetje salade
pi_65427745
Mijn lijstje netjes gevolgd. Tot...

Kip Korma ala Syrena
Stukjes quorn klein snijden en bakken. Gekookte wortel & bloemkool erbij. Pot Korma openmaken, erbij kieperen.
Kokosmelk uit de koelkast halen. Aan ruiken. Aan proeven. Flinke klets erbij doen. Roeren. Proeven...

GATVERDAMME. Kokosroom toch bedorven Vriend laten proeven. Die kokhalzend boven de gootsteen
WAT NU WAT NU? *dramatisch een rondje rennen*

Vriend: Spoel het af onder de kraan!
Ik: Hehehe. Ja hoor.

*nog een rondje rennen* Toch maar proberen. Het lukt! Maar ja, geen saus. Computer aan, Googlen op Kip Korma. 50 recepten lezen. PC uitzetten, de ingredienten op de pot lezen. Hm.

Sloot kokosmelk uit het nog onaangebroken flesje
Tomatenpuree
Van alle kruiden die ook maar een beetje exotisch klinken iets erbij flikkeren.
Kaneel uit je handen laten vallen

Om een lang verhaal te besluiten, het is best redelijk saus geworden Ik had alleen geen kurkuma en volgens mij moet dat er toch echt in voor DE smaak. Dus die potten hoef ik niet meer te kopen
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 26 januari 2009 @ 18:18:07 #229
163650 Greys
pi_65427800
Vikje d'r operatie overmorgen al? Wauw wat snel!

Even verder bijlezen!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_65427839
Ik kon niet meer rechtop lopen van de buikpijn . Of de suikervrije dropjes, of de tonijn uit blik is heeel slecht gevallen. Wat een pijn. Zelfs mijn pillen helpen niet. Ik twijfel of de tonijn misschien over datum was ofzo, hij lag al wel langer in de kast (uit blik).

En de docent van het vragenuur is niet op komen dagen, dus ben ik voor niets op en neer naar Amsterdam gereisd . Mét die vreselijke buikpijn dus. Even kijken waar ik kan klagen, ik had echt vragen over de stof.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 26 januari 2009 @ 18:19:28 #231
163650 Greys
pi_65427848
Ja fijn Shining, nu moet ik morgenmiddag ook een cheesecake bakken met witte chocolade
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 26 januari 2009 @ 18:20:37 #232
163650 Greys
pi_65427884
Nou Chico, daar zou ik zéker even mijn beklag over doen ja!

Wat betreft tonijn in blik: dat is echt jaren goed! Op mijn blikjes tonijn staat 2012 geloof ik.
Sterkte met je buikpijn!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 26 januari 2009 @ 18:21:55 #233
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_65427918
Syrena Mooi stressballenverhaal

Aawww chico! *aait buik* Da's mooi kut Allemaal dingen die fout gaan Nou moet je weer snel goed karma krijgen anders word ik boos op de karma-gods! *mwah*
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_65427947
Buikpijn gaat op dit moment weer prima, zit dubbelgeklapt op mn stoeltje. En heb even geslapen. En nog een ibu genomen (zonder water, want dat had ik niet mee). Maar baalde toen wel dubbel ja. En mijn goede karma gebruik ik wel voor vrijdag, wanneer het tentamens is .
pi_65427959
quote:
Op maandag 26 januari 2009 18:19 schreef Chicolate het volgende:
Ik kon niet meer rechtop lopen van de buikpijn . Of de suikervrije dropjes, of de tonijn uit blik is heeel slecht gevallen. Wat een pijn. Zelfs mijn pillen helpen niet. Ik twijfel of de tonijn misschien over datum was ofzo, hij lag al wel langer in de kast (uit blik).

En de docent van het vragenuur is niet op komen dagen, dus ben ik voor niets op en neer naar Amsterdam gereisd . Mét die vreselijke buikpijn dus. Even kijken waar ik kan klagen, ik had echt vragen over de stof.
Suikervrije dropjes, op zeker de boosdoener. Ik heb ingewanden van staal, maar als ik meer dan 4 van die dropjes eet heb ik ook buikkrampen, niet normaal. Dus jij met je toch al gevoelige stelsel: nooit meer eten!!
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 26 januari 2009 @ 18:27:42 #236
163650 Greys
pi_65428077
Hey Co, dronken droppie!
Ben je er al uit wat je vanavond gaat eten?

Het wordt hier een slechte avond qua eten, maar overdag heb ik het supernetjes gehouden.
Vanavond neem ik 2 puntjes pizza (en Heer G de rest van de pizza) en als voorafje een beetje rivierkreeftjesvlees met citroensap en peper en we hebben een focaccia broodje met aioli
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 26 januari 2009 @ 18:29:34 #237
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_65428131
aioli.... heeeeeeeerlijk

ik heb net mijn eten op was lekker,
nu nog ff een half uurtje relaxen en dan lekker richting sporthal

is jullie gewicht in kg ook in verhouding met taille in cm?? gewoon nieuwsgierigheid hoor....
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  maandag 26 januari 2009 @ 18:31:09 #238
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_65428172
El lijstio!

O/L: volkorenbroodjes (2 sneetjes) tot tosti gemaakt
T: Knackebrotje met pindakaasj
T2: plakje ontbijtkoek met butter
T3: twee pepermuntjes (Wilhelmina )
D: kipfilet en spruitjes
pi_65428173
Ik heb net vier gewone dropjes op. Herrlich
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_65428199
Zo, ik heb een waslijst aan eten opgegeten vandaag als ik het met jullie vergelijk
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_65428214
quote:
Op maandag 26 januari 2009 18:23 schreef conleche het volgende:

[..]

Suikervrije dropjes, op zeker de boosdoener. Ik heb ingewanden van staal, maar als ik meer dan 4 van die dropjes eet heb ik ook buikkrampen, niet normaal. Dus jij met je toch al gevoelige stelsel: nooit meer eten!!
Ze zijn wel lekker . Maar laat het nu voorlopig wel uit mn hoofd ja . Ik heb altijd last van suikervrij snoep, beetje borrelen enzo, maar dit nog nooit.
pi_65428251
quote:
Op maandag 26 januari 2009 18:32 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Ze zijn wel lekker . Maar laat het nu voorlopig wel uit mn hoofd ja . Ik heb altijd last van suikervrij snoep, beetje borrelen enzo, maar dit nog nooit.
Waarom neem je niet gewone dropjes? Als je die met mate eet scheelt dat volgensmij helemaal niet zoveel met suikervrije dropjes.
pi_65428257
quote:
Op maandag 26 januari 2009 18:27 schreef Greys het volgende:
Hey Co, dronken droppie!
Ben je er al uit wat je vanavond gaat eten?

Het wordt hier een slechte avond qua eten, maar overdag heb ik het supernetjes gehouden.
Vanavond neem ik 2 puntjes pizza (en Heer G de rest van de pizza) en als voorafje een beetje rivierkreeftjesvlees met citroensap en peper en we hebben een focaccia broodje met aioli
Nee, ik ben niet dronken. Das het mooie. Van éen wodkaatje krijg je alleen een roesje. Van een half uurtje. Lekker even zitten met een muziekje. De kunst is dan om er niet nog een te nemen. Want dan word je wel dronken. Just the one.

Eten nog geen idee. Kliekjes denk ik.....
  maandag 26 januari 2009 @ 18:33:54 #244
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_65428278
Owja, mijn eetlijstje is wazig, zoals meestal op dagen dat ik druk aan het essay-schrijven ben. Ik vergeet dan de tijd omdat ik bezig ben en merk pas dat ik weer moet eten als mijn buik ineens grommend en grauwend in opstand komt
Vandaag viel het dan nog best mee!
  maandag 26 januari 2009 @ 18:34:16 #245
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_65428293
Bij Chivo hebben we een nieuwe methodiek ontwikkeld die zich concentreert op het gevaarlijke visceraal vet. De formule is als volgt:

Formule
taille omtrek (cm)
-------------------------------- = %
lengte (cm)

Voorbeeld
75 cm
------------------------------ = 44%
170 cm

De volgende waarde zijn van toepassing:

Mannen Vrouwen Indicator
Kleiner dan 47% Kleiner dan 46% Vitaal gewicht
Tussen 47 en 55% Tussen 46 en 54% Mogelijk overgewicht
55% of meer 54% of meer Mogelijk vetzucht

De Chivo taille-lengte verhouding is getoetst aan de hand van de BMI (wereldwijd geaccepteerd), maar is minder gevoelig voor uitzonderingen. Op dit moment is er nog geen ondergewicht percentage vastgesteld.
pi_65428341
quote:
Op maandag 26 januari 2009 18:16 schreef Syrena het volgende:
Mijn lijstje netjes gevolgd. Tot...

Kip Korma ala Syrena
Stukjes quorn klein snijden en bakken. Gekookte wortel & bloemkool erbij. Pot Korma openmaken, erbij kieperen.
Kokosmelk uit de koelkast halen. Aan ruiken. Aan proeven. Flinke klets erbij doen. Roeren. Proeven...

GATVERDAMME. Kokosroom toch bedorven Vriend laten proeven. Die kokhalzend boven de gootsteen
WAT NU WAT NU? *dramatisch een rondje rennen*

Vriend: Spoel het af onder de kraan!
Ik: Hehehe. Ja hoor.

*nog een rondje rennen* Toch maar proberen. Het lukt! Maar ja, geen saus. Computer aan, Googlen op Kip Korma. 50 recepten lezen. PC uitzetten, de ingredienten op de pot lezen. Hm.

Sloot kokosmelk uit het nog onaangebroken flesje
Tomatenpuree
Van alle kruiden die ook maar een beetje exotisch klinken iets erbij flikkeren.
Kaneel uit je handen laten vallen

Om een lang verhaal te besluiten, het is best redelijk saus geworden Ik had alleen geen kurkuma en volgens mij moet dat er toch echt in voor DE smaak. Dus die potten hoef ik niet meer te kopen
Psst je mist de kip bij de kip korma
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_65428391
quote:
Op maandag 26 januari 2009 18:19 schreef Greys het volgende:
Ja fijn Shining, nu moet ik morgenmiddag ook een cheesecake bakken met witte chocolade
De helft is nog over, je mag hem komen ophalen !
pi_65428402
O twee crackers
L vier boterhammen met filet americain en pindakaas
T appel
D Snijbonen en gehaktschnitzel
T handje nootjes
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
  maandag 26 januari 2009 @ 18:38:23 #249
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_65428437
quote:
Op maandag 26 januari 2009 18:37 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
O twee crackers
L vier boterhammen met filet americain en pindakaas
T appel
D Snijbonen en gehaktschnitzel
T handje nootjes
haha ik hoop niet dat je de filet americain EN de pindakaas tegelijk op de boterham hebt gedaan???
pi_65428446
quote:
Op maandag 26 januari 2009 18:34 schreef Beessie-Jen het volgende:

De Chivo taille-lengte verhouding is getoetst aan de hand van de BMI (wereldwijd geaccepteerd), maar is minder gevoelig voor uitzonderingen. Op dit moment is er nog geen ondergewicht percentage vastgesteld.
40% hier
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')