abonnement Unibet Coolblue
  maandag 9 februari 2009 @ 21:33:49 #211
23170 WebForce
Kijk mij nou!
pi_65894780
quote:
Op maandag 9 februari 2009 15:03 schreef Yozzz het volgende:

[..]

Ik vond dat wel genieten (achteraf): 4-0 voorkomen o.a. door een hattrick van Held Junker, en daarna de tegenstander terug laten komen naar 4-4. Kom op, wáár voor je geld!
Achteraf heb ik toen ook genoten ja . Diezelfde avond nog beslist om te gaan kijken, krijg je de eerste helft dat . Knol die hossend het veld af ging na de eerste helft en ik herinner me een mooi spandoek van RKC, snel in elkaar geflanst
pi_65896506
quote:
Op maandag 9 februari 2009 20:40 schreef DeVinger het volgende:
Jij bent zeker gister fan geworden ?
Dat van dat fan zijn is natuurlijk een grapje

Maar ik gun Ajax niks en iedereen die Ajax schade aandoet hoort bij de betere
pi_65897237
Wat ik me trouwens afvraag, hoe denken mensen hier over Piet Veldhuizen? Ik hoor tijdens de wedstrijd rondom me echt heel erg vaak commentaar over hem. Danwel terecht of onterecht..
pi_65897645
quote:
Op maandag 9 februari 2009 22:30 schreef Puala het volgende:
Wat ik me trouwens afvraag, hoe denken mensen hier over Piet Veldhuizen? Ik hoor tijdens de wedstrijd rondom me echt heel erg vaak commentaar over hem. Danwel terecht of onterecht..
Hij lijkt zo onzeker de laatste tijd.
Don't think twice, it's all right.
pi_65897668
Hij speelt minder, maar Velthuizen komt er wel weer bovenop
Wat het beste is om te doen op dit moment geen idee. Ik denk dat Bos en Velthuizen de dingen wel samen zullen bespreken waar nodig.
  maandag 9 februari 2009 @ 22:45:34 #216
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_65897916
quote:
Op maandag 9 februari 2009 21:33 schreef WebForce het volgende:

[..]

Achteraf heb ik toen ook genoten ja . Diezelfde avond nog beslist om te gaan kijken, krijg je de eerste helft dat . Knol die hossend het veld af ging na de eerste helft en ik herinner me een mooi spandoek van RKC, snel in elkaar geflanst
Die kant op -->

?
pi_65915908
quote:
Op zondag 8 februari 2009 13:33 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Ik ga maar eens een Stevanovic-topic maken.

Daliborrrrrrrrrr
Bluf
pi_65922953
De wedstrijd van zondag is uitverkocht.
  dinsdag 10 februari 2009 @ 22:25:20 #219
23170 WebForce
Kijk mij nou!
pi_65930699
quote:
Op maandag 9 februari 2009 22:45 schreef Yozzz het volgende:

[..]

Die kant op -->

?
Weet ik niet meer precies, hing op de korte zijde, maar je zag gewoon dat die in de rust was gemaakt met een laken en dikke stift oid
pi_65939277
quote:
Op maandag 9 februari 2009 17:26 schreef JH87 het volgende:
Dat is mooi nieuws. Jammer dat Tarvajarvi hier niet heeft kunnen slagen, hij had cultheld-potentie.


Hoewel hij natuurlijk voetballend veel te kort komt, zowel voor SC Heerenveen als ook voor een club als Vitesse (na de winterstop). Wel mooi dat hij nu dan bij de Finse (B-)selectie zit, hopelijk kan hij in Zwitserland alsnog door breken (op z'n eigen niveau)
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
  woensdag 11 februari 2009 @ 10:16:22 #221
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_65940712
EXCLUSIEF - AZ en FC Twente hebben zich tijdens de winterstop gemeld bij Vitesse voor de jeugdige spits Ricky van Wolfswinkel. Beide clubs vingen echter bot bij de speler zelf en willen nu komende zomer een nieuwe poging wagen.

'Het klopt dat deze twee clubs zich bij ons gemeld hebben,' zegt Marc van Hintum, technisch directeur van Vitesse. 'Van Wolfswinkel wil graag onder Louis van Gaal trainen, wie wil dat niet? Hij heeft alles aangehoord maar uiteindelijk verkozen om minimaal tot de zomer in Arnhem te blijven.'

Nadat hij vorig seizoen debuteerde in het eerste elftal kreeg Van Wolfswinkel dit jaar een basisplaats onder Hans Westerhof die het talent zijn vertrouwen schonk. Van Wolfswinkel speelde deze jaargang 21 wedstrijden waarin hij vijf keer scoorde.

Van Hintum: 'Wij willen hem graag houden als boegbeeld voor de club, het is toch een jongen uit de eigen jeugd. Maar het is net als bij iedere andere club. Als er echt grote bedragen op tafel komen dan is er altijd te praten.'

Van Wolfswinkel wil minimaal dit seizoen afmaken bij Vitesse omdat hij in Arnhem verzekerd is van een basisplaats terwijl hij in Alkmaar en Enschede met het oog op de lange termijn gehaald zou worden. Daar wordt rekening gehouden met het vertrek van Mounir El Hamdaoui en Marko Arnautovic.
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
  woensdag 11 februari 2009 @ 10:26:41 #222
108228 RedemptioN
genieten & genieten
pi_65941028
het jammere zal zijn, dat wanneer vitesse zo goed zal blijven spelen...dat het team zoals het nu is toch niet meer zal bestaan volgend seizoen ;/, hopelijk kunnen ze nog een zooi spelers behouden maar ik heb zo mijn twijfels...
PSN: diTani
  woensdag 11 februari 2009 @ 21:53:46 #223
23170 WebForce
Kijk mij nou!
pi_65965463
quote:
Op woensdag 11 februari 2009 10:26 schreef RedemptioN het volgende:
het jammere zal zijn, dat wanneer vitesse zo goed zal blijven spelen...dat het team zoals het nu is toch niet meer zal bestaan volgend seizoen ;/, hopelijk kunnen ze nog een zooi spelers behouden maar ik heb zo mijn twijfels...
Zijn wel veel spelers die een optie tot koop hebben, wat wil zeggen dat die sowieso nog een jaar (seizoen) blijven... En als de contacten steeds weer Dalibors en Lasses blijven opspeuren .
pi_66013796
Is er al duidelijkheid of Hofs meespeelt aanstaande zondag?
pi_66021366
Hij speelt niet mee. Molhoek in zijn plaats.
pi_66039745
Jaaaa we staan 10e
pi_66058765
Mijn ouders hebben nog alle kanalen van ziggo (nu al 2.5maand ) die je - officieel - 2 weken gratis krijgt als je alles-in-één neemt, dus ik ga morgen zo hard thuis op de bank de klassieker en daarna Vitesse kijken!

Come on, nou niet ineens 5-1 onderuit gaan....
pi_66076137
Ik ga m'n trein naar Rotterdam maar eens halen.

Moet het nog maar zien trouwens, of Vitesse weer fanatiek speelt vandaag. Als dat zo is, heeft Bos een kwaal overwonnen die echt al jaren speelt. Kan me niet herinneren wanneer we voor het laatst vier wedstrijden op rij hebben gewonnen, na drie keer winst was het altijd weer een deceptie bij de vierde wedstrijd.
Don't think twice, it's all right.
pi_66076431
Laatste keer dat we 4x op rij wonnen (was toen serie van 5x winst op een rij) seizoen 2000/2001

2000/2001 22-10-2000 AZ - Vitesse 0-2
2000/2001 15-10-2000 Vitesse - Ajax 3-2
2000/2001 01-10-2000 Vitesse - FC Utrecht 2-1
2000/2001 23-09-2000 Fortuna Sittard - Vitesse 1-4
2000/2001 17-09-2000 Vitesse - RKC Waalwijk 1-0

Inderdaad flinke tijd geleden
  zondag 15 februari 2009 @ 12:28:45 #230
108228 RedemptioN
genieten & genieten
pi_66079032
quote:
Op zaterdag 14 februari 2009 17:33 schreef DeVinger het volgende:
Mijn ouders hebben nog alle kanalen van ziggo (nu al 2.5maand ) die je - officieel - 2 weken gratis krijgt als je alles-in-één neemt, dus ik ga morgen zo hard thuis op de bank de klassieker en daarna Vitesse kijken!

Come on, nou niet ineens 5-1 onderuit gaan....
dit dus , hebben wij in enschede ook al ^^, jammer alleen dat ik in het weekend altijd in arnhem ben ;/
PSN: diTani
pi_66089343
Overigens is de sfeer onder Theo Bos behoorlijk verbeterd, hoorde ik vrijdag nog van een speler van Jong Vitesse. Waardoor iedereen compleet anders rondloopt en traint. Dus daar doet de nieuwe man dus iets goeds, terwijl het eigenlijk maar heel simpel was wat hij gedaan heeft. Regels een beetje aanscherpen, meer dingen samen met de groep doen enzovoort.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_66090203
Soms is het niet zo moeilijk..

Puntje bij Sparta zullen we maar tevreden mee zijn aangezien de rest onder ons verloren heeft.

[ Bericht 1% gewijzigd door Positive_Thinking op 15-02-2009 20:40:50 ]
pi_66096006
Ik ben ook weer thuis. Vond het vanuit 't uitvak een behoorlijk frustrerende wedstrijd, zat net wel even met m'n wenkbrauwen te fronsen toen ik de berichten uit de media las.

Nu ja, Nicky Kuiper was de MOTM, weer de 0 en Sparta-uit schijnt toch altijd weer lastig te zijn. Als we Roda maar winnen vrijdag.
Don't think twice, it's all right.
  zondag 15 februari 2009 @ 21:34:03 #234
108228 RedemptioN
genieten & genieten
pi_66098542
zolang er vrijdag maar winst komt idd, sparta zelf is gewoon ook erg goed bezig afgelopen paar wedstrijden
PSN: diTani
pi_66098693
Blijft leuk, deze

pi_66099259
Dat was me wel weer een aardig toeristische dagje langs De Kuip en Woudenstein verder langs de erasmusbrug en de euromast aankomen op het kasteel en dan terug via bijna Den Haag maar een paar honderd meter ervoor toch weer keren.

Maar over de wedstrijd we mogen idd niet klagen de wedstrijd kon beide kanten op en gelukkig hebben we niet verloren , hopelijk is Stevanovic er tegen Roda JC gewoon weer bij en zorgt Pietje ervoor dat niet iedereen elke keer hoeft te schrikken als er bij hem een bal in de buurt komt.
  maandag 16 februari 2009 @ 10:22:52 #237
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_66111649



Vitesse, de club van de kruisvaarders?
pi_66115389
quote:
Op zondag 15 februari 2009 21:49 schreef vitessezuid113 het volgende:

Maar over de wedstrijd we mogen idd niet klagen de wedstrijd kon beide kanten op en gelukkig hebben we niet verloren , hopelijk is Stevanovic er tegen Roda JC gewoon weer bij en zorgt Pietje ervoor dat niet iedereen elke keer hoeft te schrikken als er bij hem een bal in de buurt komt.
Piet bij die ingooi

Wel weer een prachtige (show)redding op de kopbal van Rose, twee seconden later.
pi_66124524
Volendam uit een combi
pi_66130306
Jammer dat je de eerste helft niet op voorsprong komt, al liepen we het tweede deel van de eerste helft gewoon achter Sparta aan. Natuurlijk mogen we blij zijn dat we niet verloren hebben (open wedstrijd, zeker tweede helft), maar toch jammer dat we dan niet ff geniepig winnen door een goal van Lasse Nilsson, puur en alleen omdat het kan en we 'in vorm' zijn. De commentator op Ziggo liep figuurlijk aan mijn pik te trekken de eerste helft, wat een loftrompet richting Vitesse. Maargoed, Sparta is ook gewoon aardig bezig laatste tijd hoor. Vorige week eerste uitoverwinning sinds tijden, thuis erg productief. We moeten ook niet overdrijven, we komen van degradatiezorgen

Op naar Roda, een interessante pot. Als je die wint laat je echt zien dat je onderin niets meer te zoeken hebt.
Btw zonde van de blessure van Stevanovic, wat een klasbak zeg!
pi_66132087
Tja was zonde, maar gelukkig lijkt hij vrijdag wel weer mee te doen.
  maandag 16 februari 2009 @ 20:11:27 #242
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_66132580
quote:
Op maandag 16 februari 2009 16:47 schreef vitessezuid113 het volgende:
Volendam uit een combi
* DarkShine mompelt iets over Volendam - Roda en Volendam - NAC...
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_66139791
quote:
Op maandag 16 februari 2009 20:11 schreef DarkShine het volgende:

[..]

* DarkShine mompelt iets over Volendam - Roda en Volendam - NAC...
Dat er met roda iets is gebeurd weet ik maar met NAC ? kan ik me niet heugen , erg balen dat het voor de rest nu verpest is aangezien PSV laatst ook al een combi kreeg.
Ja je kan nog wel met de auto maar het is en blijft een onnodige combi.
  dinsdag 17 februari 2009 @ 08:16:47 #244
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_66147782
Was er trouwens ook geen Vitesse-supporter in dit topic die een seizoenskaart van Ajax ging nemen omdat hij ineens genoeg van Vites had? En wie was dat ook alweer?
pi_66148127
Laatste keer thuis tegen Roda spelen....??

Die supporter, ooh ja die dacht dat je bij Ajax beter voetbal zag. Hehehehe dat is geloof ik ook wel weer voorbij
pi_66148256
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 08:16 schreef Yozzz het volgende:
Was er trouwens ook geen Vitesse-supporter in dit topic die een seizoenskaart van Ajax ging nemen omdat hij ineens genoeg van Vites had? En wie was dat ook alweer?
Present

Dat was heus niet zomaar overstappen hoor , ik heb ook de nacompetitiewedstrijd van Vitesse tegen Sparta gezien, buiten staan en door de ramen bij iemand naar binnen kijken bij iemand die het op had staan en staan juichen (tijdens stappen), die mensen keken vreemd naar buiten . Kom uit Amsterdam, dus dat ligt iets genuanceerder. Ik stond echt niet te janken bij die 4-1 hoor, laat dat zooitje ongeregeld maar mooi op z'n flikker krijgen

Dat plan ging overigens al snel niet door omdat die maat met wie ik een jaartje naar Ajax zou gaan nogal labiel was zal ik maar zeggen Ik blijf gewoon in Gelredome hoor, hoe graag jullie mij ook weg zien gaan
  woensdag 18 februari 2009 @ 12:55:54 #247
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_66194541
Geen enkele van de 3 supportersverenigingen laat een bus rijden vrijdag... Enkel een busje kinderen komt jullie kant op
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_66194775
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 12:55 schreef DarkShine het volgende:
Geen enkele van de 3 supportersverenigingen laat een bus rijden vrijdag... Enkel een busje kinderen komt jullie kant op
Ook geen autocombi?
Vitesse, Celtic FC, Everton, Green Bay Packers.
  woensdag 18 februari 2009 @ 13:10:11 #249
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_66194982
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 13:03 schreef Arnhemunited het volgende:

[..]

Ook geen autocombi?
Die mogelijkheid is er wel, maar of daar gebruik van gemaakt word? De uit-support is, door fusieperikelen, in ieder geval gereduceerd tot 0, zover mogelijk door de SV's.

Los daarvan is het ook carnaval, maar dat is bijna iedere keer met Vitesse - Roda...
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
  woensdag 18 februari 2009 @ 13:23:46 #250
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_66195467
Oeh, ik kan me ook nog wel een paar wedstrijden herinneren! Carnaval in Limburg, terwijl Vitesse met 3-0 (?) won tegen Roda... Fucking geniaal.
  donderdag 19 februari 2009 @ 23:38:36 #251
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_66260200
quote:
Kolk had meer krediet verwacht

Vitesse-aanvaller Santi Kolk begint ook tegen Roda JC op de bank. "Dat is balen natuurlijk. Zit ik niet echt op te wachten", verzucht Kolk. "De trainer kiest voor een formatie waarin ze punten hebben gehaald zonder mij. Hij wil dat laten staan. Dat is flink balen. Ik had meer krediet verwacht", stelt Kolk. "Ik wil niet mijn basisplaats als invaller afdwingen. Ik ga ervanuit dat ik altijd speel. Niet omdat ik kapsones heb, maar omdat ik er alles aan doe om te zorgen dat ik speel. Mijn kwaliteiten moeten voldoende zijn voor een basisplaats", vindt Kolk.
Lekker collegiaal hoor!
pi_66260486
Deze zeker ook nog niet gezien :
quote:
ARNHEM - Ricky van Wolfswinkel wordt nadrukkelijk gevolgd door de Nederlandse top. "Als ik een volgende stap maak, maak ik die om beter te worden.

"Ik heb het goed bij Vitesse en ik speel. Dat is op dit moment heel belangrijk", zegt Van Wolfswinkel. "Maar het is bij Vitesse vaak onrustig en dat vind ik niet fijn.

"We zijn nu op de goede weg met de nieuwe trainer, Theo Bos, en met Alfred Schreuder. Van hem kan ik veel leren. Hij heeft ook bij Twente rondgekeken. Ik vind het belangrijk dat spelers individueel beter worden. Ik zou ook best een spitsentrainer willen.

"Ik wil nu niet naar het buitenland, daar ben ik niet klaar voor. Ik heb gesproken met twee fantastische trainers, maar daar kan ik mijn beslissingen niet alleen op nemen. Wie zegt mij dat Van Gaal volgend jaar nog bij AZ zit. Bij mij speelt ook de organisatie binnen de club mee. Wat doen ze om een speler beter te maken. Ik schat AZ en Twente qua organisatie in als een topclub, misschien wel meer dan de top drie. Ik ben er van overtuigd dat ik daar stappen kan maken."

"Of ik direct zou spelen, weet ik niet. Dat is op dit moment heel belangrijk voor mij, misschien straks niet. Dan moet ik even een stap terug doen om er daarna twee vooruit te maken. Ik kies wat het beste is voor mijn ontwikkeling. Daarom wilde ik ook graag praten met die clubs, ik wilde weten wat mijn opties waren."

"Ik heb gekozen om te blijven, dat is ook een risico.


Het kan ook anders :
quote:
Verhaegh niet bezig met interesse


ARNHEM - Het afgelopen jaar hadden FC Twente, AZ en Ajax interesse in Vitesse-back Paul Verhaegh: "Ik heb nu niks gehoord over belangstelling. Daar ben ik ook helemaal niet met bezig, eerlijk gezegd."

Goede rechtsbacks zijn echter zeldzaam. "Dat klopt. In Nederland heb je die niet veel. Ik probeer hier elke week mijn uiterste best te doen om mijn kwaliteiten te laten zien."

"Als we op deze weg doorgaan, kunnen we er nog een mooi seizoen van maken. Als persoon is het natuurlijk ook goed als je bij een club zit die in het linkerrijtje staat", weet Verhaegh.
pi_66262037
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 23:45 schreef vitessezuid113 het volgende:
Deze zeker ook nog niet gezien :
[..]



Het kan ook anders :
[..]


Heel normaal hoor zoveel gebruik van ik en mij. Is juist goed ook, beter dan een van gaal die altijd 'als jij' zegt ipv ik/wij.
  vrijdag 20 februari 2009 @ 12:23:08 #254
184465 Migue
Sensuele man
pi_66272510
Je en jij wordt door de hele voetballerij gebruikt en het is te triest voor woorden. Over jezelf en je team in derde persoon praten
  vrijdag 20 februari 2009 @ 22:27:25 #255
3185 Adelante
To let it go now
pi_66297019
Wat is er met de grasmat gebeurd? Is er een dancefeest op gehouden ofzo, vergeten naar buiten te rollen?
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_66301975
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 22:27 schreef Adelante het volgende:
Wat is er met de grasmat gebeurd? Is er een dancefeest op gehouden ofzo, vergeten naar buiten te rollen?
2 wedstrijden in 1 week H'veen en Ajax en ze hebben er in de tussentijd nog op getraind.

De wedstrijd was niet al te best maar de 3 punten zijn binnen en daar gaat het om.
Van Wolfswinkel mag zich weleens afvragen wat ie nou echt wil.
pi_66307088
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 00:29 schreef vitessezuid113 het volgende:

[..]

2 wedstrijden in 1 week H'veen en Ajax en ze hebben er in de tussentijd nog op getraind.

De wedstrijd was niet al te best maar de 3 punten zijn binnen en daar gaat het om.
Van Wolfswinkel mag zich weleens afvragen wat ie nou echt wil.
Raar dat die nie een keer naar de kapper wil dan wat een kapsel,
pi_66308781
Mooi, zo'n simpele overwinning. Piet is nog steeds een briljante lijnkeeper, maar week na week blijf ik me ergeren aan z'n onzekere houding bij tijd en wijle. Ongelooflijk, daar moet-ie toch echt eens wat aan gaan doen.

Op z'n assist na viel Kolk trouwens slecht in, maar Van Wolfswinkel was echt dramatisch. Hij moet niet zoveel nadenken maar gewoon zo'n bal 't doel in rossen als ie 'm voor z'n voeten krijgt.
Don't think twice, it's all right.
pi_66314624
Ricky moet even wat effectiviteit bijgespijkerd worden he De eerste helft denk je nog "ach, hijs jong", maar de tweede helft had hij ervoor kunnen zorgen dat Bos niet kritisch hoefde te zijn op de zege door ten eerste af te leggen op Nilsson en later zelf een goal te maken, en dan ga je met 5 à 6 nul naar huis. Goed van Bos dat hij realistisch blijft, begin hem steeds stoerder te vinden als coach Velthuizen moet echt elke dag een uur op zijn uittrappen gaan oefenen want dat is echt te zielig gewoon voor iemand die al 2 jaar keept in de eredivisie. Dát en zijn uitkomen bij hoge ballen moet hij echt aan gaan werken voordat je mag spreken van een 'topkeeper'. Al ben ik dondersblij met hem als voorlopig lijnkeeper

Btw zo hard kaarten gefixed voor eigen vervoer Feyenoord uit
pi_66316555
Zijn er ergens op het wereldwijde web beelden te zien van de wedstrijd? Mijn Franse vrienden zijn benieuwd naar het doelpunt van hun held Sansoni
pi_66316660
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 16:14 schreef Smeich het volgende:
Zijn er ergens op het wereldwijde web beelden te zien van de wedstrijd? Mijn Franse vrienden zijn benieuwd naar het doelpunt van hun held Sansoni
http://video.eredivisielive.nl/vod.php en dan Samenvatting Vitesse - Roda alleen goede kans dat die niet met IPs buiten nederland te zien zijn
pi_66316896
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 16:14 schreef Smeich het volgende:
Zijn er ergens op het wereldwijde web beelden te zien van de wedstrijd? Mijn Franse vrienden zijn benieuwd naar het doelpunt van hun held Sansoni


Aste!
Don't think twice, it's all right.
pi_66317176
Dank
pi_66317562
sopcast downloaden
pi_66325717
Vanmiddag even volgende lijstje gemaakt van punten die er komende wedstrijden gehaald moeten worden, en wat realistisch ook mogelijkheden zijn, door NEC, NAC en Vitesse wil Vitesse 8e worden:
quote:
Vitesse 3+3+3+0+3+0+0+1+3+3

+19

NEC 0+3+0+1+3+0+3+3+1+0+1

+15

NAC 1+1+0+0+0+3+0+1+1+3+0

+10

48 Vitesse
47 NEC
45 Nac
1e resultaat (1 punt NAC tegen ADO) is al uitgekomen
  zaterdag 21 februari 2009 @ 22:15:41 #266
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_66326487
Net ff de samenvattting gekeken, wat belachelijk slecht dat RODA en Van Wolfswinkel zeg.
No chingues con mi barrio!
Vamos el TRI!
pi_66331456
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 22:15 schreef Elvislives het volgende:
Net ff de samenvattting gekeken, wat belachelijk slecht dat RODA en Van Wolfswinkel zeg.
Daarom moeten we ons ook niet laten meeslepen door de media. Ik hoop dat de spelers dat niet doen, wat dat betreft was ik zeer tevreden met een kritische Bos.
pi_66343269
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 21:44 schreef Espabilado het volgende:
Vanmiddag even volgende lijstje gemaakt van punten die er komende wedstrijden gehaald moeten worden, en wat realistisch ook mogelijkheden zijn, door NEC, NAC en Vitesse wil Vitesse 8e worden:
[..]

1e resultaat (1 punt NAC tegen ADO) is al uitgekomen
2e resultaat niet
pi_66343737
quote:
Op zondag 22 februari 2009 16:09 schreef DeVinger het volgende:

[..]

2e resultaat niet
Lopen achter op schema idd

Blame Vorm
  zondag 22 februari 2009 @ 18:32:54 #270
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_66348050
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 21:44 schreef Espabilado het volgende:
Vanmiddag even volgende lijstje gemaakt van punten die er komende wedstrijden gehaald moeten worden, en wat realistisch ook mogelijkheden zijn, door NEC, NAC en Vitesse wil Vitesse 8e worden:
[..]

1e resultaat (1 punt NAC tegen ADO) is al uitgekomen
Ik denk dat je planning volgende week en de week erop drastisch verpest gaat worden 3 punten tegen Feyenoord, met geluk halen we een punt weg daar!
pi_66348441
quote:
Op zondag 22 februari 2009 18:32 schreef Yozzz het volgende:

[..]

Ik denk dat je planning volgende week en de week erop drastisch verpest gaat worden 3 punten tegen Feyenoord, met geluk halen we een punt weg daar!
Nee man, Ajax was ook een makkie En als je bij de club van rotterdam een punt pakt, moet 3 bij feyenoord ook lukken.
pi_66348483
Het zou geniaal zijn om drie punten te pakken in Rotterdam, maar voor mij blijft het vooralsnog een stille hoop. Een kat in het nauw...
Don't think twice, it's all right.
pi_66348565
Het wordt in iedergeval weer een belangrijk duel. als je verliest zak je weer een plaats , win je dan haak je aan of loop je in al ga ik er wel vanuit dat Nec wint in Volendam. dan krijgen wij Volendam uit en Nac thuis dat worden ook nog belangrijke duels.

Marc van Hintum wil graag 7/8ste worden zo zei hij gister dus dan moet je volgende week wel winnen zodat je weer een goede reeks kan neerzetten.
pi_66352114
Ik heb de hoop 'opgegeven' om NEC en NAC voorbij te gaan. Als NEC bij Utrecht wint dan is het duidelijk dat ze kwaliteiten hebben en zeker na de domper tegen HSV willen ze er alles aan doen om opnieuw UEFA te halen, al is het maar om Been een waardig afscheid te geven. NAC is het probleem niet, zolang Nordin niet ineens elke week gaat scoren. Daarnaast krijgen we die onderling nog. Jammer dat je geen onderling duel meer hebt met NEC. Maargoed, ik laat me graag verassen, houd er iig ernstig rekening mee dat het gewoon een leuke tweede seizoenshelft wordt, maar niet meer dan dat.
pi_66386278
Altijd leuk om te vermelden
Jong Vitesse - Jong nek 5-0 (0-0)
pi_66386973
quote:
Op zondag 22 februari 2009 20:42 schreef DeVinger het volgende:
Ik heb de hoop 'opgegeven' om NEC en NAC voorbij te gaan. Als NEC bij Utrecht wint dan is het duidelijk dat ze kwaliteiten hebben en zeker na de domper tegen HSV willen ze er alles aan doen om opnieuw UEFA te halen, al is het maar om Been een waardig afscheid te geven. NAC is het probleem niet, zolang Nordin niet ineens elke week gaat scoren. Daarnaast krijgen we die onderling nog. Jammer dat je geen onderling duel meer hebt met NEC. Maargoed, ik laat me graag verassen, houd er iig ernstig rekening mee dat het gewoon een leuke tweede seizoenshelft wordt, maar niet meer dan dat.
Gezien de teams die over zijn in de beker is er een goede kans dat plek 9 play-offs mag gaan spelen.
pi_66387800
quote:
Op maandag 23 februari 2009 20:33 schreef Positive_Thinking het volgende:
Altijd leuk om te vermelden
Jong Vitesse - Jong nek 5-0 (0-0)


Na een 0-0 ruststand > Snijders (52'), Kaya (60' pen., 61'), Pryor (70') en Pluim (88' pen.)
pi_66387861
KAYAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA.
Don't think twice, it's all right.
pi_66403861
quote:
Op maandag 23 februari 2009 20:54 schreef Espabilado het volgende:

[..]

Gezien de teams die over zijn in de beker is er een goede kans dat plek 9 play-offs mag gaan spelen.
quote:
Verhaegh in beeld bij PSV als opvolger van Culina
24/02/2009 10:20

PSV heeft Paul Verhaegh van Vitesse op het oog om de naar Gold Coast United in Australië vertrekkende Jason Culina op te volgen.

De aanvallend ingestelde rechtsback is zelf nog niet benaderd: 'Ik heb er zelfs nog niks van gehoord, maar het is leuk dat ze me in de gaten houden. Ik heb bij PSV in de jeugd gespeeld. Dat was een mooie tijd. Ik heb ook bij de selectie gezeten, maar nooit in het eerste elftal. Misschien komt dat nog via een omweg.'

Vooralsnog concentreert Verhaegh zich op zijn eigen club Vitesse. 'We zijn bezig met een goede reeks, die moeten we voortzetten.' De Arnhemmers verzamelden de laatste acht duels zeventien punten.

Verhaegh debuteerde in het betaalde voetbal bij AGOVV Apeldoorn. Voor zijn periode bij Vitesse kwam de 25-jarige verdediger uit voor FC Den Bosch.
Netjes peter

[ Bericht 51% gewijzigd door DeVinger op 24-02-2009 12:50:50 ]
  dinsdag 24 februari 2009 @ 15:27:03 #280
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_66410745
Zit Kaya ondertussen niet eens tegen het eerste elftal aan?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')