Suikervrije dropjes, op zeker de boosdoener. Ik heb ingewanden van staal, maar als ik meer dan 4 van die dropjes eet heb ik ook buikkrampen, niet normaal. Dus jij met je toch al gevoelige stelsel: nooit meer eten!!quote:Op maandag 26 januari 2009 18:19 schreef Chicolate het volgende:
Ik kon niet meer rechtop lopen van de buikpijn. Of de suikervrije dropjes, of de tonijn uit blik is heeel slecht gevallen. Wat een pijn. Zelfs mijn pillen helpen niet. Ik twijfel of de tonijn misschien over datum was ofzo, hij lag al wel langer in de kast (uit blik).
En de docent van het vragenuur is niet op komen dagen, dus ben ik voor niets op en neer naar Amsterdam gereisd. Mét die vreselijke buikpijn dus. Even kijken waar ik kan klagen, ik had echt vragen over de stof.
Ze zijn wel lekkerquote:Op maandag 26 januari 2009 18:23 schreef conleche het volgende:
[..]
Suikervrije dropjes, op zeker de boosdoener. Ik heb ingewanden van staal, maar als ik meer dan 4 van die dropjes eet heb ik ook buikkrampen, niet normaal. Dus jij met je toch al gevoelige stelsel: nooit meer eten!!
Waarom neem je niet gewone dropjes? Als je die met mate eet scheelt dat volgensmij helemaal niet zoveel met suikervrije dropjes.quote:Op maandag 26 januari 2009 18:32 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ze zijn wel lekker. Maar laat het nu voorlopig wel uit mn hoofd ja
. Ik heb altijd last van suikervrij snoep, beetje borrelen enzo, maar dit nog nooit.
Nee, ik ben niet dronken. Das het mooie. Van éen wodkaatje krijg je alleen een roesje. Van een half uurtje. Lekker even zitten met een muziekje. De kunst is dan om er niet nog een te nemen. Want dan word je wel dronken. Just the one.quote:Op maandag 26 januari 2009 18:27 schreef Greys het volgende:
Hey Co, dronken droppie!![]()
Ben je er al uit wat je vanavond gaat eten?
Het wordt hier een slechte avond qua eten, maar overdag heb ik het supernetjes gehouden.
Vanavond neem ik 2 puntjes pizza (en Heer G de rest van de pizza) en als voorafje een beetje rivierkreeftjesvlees met citroensap en peper en we hebben een focaccia broodje met aioli
Psst je mist de kip bij de kip kormaquote:Op maandag 26 januari 2009 18:16 schreef Syrena het volgende:
Mijn lijstje netjes gevolgd. Tot...
Kip Korma ala Syrena
Stukjes quorn klein snijden en bakken. Gekookte wortel & bloemkool erbij. Pot Korma openmaken, erbij kieperen.
Kokosmelk uit de koelkast halen. Aan ruiken. Aan proeven. Flinke klets erbij doen. Roeren. Proeven...
GATVERDAMME. Kokosroom toch bedorvenVriend laten proeven. Die kokhalzend boven de gootsteen
![]()
WAT NU WAT NU? *dramatisch een rondje rennen*
Vriend: Spoel het af onder de kraan!
Ik: Hehehe. Ja hoor.
*nog een rondje rennen* Toch maar proberen. Het lukt! Maar ja, geen saus. Computer aan, Googlen op Kip Korma. 50 recepten lezen. PC uitzetten, de ingredienten op de pot lezen. Hm.
Sloot kokosmelk uit het nog onaangebroken flesje
Tomatenpuree
Van alle kruiden die ook maar een beetje exotisch klinken iets erbij flikkeren.
Kaneel uit je handen laten vallen
Om een lang verhaal te besluiten, het is best redelijk saus gewordenIk had alleen geen kurkuma en volgens mij moet dat er toch echt in voor DE smaak. Dus die potten hoef ik niet meer te kopen
De helft is nog over, je mag hem komen ophalenquote:Op maandag 26 januari 2009 18:19 schreef Greys het volgende:
Ja fijn Shining, nu moet ik morgenmiddag ook een cheesecake bakken met witte chocolade
haha ik hoop niet dat je de filet americain EN de pindakaas tegelijk op de boterham hebt gedaan???quote:Op maandag 26 januari 2009 18:37 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
O twee crackers
L vier boterhammen met filet americain en pindakaas
T appel
D Snijbonen en gehaktschnitzel
T handje nootjes
40% hierquote:Op maandag 26 januari 2009 18:34 schreef Beessie-Jen het volgende:
De Chivo taille-lengte verhouding is getoetst aan de hand van de BMI (wereldwijd geaccepteerd), maar is minder gevoelig voor uitzonderingen. Op dit moment is er nog geen ondergewicht percentage vastgesteld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |