Je gaat mij nu niet vertellen dat je in Junker een topspits ziet?quote:
Wapenaar, verwerpelijke kutkeeper. Ja dan snap ik waarom Junker zo slecht presteert, als je collega's meer over je vrouw weten dan jijzelf. Ach, ik geloof gewoon niet dat hij er nu ineens wel veel gaat scoren. En om hem dan na een paar keer afgeschreven te zijn ineens weer te omarmen vind ik helemaal vreemd.quote:Op zondag 1 februari 2009 22:10 schreef Elvislives het volgende:
Ken je die roddel niet? Schijnt dat Junker zijn mooie vriendin meenam naar Nederland, maar dat de grote handen van Waap te verleidelijk waren voor haar...
Da's nog niet zo erg als die verhalen ooit over waarom Cees Lok bij Nek was weggegaan. Barreto deed het met z'n vrouw ofzoiets?quote:Op zondag 1 februari 2009 22:10 schreef Elvislives het volgende:
Ken je die roddel niet? Schijnt dat Junker zijn mooie vriendin meenam naar Nederland, maar dat de grote handen van Waap te verleidelijk waren voor haar...
Hij is een beetje troebel nog, maar zo te zien een 2-2 met stevanovic als man of the match.quote:Op zondag 1 februari 2009 12:30 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Kijk eens in je glazen bol wat ze tegen SC Heerenveen en Ajax gaan doen de komende week
Kan jij niet altijd wegblijvenquote:Op maandag 2 februari 2009 16:55 schreef JH87 het volgende:
Ik ben er dus niet bij.
De laatste thuiswedstrijden die ik heb gemist:
Vitesse - Willem II (2-2)
Vitesse - Groningen (0-4)
Vitesse - VVV (1-3)
Vitesse - De Graafschap (0-2)
Sterkte.
quote:Van der Schaaf gaat zich bewijzen bij Brøndby
Remco van der Schaaf is na een half jaar alweer vertrokken bij Burnley. De bij de nummer acht van de Championship mislukte middenvelder wordt tot aan het einde van het seizoen verhuurd aan Brøndby IF. Dat meldt de Engelse club maandagavond. "Remco is een ervaren kracht die ook in de Champions League heeft gespeeld", vertelt trainer Kent Nielsen over zijn nieuwste aanwinst. "Hij voegt de routine toe aan de selectie die we nodig zullen hebben. Bovendien kan hij ook centraal achterin spelen." De Deense club heeft eveneens voor komende zomer een optie tot koop bedongen.
Van der Schaaf (29) had vorig seizoen zijn zinnen gezet op een buitenlands avontuur en verlengde om die reden niet zijn aflopende contract bij Vitesse. Bij The Clarets, waar hij nog tot medio 2011 onder contract staat, kwam de oud-speler van PSV en Fortuna Sittard niet verder dan één optreden in het hoogste keurkorps.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |